Niet gekliktquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:03 schreef JanCees het volgende:
lekker plaatje @:onlogisch
vooral vanaf 2:50 de tandjes
weero danquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Schoten worden gevuurd, zelfs met kerst.
Misschien moet je eens in een fatsoenlijke buurt gaan wonen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Schoten worden gevuurd, zelfs met kerst.
Ik ben bij je moeder.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in een fatsoenlijke buurt gaan wonen.
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @yvonne @Zipportal @Tarado en @Tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
De mentions doen het, maar ze staan er wel bij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @yvonne @Zipportal en @Tjacka
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
En bijzonder pijnlijk voor @KingRoland dit.
Jij ook een fijne kerst, GGMM.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA
Iedereen is de KingRoland-act gewoon beu aan het worden. En terecht.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
En bijzonder pijnlijk voor @KingRoland dit.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mentions doen het, maar ze staan er wel bij.
Debiel
[..]![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Fijne kerst amice. Doe de groeten aan je zusquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedereen is de KingRoland-act gewoon beu aan het worden. En terecht.
Ik zie haar morgen pas weer, maar dat komt goed.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijne kerst amice. Doe de groeten aan je zus
Je hebt een zus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie haar morgen pas weer, maar dat komt goed.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een zus?
Pics. (voor een vriend)
jij ook maatquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Ik wens je wel een fijne kerst toe.
@:Caland @:Maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. evenzo.
Jij ook vriend.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Ik wens je wel een fijne kerst toe.
@:Caland @:Maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. evenzo.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |