Ik denk dat 'ie aan z'n zak zit te krabben.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou user @:maxi-mus op dit moment aan het doen zijn?
Dat deed ik zojuist. Luchtte echt opquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie aan z'n zak zit te krabben.
Bij maxi-mus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed ik zojuist. Luchtte echt op
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!quote:
Jezus mens, doe rustig. Je onderdaan wenst je een prettige kerst. Alleen hij faalt hopeloos in de mention. Dat fix ik even voor hem.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!
Wie
Welke film? Ik kijk nu Abominable.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!
Wie
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus mens, doe rustig. Je onderdaan wenst je een prettige kerst. Alleen hij faalt hopeloos in de mention. Dat fix ik even voor hem.
Die Noorse serie, Jut en Jul, maar dan in het Noors. ff de juiste titel zoeken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke film? Ik kijk nu Abominable.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true
Wel en nu wil je vrouw/vriendin/maatje het kijken en ben je de klosquote:
Zou ze allemaal raken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:monkyyy misschien voor jou?
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaarquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel en nu wil je vrouw/vriendin/maatje het kijken en ben je de klos
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaar gewoon weg
Nee, uren in de regen of mistquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaar
Oh, dat kan ook.quote:
Dankjewel en van het zelfde aan iedereen hierboven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |