Insgelijks.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Ik wens je wel een fijne kerst toe.
@:Caland @:Maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. evenzo.
Bedankt makker, zoals gezegd van hetzelfdequote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
@:Caland @:Maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. evenzo.
Jij ook hele fijne Kerstdagen, amigo!quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
Bedankt maat jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
jij ook vriendquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Iedereen behalve @:scrummie2.0 een fijne kerst toegewenst
Fijne kerst Stijn en ook @GGMMquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Jij ook makker !quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Jammer dit weer indd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @:yvonne @:zipportal @:Tarado en @:tjacka
En bijzonder pijnlijk voor @:Kingroland dit.
Van hetzelfdequote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Naast mij stond/staat @johannes_vermeer er ook niet op.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @:yvonne @:zipportal @:Tarado en @:tjacka
En bijzonder pijnlijk voor @:Kingroland dit.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Naast mij stond/staat @:johannes_vermeer er ook niet op.
@GGMM verloochent zijn vrienden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Tragischer dan het bioscoopechec wordt het voor hem niet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM verloochent zijn vrienden.
Lekker plaatje maatquote:
prima, niets mis mee.quote:
Doorgestuurd naar @Zipportalquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
prima, niets mis mee.
Doorgestuurd naar @:doublepain
Die post hier ook nooit!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ja, laat dat maar aan Robert over!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
thx bro
ook mooi gecoverd door robert pater
Ja, ik wilde reageren op één van zijn video's, maar dat kan dus niet!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je Ed geen gelukkige kerst toewenst
Logisch wel. Anders is Ed hele dagen bezig om die comments te lezen. Ed's tijd is kostbaar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wilde reageren op één van zijn video's, maar dat kan dus niet!
Helaas uitgeschakeld doordat mensen reageerden die zijn genialiteit in twijfel trokken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wilde reageren op één van zijn video's, maar dat kan dus niet!
Wie zijn deze mensen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas uitgeschakeld doordat mensen reageerden die zijn genialiteit in twijfel trokken.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik drink overigens een Singha biertje
Echt mokersmerig
@:saind @:kingroland
Ik denk dat 'ie aan z'n zak zit te krabben.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou user @:maxi-mus op dit moment aan het doen zijn?
Dat deed ik zojuist. Luchtte echt opquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie aan z'n zak zit te krabben.
Bij maxi-mus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed ik zojuist. Luchtte echt op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |