abonnement Unibet Coolblue
pi_188957944
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2019 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 september 2019 @ 16:20:30 #2
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_188958415
Maar goed, mensen gaan dus marathons lopen door Instagram, ja?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_188959266
Vandaag eens kijken of ik een HM onder de 1u50m kan lopen :)
Ik ga voor de 5:00/km. Soort tempo-duurloop en kijken hoe het aanvoelt. Volgende week m'n langste run op marathonsnelheid (34km op 5:30/km) en daarna begint het taperen langzaam.
De spanning begint wel echt op te komen de laatste dagen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 15 september 2019 @ 17:41:38 #4
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_188959673
Vraagje, ik heb mijn enkel verzwikt. Loop nu nog niet zo goed. Maar wil zo snel mogelijk het lopen weer oppakken. Wanneer zouden jullie weer gaan lopen?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  Forum Admin zondag 15 september 2019 @ 18:33:00 #5
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_188960448
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:41 schreef hierissieweer het volgende:
Vraagje, ik heb mijn enkel verzwikt. Loop nu nog niet zo goed. Maar wil zo snel mogelijk het lopen weer oppakken. Wanneer zouden jullie weer gaan lopen?
Zou op gevoel gaan, langzaam tempo, niet te ver en pijn = stoppen.

De ene is 2 dagen uit de running, de andere 2 weken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_188960976
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:20 schreef Frsh het volgende:
Maar goed, mensen gaan dus marathons lopen door Instagram, ja?
O.a.

quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 18:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Zou op gevoel gaan, langzaam tempo, niet te ver en pijn = stoppen.

De ene is 2 dagen uit de running, de andere 2 weken.
Sommigen een jaar.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 19:28:00 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_188961305
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:41 schreef hierissieweer het volgende:
Vraagje, ik heb mijn enkel verzwikt. Loop nu nog niet zo goed. Maar wil zo snel mogelijk het lopen weer oppakken. Wanneer zouden jullie weer gaan lopen?
Ik heb gewacht tot de zwelling weg was en tot ik weer redelijk kracht kon zetten. En tot ik weer een evenement had staan, en dat was 6 dagen na de val :@ ik ben gestart, én gefinisht :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 15 september 2019 @ 19:40:10 #8
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_188961535
Dus gewoon gaan wanneer het goed voelt dus. :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_188962841
Gisteren bij km 4 van35 door mijn enkel gegaan. Vrijwel probleemloos door gelopen. Het ziet er totaal niet uit nu maar echt last heb ik erniet van.

Het scheelt dus enorm per geval en persoon.
pi_188962900
Ik kreeg het op de heupen en heb toch even flink aangezet. Het doel was 1:50 voor HM afstand. Het resultaat tot op de seconde is 1:44 :o het was dan ook echt lang geleden dat ik op die afstand een tempoloop deed.
Zeer tevreden met dit resultaat. Had niet verwacht dat m'n tempo conditie zo goed was. Fijne bevestigende opsteker :D

Edit: altijd voorzichtig zijn met heropbouwen. Ik heb in februari een pijntje in m'n knie genegeerd en vervolgens een maand stil kunnen zitten en zelfs pijn met wandelen gehad. Dat is niet alleen kut op dat moment, maar ook confronterend als je daarna weer een stukje gaat hardlopen en je conditie naar de mallemoer is. Take it easy ;)

[ Bericht 29% gewijzigd door Neo-Mullen op 15-09-2019 21:13:15 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 15 september 2019 @ 20:54:34 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_188963197
En of dat verschilt, ik heb 'm gebroken bij zo'n verzwikking. Dat was 3 jaar terug en ik heb daar nog steeds last van (zo nu en dan). Waaronder nu. Maar, het kan dus altijd erger.
pi_188965472
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 13:30 schreef Frsh het volgende:
Vanmorgen met de Kassencross meegedaan in Heemskerk. 7km door tuindersgebied, waarvan t meeste verhard, maar met af en toe een stukje gras, en soms wat stukken door een kas waar de lelies bijna in bloei staan.

Het was warm weer, maar toch 4:18/km gemiddeld eruit geperst, zonder helemaal dood te gaan. Een leuk lokaal loopje zonder pretenties. Ook zonder tijdmeting en met een bos bloemen voor de winnaar bij de heren en de dames. Lekker knus.
Oh die ken ik helemaal niet! Leuk voor volgend jaar.

Ik heb een week achter de rug met niet supergoede benen maar toch de belangrijke trainingen netjes afgewerkt. En voor het eerst in heel lange tijd meer kms dan MrB en eerste in het Mila weekklassement :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_188966019
Na eerder dit jaar twee trails in de Ardennen te hebben gelopen zaterdag voor de verandering eens naar Luxemburg uitgeweken. De foto’s op de website waren veel belovend. De muhlertaltrail.

Ze hadden 4 afstanden de 112,75,39 en 19. Nog even getwijfeld tussen de 39 en de 75. Starttijd van de 39 km kwam mij beter uit en ik moet topfit zijn voor de Landgoedtwente marathon 12 oktober.

10:00 was de start en er stonden iets meer mensen aan de start. Nog niet heel veel hooguit 400 man. Werd gestart in een paar waves. Eerst degene die op snelheid weg gingen en daarna twee waves met meer recreantenlopers.

De eerste km ging door de winkelstraat en daarna een forse lange klim omhoog om zo in het natuurgebied te komen. Al snel werd mij duidelijk waarom de startwaves er waren. Het was veel smalle paden met amper inhaal mogelijkheden en dus file lopen. Op zich niet erg zo wordt je een beetje afgeremd. Alleen het parcours was niet erg vlak veel stenen dus je was meer op de grond aan het kijken dan om je heen. En als er iemand vlak voor je loopt zie je niet alles. En zo ging ik op km 4 door mijn enkel. Ben op mijn benen blijven staan en kon gewoon door.

Dat je niet je eigen tempo kon lopen en teveel met anderen en de grond bezig frustreerde wel een beetje. Besloten om het maar kalm aan te doen. Om zo mogelijk nog wat te genieten. Het is dan ook een erg mooi rotsachtig gebied. Alhoewel dat met filelopen lastig gaat. De lol zat er niet echt in.

Bij trails heb je nog wel eens verplichte uitrusting. Zoals nu ook. Een hoofdlamp voor overdag? Hoe lang denken ze dat ik bezig ben? Totdat ik bij een rots aankom waar een bordje met headlamp op stond. Ik volg degene voor mij en lopen echt een nauwe spleet in wat nog enigszins verlicht is. Halverwege echter niet meer, en daar sta je dan halverwege de boel op te houden om je lampje op de tast te pakken. Maar wat is dit gaaf. Even verderop was er nog zo’n passage. En nog wel meer passages waar je je echt door de rotsen heen moest wurmen met gewoon daglicht. De spirit kwam er weer in. Het parcours had in totaal niet veel hoogtemeters maar voornamelijk veel kleine stukjes omhoog en dan weer omlaag over rotsachtig terrein echt tempo maken zat er niet in. Het file lopen werd wat minder. Er liepen echter aardig wat groepjes. Voordat je daar voorbij was.

Bij km 21 bij een verzorgingspost stond Meike te wachten. Daar wat gebabbeld. De EHBO had het ook druk met enkels verzorgen. Vanaf bleek het volgens een bord nog maar 15 km te zijn. En ik in mooi weer iedereen opnieuw gaan inhalen.

De competitie modus werd steeds meer getriggerd en het inhalen werd daardoor steeds meer minder afwachtend. Het vertrouwen in mijn enkel zat er goed in en kon zo steeds meer wat meer vrij uit lopen. Bordje met nog 10 kwam. En je begint steeds meer mensen in te halen.

Bordje met nog 5 km kwam. Twee wandelaars wil passeren en let daar teveel op. Struikel en val vol op mijn knie. Even een honderd meter strompelen en ik kon gelukkig met hetzelfde tempo door. Het vertrouwen om op tempo te lopen zat er gelukkig ook nog in.

In de laatste steile afdaling nog iemand kunnen inhalen die ik minimaal 4 keer eerder had ingehaald. Die afdaling was hetzelfde stuk dan wat we in het begin omhoog moesten. Nu deden mountainbikers een poging om fietsend boven te komen wat ze niet lukten. En toen restte alleen nog het laatste stukje door de winkelstraat.

Al met al lekker gelopen uiteindelijk door een erg mooi gebied. Allleen jammer dat je door het file lopen minder van je omgeving mee krijgt. Het gebied is zeker een aanrader.

Enkel is nu alleen enorm opgezwollen voor de rest geen last van.
pi_188966104
Maar ik heb helemaal geen Instagram. Heb ik nou al die marathons voor niks gelopen? -O-

Ik ben vanmorgen naar de KiKa-marathonbijeenkomst geweest!
Eerst wat praatjes van iemand van stichting KiKa, van een arts-onderzoeker van het Prinses Máxima Medisch centrum, van een enthousiaste Mark Tuitert, en daarna van een hardloopbaas die in NY zijn 40e gaat lopen.
Die heeft iedereen die daar zijn/haar eerste marathon loopt nu bang gemaakt. :D
We hebben ook ons kledingpakket mee, met o.a. een T-shirt dat niet past en een knaloranje winterjack, haha. We zullen daar in NY goed opvallen als we als oranje stoet door de stad wandelen. Oh, ik vind het zo leuk en spannend. Natuurlijk omdat het New York is, maar ook omdat we daar als groep voor KiKa rennen, dat maakt het toch echt wel extra speciaal. Ik krijg er kriebels van!

Nu nog wat extra geld inzamelen, de laatste loodjes. De bootcamplessen hebben best wat geld opgeleverd en de opbrengst van de statiegeldflessen komen er nog bij en dat loopt ook goed. Over een maand doneer ik nog een keer zelf voor de reis en dan ben ik er helemaal klaar voor!
Als jullie ook een steentje willen bijdragen kan dat door te doneren via de link in mijn sig. Alle kleine beetjes helpen, en wordt erg gewaardeerd. O+
  zondag 15 september 2019 @ 23:20:58 #15
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_188966484
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh die ken ik helemaal niet! Leuk voor volgend jaar
Kun je m mooi winnen, de 1e dame zat achter me
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_188969067
Bridge to Bridge was mooi... wel wat warm hoor pfff.

Nu op richting Run Disney
pi_188969069
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Na eerder dit jaar twee trails in de Ardennen te hebben gelopen zaterdag voor de verandering eens naar Luxemburg uitgeweken. De foto’s op de website waren veel belovend. De muhlertaltrail.

Ze hadden 4 afstanden de 112,75,39 en 19. Nog even getwijfeld tussen de 39 en de 75. Starttijd van de 39 km kwam mij beter uit en ik moet topfit zijn voor de Landgoedtwente marathon 12 oktober.

10:00 was de start en er stonden iets meer mensen aan de start. Nog niet heel veel hooguit 400 man. Werd gestart in een paar waves. Eerst degene die op snelheid weg gingen en daarna twee waves met meer recreantenlopers.

De eerste km ging door de winkelstraat en daarna een forse lange klim omhoog om zo in het natuurgebied te komen. Al snel werd mij duidelijk waarom de startwaves er waren. Het was veel smalle paden met amper inhaal mogelijkheden en dus file lopen. Op zich niet erg zo wordt je een beetje afgeremd. Alleen het parcours was niet erg vlak veel stenen dus je was meer op de grond aan het kijken dan om je heen. En als er iemand vlak voor je loopt zie je niet alles. En zo ging ik op km 4 door mijn enkel. Ben op mijn benen blijven staan en kon gewoon door.

Dat je niet je eigen tempo kon lopen en teveel met anderen en de grond bezig frustreerde wel een beetje. Besloten om het maar kalm aan te doen. Om zo mogelijk nog wat te genieten. Het is dan ook een erg mooi rotsachtig gebied. Alhoewel dat met filelopen lastig gaat. De lol zat er niet echt in.

Bij trails heb je nog wel eens verplichte uitrusting. Zoals nu ook. Een hoofdlamp voor overdag? Hoe lang denken ze dat ik bezig ben? Totdat ik bij een rots aankom waar een bordje met headlamp op stond. Ik volg degene voor mij en lopen echt een nauwe spleet in wat nog enigszins verlicht is. Halverwege echter niet meer, en daar sta je dan halverwege de boel op te houden om je lampje op de tast te pakken. Maar wat is dit gaaf. Even verderop was er nog zo’n passage. En nog wel meer passages waar je je echt door de rotsen heen moest wurmen met gewoon daglicht. De spirit kwam er weer in. Het parcours had in totaal niet veel hoogtemeters maar voornamelijk veel kleine stukjes omhoog en dan weer omlaag over rotsachtig terrein echt tempo maken zat er niet in. Het file lopen werd wat minder. Er liepen echter aardig wat groepjes. Voordat je daar voorbij was.

Bij km 21 bij een verzorgingspost stond Meike te wachten. Daar wat gebabbeld. De EHBO had het ook druk met enkels verzorgen. Vanaf bleek het volgens een bord nog maar 15 km te zijn. En ik in mooi weer iedereen opnieuw gaan inhalen.

De competitie modus werd steeds meer getriggerd en het inhalen werd daardoor steeds meer minder afwachtend. Het vertrouwen in mijn enkel zat er goed in en kon zo steeds meer wat meer vrij uit lopen. Bordje met nog 10 kwam. En je begint steeds meer mensen in te halen.

Bordje met nog 5 km kwam. Twee wandelaars wil passeren en let daar teveel op. Struikel en val vol op mijn knie. Even een honderd meter strompelen en ik kon gelukkig met hetzelfde tempo door. Het vertrouwen om op tempo te lopen zat er gelukkig ook nog in.

In de laatste steile afdaling nog iemand kunnen inhalen die ik minimaal 4 keer eerder had ingehaald. Die afdaling was hetzelfde stuk dan wat we in het begin omhoog moesten. Nu deden mountainbikers een poging om fietsend boven te komen wat ze niet lukten. En toen restte alleen nog het laatste stukje door de winkelstraat.

Al met al lekker gelopen uiteindelijk door een erg mooi gebied. Allleen jammer dat je door het file lopen minder van je omgeving mee krijgt. Het gebied is zeker een aanrader.

Enkel is nu alleen enorm opgezwollen voor de rest geen last van.
Dit verhaal maakt me zowaar enthousiast voor een lange trail :o Vooral die stukjes door de rotsspleten klauteren!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_188970938
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:01 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb helemaal geen Instagram. Heb ik nou al die marathons voor niks gelopen? -O-
Je kunt alsnog een account aanmaken en met terugwerkende kracht over iedere marathon een bericht plaatsen. Gebruik dan niet de "story"-modus, want die vind ik irritant en klik ik uit principe niet aan.

Verder kan je alvast oefenen met het volgende, wat echt noodzakelijk is om niet uit de toon te vallen op "Insta":

Ga voor een spiegel staan met je smartphone op sleutelbeenhoogte.
Houd je hoofd schuin, zodat je paardenstaart zichtbaar naar beneden hangt.
Buig van een been naar keuze je knie, zodat je voet een beetje los komt van de grond.
Trek je tight tot boven je navel.
Maak de foto.
Doe aan productplacement. Een goedkoop shirtje van de Primark of een andere winkel waar vervelende kinderen uit armoedige landen 18 uur per dag voor hebben moeten bloeden.
Spreek je "followers" direct aan, je bent immers "influencer". Zeg dat je duurloopje van 9 km best zwaar was na maandenlang blessureleed en vraag dan hoe hun loopjes gingen.
Gebruik zoveel mogelijk hashtags, want dan kom je in de zoekresultaten terecht.
Zorg ervoor dat minimaal één van die hashtags "#nevernotrunning" is of "#fitgirl" of "#lowcarb".

Gaat het lukken denk je?
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 11:04:33 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_188970980
Je vergeet het belangrijkste! De avocado! #🥑
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport maandag 16 september 2019 @ 12:16:04 #20
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_188971818
Avocado's :9~

#fitgirls #instarunners #stravarunners #hardlopenisleuk
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport maandag 16 september 2019 @ 12:17:12 #21
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_188971831
Ik liep net een langzame 10km met een gemiddelde HS van 141, ik leer het wel. :7
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_188972669
#highcarb :9
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 16 september 2019 @ 13:42:29 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188973041
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 16:20 schreef Frsh het volgende:
Maar goed, mensen gaan dus marathons lopen door Instagram, ja?
Ik loop ze al sinds 2014. Geen instagram voor nodig. Ik ben ze gaan lopen omdat de halves zo leker gingen en ik mezelf meer wilde uitdagen. En ik keer elke keer weer terug naar de hele afstand omdat het me een uitdaging geeft, mijn demonen er van gaan slapen en mijn lijntje er profijt van ondervind.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188974302
Ik heb afgelopen weekend ook getraild, om precies te zijn de Freedom Trail in Arnhem en omstreken.
Nu valt het trailgehalte mee bij mijn afstand (de 18 km), de toch voert langs een aantal locaties gerelateerd aan operatie Marker Garden, die jaar 75 jaar geleden plaatsvond.
Fok! was goed vertegenwoordigd met deelnemers op de 44 km (Guard en Daywalk3r), de 28 km (Maraca) en ondergetekende.

De start was op Papendal, waar voor de start nog een geluidsfragment werd afgespeeld van een parachutist vlak voor zijn sprong, om je in de stemming te brengen.
De markeringen waren zeer duidelijk, toch lukte het een groepje voor ons al in de eerste kilometers verkeerd te lopen. Na ze letterlijk teruggefloten te hebben kwamen we al vrij snel op de eerste VP (verzorgingspost), bij Airborne Museum Hartenstein. Het idee van de trail is ook om vooral de tijd te nemen bij deze stops. Vlak voor het museum was bijvoorbeeld een zweefvliegtuig te zien, dat door de geallieerden gebruikt is. Hier zag ik Daywalk3r, die op dat moment al zo'n 23 km onderweg was.
Onderweg kwamen we ook nog langs de Oude Kerk in Oosterbeek, waar de geallieerden zich hebben terug getrokken. Hier heb ik Guard kort gesproken.
De volgende VP was bij een begraafplaats waar militairen uit de Tweede Wereldoorlog liggen begraven. Voor de start kreeg iedereen een herinneringskruisje, dat je ergens onderweg bij een monument of graf neer mocht leggen. Verreweg de meeste van deze kruisjes werden op de begraafplaats geplaatst, wat het volgende indrukwekkende beeld gaf:


Vervolgens ging het laatste stuk richting de John Frost-brug. Al met al een indrukwekkende trail, die ik graag nog een keer zou lopen.

Gisteren heb ik ook nog de Bridge to Bridge gelopen in Arnhem. Het was warm en de tijd was mede daardoor niet geweldig, maar als je vlak voor de finish nog aangemoedigd wordt door en high-fivet met Guppy maakt dat die 16 km wel weer draaglijk. Daarna nog even in Arnhem blijven hangen en nog even wat gegeten en gedronken met wyccie. Een geslaagd weekend dus! :)
pi_188975881
Joh lekker belangrijk die Insta posts. Hier pronken we ook met onze prestaties en vinden we het ook lekker als we leuke reacties daarop krijgen. Dus laten we ons niet moreel verheven voelen ten opzichte van Instagram gebruikers.

Overigens lichte paniek hier, want m'n achillespees doet vervelend sinds gisteravond. Wilde vandaag een uitlooprondje, maar ik heb het idee dat volledige rust de komende dagen misschien beter is. :{
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 september 2019 @ 17:48:56 #26
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188976069
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik loop ze al sinds 2014. Geen instagram voor nodig. Ik ben ze gaan lopen omdat de halves zo leker gingen en ik mezelf meer wilde uitdagen. En ik keer elke keer weer terug naar de hele afstand omdat het me een uitdaging geeft, mijn demonen er van gaan slapen en mijn lijntje er profijt van ondervind.
#beatingmydemons
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188977110
Ik heb geen Insta. Ben ik nu niet cool?

Oh wacht, ik loop ook geen marathons. #ikkanooknergensaanmeedoen #🌽

Maar het langeafstandsseizoen is voor mij wel aangebroken. Nog 1,5e week en ik loop m’n eerste 5 om te zien hoe het erbij staat #zinin?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 september 2019 @ 19:01:24 #28
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188977167
Ik ga woensdag weer lopen, nu maar even hometraineren #minderbelastendvoordespierenendankanikondertussenevenwatsportkijkenenhetisopdeweghiernuookveeltedrukmetveeltehardrijdendeautosomlekkertegaanhardlopendusstapikveellieverevenopdehometrainerindegarage #fitboy
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport maandag 16 september 2019 @ 19:04:13 #29
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_188977196
Ik heb lekker wel insta en ja daar haal ik soms ook motivatie uit #boeie
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator maandag 16 september 2019 @ 19:09:10 #30
155227 crew  Guppy
dus
pi_188977273
Ik volg vooral @manandbunny op Insta O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 16 september 2019 @ 19:09:14 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_188977276
Mooie verhalen weer! *O* #nevernotrunning #stravawankers

Hier ook een geslaagd hardloopweekend.

SPOILER: Airborne Freedom Trail
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Twickelloop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bonus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_188977509
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 11:00 schreef Zwabberhark het volgende:

Gaat het lukken denk je?
Lukken wel, willen niet.
Jij volgt duidelijk te veel Instarunners. :D

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:09 schreef Maraca het volgende:
Mooie verhalen weer! *O* #nevernotrunning #stravawankers

Hier ook een geslaagd hardloopweekend.
SPOILER: Twickelloop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, daar zou ik ook van schrikken. :o
En hartstikke goed gelopen!
  maandag 16 september 2019 @ 21:25:24 #33
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_188980121
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:01 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb helemaal geen Instagram. Heb ik nou al die marathons voor niks gelopen? -O-

ja!! ik heb instragram puur voor mijn hardlopen, en andere sociale media voor prive, rechtse propaganda en brandweerzaken :'( :'(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 16 september 2019 @ 21:27:55 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_188980167
ik volg alleen nog maar #fitafter50 my life....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_188981562
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 19:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Lukken wel, willen niet.
Jij volgt duidelijk te veel Instarunners. :D
Ik volg alleen hardlopers die ik min of meer ken, maar de "runfluencers" krijg ik te zien doordat ik ook #hardlopen volg. Het is een wonderlijke wereld waarvan de nepheid echt ongekend is. Overigens krijg ik ook heel veel ketodieetrecepten te zien, zonder dat ik daarvoor ook maar iets gedaan heb. Wil Instagram mij doodmaken met een eenzijdig dieet vol vet?
pi_188985098
Ik heb een paar hippieboeken over hardlopen gelezen en ik ga niet op blote voeten lopen of de hele week alleen maar op gevoel lopen, maar ik moet zeggen dat ik wel heel erg veel voordeel merk van één of twee keer per week op echt ultralage hartslag lopen in combinatie met neusademhaling. Dat laatste koste een paar trainingen om het te oefenen, maar nu voelt het heel relaxt. En vanochtend heb ik de tip toegepast 'heuvelaf lopen alsof je heuvelop loopt', dat was ook wel een klik-momentje.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:34:57 #37
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188986717
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 19:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb lekker wel insta en ja daar haal ik soms ook motivatie uit #boeie
Ik ook, maar ik ben niet vanwege insta begonnen en zal het ook nooit laten afhangen van insta. Hashtag #benenslopen
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:35:47 #38
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188986725
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik volg alleen hardlopers die ik min of meer ken, maar de "runfluencers" krijg ik te zien doordat ik ook #hardlopen volg. Het is een wonderlijke wereld waarvan de nepheid echt ongekend is. Overigens krijg ik ook heel veel ketodieetrecepten te zien, zonder dat ik daarvoor ook maar iets gedaan heb. Wil Instagram mij doodmaken met een eenzijdig dieet vol vet?
Ik kan niet duurlopen op keto :D knappe jongen die dat wel kan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_188988258
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik kan niet duurlopen op keto :D knappe jongen die dat wel kan.
Ja, dat lijkt mij ook lastig. En al het andere ook, want hersens hebben suikers nodig.
pi_188988266
Duurlopen nuchter lukt mij juist wel heel goed. Intervallen/tempos alleen totaal niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 september 2019 @ 12:12:52 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188988298
Door de neus ademhalen lukt me vaak niet veel langer dan tien seconden, dat mijn neus sowieso nagenoeg altijd half dicht zit helpt niet echt mee. Als ik merk dat fatsoenlijk door de neus ademen gaat probeer ik dat ook wel te doen als ik relatief rustig loop.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188988389
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:12 schreef heywoodu het volgende:
Door de neus ademhalen lukt me vaak niet veel langer dan tien seconden, dat mijn neus sowieso nagenoeg altijd half dicht zit helpt niet echt mee. Als ik merk dat fatsoenlijk door de neus ademen gaat probeer ik dat ook wel te doen als ik relatief rustig loop.
In het begin lukte het mij ook niet, dan oefende ik met 10 sec door de neus of hoe lang ik het volhield, en dan weer even door de mond. Maar met oefenen (en heel rustig) lopen gaat het heel snel beter en nu kan ik gewoon makkelijk een uur lopen met mijn lippen op elkaar.
En ik merk dat mijn hartslag er veel lager bij wordt en dat het heel goed is voor het herstel, er gaat gewoon meer zuurstof naar de spieren en je loopt meer ontspannen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 17 september 2019 @ 12:27:05 #43
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_188988452
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In het begin lukte het mij ook niet, dan oefende ik met 10 sec door de neus of hoe lang ik het volhield, en dan weer even door de mond. Maar met oefenen (en heel rustig) lopen gaat het heel snel beter en nu kan ik gewoon makkelijk een uur lopen met mijn lippen op elkaar.
En ik merk dat mijn hartslag er veel lager bij wordt en dat het heel goed is voor het herstel, er gaat gewoon meer zuurstof naar de spieren en je loopt meer ontspannen.
Nou ja, het probleem bij mij is dus het constant deels dicht zitten van m'n neus, ook als ik gewoon wandel of zit moet ik regelmatig even door mijn mond ademen :P

Dat het meer ontspannen loopt merk ik wel in de korte momenten dat mijn neus genoeg zuurstof doorlaat. Fysiek niet echt, maar mentaal wel, alsof ik me gelijk veel rustiger en minder 'opgejaagd' voel, zoiets.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188989020
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:27 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, het probleem bij mij is dus het constant deels dicht zitten van m'n neus, ook als ik gewoon wandel of zit moet ik regelmatig even door mijn mond ademen :P

Dat het meer ontspannen loopt merk ik wel in de korte momenten dat mijn neus genoeg zuurstof doorlaat. Fysiek niet echt, maar mentaal wel, alsof ik me gelijk veel rustiger en minder 'opgejaagd' voel, zoiets.
Zeker mentaal is toch wel erg belangrijk op de langere afstanden
pi_188989318
Ff tussendoor: ik heb gelopen.

Einde bericht.
pi_188990001
quote:
7s.gif Op maandag 16 september 2019 17:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Joh lekker belangrijk die Insta posts. Hier pronken we ook met onze prestaties en vinden we het ook lekker als we leuke reacties daarop krijgen. Dus laten we ons niet moreel verheven voelen ten opzichte van Instagram gebruikers.

Overigens lichte paniek hier, want m'n achillespees doet vervelend sinds gisteravond. Wilde vandaag een uitlooprondje, maar ik heb het idee dat volledige rust de komende dagen misschien beter is. :{
Heb je je followers al op de hoogte gebracht?
pi_188990663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:12 schreef pijll het volgende:
Ff tussendoor: ik heb gelopen.

Einde bericht.
Runfluencer
pi_188992783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Heb je je followers al op de hoogte gebracht?
Jullie zijn mijn followers :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  FOK!fotograaf dinsdag 17 september 2019 @ 19:32:22 #49
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_188994598
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:26 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik volg alleen hardlopers die ik min of meer ken, maar de "runfluencers" krijg ik te zien doordat ik ook #hardlopen volg. Het is een wonderlijke wereld waarvan de nepheid echt ongekend is. Overigens krijg ik ook heel veel ketodieetrecepten te zien, zonder dat ik daarvoor ook maar iets gedaan heb. Wil Instagram mij doodmaken met een eenzijdig dieet vol vet?
Die nepheid en het hoge "OMG" #fitgirl en hardloopfashion gehalte op Instagram stoort mij ook. Op twitter volg ik nog wel wat hardlopers. Verder volg ik een aantal blogs op internet van hardlopers die mij inspireren.

Maar op social media als Instagram en Facebook is hardlopen niet aan mij besteed. Een te hoog influence gehalte wat mij betreft.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 17 september 2019 @ 19:34:17 #50
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_188994631
Op dit forum zitten al voldoende lopers mensen die mij om uiteenlopende redenen inspireren O+
F means you're fucked
pi_188994697
Vandaag kregen we de foto's van de BtB. Het was een heerlijke loop in wat warme omstandigheden, maar dat vond ik stiekem wel fijn. Hoop dat de temperatuur voorlopig nog lekker blijft en dan mag het tijdens de halve van Amsterdam wat kouder zijn en dan ren je supersoepel.

Ik had als doel om 6min/k vlak te lopen voor 16km, maar dat ging nadat ik met Mama Gup helemaal naar het begin van het eerste startvlak was gelopen ietwat fout. Ik begon op een mooie 4.45 en heb toen maar hard op de rem getrapt. De eerste km was in iets meer dan 5min/km. Daarna heb ik geprobeerd om op de 5.30 te hangen voor zolang dat kon. Dat ging lekker tot de 10km daarna werd het lastiger en ging het tempo omhoog. Ik denk dat ik de laaste 3km op 6.15 gemiddeld zat. 5.45 over de gehele loop en dat zit aardig in de buurt van wat ik wil gaan doen op de halve van Amsterdam. Ik voel me er stieken best wel goed bij.

Leuk detail, ik zat op 180 passen per minuut, met een max van 188.

Arnhem is voor mij ook een soort van sociaal dingetje, want das de loop dat ik Gup altijd zie (en volgens mij ook altijd mama Gup). Wat dit keer ook het geval was. Ik heb een vet leuke dag gehad zowel sportief als sociaal gezien, volgend jaar weer?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 20:04:25 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_188995213
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:38 schreef slacker_nl het volgende:
volgend jaar weer?
Ik zeg doen *G*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_188995929
Ik ga in november de zeven-heuvelenloop doen.
Wie heeft hier ervaring in? Is het veel moeilijker deze loop te doen dan een loop van dezelfde afstand op een vlak terrein?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_188996142
Nee, doordat de tweede helft meer heuvelaf is kun je er een hele snelle tijd lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 20:54:31 #55
155227 crew  Guppy
dus
pi_188996167
WR is er ook gelopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_188996180
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik ga in november de zeven-heuvelenloop doen.
Wie heeft hier ervaring in? Is het veel moeilijker deze loop te doen dan een loop van dezelfde afstand op een vlak terrein?
Ik heb nooit de 7 heuvelen gelopen, maar kan je vertellen dat heuvels en vals plat enorm vermoeiend voor je benen zijn. Het is zwaarder dan een vlakke race.

Twee tips: 1) Omhoog is het belangrijker om je stapfrequentie wat hoger te gooien en je tempo omlaag te gooien. 2) Omlaag kan je met de zwaartekracht mee en heb je minder energie nodig om weer wat vaart te krijgen, ga niet teveel tegen de zwaartekracht werken, dat kost ook allemaal energie.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_188997213
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik ga in november de zeven-heuvelenloop doen.
Wie heeft hier ervaring in? Is het veel moeilijker deze loop te doen dan een loop van dezelfde afstand op een vlak terrein?
Leer vooral het lang wachten in je startvak de rest is niet zo heel spannend.
  FOK!fotograaf dinsdag 17 september 2019 @ 22:03:14 #58
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_188997955
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee, doordat de tweede helft meer heuvelaf is kun je er een hele snelle tijd lopen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik ga in november de zeven-heuvelenloop doen.
Wie heeft hier ervaring in? Is het veel moeilijker deze loop te doen dan een loop van dezelfde afstand op een vlak terrein?
Ik vond het erg meevallen. Buitenom het feit dat het erg druk was op het parcours vond ik de "heuvels" niet echt lastig. Juist fijn omdat je het laatste stuk van je race naar beneden loopt vlak voor je de straat van de finish binnenkomt.

Ik vindt het parcours makkelijker als die van de Bruggenloop in Rotterdam

Het wereldrecord van 41.05 is gelopen in Nijmegen, dat geeft wel aan hoe snel parcours het is.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_188999346
Ik heb er wel ervaring mee. Dit jaar wordt mijn 9e 7H. En ik heb er zaterdag nog gelopen en komende zaterdag loop ik het rondje twee keer.
De twee grote heuvels vind ik altijd wel zwaar, maar die loop ik in de training dan ook op het fietspad wat een stuk steiler is dan de autoweg. Dat is dus ook mijn tip: op de grote weg blijven, al kan het best wel eens zo zijn dat het fietspad de laatste jaren niet eens meer open is.
En vergis je niet in het stuk bij hotel Erica, dat is nog een stukje bijna vals plat dat net iets te lang duurt. De grote heuvels zijn niet zo lang. En voorbij Erica gaat het soepeler.
Natuurlijk is het zwaarder dan vlak, maar het is dus verder prima te doen, maar als je altijd alleen maar vlak loopt, zou ik wel een beetje je benen trainen.

Zorg vooral dat je een oud fleecevest of poncho draagt in het startvak, of op een andere manier warm blijft. De startvakken zijn lang, de startwaves gaan langzaam omdat het een zandloperstart is, en het is dan altijd behoorlijk fris. Als je een gemiddelde loper bent, start je pas als de eerste terug is, als je geluk hebt sta je dan net bij een groot scherm waarop je dat kunt zien.
pi_189001726
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik loop ze al sinds 2014. Geen instagram voor nodig. Ik ben ze gaan lopen omdat de halves zo leker gingen en ik mezelf meer wilde uitdagen. En ik keer elke keer weer terug naar de hele afstand omdat het me een uitdaging geeft, mijn demonen er van gaan slapen en mijn lijntje er profijt van ondervind.
Bedoel je met demonen "zwartgallige gedachten". Die bestrijdt je met de 3 B's:

Beweging
Buitenlucht
Buddies
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_189002050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik ga in november de zeven-heuvelenloop doen.
Wie heeft hier ervaring in? Is het veel moeilijker deze loop te doen dan een loop van dezelfde afstand op een vlak terrein?
Meerdere keren de Zevenheuvelenloop gedaan en in mijn ervaring is de Diepe Hel Holterbergloop zwaarder.
pi_189002116
Was het niet Haile Gebrselassie die na een wereldrecord bij de Zevenheuvelen vroeg waar de heuvels nu waren?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_189002352
Ben benieuwd, dit jaar mijn eerste 7H. Zie het meest op tegen het massale, maar vorig jaar bij de Zevenheuvelennacht viel me dat - eenmaal begonnen - eigenlijk wel mee. De andere zoveelduizend zie je niet meer ;)
pi_189003209
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:32 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Die nepheid en het hoge "OMG" #fitgirl en hardloopfashion gehalte op Instagram stoort mij ook. Op twitter volg ik nog wel wat hardlopers. Verder volg ik een aantal blogs op internet van hardlopers die mij inspireren.

Maar op social media als Instagram en Facebook is hardlopen niet aan mij besteed. Een te hoog influence gehalte wat mij betreft.
Ja mee eens, maar dat mag je dus niet zeggen, want elitair -O-
Ooit heb ik mijn abo op RW opgezegd omdat dat steeds meer over de runfluencers ging en hun gesponsorde kleertjes.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 19:34 schreef YUR het volgende:
Op dit forum zitten al voldoende lopers mensen die mij om uiteenlopende redenen inspireren O+
Ja, maar wanneer gaat mijn inspiratiebron weer de pantoffels onderbinden?
pi_189003295
Ik vond de heuvels van de 7^^ juist wel lekker. Die in Schoorl trouwens ook, beetje afwisseling in de belasting.

Vanmorgen raakte ik tijdens m’n duurloopje voor het eerst in heel lang weer eens in een fijne flow. Gewoon lekker lopen, geen stappen tellen en niet nadenken. Km 7 ging ongemerkt in 4:42 :o
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 september 2019 @ 10:10:42 #66
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189003334
Iemand met een Polar (M400 het liefst) die weet of je een countdown wat kilometers betreft in kunt stellen? Het kan wel met 'Schatting eindtijd', maar ik wil eigenlijk alleen de kilometers af laten tellen, júist zonder iets van tijd of snelheid te zien, want dan ga ik me daar bewust of onbewust op focussen en dat wil ik niet :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189003420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:07 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vond de heuvels van de 7^^ juist wel lekker. Die in Schoorl trouwens ook, beetje afwisseling in de belasting.

Vanmorgen raakte ik tijdens m’n duurloopje voor het eerst in heel lang weer eens in een fijne flow. Gewoon lekker lopen, geen stappen tellen en niet nadenken. Km 7 ging ongemerkt in 4:42 :o
Schoorl heeft maar één heuvel toch.. op 2-3km. Die vind ik best vervelend trouwens als je op 10km tempo loopt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189003505
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Schoorl heeft maar één heuvel toch.. op 2-3km. Die vind ik best vervelend trouwens als je op 10km tempo loopt.


Het voordeel is dat je na die heuvel lekker glooiend naar beneden mag. Tot je bij km 9 bent, dat is altijd het moment dat ik denk dat ik echt geen kilometer meer kan lopen :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 september 2019 @ 10:22:50 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189003506
Over bergop gesproken, ik ga deze denk ik eens proberen in de komende weken, zowel op een fiets als (hard?)lopend. Lijkt me helemaal niet zo leuk met gemiddeld (ruim) 15% over bijna twee kilometer inclusief beduidend steilere stukken, maar ik ben er dan toch en zo vaak is de kans er niet om zoiets überhaupt te proberen :P
https://www.strava.com/segments/8348331

Buiten dat het uitzicht op de oceaan bovenop fantastisch is als beloning.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 18 september 2019 @ 10:23:03 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189003511
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 06:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Bedoel je met demonen "zwartgallige gedachten". Die bestrijdt je met de 3 B's:

Beweging
Buitenlucht
Buddies
Nee, ik ben nogal streng voor mezelf, zeker als ik langere tijd niet sport. Als ik actief werk aan mijn lichaam, gaan die 'demonen' liggen. heb al jaren geen last meer van depressies.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 18 september 2019 @ 10:24:56 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189003540
Ik vond bij de 7H het valse plat in het begin zwaarder dan de heuvels. En heb je die heuvels eenmaal gehad, dan kun je lekker naar beneden zwieren.

Ik doe hem al een aantal jaar niet meer omdat-ie steeds drukker werd en je op een gegeven moment in 1 of andere achterafstraat in de kou stond te wachten tot je eindelijk mocht starten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189004537
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:22 schreef heywoodu het volgende:
Over bergop gesproken, ik ga deze denk ik eens proberen in de komende weken, zowel op een fiets als (hard?)lopend. Lijkt me helemaal niet zo leuk met gemiddeld (ruim) 15% over bijna twee kilometer inclusief beduidend steilere stukken, maar ik ben er dan toch en zo vaak is de kans er niet om zoiets überhaupt te proberen :P
https://www.strava.com/segments/8348331

Buiten dat het uitzicht op de oceaan bovenop fantastisch is als beloning.
Haha lekker die laatste 400 meter gewoon boven de 20%. Hardlopend is beter te doen dan fietsend gok ik, dan ga je gewoon langzaam. Wat voor fiets heb je?

Ik ben wel jaloers hoor, lekker in de bergen daar..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 september 2019 @ 11:43:21 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189004662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha lekker die laatste 400 meter gewoon boven de 20%. Hardlopend is beter te doen dan fietsend gok ik, dan ga je gewoon langzaam. Wat voor fiets heb je?

Ik ben wel jaloers hoor, lekker in de bergen daar..
Geen idee welke fiets ik ga gebruiken, m'n vriendin woont er en kent de mountainbike/wielerwereld aldaar, dus die gaat er vanuit dat er wel iets te lenen zal zijn :P

Hardloopschoenen gaan sowieso mee, dus als dat toch niet lukt kan ik altijd de beenspieren nog op strafexpeditie sturen. Ik voel de pijn al bij de gedachte alleen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189004969
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Geen idee welke fiets ik ga gebruiken, m'n vriendin woont er en kent de mountainbike/wielerwereld aldaar, dus die gaat er vanuit dat er wel iets te lenen zal zijn :P

Hardloopschoenen gaan sowieso mee, dus als dat toch niet lukt kan ik altijd de beenspieren nog op strafexpeditie sturen. Ik voel de pijn al bij de gedachte alleen.
Van bergop rennen krijg je heel weinig spierpijn, minder dan vlak of bergaf, omdat de schokbelasting minder is en je juist vooral spierschade krijgt van excentrische belasting.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport woensdag 18 september 2019 @ 20:03:01 #75
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189010851
Ik heb me net ingeschreven voor mijn allereerste buitenlandse loopje. Ik loop de 8km bij de VI MARATÓN INTERNACIONAL NAVIERA ARMAS S.C. DE TENERIFE :P

We zijn daar dan op vakantie en kwam erachter dat er een best wel groot hardloopevenement is op dat moment. Wilde eigenlijk de halve marathon, maar die start al om 8:30 en daar had ik dan weer niet zo'n zin in :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 september 2019 @ 20:08:52 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189010961
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mijn allereerste buitenlandse loopje. Ik loop de 8km bij de VI MARATÓN INTERNACIONAL NAVIERA ARMAS S.C. DE TENERIFE :P

We zijn daar dan op vakantie en kwam erachter dat er een best wel groot hardloopevenement is op dat moment. Wilde eigenlijk de halve marathon, maar die start al om 8:30 en daar had ik dan weer niet zo'n zin in :')
Ach ja, de een loopt marathons omdat Instagram, de ander loopt halve marathons niet omdat half negen te vroeg is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport woensdag 18 september 2019 @ 20:09:45 #77
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189010975
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ach ja, de een loopt marathons omdat Instagram, de ander loopt halve marathons niet omdat half negen te vroeg is.
Ja ik ben toch nog een beetje lui op vakantie.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 20:21:11 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_189011159
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mijn allereerste buitenlandse loopje. Ik loop de 8km bij de VI MARATÓN INTERNACIONAL NAVIERA ARMAS S.C. DE TENERIFE :P

We zijn daar dan op vakantie en kwam erachter dat er een best wel groot hardloopevenement is op dat moment. Wilde eigenlijk de halve marathon, maar die start al om 8:30 en daar had ik dan weer niet zo'n zin in :')
Wat cool! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189012268
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mijn allereerste buitenlandse loopje. Ik loop de 8km bij de VI MARATÓN INTERNACIONAL NAVIERA ARMAS S.C. DE TENERIFE :P

We zijn daar dan op vakantie en kwam erachter dat er een best wel groot hardloopevenement is op dat moment. Wilde eigenlijk de halve marathon, maar die start al om 8:30 en daar had ik dan weer niet zo'n zin in :')
Wat tof! Ben benieuwd naar je ervaring :D mijn eerste buitenlandse wedstrijd moet nog komen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 18 september 2019 @ 21:29:48 #80
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189012378
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mijn allereerste buitenlandse loopje. Ik loop de 8km bij de VI MARATÓN INTERNACIONAL NAVIERA ARMAS S.C. DE TENERIFE :P

We zijn daar dan op vakantie en kwam erachter dat er een best wel groot hardloopevenement is op dat moment. Wilde eigenlijk de halve marathon, maar die start al om 8:30 en daar had ik dan weer niet zo'n zin in :')
Gaaf *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 18 september 2019 @ 22:53:22 #81
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_189014361
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:09 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja ik ben toch nog een beetje lui op vakantie.
ik zit net te kijken voor en trail run in MoBlo-land voor komend jaar, blijkt het een 00.00 u start te zijn...dat ga ik na jouw advies toch maar heroverwegen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_189014812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:10 schreef heywoodu het volgende:
Iemand met een Polar (M400 het liefst) die weet of je een countdown wat kilometers betreft in kunt stellen? Het kan wel met 'Schatting eindtijd', maar ik wil eigenlijk alleen de kilometers af laten tellen, júist zonder iets van tijd of snelheid te zien, want dan ga ik me daar bewust of onbewust op focussen en dat wil ik niet :+
Ik heb er een, gebruik hem inmiddels niet meer, maar ik weet vrij zeker dat die functie er niet op zit.

Wat natuurlijk wel kan is een schermpje aanmaken met alleen de afgelegde kilometers. Dan moet je al hardlopend alleen nog het sommetje Totaalafstand - Afgelegd = Resterende afstand. Dat moet lukken, toch?
pi_189014840
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mijn allereerste buitenlandse loopje. Ik loop de 8km bij de VI MARATÓN INTERNACIONAL NAVIERA ARMAS S.C. DE TENERIFE :P

We zijn daar dan op vakantie en kwam erachter dat er een best wel groot hardloopevenement is op dat moment. Wilde eigenlijk de halve marathon, maar die start al om 8:30 en daar had ik dan weer niet zo'n zin in :')
Leuk!

Heb je daar trouwens geen doktersverklaring nodig zoals in Frankrijk en sommige andere landen?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 september 2019 @ 06:37:19 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189016709
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:14 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Ik heb er een, gebruik hem inmiddels niet meer, maar ik weet vrij zeker dat die functie er niet op zit.

Wat natuurlijk wel kan is een schermpje aanmaken met alleen de afgelegde kilometers. Dan moet je al hardlopend alleen nog het sommetje Totaalafstand - Afgelegd = Resterende afstand. Dat moet lukken, toch?
Ik heb al een schermpje met afstand + hartslag en verder niks (hoewel ik hartslag er wel af ga halen, sensor doet raar en dat stoort me enorm), alleen vind ik aftellen mentaal soms wat fijner :+

Nou ja, als die optie er niet is houdt het op he, ook geen probleem verder :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 19 september 2019 @ 06:54:44 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189016731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 06:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik heb al een schermpje met afstand + hartslag en verder niks (hoewel ik hartslag er wel af ga halen, sensor doet raar en dat stoort me enorm), alleen vind ik aftellen mentaal soms wat fijner :+

Nou ja, als die optie er niet is houdt het op he, ook geen probleem verder :D
Mooi moment om over te stappen naar een Garmin 😎
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 19 september 2019 @ 07:49:37 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189016968
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 06:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mooi moment om over te stappen naar een Garmin 😎
Die heb ik hier liggen, maar ik denk niet dat mijn vriendin het heel tof gaat vinden als ik die (waar ze énorm naar uitkijkt) nu in beslag ga nemen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189018813
Ik heb een soort rustweek in het schema en ik ervaar nu al een soort taper madness.. gisteren kwam mijn training dan wel op 19km uit maar ik had zoveel ongeleide energie dat het echt de hele tijd onrustig voelde in mijn hoofd en lijf. En voor vanavond staat er 'sauna of zwemmen of even fietsen, vooral ontspannen' in het schema. Maar ik wil gewoon mezelf moe rennen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 19 september 2019 @ 11:35:52 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189019562
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:03 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor mijn allereerste buitenlandse loopje. Ik loop de 8km bij de VI MARATÓN INTERNACIONAL NAVIERA ARMAS S.C. DE TENERIFE :P

We zijn daar dan op vakantie en kwam erachter dat er een best wel groot hardloopevenement is op dat moment. Wilde eigenlijk de halve marathon, maar die start al om 8:30 en daar had ik dan weer niet zo'n zin in :')
Lopen in het buitenland.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189021064
quote:
Jij bent Edwin? Leuk!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189021241
ja idd
  Redactie Sport donderdag 19 september 2019 @ 17:54:10 #92
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189024671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:16 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Leuk!

Heb je daar trouwens geen doktersverklaring nodig zoals in Frankrijk en sommige andere landen?
Nee, werd niet om gevraagd. Er staat sowieso vrij weinig vermeld op die website, maar ik neem aan dat ik nog een mail krijg vantevoren. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_189025053
De contrasten kunnen niet groter zijn, zondag 10EM op volle snelheid en gister les 27 van Evy gelopen met een van m'n dates. 2x13 lopen plus 2min wandelen plus 8 min lopen en 1 min wandelen. Het ging bijzonder goed :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_189025347
Disney O+ :D

Morgen m'n generale repetitie en 35k op het programma staan op 5:30.
Die afstand heb ik nog niet gelopen, dus ik hoop dat het aardig goed gaat.
Zojuist een bord pasta in m'n mik geduwd en veel gedronken vandaag. Als ik 'm zonder al te veel problemen uit kan lopen ben ik er klaar voor is het daarna vasthouden.
Heerlijk gevoel om ergens naartoe te werken en het resultaat te zien groeien!
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 19 september 2019 @ 18:42:22 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189025493
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Disney O+ :D

Morgen m'n generale repetitie en 35k op het programma staan op 5:30.
Die afstand heb ik nog niet gelopen, dus ik hoop dat het aardig goed gaat.
Zojuist een bord pasta in m'n mik geduwd en veel gedronken vandaag. Als ik 'm zonder al te veel problemen uit kan lopen ben ik er klaar voor is het daarna vasthouden.
Heerlijk gevoel om ergens naartoe te werken en het resultaat te zien groeien!
Dat zijn mooie tempo's! Wat gaat je gehoopte marathontempo worden?
F means you're fucked
pi_189025590
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zijn mooie tempo's! Wat gaat je gehoopte marathontempo worden?
Beginnen tussen 5:30-5:40 en langzaam opbouwen naar 5:20 tegen het einde als dat erin zit. Uitlopen is het hoofddoel. Tijd is kinder belangrijk
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator donderdag 19 september 2019 @ 20:10:17 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_189027738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
De contrasten kunnen niet groter zijn, zondag 10EM op volle snelheid en gister les 27 van Evy gelopen met een van m'n dates. 2x13 lopen plus 2min wandelen plus 8 min lopen en 1 min wandelen. Het ging bijzonder goed :)
Ik ben fier op u! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189034998
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik zit net te kijken voor en trail run in MoBlo-land voor komend jaar, blijkt het een 00.00 u start te zijn...dat ga ik na jouw advies toch maar heroverwegen
Ach, dat voelt voor jou toch alsof het 12 of 13 uur is... ;)
pi_189035133
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
De contrasten kunnen niet groter zijn, zondag 10EM op volle snelheid en gister les 27 van Evy gelopen met een van m'n dates. 2x13 lopen plus 2min wandelen plus 8 min lopen en 1 min wandelen. Het ging bijzonder goed :)
Haha en beviel het goed? Ik heb voorstellen voor hardloopdates tot nu toe altijd afgeslagen.. don't mix work and pleasure ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189035142
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2019 18:48 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Beginnen tussen 5:30-5:40 en langzaam opbouwen naar 5:20 tegen het einde als dat erin zit. Uitlopen is het hoofddoel. Tijd is kinder belangrijk
Maar dan ga je dus een paar weken van tevoren 35km op bijna marathontempo lopen? Dat is een absurd zware training om te verwerken.. waarom niet 30-45 sec per km langzamer?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189037440
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha en beviel het goed? Ik heb voorstellen voor hardloopdates tot nu toe altijd afgeslagen.. don't mix work and pleasure ;)
Terwijl het voor jou juist een uitstekend selectiecriterium zou kunnen zijn. Als ze jou niet kunnen bijhouden dan kan het niks worden. Scheelt een hoop gedoe en getwijfel.
pi_189038139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Terwijl het voor jou juist een uitstekend selectiecriterium zou kunnen zijn. Als ze jou niet kunnen bijhouden dan kan het niks worden. Scheelt een hoop gedoe en getwijfel.
Ik ben eigenlijk ook nog zelden op een hardloper gevallen moet ik bekennen :@ Vaak te ielig. Maar momenteel een leuke (niet ielige) fietser ^O^
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189038842
Op de lange afstanden wel, maar sprinters zijn toch juist een en al spiermassa? Of bedoel je qua lengte? Maar wat tof dat ook dat weer leuk is in je leven!
pi_189038860
Ik heb gisteren een echo gehad van mijn probleembeen. Het bleek niet terminaal te zijn. Er was wel wat littekenweefsel zichtbaar, maar dat zou het eigenlijk niet kunnen zijn. Ook bleek ik zowel links als rechts 3 knieschijven te hebben; de normale en twee kleine aan de achterkant. Je hebt er niks aan, maar het kan ook geen kwaad.
pi_189039261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Op de lange afstanden wel, maar sprinters zijn toch juist een en al spiermassa? Of bedoel je qua lengte? Maar wat tof dat ook dat weer leuk is in je leven!
Sprinters heb ik eigenlijk nog nooit mee gepraat :P Maar ja dat is zeker leuk ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189041963
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Op de lange afstanden wel, maar sprinters zijn toch juist een en al spiermassa? Of bedoel je qua lengte? Maar wat tof dat ook dat weer leuk is in je leven!
Sprinters zijn ook wel echt weer een beetje anders hoor. Die trainingen bestaan ook vooral uit rusten, in rare houdingen op de baan liggen en een paar keer snoeihard rennen. Maar ze zijn inderdaad niet zo ielig.
pi_189042060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar dan ga je dus een paar weken van tevoren 35km op bijna marathontempo lopen? Dat is een absurd zware training om te verwerken.. waarom niet 30-45 sec per km langzamer?
Ik denk idd dat ik toch een stukje langzamer ga lopen. Alleen al omdat ik deze afstand nog niet eerder gedaan heb. Je hebt gelijk, thanks voor 't attenderen :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_189043674
Nou dit was dus helemaal kut. Ik dacht dat m'n achillespees wel weer oké was, omdat ik er al dagenlang niks meer van voelde. Maar na 8km schoot het er weer in...

Frustrerend met een naderende marathon. Kan het niet maken om nu niet m'n laatste loodjes te doen qua training, maar ik moet ze toch ff skippen :{

Iemand tips? Heeft spinning bijvoorbeeld zin om conditie op peil te houden ofzo?
Stress slaat toe.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 september 2019 @ 20:12:33 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189044119
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou dit was dus helemaal kut. Ik dacht dat m'n achillespees wel weer oké was, omdat ik er al dagenlang niks meer van voelde. Maar na 8km schoot het er weer in...

Frustrerend met een naderende marathon. Kan het niet maken om nu niet m'n laatste loodjes te doen qua training, maar ik moet ze toch ff skippen :{

Iemand tips? Heeft spinning bijvoorbeeld zin om conditie op peil te houden ofzo?
Stress slaat toe.
Nou ben ik geen expert of iets dergelijks, maar ik merk in elk geval wel dat mijn (hardloop)conditie behoorlijk minder snel achteruit gaat als ik wel regelmatig op de hometrainer blijf trainen. Het zal ongetwijfeld aanzienlijk beter zijn dan niks doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189046372
Spinnen lijkt mij ook nuttig! En verder een fysio opzoeken?

https://geengratislunch.b(...)-school-of-marathon/

Nieuw blogje over het marathontrainen, en het leven in het algemeen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 september 2019 @ 22:37:14 #111
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189046833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Spinnen lijkt mij ook nuttig! En verder een fysio opzoeken?

https://geengratislunch.b(...)-school-of-marathon/

Nieuw blogje over het marathontrainen, en het leven in het algemeen :o
Uitstekend leesvoer ^O^

Alleen was ik het hier niet mee eens:

quote:
Ga voor bewuste rust, niet door een avond hersenloos te zappen maar door een boek te lezen, een dutje te doen, of lekker in bad of naar het strand te gaan.
Als ik iets ga doen als een boek lezen, even slapen of in bad ga liggen (als ik een bad zou hebben) raak ik júist in de stress, want dan wil ik die wedstrijd zien, en die race kijken en dit en dat ipv niks doen.

Nu ik dit typ besef ik me ook wel dat de kans aanwezig is dat ik de voorbeelden te letterlijk nam en dat de bedoeling misschien eerder is dat je gewoon iets moet kiezen waar je rustig van wordt en dat dat voor iedereen anders is :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189046874
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Uitstekend leesvoer ^O^

Alleen was ik het hier niet mee eens:
[..]

Als ik iets ga doen als een boek lezen, even slapen of in bad ga liggen (als ik een bad zou hebben) raak ik júist in de stress, want dan wil ik die wedstrijd zien, en die race kijken en dit en dat ipv niks doen.

Nu ik dit typ besef ik me ook wel dat de kans aanwezig is dat ik de voorbeelden te letterlijk nam en dat de bedoeling misschien eerder is dat je gewoon iets moet kiezen waar je rustig van wordt en dat dat voor iedereen anders is :+
Juist, dat tweede ja ;)
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je één ding kiest. En niet een beetje in het huis blijft rommelen en dan weer je telefoon checkt, dan weer honderd keer naar de keuken loopt, en ondertussen nog met en half oog een serie of film volgen.. want dan zijn er ineens uren voorbij en ben je nog niet uitgerust. Zo werkt dat bij mij in ieder geval.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 september 2019 @ 22:42:42 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189046923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Juist, dat tweede ja ;)
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je één ding kiest. En niet een beetje in het huis blijft rommelen en dan weer je telefoon checkt, dan weer honderd keer naar de keuken loopt.. want dan zijn er ineens uren voorbij en ben je nog niet uitgerust. Zo werkt dat bij mij in ieder geval.
Dat kan ik me ook wel voorstellen ja. Ik heb overigens altijd een tektbestandje openstaan waar ik vooral per dag alle sport op tijdsvolgorde in heb staat (wat ik wil kijken, waar ik alleen de uitslag van hoef te zien, etc), plus nog andere belangrijke zaken. Mij geeft elke keer dat ik daar iets door kan strepen/kan verwijderen rust. Eigenlijk heel raar, want zo staat er bijvoorbeeld bij woendag/donderdag altijd gepland dat ik (ik noem maar even iets) het F1-tijdschema van het weekeinde erin zet. Ik voeg dus iets toe, wat ik later weg kan halen, en dat geeft rust.

Nou ja, het zal wel. Als het maar werkt.

Dat van 'niet te druk maken om dingen die je niet kunt veranderen' probeer ik m'n vriendin al tijden duidelijk te maken, deze link stuur ik gewoon door en die googletranslate ze maar ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189046973
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat kan ik me ook wel voorstellen ja. Ik heb overigens altijd een tektbestandje openstaan waar ik vooral per dag alle sport op tijdsvolgorde in heb staat (wat ik wil kijken, waar ik alleen de uitslag van hoef te zien, etc), plus nog andere belangrijke zaken. Mij geeft elke keer dat ik daar iets door kan strepen/kan verwijderen rust. Eigenlijk heel raar, want zo staat er bijvoorbeeld bij woendag/donderdag altijd gepland dat ik (ik noem maar even iets) het F1-tijdschema van het weekeinde erin zet. Ik voeg dus iets toe, wat ik later weg kan halen, en dat geeft rust.

Nou ja, het zal wel. Als het maar werkt.

Dat van 'niet te druk maken om dingen die je niet kunt veranderen' probeer ik m'n vriendin al tijden duidelijk te maken, deze link stuur ik gewoon door en die googletranslate ze maar ^O^
Haha, kun je d'r beter Seven Habits geven denk ik :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 september 2019 @ 22:47:00 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189047006
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha, kun je d'r beter Seven Habits geven denk ik :P
https://nl.wikipedia.org/(...)hly_Effective_People

Die? Dat klinkt wel echt als hele zware kost. Met de kanttekening dat alles wat een beetje dit soort niet-tastbare kanten op neigt voor mij als hele zware kost klinkt :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189047091
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/(...)hly_Effective_People

Die? Dat klinkt wel echt als hele zware kost. Met de kanttekening dat alles wat een beetje dit soort niet-tastbare kanten op neigt voor mij als hele zware kost klinkt :@
Ja die ja. Ik vind het zeker geen zware kost, het is een vd bekendste van dit soort hulp-boeken en wordt aan vrijwel alle studentenvereniging besturen e.d. gegeven voor hun bestuursjaar en zo. Maar er staan volgens mij ook wel 4-minuut versies van op youtube :P Anyway, weltrusten nu, even bewust rustmomentje ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 september 2019 @ 22:55:25 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189047151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja die ja. Ik vind het zeker geen zware kost, het is een vd bekendste van dit soort hulp-boeken en wordt aan vrijwel alle studentenvereniging besturen e.d. gegeven voor hun bestuursjaar en zo. Maar er staan volgens mij ook wel 4-minuut versies van op youtube :P Anyway, weltrusten nu, even bewust rustmomentje ;)
Morgen mijn laatste keer lopen (en in principe vrij lang voor mijn doen) voor vertrek naar Brazilië, dus inderdaad, tijd voor bewuste rust :D

:W
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189052128
https://www.hopasports.com/nl/event/maastunnel-mijl

Voor de liefhebber. Ik ben er waarschijnlijk bij.
pi_189054249
Wow dat ging lekker :D 20km in 4.35 (of eigenlijk 18km in 4.38 en de laatste 2 versnellen), en nog een stukje in en uitlopen maakt weer 27km. Tijdens het uitlopen struikelde ik over mijn eigen voeten en hing ik al in een hoek van 45 graden boven de straat, maar merkwaardig genoeg redde ik het net om niet te vallen haha. Toen toch maar gaan wandelen, geen zin om risico te lopen met moeie benen voor die laatste km.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 september 2019 @ 13:51:38 #120
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189054270
Ik zou zeker niet zeggen dat het ontzettend lekker ging, maar ik ben wel blij dat ik weer 15km gelopen heb en dat ik dat tegenwoordig schijnbaar ook zonder grote problemen kan als ik al anderhalve week niet heb gelopen :Y

Volgende keer lopen is aan de Braziliaanse kust en/of dat monster van twee kilometer op, ik ben benieuwd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2019 @ 08:50:41 #121
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189066586
Geen idee of mensen hier de Dam tot Dam lopen vandaag, maar als dat wel zo is, succes ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin zondag 22 september 2019 @ 12:10:50 #122
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189068624
Ik ben nog schemaloos voor een eventuele spark m, maar ik heb net wel 25 km in het zonnetje gelopen. Als ik volgende week zonder al te veel last een 27km weet te lopen dan ga ik maar eens de knoop doorhakken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_189069209
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 12:10 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben nog schemaloos voor een eventuele spark m, maar ik heb net wel 25 km in het zonnetje gelopen. Als ik volgende week zonder al te veel last een 27km weet te lopen dan ga ik maar eens de knoop doorhakken.
Je ligt er prima voor op schema.👍
  Forum Admin zondag 22 september 2019 @ 14:33:22 #124
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189070790
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 12:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je ligt er prima voor op schema.👍
Dat vermoeden had ik al een beetje. Ik ben het nog een beetje vrijblijvend aan het aanvliegen. Zonder al te veel verplichtingen met plezier de km's maken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_189072088
De laatste startgolven mogen niet meer starten bij de DtD, het is te warm.
pi_189072252
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:37 schreef Zwabberhark het volgende:
De laatste startgolven mogen niet meer starten bij de DtD, het is te warm.
Echt onnodig lijkt me. Het is warm ja, maar zo overdreven nou ook weer niet..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 22 september 2019 @ 15:48:37 #127
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_189072282
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Echt onnodig lijkt me. Het is warm ja, maar zo overdreven nou ook weer niet..
Nee, behalve dat mensen bij bosjes omvallen en de hulpdiensten hun handen vol hebben.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  Moderator zondag 22 september 2019 @ 15:49:00 #128
155227 crew  Guppy
dus
pi_189072297
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:37 schreef Zwabberhark het volgende:
De laatste startgolven mogen niet meer starten bij de DtD, het is te warm.
Wat ontzettend zuur als je daar staat -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189072432
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:48 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Nee, behalve dat mensen bij bosjes omvallen en de hulpdiensten hun handen vol hebben.
Dat lees ik nu ook inderdaad. Dat is heftig.. organisaties van dit soort evenementen moet eens af van die commerciële gedachte dat midden op de dag lopen het meest interessant voor publiek is (en dus horeca). Bij de Tilburg Ten Miles is dat ook altijd een drama begin september.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator zondag 22 september 2019 @ 15:55:17 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_189072483
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat lees ik nu ook inderdaad. Dat is heftig.. organisaties van dit soort evenementen moet eens af van die commerciële gedachte dat midden op de dag lopen het meest interessant voor publiek is (en dus horeca). Bij de Tilburg Ten Miles is dat ook altijd een drama begin september.
Of maak het kleiner. Dan hoef je niet de godganse dag startwaves te laten starten. Het is niet dat je nergens 10EM kan lopen

Maar het is ook de hype, net als dat er elk jaar een loper op de marathon van Rotterdam in het zonnetje gezet wordt, die ongetraind loopt. Als ze nou eens ophouden met die onzin, dan heb je ook minder onervaren mensen aan de start.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2019 @ 15:55:22 #131
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189072485
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:48 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Nee, behalve dat mensen bij bosjes omvallen en de hulpdiensten hun handen vol hebben.
:{

Hopelijk blijft het bij mensen die omvallen maar na de nodige hulp weer gewoon naar huis kunnen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2019 @ 15:56:43 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189072511
Dit soort taferelen gaan we vanaf volgende week ook krijgen op het WK in Qatar. De marathons en 50km gaan daar een hel worden, volgend jaar op de Spelen nog meer.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 22 september 2019 @ 16:06:53 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_189072761
Komt dat nog ergens op TV eigenlijk, het WK?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189072777
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:37 schreef Zwabberhark het volgende:
De laatste startgolven mogen niet meer starten bij de DtD, het is te warm.
Heb jij dit verzonnen?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2019 @ 16:08:58 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189072798
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Komt dat nog ergens op TV eigenlijk, het WK?
NOS lijkt me, hoewel die erom bekend staan heel veel te praten ipv uit te zenden. Eurosport lijkt het voor het eerst in héél lange tijd niet uit te gaan zenden, waar ik nogal van baal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189074355
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 16:07 schreef pijll het volgende:

[..]

Heb jij dit verzonnen?
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik gok erop dat mijn antwoord "ik ben vandaag bezig aan mijn laatste dag van 3 weken vakantie" afdoende is.

En inderdaad, het was de enige juiste beslissing. De hulpdiensten hadden het zo druk dat ze niet meer konden garanderen dat mensen met gezondheidsproblemen a.g.v. zon/warmte/hoge dauwpunten nog geholpen konden worden. Dus dan nog eens 4000 mensen laten rennen op een nog warmer moment van de dag klinkt als een verantwoordelijkheid die je niet moet willen nemen.
pi_189074377
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Dit soort taferelen gaan we vanaf volgende week ook krijgen op het WK in Qatar. De marathons en 50km gaan daar een hel worden, volgend jaar op de Spelen nog meer.
Mooie training voor de spelen in Japan, volgend jaar.
Overigens is het aantal deelnemers aan een wk natuurlijk oneindig veel kleiner, waardoor het beter beheersbaar is.
pi_189074396
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Of maak het kleiner. Dan hoef je niet de godganse dag startwaves te laten starten. Het is niet dat je nergens 10EM kan lopen
Of stop met massa-evenementen in de periode april t/m september.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2019 @ 17:39:33 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189074412
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mooie training voor de spelen in Japan, volgend jaar.
Overigens is het aantal deelnemers aan een wk natuurlijk oneindig veel kleiner, waardoor het beter beheersbaar is.
Zeker, en je mag er vanuit gaan dat ze íets beter getraind zijn dan vrijwel alle recreatieve lopers. Aan de andere kant, de weersomstandigheden (vooral in het ook nog ranzig vochtige Tokyo) zijn ook wel weer een stuk extremer dan die van de DtD van vandaag..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin zondag 22 september 2019 @ 17:43:54 #140
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189074496
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik gok erop dat mijn antwoord "ik ben vandaag bezig aan mijn laatste dag van 3 weken vakantie" afdoende is.

En inderdaad, het was de enige juiste beslissing. De hulpdiensten hadden het zo druk dat ze niet meer konden garanderen dat mensen met gezondheidsproblemen a.g.v. zon/warmte/hoge dauwpunten nog geholpen konden worden. Dus dan nog eens 4000 mensen laten rennen op een nog warmer moment van de dag klinkt als een verantwoordelijkheid die je niet moet willen nemen.
Wellicht is alleen mensen laten deelnemen die een relatief recente 10km prestatieloop hebben gelopen een goed filter voor mensen die met enige overschatting aan de start verschijnen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_189075916
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Of stop met massa-evenementen in de periode april t/m september.
En in maart (CPC).
  Moderator zondag 22 september 2019 @ 19:06:57 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_189076146
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 16:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

NOS lijkt me, hoewel die erom bekend staan heel veel te praten ipv uit te zenden. Eurosport lijkt het voor het eerst in héél lange tijd niet uit te gaan zenden, waar ik nogal van baal.
Zonde van Eurosport... Misschien BBC nog eens checken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zondag 22 september 2019 @ 19:08:04 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_189076158
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:51 schreef pijll het volgende:

[..]

En in maart (CPC).
En in december (Bruggenloop).
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 22 september 2019 @ 19:21:46 #144
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_189076380
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:37 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mooie training voor de spelen in Japan, volgend jaar.
Overigens is het aantal deelnemers aan een wk natuurlijk oneindig veel kleiner, waardoor het beter beheersbaar is.
Plus zijn de deelnemers aan een WK een ietsiepietsie beetje beter getraind dan de gemiddelde dam tot dam loper :7
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_189076734
Jammer van de DtD! Maar zeker gezien de gebeurtenissen de afgelopen jaren een goede beslissing denk ik. Hitteberoerte kan trouwens ook zeer goed getrainde lopers overkomen. Maureen Koster bijvoorbeeld tijdens de laatste OS.

Ik heb vandaag ruim 5 uur gefietst en dat is een stuk beter te doen in de warmte, maar werkte zeker het laatste stuk dat de benauwdheid je wel meer energie kostte dan normaal.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189076835
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Jammer van de DtD! Maar zeker gezien de gebeurtenissen de afgelopen jaren een goede beslissing denk ik. Hitteberoerte kan trouwens ook zeer goed getrainde lopers overkomen. Maureen Koster bijvoorbeeld tijdens de laatste OS.

Ik heb vandaag ruim 5 uur gefietst en dat is een stuk beter te doen in de warmte, maar werkte zeker het laatste stuk dat de benauwdheid je wel meer energie kostte dan normaal.
Feit is dat die twee of drie hitteberoertes die zelfs een ongetraind iemand kan krijgen, prima te handelen zijn voor hulpdiensten. Het is alleen dat duizenden mensen meedoen die van zichzelf vinden dat ze dat moeten, terwijl ze helemaal nooit lopen.
Dit weer van vandaag is voor een geoefende loper totaal geen probleem. Hell, van de zomer trainden we in grotere hitte.
Zonder al die mensen die 'ook eens een keer een marathon' willen lopen, kunnen alle hulpdiensten het prima aan.
Tijd dus voor doktersverklaringen. Net als in Frankrijk, Italië, wat voor landen dan ook.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 22 september 2019 @ 19:53:24 #147
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_189076846
Ik heb vanmorgen met Jeromino een rondje over de Ermelose Heide gedaan. Nadat ik drie weken eerder al McTwente en miss H? (weet haar forum-naam ff niet meer) ook al daar trof, blijkt dit toch een mooie Fok!-ontmoetingsplek.

Sorry dat ik zo weinig reageer de laatste tijd. Ik kom er gewoon niet aan toe om me structureel blij te lezen, en dan voelt het altijd een beetje suf om dan wel van die een-richtingsverkeer-posts te plaatsen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  Moderator zondag 22 september 2019 @ 20:04:24 #148
155227 crew  Guppy
dus
pi_189077062
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2019 19:52 schreef mosselmossel het volgende:
Tijd dus voor doktersverklaringen. Net als in Frankrijk, Italië, wat voor landen dan ook.
Ik mag het hopen van niet zeg :o of toch in ieder geval dat je er eentje krijgt die een jaar geldig is of zo. Stel je voor dat ik voor elk event een verklaring moet gaan halen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 september 2019 @ 20:07:58 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189077137
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef Corniel het volgende:
Ik heb vanmorgen met Jeromino een rondje over de Ermelose Heide gedaan. Nadat ik drie weken eerder al McTwente en miss H? (weet haar forum-naam ff niet meer) ook al daar trof, blijkt dit toch een mooie Fok!-ontmoetingsplek.

Sorry dat ik zo weinig reageer de laatste tijd. Ik kom er gewoon niet aan toe om me structureel blij te lezen, en dan voelt het altijd een beetje suf om dan wel van die een-richtingsverkeer-posts te plaatsen.
Met terugwerkende kracht welkom op de Noord-Oost Veluwe :W
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 22 september 2019 @ 20:11:44 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189077210
Zo, hier een Dam tot Dam lopert, die wel mocht starten *O*

SPOILER: Dam tot Dam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap de beslissing van de organisatie wel. Je hoorde constant ambulances en bij de waterposten hadden de vrijwilligers het zwaar om aan de vraag te voldoen. Dikke respect voor die mensen _O_ En een O+ voor de bewoners van de wijken waar we doorheen liepen. Volgend jaar loop ik hem weer om even de tijd van deze run goed te maken. Tenzij het weer zo warm is :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_189077215
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik mag het hopen van niet zeg :o of toch in ieder geval dat je er eentje krijgt die een jaar geldig is of zo. Stel je voor dat ik voor elk event een verklaring moet gaan halen :')
Jeetje nee, zo vaak kan ik niet bij de dokter terecht ;)
  zondag 22 september 2019 @ 20:12:42 #152
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189077227
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:53 schreef Corniel het volgende:
Ik heb vanmorgen met Jeromino een rondje over de Ermelose Heide gedaan. Nadat ik drie weken eerder al McTwente en miss H? (weet haar forum-naam ff niet meer) ook al daar trof, blijkt dit toch een mooie Fok!-ontmoetingsplek.

Sorry dat ik zo weinig reageer de laatste tijd. Ik kom er gewoon niet aan toe om me structureel blij te lezen, en dan voelt het altijd een beetje suf om dan wel van die een-richtingsverkeer-posts te plaatsen.
Hoi O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_189077244
Kan toch prima? Een sportkeuring die een jaar geldig is?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_189077312
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2019 19:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Feit is dat die twee of drie hitteberoertes die zelfs een ongetraind iemand kan krijgen, prima te handelen zijn voor hulpdiensten. Het is alleen dat duizenden mensen meedoen die van zichzelf vinden dat ze dat moeten, terwijl ze helemaal nooit lopen.
Dit weer van vandaag is voor een geoefende loper totaal geen probleem. Hell, van de zomer trainden we in grotere hitte.
Zonder al die mensen die 'ook eens een keer een marathon' willen lopen, kunnen alle hulpdiensten het prima aan.
Tijd dus voor doktersverklaringen. Net als in Frankrijk, Italië, wat voor landen dan ook.
Maar die doktersverklaringen stellen in Frankrijk ook niks voor, dat is gewoon extra inkomsten voor de huisarts en verantwoordelijkheid afschuiven door de wedstrijdorganisatie. Dan moet er inderdaad ook een verplichte sportmedische keuring bij (is bij sommige licenties van andere sportbonden ook zo.. helaas loopt bij het hardlopen bijna iedereen zonder licentie).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189077357
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 14:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al een beetje. Ik ben het nog een beetje vrijblijvend aan het aanvliegen. Zonder al te veel verplichtingen met plezier de km's maken.
Als je doel uitlopen is is daar niks mis mee.
  Moderator zondag 22 september 2019 @ 20:34:30 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_189077592
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar die doktersverklaringen stellen in Frankrijk ook niks voor, dat is gewoon extra inkomsten voor de huisarts en verantwoordelijkheid afschuiven door de wedstrijdorganisatie. Dan moet er inderdaad ook een verplichte sportmedische keuring bij (is bij sommige licenties van andere sportbonden ook zo.. helaas loopt bij het hardlopen bijna iedereen zonder licentie).
Ik zou het heel jammer vinden als het daarop uit zou gaan draaien, want je werpt voor een hoop mensen een enorme drempel op om mee te doen aan een sportevenement.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189077650
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zou het heel jammer vinden als het daarop uit zou gaan draaien, want je werpt voor een hoop mensen een enorme drempel op om mee te doen aan een sportevenement.
Tja misschien alleen bij afstanden boven de 10km dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189078115
Bij de Disney runs zijn de 5k en de 10 k zonder verklaring. De halve is met. Dat is toch een prima grens?
pi_189078504
quote:
99s.gif Op zondag 22 september 2019 19:52 schreef mosselmossel het volgende:

Dit weer van vandaag is voor een geoefende loper totaal geen probleem. Hell, van de zomer trainden we in grotere hitte.
Maar niet op wedstrijdtempo, met wedstrijdstress (reizen, wachten, drukte) en meestal niet op het heetste moment van de dag.

De combinatie van véél zon, hoge temperaturen én (komt-ie weer) hoge dauwpunten van 14°C was wat het zwaar maakte.

Ik weet niet of het per se ongetrainde mensen zijn die eerder last krijgen van hitteberoertes. Je zou ook kunnen beredeneren dat die, omdat ze er niet speciaal voor getraind hebben, makkelijker een bepaald doel kunnen loslaten of die zelfs überhaupt niet hadden.

Ik denk dat doktersverklaringen een wassen neus zijn. Het weer was niet geschikt voor een hardloopevenement met zoveel deelnemers in een open gebied met veel asfalt en beton. Domweg pech. Al komt die pech wel steeds vaker voor natuurlijk, omdat we de aarde zelf aan het opstoken zijn.
  zondag 22 september 2019 @ 21:34:04 #160
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_189078744
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zou het heel jammer vinden als het daarop uit zou gaan draaien, want je werpt voor een hoop mensen een enorme drempel op om mee te doen aan een sportevenement.
We are the chosen ones
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 22 september 2019 @ 21:34:15 #161
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_189078746
Tijdens mijn wekelijks lange rondje zag ik wat mensen met DtD-nummer opgespeld lopen nabij het Vondelpark. Best wel zuigend dat je niet meer kon starten.

Op zich zou het Le Champion sieren om een soort van kwalificaties te gaan gebruiken voor dit soort wedstrijden. Het begint (of is al) te massaal aan het worden. Kwaliteit over kwantiteit.

Overigens ging mijn 2x(10 min wandelen 60 min lopen) behoorlijk bagger. Uiteindelijk toch 19km gelopen (iets meer, maar de Garmin uitgezet).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_189085973
Ik heb ooit Maastrichts Mooiste (15 km) gedaan met 33 graden. Dat ging ook prima. Het enige probleem met de van Dam tot Dam is dat het een hardloopwedstrijd is voor mensen die niet kunnen hardlopen. Ik ben een paar keer gestart, maar ik dacht af en toe dat ik met de vierdaagse meeliep zoveel wandelaars waren er. Vooral omdat de businessloop zo groot is lopen er veel mensen bij die er absoluut niets van kunnen. Die lopen inderdaad een groot risico. Dat heb je bij andere grote wedstrijden zoals de Zevenheuvelen veel minder.
pi_189086499
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 21:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Maar niet op wedstrijdtempo, met wedstrijdstress (reizen, wachten, drukte) en meestal niet op het heetste moment van de dag.

De combinatie van véél zon, hoge temperaturen én (komt-ie weer) hoge dauwpunten van 14°C was wat het zwaar maakte.

Ik weet niet of het per se ongetrainde mensen zijn die eerder last krijgen van hitteberoertes. Je zou ook kunnen beredeneren dat die, omdat ze er niet speciaal voor getraind hebben, makkelijker een bepaald doel kunnen loslaten of die zelfs überhaupt niet hadden.

Ik denk dat doktersverklaringen een wassen neus zijn. Het weer was niet geschikt voor een hardloopevenement met zoveel deelnemers in een open gebied met veel asfalt en beton. Domweg pech. Al komt die pech wel steeds vaker voor natuurlijk, omdat we de aarde zelf aan het opstoken zijn.
Vind het onnodig het klimaat hier de schuld van te geven. Mensen moeten eens na gaan denken waar ze mee bezig zijn. Maar nee, ze moeten en zullen die wedstrijd lopen ook al zijn ze ongetraind en de organisatie moet en zal midden op de dag lopen omdat dat kassa is voor de omliggende horeca etc.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_189086599
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Vind het onnodig het klimaat hier de schuld van te geven. Mensen moeten eens na gaan denken waar ze mee bezig zijn. Maar nee, ze moeten en zullen die wedstrijd lopen ook al zijn ze ongetraind en de organisatie moet en zal midden op de dag lopen omdat dat kassa is voor de omliggende horeca etc.
Deels met je eens, maar nogmaals; warmtestuwing/hitteberoerte kan iedereen overkomen. Het is wel veel te massaal dit evenement waardoor het voor hulpdiensten niet meer te handelen is.
Maar tijdens de Boston marathon die ik liep (2017) was het ook rugwind en benauwd en 26 graden, en toen was ook iets van 10% van de deelnemers in medische posten geeindigd, tijdens en na de loop. Daar lopen grotendeels alleen maar mensen die heel ervaren marathonlopers zijn.
Er was trouwens alsnog een heel hoog percentage dat hem uitliep, dus ook wel weer bewijs dat met een professionele aanpak van de hulpdiensten het wel prima kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 23-09-2019 17:21:51 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189087325
Ik ben afgelopen weekend vrijwilliger geweest bij een 100 en 50 miler in de Ardennen. Minstens net zo warm, en zeker voor de middle and back of the pack runner's van de 100 twee keer in de hitte lopen.
Veel uitvallers, met name door maagklachten. Het lijkt moeilijker om voldoende energie binnen te krijgen en te houden als het zo warm is.
Zover ik weet 1 persoon flauwgevallen, maar dat was op een post bij de medics. Die is nog 13 km doorgelopen naar de volgende post, maar daar toch maar uitgestapt.
Ook wat uitvallers door steken van agressieve hoornaars, wat ook op een andere, kortere, trail in de Ardennen ook gebeurd is.
Zo'n trail is natuurlijk veel kleinschaliger, en trekt geen "ik loop wel even ongeoefend deze wedstrijd" deelnemers.

Was weer een genot om de deelnemers te mogen te ondersteunen, zelfs als dat betekent dat je ergens op een post waar iedereen allang voorbij is de dropbags mag gaan ophalen, terwijl iedereen die je kent aan het finishen is en van een hapje en een drankje aan het genieten is.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 23 september 2019 @ 19:36:16 #166
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_189088298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha en beviel het goed? Ik heb voorstellen voor hardloopdates tot nu toe altijd afgeslagen.. don't mix work and pleasure ;)
Ik ben vooral een solo-loper, maar soms vind ik het wel leuk om samen te lopen. En werk met plezier mengen is uber.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 24 september 2019 @ 09:47:49 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189095051
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2019 21:34 schreef slacker_nl het volgende:
Tijdens mijn wekelijks lange rondje zag ik wat mensen met DtD-nummer opgespeld lopen nabij het Vondelpark. Best wel zuigend dat je niet meer kon starten.

Op zich zou het Le Champion sieren om een soort van kwalificaties te gaan gebruiken voor dit soort wedstrijden. Het begint (of is al) te massaal aan het worden. Kwaliteit over kwantiteit.

Overigens ging mijn 2x(10 min wandelen 60 min lopen) behoorlijk bagger. Uiteindelijk toch 19km gelopen (iets meer, maar de Garmin uitgezet).
Of ze moeten hem op een minder warm moment van de dag plannen. Ik heb in Las Vegas duizenden mensen de 5km en zelfs de halve marathon bijna ongetraind zien lopen. Hell, volgens mij hebben bepaalde mensen zelfs het hele stuk gewandeld. Maar dat was 's avonds en niet bij volle zon.

Ik denk dat de wat meer onervaren lopers zich zelfs te warm kleden op zo'n dag. Lange broeken, lange mouwen shirt. Je loopt een tunnel in met bijzonder weinig wind en/of frisse lucht. Een recept voor oververhitting.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:37:21 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189096082
Runnersworld herhaalde een toepasselijk artikel over hitteberoerte: https://www.runnersworld.(...)s-een-hitteberoerte/
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189096942
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:11 schreef Maraca het volgende:
Zo, hier een Dam tot Dam lopert, die wel mocht starten *O*

Startvak-boks. 8-)

SPOILER: Ook een verhaaltje dan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kort: doel was (zonder te wandelen) uitlopen en dat is gehaald in 1:56:09. Gezien de omstandigheden enorm tevreden mee. *O* Leuk om een keer gedaan te hebben, voorlopig wel weer even genoeg circus gezien. _O-

De beslissing van de organisatie: begrijpelijk. Jammer voor de mensen in de latere vakken (helemaal omdat dat volgens mij juist mensen met een snellere eindtijd waren, ik hoorde van 1.40 als voorspelde eindtijd en zelf had ik er geen opgegeven/aka 2uur...), maar als je hulpdiensten op volle toeren draaien, heb je weinig andere keuze als organisatie imo. En veel mensen gezien met een suboptimale kledingkeuze, lange broeken, volledig in het zwart. Ik ben even kwijt wie het riep, maar inderdaad: zo warm gekleed loop ik hoogstens midden in de winter. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189098199
Zo, dat was een loopweekendje wel weer :)

Vrijdagochtend in alle vroegte met de trein richting Disneyland (helaas wel met wat vertraging). Maar eenmaal aangekomen op naar de Expo. In mum van tijd hadden we onze startnummers en tshirts. Daarna nog even de fotopas ophalen en onze naam op de muur op zoeken. Helaas stelde de Expo verder weinig voor. Dus maar naar het hotel om in te checken. Koffers gedropt en even het park in. Was gelukkig nog niet al te druk. Dus we liepen zo Ratatouille in :)
Na nog even rond gelopen weer richting hotel. Even relaxen en omkleden voor de eerste 5 km. In ons Lion King kostuum richting de startvakken. Samen met wat vrienden heerlijk relaxt gelopen. Veel fotos gemaakt en echt enorm veel gelachen. Dus dan zijn die 5 km zo om.
Snel weer naar het hotel, want de wekker gaat vroeg voor de 10 k'm.

Om half 6 ging mijn wekker. Sprong uit bed zo mijn tutu in :) Om rond 6 uur richting startvak te gaan. Helaas stond er een flinke rij om het hotel uit te komen en door de tassencontrole te komen. Maar gelukkig was ik op tijd.
Het was nog redelijk koud in het startvak, was blij met mijn trui. Even na 7 mocht ik vertrekken. Heerlijk ontspannen gelopen. Na 5 km kwam ik de vrienden weer tegen. Samen naar de finish gelopen. Was weer een toploopje.
Na een lekkere douche een flink ontbijt genomen en richting het park gegaan. Het was al erg warm en druk. Overal stonden flinke wachtrijen, oplopend tot 2 uur of zo. Dus maar nergens in de rij gaan staan. Gewoon van het zonnetje en omgeving genoten. Na een saaie meet en greet met de vriendenclub nog wat gaan drinken. Savonds heerlijk gegeten met Characters.

Zondag ging de wekker weer om half 6. Nu iets langer in het startvak moeten wachten. Maar om half 8 mocht ik vertrekken. Eerste 1-2 km was het druk en smal. Maar daarna ging het lekker. Heb een heerlijke halve marathon gelopen. Dit geeft me wel een goed gevoel voor de marathon over een maand.

Overall het was een topweekend. Kijken al weer uit naar volgend jaar.

Tuurlijk waren er wel wat minpuntjes. Op sommige plekken echt te druk, te veel wandelaars (die de regels niet kennen). En een Thalys die 2,5 uur vertraging had :( Maar dat mag de pret allemaal niet drukken
  FOK!fotograaf dinsdag 24 september 2019 @ 14:59:56 #171
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_189098715
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar die doktersverklaringen stellen in Frankrijk ook niks voor, dat is gewoon extra inkomsten voor de huisarts en verantwoordelijkheid afschuiven door de wedstrijdorganisatie. Dan moet er inderdaad ook een verplichte sportmedische keuring bij (is bij sommige licenties van andere sportbonden ook zo.. helaas loopt bij het hardlopen bijna iedereen zonder licentie).
Ik weet nog dat ik enkele jaren terug de marathon van Parijs liep. Daar was een medische verklaring verplicht en ik verwachte dat de huisarts mij door zou sturen voor een hartritmefilmpje in combinatie met conditie- en inspanningstest of iets dergelijks. Toen ik bij hem kwam keek hij snel in mijn medische verleden en zei: "Oké, ik zie geen rare dingen hoor" en vervolgens zette hij zijn stempel op mijn verklaring.

Hartstikke makkelijk natuurlijk, maar op deze manier is de waarde van een medische verklaring ook bijna nul. Het is alleen makkelijk voor de organisatie om zich in te dekken tegen aansprakelijkheid.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_189099067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 14:59 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik enkele jaren terug de marathon van Parijs liep. Daar was een medische verklaring verplicht en ik verwachte dat de huisarts mij door zou sturen voor een hartritmefilmpje in combinatie met conditie- en inspanningstest of iets dergelijks. Toen ik bij hem kwam keek hij snel in mijn medische verleden en zei: "Oké, ik zie geen rare dingen hoor" en vervolgens zette hij zijn stempel op mijn verklaring.

Hartstikke makkelijk natuurlijk, maar op deze manier is de waarde van een medische verklaring ook bijna nul. Het is alleen makkelijk voor de organisatie om zich in te dekken tegen aansprakelijkheid.
Had het voor de halve marathon ook nodig. Formulier opgestuurd naar mijn huisarts, paar dagen later kon ik het ophalen :)
pi_189110425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Startvak-boks. 8-)

SPOILER: Ook een verhaaltje dan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kort: doel was (zonder te wandelen) uitlopen en dat is gehaald in 1:56:09. Gezien de omstandigheden enorm tevreden mee. *O* Leuk om een keer gedaan te hebben, voorlopig wel weer even genoeg circus gezien. _O-

De beslissing van de organisatie: begrijpelijk. Jammer voor de mensen in de latere vakken (helemaal omdat dat volgens mij juist mensen met een snellere eindtijd waren, ik hoorde van 1.40 als voorspelde eindtijd en zelf had ik er geen opgegeven/aka 2uur...), maar als je hulpdiensten op volle toeren draaien, heb je weinig ^O^ andere keuze als organisatie imo. En veel mensen gezien met een suboptimale kledingkeuze, lange broeken, volledig in het zwart. Ik ben even kwijt wie het riep, maar inderdaad: zo warm gekleed loop ik hoogstens midden in de winter. :+
^O^
pi_189113042
Ik wil volgend najaar toch weer een marathon gaan lopen (sep - nov), puur op asfalt. Iemand tips naast Eindhoven?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 25 september 2019 @ 12:51:00 #175
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189113373
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil volgend najaar toch weer een marathon gaan lopen (sep - nov), puur op asfalt. Iemand tips naast Eindhoven?
Spijkenisse? Amsterdam?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 25 september 2019 @ 12:52:36 #176
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189113392
Komende zaterdag ga ik in Schoorl 23 km onverharde paden en zand lopen. Wie heeft er zin om mee te gaan? Start om 9u
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_189114067
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:52 schreef Frsh het volgende:
Komende zaterdag ga ik in Schoorl 23 km onverharde paden en zand lopen. Wie heeft er zin om mee te gaan? Start om 9u
Zaterdag 5km-wedstrijd!
pi_189114467
Zondag 30km wedstrijd! (of training op een wedstrijd)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189114608
Praktische vraag, hoe luisteren jullie muziek tijdens het lopen? Ik had altijd een mooie erg kleine iPod mini maar die heeft de geest gegeven. Ik neem mijn telefoon nooit mee met hardlopen dat is dus geen optie. Muziek downloaden doet niemand meer dus een nieuwe iPod/andere MP3 speler kopen zie ik niet echt zitten.
pi_189114705
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil volgend najaar toch weer een marathon gaan lopen (sep - nov), puur op asfalt. Iemand tips naast Eindhoven?
Ik heb de marathon in Essen (Duitsland, half oktober) gelopen; ondanks dat het 2 rondjes waren, vond ik het een fijne wedstrijd.
pi_189114752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:52 schreef Frsh het volgende:
Komende zaterdag ga ik in Schoorl 23 km onverharde paden en zand lopen. Wie heeft er zin om mee te gaan? Start om 9u
loop zondag al 30 km training
pi_189114836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:27 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik heb de marathon in Essen (Duitsland, half oktober) gelopen; ondanks dat het 2 rondjes waren, vond ik het een fijne wedstrijd.
Dat vind ik zo ruk, 2x hetzelfde rondje.. :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_189114930
Keulen?
pi_189114952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat vind ik zo ruk, 2x hetzelfde rondje.. :{
Het is een mooie omgeving, en bij een marathonafstand kan het wel voor mij.
pi_189115068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil volgend najaar toch weer een marathon gaan lopen (sep - nov), puur op asfalt. Iemand tips naast Eindhoven?
München ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 25 september 2019 @ 15:02:43 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189115235
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:21 schreef Remzz het volgende:
Praktische vraag, hoe luisteren jullie muziek tijdens het lopen? Ik had altijd een mooie erg kleine iPod mini maar die heeft de geest gegeven. Ik neem mijn telefoon nooit mee met hardlopen dat is dus geen optie. Muziek downloaden doet niemand meer dus een nieuwe iPod/andere MP3 speler kopen zie ik niet echt zitten.
Muziek staat op mijn horloge en dat werkt prima met draadloze oordopjes.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_189115332
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:21 schreef Remzz het volgende:
Praktische vraag, hoe luisteren jullie muziek tijdens het lopen? Ik had altijd een mooie erg kleine iPod mini maar die heeft de geest gegeven. Ik neem mijn telefoon nooit mee met hardlopen dat is dus geen optie. Muziek downloaden doet niemand meer dus een nieuwe iPod/andere MP3 speler kopen zie ik niet echt zitten.
Ik loop bijna altijd zonder muziek, maar de keer dat ik toch iets van afleiding nodig heb stop ik een telefoon in mijn spibelt en bluetooth oordopjes.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189115342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat vind ik zo ruk, 2x hetzelfde rondje.. :{
Spijkenisse kan, als december ook nog mag.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189115365
Dank voor de tips.. ga er eens over denken (ik heb nog effe) ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_189115449
Chicago ;)
pi_189115801
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:16 schreef linebear het volgende:
Chicago ;)
Ik zou dolgraag een keer zo'n buitenlands avontuur willen doen, maja die kosten.. Berlijn is misschien nog wel een optie, al blijven voor mij New York en Boston ultieme doelen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_189115963
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 15:38 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik zou dolgraag een keer zo'n buitenlands avontuur willen doen, maja die kosten.. Berlijn is misschien nog wel een optie, al blijven voor mij New York en Boston ultieme doelen.
Berlijn is een aanrader
  woensdag 25 september 2019 @ 15:56:28 #193
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189116057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:21 schreef Remzz het volgende:
Praktische vraag, hoe luisteren jullie muziek tijdens het lopen? Ik had altijd een mooie erg kleine iPod mini maar die heeft de geest gegeven. Ik neem mijn telefoon nooit mee met hardlopen dat is dus geen optie. Muziek downloaden doet niemand meer dus een nieuwe iPod/andere MP3 speler kopen zie ik niet echt zitten.
Mijn telefoon en een bluetooth headphone. Voor wedstrijden een ouder type telefoon met jack aansluiting + oordopjes. Ik heb Spotify premium en download die lijsten op mijn telefoon.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Forum Admin woensdag 25 september 2019 @ 16:37:06 #194
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189116796
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:21 schreef Remzz het volgende:
Praktische vraag, hoe luisteren jullie muziek tijdens het lopen? Ik had altijd een mooie erg kleine iPod mini maar die heeft de geest gegeven. Ik neem mijn telefoon nooit mee met hardlopen dat is dus geen optie. Muziek downloaden doet niemand meer dus een nieuwe iPod/andere MP3 speler kopen zie ik niet echt zitten.
Als je je muziek gestreamed wilt luisteren ontkom je niet aan iets met een simkaart. Met gedownloade muziek heb je meer opties.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 25 september 2019 @ 16:58:03 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_189117146
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 14:21 schreef Remzz het volgende:
Praktische vraag, hoe luisteren jullie muziek tijdens het lopen? Ik had altijd een mooie erg kleine iPod mini maar die heeft de geest gegeven. Ik neem mijn telefoon nooit mee met hardlopen dat is dus geen optie. Muziek downloaden doet niemand meer dus een nieuwe iPod/andere MP3 speler kopen zie ik niet echt zitten.
Garmin heeft een aantal hardloophorloges waar je ook spotify afspeellijsten op kunt opslaan. En anders is de Mighty Vibe misschien nog een optie?
F means you're fucked
pi_189117369
Bij mijn rondje 7H vorige week had ik last van kramp in de buikspier waardoor ik niet diep kon ademhalen en het laatste stukje naar huis moest dribbelen. De volgende dag had ik de Bridge tot Bridge. Die heb ik op snelheid gelopen en had daardoor gelukkig geen last van de buik.

Afgelopen woensdag hier de Bruggenloop gedaan en dat ging ook goed. Dus wel vervelend dat ik daarna op zaterdag bij mijn lange duurloop van 32k weer last had van de buikspier. Daarbij nog last van allerlei ditjes en datjes. Uiteindelijk heel traag gelopen, niet eens moe geworden.

Geen ramp, want zondag heb ik ook de Dam tot Damloop gelopen. Niet supergoed voorbereid, want te weinig gedronken. En bij het stukje hobbelen naar de bus was ik al kapot! Alsof ik een flinke bloedarmoede heb. Nou lekker dan. :') Ik was er met mijn zusje en in het ergste geval zou zij op mij moeten wachten bij de finish, maar uitlopen zou wel lukken.
Eerst maar eens zien hoe de benen gaan en of ik last zou krijgen van de buikspier. Op gemiddeld tempo gestart en daarmee ging het. Bij het binnengaan van de tunnel ben ik mijn zusje kwijt geraakt. Het viel me op dat de tunnel dit jaar zo koel en fris was! Normaal wordt het benauwd, maar daar had ik geen last van. Eenmaal uit de tunnel wilde ik het ietsje rustiger aan doen om met mijn zusje mee te lopen, maar die zag ik steeds niet en ik durfde ook niet al te langzaam te lopen vanwege de buik.
Toch maar op net tempo doorgelopen. Ik had het geluk nog net voor het middaguur te zijn vertrokken, maar het was al wel behoorlijk warm.
Dit was mijn 4e keer Damloop en ik herkende weer de gezelligheid door de verschillende wijken/dorpen. De eerste vier kilometers gingen ongemerkt voorbij en ik liep erg lekker. Ik kan me venan de vorige keer ook herinneren dat dat zo snel ging. Daarna werden de kilometers langer en het stuk naast de snelweg was echt niet iets om naar uit te kijken. Maar dit jaar vroeg ik me steeds af waar dat zware stuk nou bleef. Uiteindelijk kwamen we na vele sproeierdouches Zaanstad binnen bij 12k. Nog een stuk saaie weg en dan het dorp in waar het feest is. De laatste 2k merkte ik wel dat ik het iets zwaarder had, ik liep niet meer zo netjes recht, maar heb nog wel ietsje kunnen aanzetten.
Niet eerder de Damloop zo snel gelopen (de vorige twee keren ook met een 32k duurloop een dag eerder), en het ging ook zo soepel. Dus heel erg tevreden.

Overigens in de ochtend al best wat mensen die onwel werden. Na de finish zag ik ook nog een vrouw wat zwalkend weggebracht worden, waarschijnlijk richting ijsbad. Dus ik snap best dat het later op de dag te druk werd voor de medische hulptroepen. Uiteraard ontzettend vervelend voor de mensen die serieus 2 minuten voor het startschot pas te horen kregen dat ze niet mochten starten. Dat had echt beter gekund. Maar het is een beslissing die de organisatie liever ook niet had genomen.

[ Bericht 8% gewijzigd door wyccie op 25-09-2019 17:19:28 ]
pi_189117408
Als december ook mag, dan is de marathon van Valencia ook een aanrader. O+
pi_189118107
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 16:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Garmin heeft een aantal hardloophorloges waar je ook spotify afspeellijsten op kunt opslaan. En anders is de Mighty Vibe misschien nog een optie?
Dat is best een goeie, nog nooit van gehoord ^O^. Ja zo'n Garmin is het allermooist maar het is altijd zo wat een (zeer prijzig)nieuw horloge te kopen terwijl ik nog een perfect werkende heb.
pi_189118508
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 13:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Zaterdag 5km-wedstrijd!
Ik morgen :)

Of 5000m moet ik natuurlijk zeggen.
Tijd voor een nieuw PR ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door RunnerAdd op 25-09-2019 18:41:23 ]
  Forum Admin woensdag 25 september 2019 @ 18:55:11 #200
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189118822
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 18:07 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dat is best een goeie, nog nooit van gehoord ^O^. Ja zo'n Garmin is het allermooist maar het is altijd zo wat een (zeer prijzig)nieuw horloge te kopen terwijl ik nog een perfect werkende heb.
Een iPod nano van marktplaats?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Redactie Sport donderdag 26 september 2019 @ 12:33:51 #201
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189127443
Ik heb me maar weer eens ingeschreven voor Rotterdam. Derde keer, kan het niet laten *O*

Kan vanaf vandaag :P

[ Bericht 13% gewijzigd door DeLuna op 26-09-2019 13:03:40 ]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 26 september 2019 @ 16:41:03 #202
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189130975
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 20:11 schreef Maraca het volgende:
Zo, hier een Dam tot Dam lopert, die wel mocht starten *O*

SPOILER: Dam tot Dam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap de beslissing van de organisatie wel. Je hoorde constant ambulances en bij de waterposten hadden de vrijwilligers het zwaar om aan de vraag te voldoen. Dikke respect voor die mensen _O_ En een O+ voor de bewoners van de wijken waar we doorheen liepen. Volgend jaar loop ik hem weer om even de tijd van deze run goed te maken. Tenzij het weer zo warm is :P
Ik heb de Dam tot Dam zelf ook gelopen, en uiteraard begrijp ik de beslissing van de organisatie ook wel, alleen is het verschrikkelijk balen voor een hoop mensen die goed hebben getraind en niet konden starten. Omdat er zoveel ongetrainde lopers uitvallen, komen ze medici te kort.

Had zelf helemaal geen enkele moeite met de warmte. Wat mij betreft is 23 a 25 graden net lekker om te lopen. Kon aardig doorknallen en met mn tijd van 1.15 was ik heel tevreden. Het was best warm, maar ik verbaaste mij wel erg over de hoeveelheid mensen die deze temperatuur niet aankonden. Het was geen 30 a 35 graden oid.

Maar goed, het was erg leuk en heb ervan genoten! Jij ook lekker gelopen zo te lezen! Kwam ergens op het eind nog een douch tegen die aan stond, maar daar ben ik toch maar voorbij gelopen haha
pi_189131206
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb me maar weer eens ingeschreven voor Rotterdam. Derde keer, kan het niet laten *O*

Kan vanaf vandaag :P
Leuk!

Ik twijfel nog.. Misschien eerst de teleurstelling van Londen afwachten :P
  Redactie Sport donderdag 26 september 2019 @ 18:23:21 #204
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189132548
Wtf, ik zit met de Singelloop in Utrecht al in wave 2, van de 5 :o Zo'n snelle tijd heb ik niet opgegeven joh.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 26 september 2019 @ 18:27:06 #205
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189132597
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:23 schreef DeLuna het volgende:
Wtf, ik zit met de Singelloop in Utrecht al in wave 2, van de 5 :o Zo'n snelle tijd heb ik niet opgegeven joh.
Ik zit in wave 1 :') #fml Maar er is ook een startwave A zag ik
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 26 september 2019 @ 18:30:25 #206
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189132643
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ik heb de Dam tot Dam zelf ook gelopen, en uiteraard begrijp ik de beslissing van de organisatie ook wel, alleen is het verschrikkelijk balen voor een hoop mensen die goed hebben getraind en niet konden starten. Omdat er zoveel ongetrainde lopers uitvallen, komen ze medici te kort.

Had zelf helemaal geen enkele moeite met de warmte. Wat mij betreft is 23 a 25 graden net lekker om te lopen. Kon aardig doorknallen en met mn tijd van 1.15 was ik heel tevreden. Het was best warm, maar ik verbaaste mij wel erg over de hoeveelheid mensen die deze temperatuur niet aankonden. Het was geen 30 a 35 graden oid.

Maar goed, het was erg leuk en heb ervan genoten! Jij ook lekker gelopen zo te lezen! Kwam ergens op het eind nog een douch tegen die aan stond, maar daar ben ik toch maar voorbij gelopen haha
Over de uitvallers hoor ik verschillende verhalen. De ene zegt dat het de ongetrainde deelnemers waren, de ander zegt dat het juist de getrainde deelnemers waren die hun doel per se willen halen en ook de businesslopers krijgen de schuld :P Maar natuurlijk blijft het zuur als je niet kan lopen. Had dan ook wel een potje zitten balen hoor :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport donderdag 26 september 2019 @ 18:33:10 #207
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189132694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik zit in wave 1 :') #fml Maar er is ook een startwave A zag ik
Maar ik dacht dat mensen in die voorste waves 45:00 > liepen ofzo. :D :'( Ik heb 54:00 opgegeven, dat hoop ik te lopen ongeveer.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  donderdag 26 september 2019 @ 18:54:23 #208
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189133003
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:33 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Maar ik dacht dat mensen in die voorste waves 45:00 > liepen ofzo. :D :'( Ik heb 54:00 opgegeven, dat hoop ik te lopen ongeveer.
Kan het niet terugvinden, maar denk dat ik iets van 50:00-52:00 heb opgegeven. Dus je kunt je wel voorstellen dat ik even schrok _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_189133398
Het zal me ook niet verbazen als ze in Utrecht de waves niet op volgorde van finishtijd hebben ingedeeld, daar gaan wel vaker dingen mis :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 26 september 2019 @ 19:25:51 #210
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189133536
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:27 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik zit in wave 1 :') #fml Maar er is ook een startwave A zag ik
Ik zit ook in Wave 1 haha!! Loop deze voor het eerst dus ben benieuwd.
  donderdag 26 september 2019 @ 19:27:42 #211
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189133568
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kan het niet terugvinden, maar denk dat ik iets van 50:00-52:00 heb opgegeven. Dus je kunt je wel voorstellen dat ik even schrok _O-
Denk dat ik iets van 48 heb opgegeven. Ach het is iig wel fijn dat je dan lekker door kan lopen iig.
pi_189134526
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:23 schreef DeLuna het volgende:
Wtf, ik zit met de Singelloop in Utrecht al in wave 2, van de 5 :o Zo'n snelle tijd heb ik niet opgegeven joh.
Had ik ook ooit. Stond ik in hetzelfde startvak als SEMTEX. Enorme baas voelde ik me toen,.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_189140229
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 17:12 schreef wyccie het volgende:
Bij het binnengaan van de tunnel ben ik mijn zusje kwijt geraakt.
Ik weet vanwege Strava dat je haar weer terugvond, maar ik vind het niettemin nog steeds erg spannend waar en wanneer je haar terugvond.
pi_189140383
Zijn er nog mensen die zondag een wedstrijd gaan lopen?
Ik heb goed nieuws: het wordt niet zo warm en zonnig als tijdens de DtD ^O^
pi_189140906
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag een wedstrijd gaan lopen?
Ik heb goed nieuws: het wordt niet zo warm en zonnig als tijdens de DtD ^O^
30km in Almere dus. Maar het gaat wel weer regenen, en ik ben deze hele week al 3 a 4x per dag natgeregend dus erg veel goesting heb ik nog niet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:14:28 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189141496
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:24 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Had ik ook ooit. Stond ik in hetzelfde startvak als SEMTEX. Enorme baas voelde ik me toen,.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Dit was de halve marathon van Roosendaal toch? Dat was het vak voor de mensen met een wedstrijdlicensie, volgens mij :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189142941
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag een wedstrijd gaan lopen?
Ik heb goed nieuws: het wordt niet zo warm en zonnig als tijdens de DtD ^O^
Marathontraining bij Phanos van 30 km :) En daarna lekker 3 weken met de benen omhoog ;)
pi_189143389
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag een wedstrijd gaan lopen?
Ik heb goed nieuws: het wordt niet zo warm en zonnig als tijdens de DtD ^O^
Zaterdag!
  Moderator vrijdag 27 september 2019 @ 13:26:27 #219
155227 crew  Guppy
dus
pi_189143436
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag een wedstrijd gaan lopen?
Ik heb goed nieuws: het wordt niet zo warm en zonnig als tijdens de DtD ^O^
Zaterdag!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189144108
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:50 schreef linebear het volgende:

[..]

Marathontraining bij Phanos van 30 km :) En daarna lekker 3 weken met de benen omhoog ;)
Je gaat toch nog wel wat doen in de tussentijd hoop ik? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189144208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag een wedstrijd gaan lopen?
Ik heb goed nieuws: het wordt niet zo warm en zonnig als tijdens de DtD ^O^
Posbankloop, nu met gratis verkoeling onderweg ☔️
pi_189144874
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je gaat toch nog wel wat doen in de tussentijd hoop ik? :P
ja een stuk minder lopen ;)
pi_189145641
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

30km in Almere dus. Maar het gaat wel weer regenen, en ik ben deze hele week al 3 a 4x per dag natgeregend dus erg veel goesting heb ik nog niet.
Die heb ik vorig jaar gedaan. Voor Almere een best nog wel aardige route. Veel plezier!
  vrijdag 27 september 2019 @ 19:10:18 #224
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_189147879
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag een wedstrijd gaan lopen?
Ik heb goed nieuws: het wordt niet zo warm en zonnig als tijdens de DtD ^O^
Urban Trail Dusseldorf *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 september 2019 @ 22:20:14 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189151666
Zo, net de enkele weken geleden genoemde Morro Santo Antonio opgelopen. De eerste 700 meter hardlopend, daarna toch maar gewandeld. Dat was echt bizar, niet normaal hoe steil dat ding is _O- :{

Bij de steilste bochten steek je je arm naar voren en raak je het asfalt aan :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189151947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:27 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik weet vanwege Strava dat je haar weer terugvond, maar ik vind het niettemin nog steeds erg spannend waar en wanneer je haar terugvond.
Gelukkig hadden we bij het passeren van de startmatten goede afspraken gemaakt. Bij de kledinguitgifte werden we weer herenigd. En dat allemaal zonder mobielerij (had ik wel bij me voor de zekerheid).
pi_189152013
Dat is geen super spannend verhaal, Wyccie.
pi_189155606
Afgelopen donderdag mn streeftijd niet gehaald, wel een PR (21:06.03) ja blijkbaar meet er men in 100sten op de baan ;)

Sub21 had er wel ingezeten, maar had wat overmoedig een lekker groepje te vroeg verlaten. In kilometer 4 haalde heel dat groepje me weer in.
pi_189155614
Leik
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 12:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb me maar weer eens ingeschreven voor Rotterdam. Derde keer, kan het niet laten *O*

Kan vanaf vandaag :P
Leuk! Je bent er vroeg bij, alvast succes met de voorbereiding.
pi_189157127
Ik zat helemaal klaar voor de Meijendel inschrijving vanochtend...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 28 september 2019 @ 13:43:03 #231
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189158667
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zat helemaal klaar voor de Meijendel inschrijving vanochtend...
En toen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_189159007
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:43 schreef Frsh het volgende:

[..]

En toen...
Hadden ze technische problemen en moet je je waarschijnlijk volgende week inschrijven..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189162140
Ik heb vandaag m’n eerste beker ooit gewonnen!

Ik liep 5km bij een heel kleinschalig loopje hier in de buurt. Lekker op ‘t fietsje heen en weer, en gelukkig zo goed als droog over! Van tevoren in het startvak al een beetje gekeken wat er aan concurrentie was, maar die 2 dames liepen gelukkig allebei de 10, dus winst leek haalbaar. De eerste kilometers met de uiteindelijke eerste dame op de 10 opgelopen, wat opzich wel lekker was, maar ze sneed me wel steeds een beetje af.

Op een gegeven moment bleek dat we een niet-aangegeven afslag hadden gemist, dus moesten we rechtsomkeert maken en hadden we 500m extra op de teller. De goede tijd kon ik nu wel op m’n buik schrijven, jammer. Het kostte mij even tijd om weer in het ritme te komen, maar omdat de nr 2 op de 10 eerder omkeerde ging bij de voormalig nummer 1 het gas erop om de huidige nr 1 weer in te halen. Haar laten gaan, want ik had niet echt het gevoel dat ik harder kon. Gewoon blijven tikken. Bij de atletiekbaan aangekomen was ik er eigenlijk wel klaar mee, maar er stonden bekenden dus ik moest wel gewoon blijven lopen, anders staat het ook zo stom. Eerste halve ronde pal tegen, maar daarna gelukkig weer even voordeel van de wind. Daarna een heel stuk tegenwind, en ik was moe, m’n benen optillen kostte moeite en ik had geen zin meer. Maar m’n ademhaling was prima en ik had nergens pijn, dus ik mocht niet zo zeuren. Ik zeurde toch.

Op het laatste stukje gelukkig wel weer een klein beetje tempo kunnen maken, maar toen moest ik hard op de handrem om niet aangereden te worden door een fietser. Beetje jammer. Wel ruim als 1e dame over de finish. Dat bleek later wel wat sneu voor de nr 2 op de 5km, een meisje dat op haar 10e verjaardag toch zeker 25 minuten in de waan was dat ze 1e was geworden. Zelf heb ik er een beetje een dubbel gevoel aan overgehouden. Winnen is natuurlijk leuk (beker!), maar de 5 onder de 20 voelt na vandaag nog wel best wel ver weg. Gelukkig is het seizoen net begonnen en heb ik er nog een jaar de tijd voor.
pi_189166620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 22:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat is geen super spannend verhaal, Wyccie.
Tsja, meer kan ik er helaas niet van maken. ;(
Misschien zet ik de volgende keer wel hulp in van Spoorloos en Hart van Nederland.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:59 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb vandaag m’n eerste beker ooit gewonnen!
_O_ *O* _O_
Met een extra 500 meter nog ruime 1e is echt hartstikke mooi, joh!
Maar wat deed die fietser op de baan? }:|
  zondag 29 september 2019 @ 09:22:28 #235
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_189170466
Gefeliciteerd hats!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_189179353
30km als blokkentraining (7-6-5-4-4 op MT, 1km pauze in moderate tempo) in een winderig en regenachtig Almere. Ging beter dan verwacht, ik kon het laatste blokje nog lekker doorversnellen en uiteindelijk 30km in 2.17 (4.33/km gemiddeld). Moeie benen maar die mogen nu 2 weken uitrusten!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189181076
Netjes, LT.
Best hoog tempo voor een duurloop onder deze omstandigheden.

Ik heb vandaag de Posbankloop gedaan. Heel mooi parcours, mooie natuur. En best pittig met de Emmapiramide. De tweede keer ging niet meer zo soepel als de eerste keer. Maar wel heel lekker gelopen, ook op een net tempo en goed volgehouden. En een mooie Pos de Vos medaille. O+
pi_189181331
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:24 schreef wyccie het volgende:
Netjes, LT.
Best hoog tempo voor een duurloop onder deze omstandigheden.

Ik heb vandaag de Posbankloop gedaan. Heel mooi parcours, mooie natuur. En best pittig met de Emmapiramide. De tweede keer ging niet meer zo soepel als de eerste keer. Maar wel heel lekker gelopen, ook op een net tempo en goed volgehouden. En een mooie Pos de Vos medaille. O+
Nouja ik vind dit soort marathontrainingen ook niet per se een duurloop.. of iig een duurloop met tempoblokken.

De Posbankloop wil ik ook heel graag een keer lopen! Ga er wel binnenkort fietsen. De medailles in Almere waren niet zo mooi, en lagen ook gewoon op een tafel om ze zelf om te hangen haha, dat was best raar. En meteen 20m na de finish kwam je in de sporthal langs de tafel met allerlei eten, M&Ms, nootjes etc haha. Dat is niet zo handig als je net je eindsprint gedaan hebt, maar later terugkomen mocht gelukkig ook.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zondag 29 september 2019 @ 19:55:18 #239
155227 crew  Guppy
dus
pi_189181644
Ik had gisteren een wedstrijd waarbij het looponderdeel uit 5 rondjes van 1 km. Dat is ook gek hoor :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189181676
quote:
Ik heb vandaag de Posbankloop gedaan. Heel mooi parcours, mooie natuur. En best pittig met de Emmapiramide. De tweede keer ging niet meer zo soepel als de eerste keer. Maar wel heel lekker gelopen, ook op een net tempo en goed volgehouden. En een mooie Pos de Vos medaille. O+
De 6 en de 15 km gelopen? Mooi! Ik liep mijn eerste 15, ging ook wel lekker, behalve die lastige hobbel tegen het eind, vind 1.12 wel netjes voor een ouwe dame.
pi_189182048
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja ik vind dit soort marathontrainingen ook niet per se een duurloop.. of iig een duurloop met tempoblokken.

De Posbankloop wil ik ook heel graag een keer lopen! Ga er wel binnenkort fietsen. De medailles in Almere waren niet zo mooi, en lagen ook gewoon op een tafel om ze zelf om te hangen haha, dat was best raar. En meteen 20m na de finish kwam je in de sporthal langs de tafel met allerlei eten, M&Ms, nootjes etc haha. Dat is niet zo handig als je net je eindsprint gedaan hebt, maar later terugkomen mocht gelukkig ook.
O maar zo’n buffet na de finish is bij een trail heel normaal.
pi_189182089
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:57 schreef diesnelle het volgende:

[..]

De 6 en de 15 km gelopen? Mooi! Ik liep mijn eerste 15, ging ook wel lekker, behalve die lastige hobbel tegen het eind, vind 1.12 wel netjes voor een ouwe dame.
Niet alleen voor een oude dame is het netjes. ^O^
pi_189182117
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 20:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

O maar zo’n buffet na de finish is bij een trail heel normaal.
Ja het was op zich ook wel welkom! Alleen je liep echt in zo'n fuik zeg maar, finish en meteen een deur door en dan stond je daar stil. Even 100 meter om uit te wandelen voor je daar langs moet is wel handig :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189183428
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 19:57 schreef diesnelle het volgende:
[..]

De 6 en de 15 km gelopen? Mooi! Ik liep mijn eerste 15, ging ook wel lekker, behalve die lastige hobbel tegen het eind, vind 1.12 wel netjes voor een ouwe dame.
Zeker netjes! Je doet je naam eer aan. :D
pi_189183880
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 20:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

O maar zo’n buffet na de finish is bij een trail heel normaal.
Zolang er geen lopend buffet is, onderweg :)
pi_189183909
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:33 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Zolang er geen lopend buffet is, onderweg :)
Waarom niet?
c_/
pi_189183920
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:14 schreef wyccie het volgende:

[..]

Zeker netjes! Je doet je naam eer aan. :D
Dank je. Die naam heb ik nog van voor ik hard liep, maar hoef hem dus nog niet dringend te veranderen ;)
pi_189186956
Gisteren 30 km gelopen in het Amsterdam bos met Phanos als marathontraining. Wat was dat vreselijk. blubberig, glad, enorme plassen. Niet handig om in het bos te gaan lopen wellicht.

Maar de km's zijn in de benen. Nu lekker rustig aan.... Enorm stijf vandaag
pi_189199106
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 07:50 schreef linebear het volgende:
Gisteren 30 km gelopen in het Amsterdam bos met Phanos als marathontraining. Wat was dat vreselijk. blubberig, glad, enorme plassen. Niet handig om in het bos te gaan lopen wellicht.

Maar de km's zijn in de benen. Nu lekker rustig aan.... Enorm stijf vandaag
Bij mij zit de langste duurloop en ook op. 32km in dat hondenweer van gisteren. Het was wel bikkelen, maar het geeft ook wel vertrouwen. Deze week is nog wel een pittige week, maar komende zondag gaat het gas er af en dan begint de voorpret voor Amsterdam.
pi_189222327
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 21:52 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Bij mij zit de langste duurloop en ook op. 32km in dat hondenweer van gisteren. Het was wel bikkelen, maar het geeft ook wel vertrouwen. Deze week is nog wel een pittige week, maar komende zondag gaat het gas er af en dan begint de voorpret voor Amsterdam.
Het laatste rondje werd enorm zwaar, dat gaf wel een deukje in het vertrouwen. Maar weet ook wel dat op de route van Amsterdam geen bospaden liggen en waarschijnlijk ook geen modderpoelen zijn...
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:01:05 #251
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189222421
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 07:50 schreef linebear het volgende:
blubberig, glad, enorme plassen.
Leuk hè, Trailrunning?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_189223948
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 09:01 schreef Frsh het volgende:

[..]

Leuk hè, Trailrunning?
haha ja uhm kwee nie
  woensdag 2 oktober 2019 @ 13:07:34 #253
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189225662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:11 schreef linebear het volgende:

[..]

haha ja uhm kwee nie
Als t maar een goede training was, toch? Ben wel benieuwd hoe de aankomende M's van iedereen gaan verlopen
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_189229580
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 17:59 schreef hatsaflats het volgende:
Wel ruim als 1e dame over de finish. Dat bleek later wel wat sneu voor de nr 2 op de 5km, een meisje dat op haar 10e verjaardag toch zeker 25 minuten in de waan was dat ze 1e was geworden.
*G* *G* *G*
Goed zeg! Nog een foto van de beker?

Waarom dacht dat dat meisje dan dat ze gewonnen had? Ik snap het niet helemaal of heb niet goed gelezen.
pi_189229592
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:07 schreef Frsh het volgende:

[..]

Als t maar een goede training was, toch? Ben wel benieuwd hoe de aankomende M's van iedereen gaan verlopen
De Marathon. Das war einmal...
(Ik ben al blij als ik in december de Bruggenloop uitloop).
pi_189230928
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:07 schreef Frsh het volgende:

[..]

Als t maar een goede training was, toch? Ben wel benieuwd hoe de aankomende M's van iedereen gaan verlopen
Ik ben ook benieuwd... Een week of 2 geleden waren de verwachtingen minimaal, maar ik geloof zowaar dat er iets van een marathonvorm aan zit te komen. Misschien dat ik toch nog voor een snelle tijd kan gaan.
pi_189231848
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 17:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

*G* *G* *G*
Goed zeg! Nog een foto van de beker?

Waarom dacht dat dat meisje dan dat ze gewonnen had? Ik snap het niet helemaal of heb niet goed gelezen.
Foto staat op Strava ;)

Zij en haar vader hadden niet gezien dat ik ze al helemaal in het begin had ingehaald, dus ze dachten gewoon dat er niemand voor ze zat. Maar helaas! Iemand die de 10 liep en wist dat ik voor ze liep heeft ze uit de waan geholpen.
pi_189234299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:07 schreef Frsh het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd hoe de aankomende M's van iedereen gaan verlopen
Voor mij slechts een halve, met als doel: heel blijven.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:20:11 #259
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_189236046
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 09:01 schreef Frsh het volgende:

[..]

Leuk hè, Trailrunning?
is er wat anders dan??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_189244466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:07 schreef Frsh het volgende:

[..]

Als t maar een goede training was, toch? Ben wel benieuwd hoe de aankomende M's van iedereen gaan verlopen
laatste paar km waren erg zwaar... maar is niet zo gek. Heb het overleefd
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:14:21 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189244640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:07 schreef Frsh het volgende:

[..]

Als t maar een goede training was, toch? Ben wel benieuwd hoe de aankomende M's van iedereen gaan verlopen
Ik verwacht zwaar. Ik train niet genoeg tussen de duurlopen door. Te weinig tjd + weinig motivatie om na ene lange dag werken + 30km fietsen nog te gaan lopen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:26:08 #262
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189244876
Net een lekkere hardloop training gehad. 12,73 km in 1.02. Het is niet heel snel, maar voor vandaag ben ik er heel tevreden mee. Ben nu 30 dagen achter elkaar intensief aan het trainen (squash en hardlopen). Morgen pak ik eindelijk weer eens een rustdag. Voelde tijdens mijn loop net dat dat even nodig is. Heb alles eruit gehaald wat erin zat. Nu kapot!

Zondag tijd voor de 10km Singelloop in Utrecht. Ben benieuwd of dat wat is en of ik een beetje door kan lopen!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:38:59 #263
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189245073
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:14 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik verwacht zwaar. Ik train niet genoeg tussen de duurlopen door. Te weinig tjd + weinig motivatie om na ene lange dag werken + 30km fietsen nog te gaan lopen.
Fietsen is ook trainen!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_189245688
Hier is de tapermadness toegeslagen.. voel me echt een hypochonder en spontaan al minder fit dan enkele dagen geleden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:35:17 #265
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189245918
Succes! Ga je Amsterdam lopen?

Ik zit ook in een taperperiode. De 2 hernia's zijn vorige week maandag operatief weggehaald. Direct geen pijn meer, dus hoezee w/ maar wel weer starten met nu weer 15 min wandelen :')

Intussen lurk ik hier gewoon een beetje door.

En dat Lee maar mag blijven leven :+
pi_189246097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:35 schreef Quoi het volgende:
Succes! Ga je Amsterdam lopen?

Ik zit ook in een taperperiode. De 2 hernia's zijn vorige week maandag operatief weggehaald. Direct geen pijn meer, dus hoezee w/ maar wel weer starten met nu weer 15 min wandelen :')

Intussen lurk ik hier gewoon een beetje door.

En dat Lee maar mag blijven leven :+
Eindhoven! Nog 10 dagen. Fijn dat de operatie gelukt is! Hopelijk nu weer op naar pijnvrije lange loopjes..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:09:28 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_189246424
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:46 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Eindhoven! Nog 10 dagen. Fijn dat de operatie gelukt is! Hopelijk nu weer op naar pijnvrije lange loopjes..
Daar gaan we voor. Veel succes in Eindhoven!
pi_189259131
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier is de tapermadness toegeslagen.. voel me echt een hypochonder en spontaan al minder fit dan enkele dagen geleden..
hier ook....word ik ziek, nee kan niet ziek worden....
pi_189259139
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:35 schreef Quoi het volgende:
Succes! Ga je Amsterdam lopen?

Ik zit ook in een taperperiode. De 2 hernia's zijn vorige week maandag operatief weggehaald. Direct geen pijn meer, dus hoezee w/ maar wel weer starten met nu weer 15 min wandelen :')

Intussen lurk ik hier gewoon een beetje door.

En dat Lee maar mag blijven leven :+
Fijn dat je geen pijn meer hebt :) And Lee always lives on ;)
pi_189260275
Ik loop ook nog steeds en kom steeds dichter in de buurt van mijn doel van 600 km dit jaar.

Ook was ik ingeschreven bij de DtD-loop en zou in het laatste startvak staan.
Tijdens het inschrijven (de inschrijving was nog maar net open) was ik namelijk erg eerlijk geweest over mijn eindtijd en zo start je dan dus in het laatste vak. Waar ik geen rekening mee had gehouden is dat er uiteindelijk zo'n 46.000 deelnemers zouden lopen.
Na de sluitingsdatum (yesss, ik was er op tijd bij, dacht ik toen nog) ging de inschrijving weer open, wederom laatste kans!! (zo leek het) Dat was niet helemaal het geval.
Op facebook werd je tot het startschot overladen door goede doelen en personen die hun startnummer haast cadeau gaven. En nota bene ook nog eens veel vroeger kunnen starten.
Waarom had ik zo mijn best gedaan om er op tijd en als eerste bij te zijn?

Wat mij een leuke ervaring leek werd een steeds grotere hindernis.
Ik heb door de jaren heen aardig om leren gaan met angst en paniek, maar dit kon ik niet negeren.
Doorslaggevend was dat mijn dochter die dag jarig was en zij toch wel graag wilde dat ik er zou zijn.

Ik heb geen idee hoe ik gereageerd zou hebben als ik daar alsnog had gestaan en wil het ook niet weten. Ik heb nog wel een mail ontvangen van de organisatie. Zij willen misschien iets doen voor de gedupeerden en daar staat mijn naam en nummer natuurlijk tussen.
Ik wacht het wel af. Voorlopig loop ik in mijn eigen omgeving wat leuke loopjes zoals morgen de Onderdijksrun in Kampen.

Ik ga ook maar eens op zoek naar goede cross en trailschoenen, want ik vind dat geploeter toch echt wel fijn om te doen!
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:28:53 #271
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_189260605
Goedemorgen mede hardlopers.

Ik ga begin volgend jaar Mila en technische atletiek doen bij mijn vereniging.
nu is mij vraag en googl.e geeft niet echt duidelijkheid welke kleding en soort schoenen zijn nodig of handig voor deze tak van sport?

Weet iemand hier wat tips voor mij?
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:32:20 #272
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189264335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:02 schreef Persefoneia het volgende:
Ik loop ook nog steeds en kom steeds dichter in de buurt van mijn doel van 600 km dit jaar.

Ook was ik ingeschreven bij de DtD-loop en zou in het laatste startvak staan.
Tijdens het inschrijven (de inschrijving was nog maar net open) was ik namelijk erg eerlijk geweest over mijn eindtijd en zo start je dan dus in het laatste vak. Waar ik geen rekening mee had gehouden is dat er uiteindelijk zo'n 46.000 deelnemers zouden lopen.
Na de sluitingsdatum (yesss, ik was er op tijd bij, dacht ik toen nog) ging de inschrijving weer open, wederom laatste kans!! (zo leek het) Dat was niet helemaal het geval.
Op facebook werd je tot het startschot overladen door goede doelen en personen die hun startnummer haast cadeau gaven. En nota bene ook nog eens veel vroeger kunnen starten.
Waarom had ik zo mijn best gedaan om er op tijd en als eerste bij te zijn?

Wat mij een leuke ervaring leek werd een steeds grotere hindernis.
Ik heb door de jaren heen aardig om leren gaan met angst en paniek, maar dit kon ik niet negeren.
Doorslaggevend was dat mijn dochter die dag jarig was en zij toch wel graag wilde dat ik er zou zijn.

Ik heb geen idee hoe ik gereageerd zou hebben als ik daar alsnog had gestaan en wil het ook niet weten. Ik heb nog wel een mail ontvangen van de organisatie. Zij willen misschien iets doen voor de gedupeerden en daar staat mijn naam en nummer natuurlijk tussen.
Ik wacht het wel af. Voorlopig loop ik in mijn eigen omgeving wat leuke loopjes zoals morgen de Onderdijksrun in Kampen.

Ik ga ook maar eens op zoek naar goede cross en trailschoenen, want ik vind dat geploeter toch echt wel fijn om te doen!
Je moet niks. Doe alleen de loopjes die je leuk vindt en waar je plezier aan beleefd.
DtD lijkt wel een verplicht nummer geworden voor alle hardlopers van Nederland, en dat is het natuurlijk niet.

De grote mensenmassa heeft me altijd tegengestaan. Totdat ik voor gratis mee kon lopen (2015, geloof ik) met een businessteam. Zoals verwacht was het veel te druk, maar toch niet gezellig.

Ik sla DtD dus keurig over elk jaar, zoals eerder al gepland.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 14:33:03 #273
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189264344
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 10:28 schreef Mercy het volgende:
Goedemorgen mede hardlopers.

Ik ga begin volgend jaar Mila en technische atletiek doen bij mijn vereniging.
nu is mij vraag en googl.e geeft niet echt duidelijkheid welke kleding en soort schoenen zijn nodig of handig voor deze tak van sport?

Weet iemand hier wat tips voor mij?
@hatsaflats kom dr maar in!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_189268458
Je gaat volgend jaar beginnen, maar heb je dan niet een lesje proefgedraaid of meegekeken? Lijkt me dat je dan ziet wat anderen dragen, of het aan de trainers kunt vragen. Waarschijnlijk hebben ze ook clubkleding.
pi_189269127
Bij ons dragen ze gewoon hardloopdingen. Tight, shirt, als het wat kouder wordt een hardloopjas. Een overbroek kan fijn zijn als het wat kouder wordt. Het handigst is idd om gewoon te kijken wat de anderen aan hebben. Verschilt misschien ook per onderdeel, maar ik doe geen technische onderdelen.

Voor schoenen kun je je laten adviseren bij een hardloopwinkel. Als je zegt wat je plannen zijn en dat je op de baan gaat lopen kunnen ze daar rekening mee houden. Mogelijk dat op een gegeven moment (allround-)spikes nodig gaan zijn, maar in de winter meestal niet. Ook die verkopen ze bij een hardloopwinkel.
  FOK!fotograaf zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:49:01 #276
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_189280312
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_189283116
Ingeschreven voor Meijendel maar nog geen bevestiging.. meer mensen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 17:13:54 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_189284173
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_189288103
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ingeschreven voor Meijendel maar nog geen bevestiging.. meer mensen?
Je staat gewoon op de openbare deelnemerslijst, dus no worries.
  Forum Admin zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:22:44 #280
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_189290921
Zit naar de marathon in Qatar te kijken, maar dat ziet er ondanks de avond warm uit.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_189291489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:22 schreef Pharkus het volgende:
Zit naar de marathon in Qatar te kijken, maar dat ziet er ondanks de avond warm uit.
Nog lang niet zo erg als bij de DTD natuurlijk. ;)

Maar inderdaad, heel bijzondere omstandigheden, net als laatst bij de vrouwen. En de zware kilometers moeten nog komen
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 oktober 2019 @ 00:45:07 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_189292247
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:55 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Nog lang niet zo erg als bij de DTD natuurlijk. ;)

Maar inderdaad, heel bijzondere omstandigheden, net als laatst bij de vrouwen. En de zware kilometers moeten nog komen
Bij het snelwandelen gingen ze er ook bij bosjes uit, dat was nog wat heviger (zoals meestal) dan de marathons...deze winnen is wel een serieuze prestatie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189296260
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je staat gewoon op de openbare deelnemerslijst, dus no worries.
Ja inmiddels een mail binnen.. Joehoe!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189296518
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 00:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bij het snelwandelen gingen ze er ook bij bosjes uit, dat was nog wat heviger (zoals meestal) dan de marathons...deze winnen is wel een serieuze prestatie.
Het was gisteren vele malen beter dan de rest van de week, maar 17 graden dauwpunt vergeleken met 27-28 bij de vrouwenmarathon en het snelwandelen. Die hadden echt veel zwaardere wedstrijden, maar zelfs gisteravond was het niet echt marathonweer nee...
Jack does it in real time...
pi_189297759
Ik had voor m’n loopje vanmorgen al genoeg smoesjes bedacht waarom ik niet hard hoefde te lopen: ik heb vorige week al een wedstrijd gelopen, het parcours ligt me niet want zand en heuvels, en ik had een lange werkweek met lange dagen achter de rug. Dus gisteravond deed ik nog even de kers op de taart door 30km te gaan fietsen met een stuk over het strand. En vanmorgen om de een of andere reden (waarschijnlijk om toch nog een extra smoesje te hebben) ook nog ruim 6km ingelopen, voor een wedstrijdje van 5km. Vorig jaar liep ik 24:18, vanwege smoesjes. Dit jaar onder de 24 was prima, want nog meer smoesjes dan vorig jaar.

Dus na de start gewoon lekker gaan lopen. Niet te hard, niet te langzaam, gewoon lekker. En het ging echt magisch vanzelf. Na 3km voelde ik me nog wonderlijk fit en kon ik na de altijd ellendige duinpan weer goed het tempo hervatten. Voor m’n gevoel kon ik zelfs nog een beetje versnellen! De laatste 700m ofzo werden wel wat zwaar en ik moest moeite doen om technisch goed te blijven lopen, maar ik heb overall echt zó lekker gelopen. Zelf 22:48 geklokt, maar daar zullen in de officiële uitslag nog wel een paar seconden vanaf gaan. Dat is onder de 24 :P
  Moderator zondag 6 oktober 2019 @ 14:18:53 #286
155227 crew  Guppy
dus
pi_189297888
Wauw! Lekker zeg! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zondag 6 oktober 2019 @ 16:33:10 #287
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_189300683
PR! *O*

Ik liep de Singelloop in Utrecht, de 10km in 54:05. Later misschien een uitgebreider verhaal. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_189304077
Ik had geen zin om op een regendag met z'n drietjes binnen te zitten, dus ik kwam vanochtend op het lumineuze idee om naar de SIngelloop in Breda te gaan met Gogo en de kleine. Tot mijn grote verbazing zei Gogo meteen ja en zo geschiedde.
Bleek natuurlijk helemaal geen goed idee, want koud en regen, dus verbaal een keer of vier doodgemaakt door Gogo. Het lopen ging prima. Ik wilde relaxed lopen en toch een beetje tempo. Dat lukte uitstekend. Tijdens het lopen viel het weer nog enigszins mee in elk geval.
Erna door hoosbuien naar de auto gelopen (20 minuten) en thuis warme douche en chocomel met slagroom.
Toch een leuke dag.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:11:50 #289
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189304388
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 16:33 schreef DeLuna het volgende:
PR! *O*

Ik liep de Singelloop in Utrecht, de 10km in 54:05. Later misschien een uitgebreider verhaal. :P
Haha, ik heb ook de 10km in Utrecht gelopen vandaag. Stond redelijk in het voorste gedeelte van startwave 1. Normaal gesproken moet ik een hoop mensen inhalen, maar deze keer werd ik zelf erg veel ingehaald. Had het gevoel dat ik best een goed tempo liep maar toch was het moeilijk om de jongens die me voorbij liepen te volgen. Had geen zin om op mn horloge te kijken, dus ben lekker vrijuit verder gaan lopen en proberen hier en daar bij mensen aan te haken. Doel was om 50 a 49 minuten te lopen, maar omdat ik zoveel werd ingehaald dacht ik dat ik een mindere dag had. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik de 10km in 46.01 had gelopen 😂. Mn PR ook nog!

Het weer viel me nog heel erg mee. Lekker was het niet, maar ook niet echt veel regen tijdens de loop ! Had eigenlijk op continu regen gerekend.

Jij ook gefeliciteerd met je PR !
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:33:30 #290
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189306353
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 14:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik had voor m’n loopje vanmorgen al genoeg smoesjes bedacht waarom ik niet hard hoefde te lopen: ik heb vorige week al een wedstrijd gelopen, het parcours ligt me niet want zand en heuvels, en ik had een lange werkweek met lange dagen achter de rug. Dus gisteravond deed ik nog even de kers op de taart door 30km te gaan fietsen met een stuk over het strand. En vanmorgen om de een of andere reden (waarschijnlijk om toch nog een extra smoesje te hebben) ook nog ruim 6km ingelopen, voor een wedstrijdje van 5km. Vorig jaar liep ik 24:18, vanwege smoesjes. Dit jaar onder de 24 was prima, want nog meer smoesjes dan vorig jaar.

Dus na de start gewoon lekker gaan lopen. Niet te hard, niet te langzaam, gewoon lekker. En het ging echt magisch vanzelf. Na 3km voelde ik me nog wonderlijk fit en kon ik na de altijd ellendige duinpan weer goed het tempo hervatten. Voor m’n gevoel kon ik zelfs nog een beetje versnellen! De laatste 700m ofzo werden wel wat zwaar en ik moest moeite doen om technisch goed te blijven lopen, maar ik heb overall echt zó lekker gelopen. Zelf 22:48 geklokt, maar daar zullen in de officiële uitslag nog wel een paar seconden vanaf gaan. Dat is onder de 24 :P
Lekker dan!

Hier al de hele dag op de bank met een dekentje, en iedere 2 seconden een nies. Das toch anders dan gisteren toen ik 31 km gelopen heb tijdens de IJmuiden Kust Trail.

IJKT pluspunten:
+ in de buurt dus op fietsafstand
+ ik kon gratis HOKAs lenen om te testen
+ veel bekenden
+ start was bij zwembad dus prima bereikbaar, parkeren, koffie etc.
+ het weer
+ paadjes die geen paadjes zijn (jeuj!)

IJKT minpunten:
- parcours (niet zo spannend, veel fietspaden)
- ziek na afloop en nu dus nog steeds
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:48:07 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_189306565
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:33 schreef Frsh het volgende:

+ ik kon gratis HOKAs lenen om te testen

Hoe bevielen ze?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 7 oktober 2019 @ 09:59:53 #292
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_189310871
Bedankt voor de reacties, ik had dit antwoord al een beetje verwacht.

Ik loop al enige tijd mijn trainingen naast/tegelijkertijd met Mila lopers en daar is het verschil alleen de lengte van de afstand en de tempo's en qua kleding zag ik ook niet echt een verschil. alleen ze hebben veel schoenen viel mij op. ze nemen soms wel 3 paar mee naar een training.

en als ik klaar ben met trainen zijn hun vaak alweer weg dus aan hen vragen komt er niet van.

bij de WK atletiek zag ik dat ze spikes onder de schoenen hebben. loop je daar alle trainingen mee?
of alleen bij wedstrijden?

en gebruik je die ook bij de technische onderdelen? of alleen hardlopen.

wat een hoop vragen ineens :@
pi_189311371
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 09:59 schreef Mercy het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik had dit antwoord al een beetje verwacht.

Ik loop al enige tijd mijn trainingen naast/tegelijkertijd met Mila lopers en daar is het verschil alleen de lengte van de afstand en de tempo's en qua kleding zag ik ook niet echt een verschil. alleen ze hebben veel schoenen viel mij op. ze nemen soms wel 3 paar mee naar een training.

en als ik klaar ben met trainen zijn hun vaak alweer weg dus aan hen vragen komt er niet van.

bij de WK atletiek zag ik dat ze spikes onder de schoenen hebben. loop je daar alle trainingen mee?
of alleen bij wedstrijden?

en gebruik je die ook bij de technische onderdelen? of alleen hardlopen.

wat een hoop vragen ineens :@
Je hoeft je echt niet zo'n zorgen te maken, gewoon lekker mee gaan trainen en dan zie je vanzelf wel wat je nog nodig hebt! Zeker als je al gewend bent aan op de baan lopen gewoon met je huidige schoenen/kleding gaan.

3 paar schoenen is bij ons idd ook niet ongebruikelijk: 1 paar "normale" loopschoenen voor in/uitlopen en loopscholing, 1 paar lichte baanschoenen voor de tempo's op de baan en dan 's zomers spikes voor de sprintjes en 's winters crossschoenen voor de rondjes door het gras/blubber rondom de baan. Maar er zijn er ook genoeg die de hele training gewoon op gewone loopschoenen lopen. Het is echt niet dat je niet kunt sprinten of door de blubber kunt lopen op gewone loopschoenen.
pi_189311516
Gisteren besloten om komende zondag mee te doen aan de marathon Eindhoven (want het schijnt best aardig weer te worden)
Vandaag startnummer geregeld via startbewijs hulp.
:s)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_189312319
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:00 schreef Guard het volgende:
Gisteren besloten om komende zondag mee te doen aan de marathon Eindhoven (want het schijnt best aardig weer te worden)
Vandaag startnummer geregeld via startbewijs hulp.
:s)
Ik vond de voorspelling vfan een aantal dagen terug beter.. gaat nu alweer richting de 19 graden...
Maarja wat het wordt dat wordt het! Nog een doel in gedachten?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_189313308
Gisteren mijn eerste halve marathon gelopen (Oldenzaal). Vrij achteraan gestart, ondanks rustig begintempo veel mensen ingehaald, maar de laatste kilometers, met nog een venijnige heuvel, haalden die mij weer allemaal in :) Het zal geen wekelijkse hobby worden, maar tevreden (1.46). Vandaag even hardlopen meh ;)
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:32:59 #297
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189313776
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 13:00 schreef diesnelle het volgende:
Gisteren mijn eerste halve marathon gelopen (Oldenzaal). Vrij achteraan gestart, ondanks rustig begintempo veel mensen ingehaald, maar de laatste kilometers, met nog een venijnige heuvel, haalden die mij weer allemaal in :) Het zal geen wekelijkse hobby worden, maar tevreden (1.46). Vandaag even hardlopen meh ;)
Hoezo, geen wekelijkse hobby? :s)

Mooie eindtijd. Tevreden?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 7 oktober 2019 @ 13:34:08 #298
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_189313798
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Hoe bevielen ze?
Uitstekend, 30km zonder problemen uitgelopen. Speedgoat was voor mij te smal (midvoet) dus heb de torrent aangehad. Beviel prima
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_189314171
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vond de voorspelling vfan een aantal dagen terug beter.. gaat nu alweer richting de 19 graden...
Maarja wat het wordt dat wordt het! Nog een doel in gedachten?
Ik zou het niet kunnen zeggen op dit moment. De onzekerheid is groot, maar 20+ lijkt bepaald niet onmogelijk te zijn. Maar een fijne 12°C is ook nog steeds een mogelijkheid.

@hats: zonder smoesjes is het niet echt, maar toch gefeliciteerd.
pi_189314953
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik vond de voorspelling vfan een aantal dagen terug beter.. gaat nu alweer richting de 19 graden...
Maarja wat het wordt dat wordt het! Nog een doel in gedachten?
Ja relaxt uitlopen. Tijd boeit me helemaal niks, zie het als een luxe training.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 7 oktober 2019 @ 14:54:08 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189314965
17 graden en regen zegt mijn weerappje.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')