quote:Op donderdag 26 december 2019 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben as we speak aan het schijten
@:drizzt
Aightquote:Op donderdag 26 december 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu toch maar een aflevering opgezet, begin the Witcher meer te pruimen
Die heks heeft wel prima tetten @:drizzt
531 zelfs.quote:
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @onlogisch @skysherrif hebben dat minderquote:Op donderdag 26 december 2019 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je topa staat bovenaan zie ik
Dat zijn ook 2 waterdragers, pakezels en kogelvangersquote:Op donderdag 26 december 2019 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @:onlogisch @:skysherrif hebben dat minder
Nee grapje het was meer het idee van @SuperHartjequote:Op donderdag 26 december 2019 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 waterdragers, pakezels en kogelvangers
eensquote:Op donderdag 26 december 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat eredivisie op tweede kerstdag toen maar een paar jaar duurde
Dat was echt fantastisch
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
heb het idee dat het altijd net na de winterstop nog kutter weer is, dus dat een beetje opschuiven moet kunnen
Amerikanisering.quote:
Door het EK/WK altijd tochquote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
heb het idee dat het altijd net na de winterstop nog kutter weer is, dus dat een beetje opschuiven moet kunnen
Spelers wilden niet geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
Drizzt en don wel?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @:onlogisch @:skysherrif hebben dat minder
Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Regilio_ het volgende:
Hopelijk binnenkort weer Jan van Halst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |