Niet gekliktquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:03 schreef JanCees het volgende:
lekker plaatje @:onlogisch
vooral vanaf 2:50 de tandjes
weero danquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Schoten worden gevuurd, zelfs met kerst.
Misschien moet je eens in een fatsoenlijke buurt gaan wonen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Schoten worden gevuurd, zelfs met kerst.
Ik ben bij je moeder.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in een fatsoenlijke buurt gaan wonen.
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @yvonne @Zipportal @Tarado en @Tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
De mentions doen het, maar ze staan er wel bij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @yvonne @Zipportal en @Tjacka
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
En bijzonder pijnlijk voor @KingRoland dit.
Jij ook een fijne kerst, GGMM.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA
Iedereen is de KingRoland-act gewoon beu aan het worden. En terecht.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
En bijzonder pijnlijk voor @KingRoland dit.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mentions doen het, maar ze staan er wel bij.
Debiel
[..]![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Fijne kerst amice. Doe de groeten aan je zusquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedereen is de KingRoland-act gewoon beu aan het worden. En terecht.
Ik zie haar morgen pas weer, maar dat komt goed.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijne kerst amice. Doe de groeten aan je zus
Je hebt een zus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie haar morgen pas weer, maar dat komt goed.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een zus?
Pics. (voor een vriend)
jij ook maatquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Ik wens je wel een fijne kerst toe.
@:Caland @:Maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. evenzo.
Jij ook vriend.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
@:Caland @:Maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. evenzo.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Insgelijks.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Bedankt makker, zoals gezegd van hetzelfdequote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Jij ook hele fijne Kerstdagen, amigo!quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Bedankt maat jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
jij ook vriendquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Iedereen behalve @:scrummie2.0 een fijne kerst toegewenst
Fijne kerst Stijn en ook @GGMMquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Jij ook makker !quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dit weer indd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @:yvonne @:zipportal @:Tarado en @:tjacka
En bijzonder pijnlijk voor @:Kingroland dit.
Van hetzelfdequote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Naast mij stond/staat @johannes_vermeer er ook niet op.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @:yvonne @:zipportal @:Tarado en @:tjacka
En bijzonder pijnlijk voor @:Kingroland dit.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Naast mij stond/staat @:johannes_vermeer er ook niet op.
@GGMM verloochent zijn vrienden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Tragischer dan het bioscoopechec wordt het voor hem niet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM verloochent zijn vrienden.
Lekker plaatje maatquote:
prima, niets mis mee.quote:
Doorgestuurd naar @Zipportalquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
prima, niets mis mee.
Doorgestuurd naar @:doublepain
Die post hier ook nooit!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ja, laat dat maar aan Robert over!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
thx bro
ook mooi gecoverd door robert pater
Ja, ik wilde reageren op n van zijn video's, maar dat kan dus niet!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je Ed geen gelukkige kerst toewenst
Logisch wel. Anders is Ed hele dagen bezig om die comments te lezen. Ed's tijd is kostbaar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wilde reageren op n van zijn video's, maar dat kan dus niet!
Helaas uitgeschakeld doordat mensen reageerden die zijn genialiteit in twijfel trokken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wilde reageren op n van zijn video's, maar dat kan dus niet!
Wie zijn deze mensen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas uitgeschakeld doordat mensen reageerden die zijn genialiteit in twijfel trokken.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik drink overigens een Singha biertje
Echt mokersmerig
@:saind @:kingroland
Ik denk dat 'ie aan z'n zak zit te krabben.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou user @:maxi-mus op dit moment aan het doen zijn?
Dat deed ik zojuist. Luchtte echt opquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie aan z'n zak zit te krabben.
Bij maxi-mus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed ik zojuist. Luchtte echt op
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!quote:
Jezus mens, doe rustig. Je onderdaan wenst je een prettige kerst. Alleen hij faalt hopeloos in de mention. Dat fix ik even voor hem.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!
Wie
Welke film? Ik kijk nu Abominable.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!
Wie
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus mens, doe rustig. Je onderdaan wenst je een prettige kerst. Alleen hij faalt hopeloos in de mention. Dat fix ik even voor hem.
Die Noorse serie, Jut en Jul, maar dan in het Noors. ff de juiste titel zoeken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke film? Ik kijk nu Abominable.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true
Wel en nu wil je vrouw/vriendin/maatje het kijken en ben je de klosquote:
Zou ze allemaal raken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:monkyyy misschien voor jou?
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaarquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel en nu wil je vrouw/vriendin/maatje het kijken en ben je de klos
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaar gewoon weg
Nee, uren in de regen of mistquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaar
Oh, dat kan ook.quote:
Dankjewel en van het zelfde aan iedereen hierboven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |