SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sten
Dan is de 19-jarige Stenn uit Antwerpen aan de beurt. Zijn langste relatie duurde één jaar en hij valt op brunettes. Hij hoopt dat zijn toekomstige vriendin een beetje kleiner is dan hij en ze mag tatoeages hebben. Stenn is geen fan van neplippen of een grote kont. Ook vindt hij het niet leuk als een meisje gelijk met hem het bed induikt, omdat hij graag moeite doet voor zijn veroveringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noah
De 22-jarige Noah uit Amsterdam is een vlotte babbelaar. Hij houdt er wel van uren met zijn vriendin te praten, onder het genot van een rood wijntje. Zijn ideale vouw heeft een warm gezicht en een zandloperfiguur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matthy
Matthy is 26 en komt uit Oisterwijk. De 1.92 meter-lange man is ook dj en heeft een gevoelige kant die hij niet graag laat zien. Hij is alweer een halfjaar single, waar hij best wel van heeft genoten. Op het liefdeseiland hoopt hij een sportieve vrouw te ontmoeten die niet op haar mondje is gevallen. Ook moet ze openstaan voor een dorpsleven, want Matthy gaat niet weg uit Oisterwijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jarne
Sint-Truiden is de woonplaats van de 24-jarige app-verkoper Jarne. Hij date graag en dit is de eerste keer dat hij een zomer lang single doorbrengt. Zijn ideale vrouw is een natuurlijke schone die ook iets te vertellen heeft. Ze moet uitdagend, intimiderend, stijlvol, zelfverzekerd en intelligent zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte
De eerste vrouw des Love Island-huizes is de 22-jarige Lotte uit Amstelveen. Ze is een voormalige proftennisser en is op zoek naar de ware liefde. Lotte zoekt een man met een strak lijf en een stralende glimlach, die niet arrogant of egocentrisch is. Ze omschrijft zichzelf als een enorme flirt en gaat dat zeker in haar voordeel gebruiken tijdens het programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaat
Kaat is een 25-jarige Communicatiestudent uit Antwerpen. Haar tactiek is om hard-to-get te spelen, dus mannen moeten haar versieren op het eiland. Ze omschrijft zichzelf als ongeduldig en zoekt iemand die haar kan temperen. Haar enige eis is dat een man humor en een vlotte babbel heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aleksandra
De 24-jarige Aleksandra uit Sint-Niklaas is inmiddels alweer twee jaar single en is nu écht op zoek naar de liefde. Het belangrijkste voor haar partner is dat hij goed overweg moet kunnen met haar moeder, want zij is heel belangrijk voor de Pools-Italiaanse Aleksandra. Ook is ze een behoorlijk knuffelig persoon, maar dat betekent niet dat ze gelijk interesse heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chey
Chey is 24 en komt uit Amsterdam. Het professionele model reist veel voor haar werk, maar is ongelukkig in de liefde. Ze is heel kieskeurig en daar wil ze verandering in brengen. Hij moet sportief zijn, maar heel gespierd houdt ze niet van. Bovendien moet hij zin hebben om veel te appen en te FaceTimen, want Chey is vaak weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sebastiana
De 23-jarige Sebastiana uit Aartselaar is, naar eigen zeggen, een enorme betweter die altijd gelijk heeft. Ze wil geen bad boys meer, maar hij moet wel een beetje macho zijn. Op Love Island hoopt ze de ware tegen te komen en dat is, volgens haar, niet iemand die alleen maar feest en met allemaal verschillende meisjes tegelijkertijd praat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Presentatie
Holly Mae Brood en Viktor Verhulst
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2019 09:54:21 ]![]()
Huh, dus vanaf vandaag 42 afleveringen aan één stuk door?quote:![]()
Edit: ff tvgids.tv gecheckt, idd de komende 2 weken elke dag een aflevering schijnbaar.
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Een prijs van 25k en ware liefde in 1 zinWordt echt doodgegooid met die reclame voor deze meuk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
https://www.mediacourant.(...)een-expliciete-seks/quote:Elke dag Love Island op RTL 5: geen expliciete seks
Dagelijkse programma’s worden meestal uitgezonden in de vooravond of op de late avond, maar de nieuwe RTL 5-daily Love Island die vanavond van start gaat heeft een plekje op prime time. Elke dag om 20.30 uur gaan tien Nederlandse en Vlaamse singles in een villa op Gran Canaria op zoek naar liefde. Volgens Nele van Lysebeth, de uitvoerend producent, wordt het niet zo ordinair als Temptation Island. “We zochten naar mensen die open zijn. Mooi in uiterlijk, maar ook van binnen.“
Hebben de kandidaten iets meer diepgang? “Ik ben aangenaam verrast door de kandidaten. Geen Temptation Island-types. Meer diepgang? Ik weet niet hoe je het moet noemen. Creatiever misschien“, zegt de producente in het AD, via Blendle.
Het is het brave zusje onder de Temptation-achtige shows. Er mogen maar twee glazen alcohol per dag worden genuttigd en de kandidaten moeten voor twaalven op bed liggen. “Hier wordt niets gekraakt, maar juist gemaakt.”
Wel zijn er maar zeven bedden voor tien kandidaten. “Dat betekent dag er altijd samen geslapen wordt. En kijk naar die bedden. Twijfelaars bijna. Dat zal gezellig worden.”
Laten ze seks zien? “Nee, niet expliciet, wel de suggestie.”
Love Island is om 20.30 uur te zien op RTL 5. De presentatie is in handen van Holly Mae Brood en Viktor Verhulst.
Nog braver dan Temptation van dit seizoen?![]()
Ik vind elke dag wel heftig hoor jongonsWeet niet of ik zo veel paupertv aan kan
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Dat ze een bed moeten delen is al opzienbarender dan het afgelopen tempation seizoenquote:Op maandag 27 mei 2019 18:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)een-expliciete-seks/
Nog braver dan Temptation van dit seizoen?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
DDat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ik geef het een kans, maar iedere dag lijkt me wel een behoorlijke overkill.
Ben benieuwdThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Die 1e meid zag er iig natuurlijk uit.
Geen siliconen, opgespoten lippen en anderssoortige botoxtoestanden.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Kan de eerste 3 afleveringen al niet zien... Ach ja, vrij met Hemelvaart en het wordt zo te zien kutweer, dus dan het maar een kans geven en een "marathon" houden.
Wel jammer van dat kut accentquote:Op maandag 27 mei 2019 20:40 schreef MissJ het volgende:
Die 1e meid zag er iig natuurlijk uit.
Geen siliconen, opgespoten lippen en anderssoortige botoxtoestanden.![]()
Dat is diezelfde gast die ook Geer en Goor en zo doet. Best irritant ja.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is de voice over? Verschrikkelijk![]()
Zitten lekkere meiden bij maar hier ga ik niet elke dag een anderhalf uur naar kijken, echt slecht geproduceerd.![]()
Uurtje toch maar?quote:Op maandag 27 mei 2019 21:54 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zitten lekkere meiden bij maar hier ga ik niet elke dag een anderhalf uur naar kijken, echt slecht geproduceerd.![]()
Insta-Famehoeren zijn bijna nog irritanter dan BN'ers dat bewijzen deze shows altijd.The more debt, the better![]()
Idd. Deze wereld is zo nep aan het worden.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:43 schreef flyguy het volgende:
Insta-Famehoeren zijn bijna nog irritanter dan BN'ers dat bewijzen deze shows altijd.![]()
Volgens mij is er al een soort van NL love island geweest op MTV of zo?
In ieder geval. Toen werden er ook koppels op deze manier gemaakt
Edit: even opgezocht
New Chicks: Brabantse nachten op Curaçao heette het. Werd in 2011 uitgezonden op RTL ook. Wie er dan alleen sliep, moest na het kiesmoment het eiland verlaten.
[ Bericht 40% gewijzigd door Max23 op 28-05-2019 09:04:42 ]![]()
Alleen die Lotte is lekker. Maar die is dan ook wel weer erg arrogant.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:54 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Echt vreselijkquote:Op maandag 27 mei 2019 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is de voice over? Verschrikkelijk![]()
![]()
Ik dacht dat de Instagrams van de deelnemers vol met foto's zouden staan, maar die zijn van de meesten wat leeg met een paar oude foto's.![]()
daarom doen ze ook mee om hun aantal volgers op te krikkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:25 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik dacht dat de Instagrams van de deelnemers vol met foto's zouden staan, maar die zijn van de meesten wat leeg met een paar oude foto's.![]()
Kaat het lelijke eendje van de show zal nogal gefrustreerd zijn.
Eerst afgewezen door haar keuze, daarna krijgt ze de overblijver en gaat die nieuwe ermee lopen![]()
Ze is dan ook een 4 terwijl de andere 6-8 tjes zijn
En die Melany begint dik te worden, die wil ik niet zien als ze 30 is...![]()
Lelijke eendjequote:Op woensdag 29 mei 2019 07:01 schreef 20100 het volgende:
Kaat het lelijke eendje van de show zal nogal gefrustreerd zijn.
Eerst afgewezen door haar keuze, daarna krijgt ze de overblijver en gaat die nieuwe ermee lopen![]()
Ze is dan ook een 4 terwijl de andere 6-8 tjes zijn
En die Melany begint dik te worden, die wil ik niet zien als ze 30 is...Alleen haar gebit is wat minder maar zeker geen 4.
Man man.![]()
Dus jij hebt beter dan Kaat? Proof.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:43 schreef so.original het volgende:
[..]
Lelijke eendjeAlleen haar gebit is wat minder maar zeker geen 4.
Man man.![]()
inderdaad, een zeer low budget productiequote:Op woensdag 29 mei 2019 10:15 schreef bloempjuh het volgende:
Wat een dom concept, slecht geluid en saaie deelnemers. Bleuh!
blijven ze ook heel die tijd in het huis à la big brother? jezus wat moet dit vervelen na 2 dagen
volgens mij gaan ze gewoon buiten en filmen ze een paar stukjes per dag in het huis![]()
ga mijn vriendin hier echt niet posten voor een paar zolderautisten #privacyquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:31 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dus jij hebt beter dan Kaat? Proof.
maar ze is model (full time) en geen instagram modelletje![]()
Nee? Ik neem het toch voor haar op?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:31 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dus jij hebt beter dan Kaat? Proof.![]()
Sure internetheld. Dan nog is ze geen 4. Kijk eens om je heen hoe een gemiddeld persoon eruitziet anders.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:46 schreef 20100 het volgende:
[..]
ga mijn vriendin hier echt niet posten voor een paar zolderautisten #privacy
maar ze is model (full time) en geen instagram modelletje![]()
Ik omring mij enkel met bovengemiddeld mooie mensenquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:17 schreef so.original het volgende:
[..]
Sure internetheld. Dan nog is ze geen 4. Kijk eens om je heen hoe een gemiddeld persoon eruitziet anders.![]()
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Kaat op het eerste gezicht maar een rare
Chey is raar![]()
![]()
Ik vind het wel vermakelijk! Leukste stel is Matthy met die blondeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Tattoos maken me nog niet eens zoveel uit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:42 schreef 20100 het volgende:
Leuk om eens een reality programma te zien met mensen zonder tattoos
Maar deze mensen zijn zoveel normaler dan bij die andere shows![]()
welke F1 coureur heeft ze nou gebatst dan?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug.
Chey is raar![]()
Die Kaat lijkt mij een kassamiep bij de Zeeman of poetsvrouw. Ze heeft nogal een marginaal uitzicht.![]()
Niki Laudaquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:54 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
welke F1 coureur heeft ze nou gebatst dan?![]()
Verstappen toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:54 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
welke F1 coureur heeft ze nou gebatst dan?![]()
Mijn vleeskeuring van de dames met onderbouwing:
Lotte 7.5/10 (zou doen maar ze is wat kort van stuk en prefereert Jarne boven Matthy, daarom maar 7.5)
Kaat 7/10 (leuk blondje, niet zo aanwezig, down to earth, volgens mij is ze nog maagd)
Melany 7/10 (mooiste rondingen, maar ook kort van stuk, beetje een vreemde eend)
Aleksandra 6.5/10 (ideaal voor in de friendzone)
Sebastiana 6/10 (niet mijn type, maar niet lelijk)
Chey 4/10 (ze heeft een mooie lengte maar daar houdt het ook mee op)
![]()
![]()
Lotte + Matthy match made in heavenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk! Leukste stel is Matthy met die blonde![]()
![]()
Volgens mij is Lotte niet zo klein.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:55 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Lotte 7.5/10 (zou doen maar ze is wat kort van stuk en prefereert Jarne boven Matthy, daarom maar 7.5)
Kaat 7/10 (leuk blondje, niet zo aanwezig, down to earth, volgens mij is ze nog maagd)
Melany 7/10 (mooiste rondingen, maar ook kort van stuk, beetje een vreemde eend)
Denk zelfs het grootst na Chey van de dames![]()
0 kans dat Kaat nog maagd is.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:55 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
![]()
160.000 kijkers gisteren
Volgens mij waren mensen het programma al zat na 3 seizoenen van de Engelse versie achterelkaar.![]()
Melany ookquote:Op donderdag 30 mei 2019 08:15 schreef so.original het volgende:
Lotte wil duidelijk op TV
https://www.ad.nl/utrecht(...)ffermeisje~a47339d8/
https://www.npo3.nl/bad-h(...)2-2018/VPWON_1297696![]()
Volgens mij waren al die 160.000 net als ik verbaasd dat er gisteren op prime time echt NIETS BETERS dan Love Island te zien was. Hoe diep kun je zinken, als tv-kijker? Ik zat me echt diep te schamen, maar heb het wel gekeken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:20 schreef ja_okay_whatever het volgende:
160.000 kijkers gisteren
Volgens mij waren mensen het programma al zat na 3 seizoenen van de Engelse versie achterelkaar.
Mon 'en!![]()
Ik vind Lotte heeel verrrrrvelend.
Die kan toch wel een gezellige corrrrpsbal Lodewijk of Rrrrroderick vinden in haar omgeving?![]()
Ja is altijd zo bij love island geloof ikquote:Op donderdag 30 mei 2019 21:16 schreef Max23 het volgende:
Oh, je kan je nog opgeven om dit seizoen nog in de villa te komen![]()
Ja Lotte en chey vind ik vervelendquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:21 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Lotte heeel verrrrrvelend.
Die kan toch wel een gezellige corrrrpsbal Lodewijk of Rrrrroderick vinden in haar omgeving?![]()
![]()
Van mij mogen ze er beide snel uit. Ik vind hun 2 echt het irritantst van allemaal.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Lotte en chey vind ik vervelend
Die Denzel lijkt mij een playboy.![]()
Denzel is inderdaad niet te pijlen, vind die Vinnie ook niet leuk... de oorspronkelijke mannen mogen nog wel even blijvenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Denzel is gewoon 1 van de 2 excuusnegersquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er beide snel uit. Ik vind hun 2 echt het irritantst van allemaal.
Die Denzel lijkt mij een playboy.![]()
![]()
![]()
Wat een zeikwijven allemaal zeg, niet om aan te zien.. Wel supermooie meiden, maar je knapt toch onmiddellijk af op dat gezeur?![]()
Chey lijkt net een transgenderquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Wat een zeikwijven allemaal zeg, niet om aan te zien.. Wel supermooie meiden, maar je knapt toch onmiddellijk af op dat gezeur?![]()
![]()
Maar echt. Snap nu waarom ze vrouwen emotioneel noemen, wat een gezeur. Ben zelf een vrouw maar damn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
love island? 24 uur per dag opgescheept met zagende miepen en metrosexuele mannen die constant hun gevoelens moeten uitten, al gaven ze me 10000 ¤ per dag...![]()
111000 kijkers gisteren, ik noem niet graag iets een flop maar dit lijkt er toch wel op... Het komt ook iets te langzaam op gang allemaalOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Terwijl het wel iets vermakelijker is dan het vorige seizoen van temptation..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef TheVulture het volgende:
111000 kijkers gisteren, ik noem niet graag iets een flop maar dit lijkt er toch wel op... Het komt ook iets te langzaam op gang allemaal
Of Utopia, wat er ook elke dag op is.![]()
Ik vind het ook wel leuk.
Sebby en Martin gaan keihard n0iken en dan is de spanning weg gok ik.
Voor de rest zie ik nog niet veel gebeuren in de toekomst. Misschien Lotte en Jarne?![]()
Ze zouden Love Island moeten programmeren om 19:30 tot 20:30.
Volgens mij was dat ook zo met de UK versie.
Qua kijkcijfers heeft dat ook veel meer nut, er kijken 3x meer mensen naar Deurwaarders UK dan 24 uur in de politiecel dus die blijven hopelijk ook plakken bij Love Island.
Daarnaast is 20:30 gewoon prime-time, dus je concurreert gelijk met de grotere programma's/films.![]()
Kaat is toch niet lelijk?
Ik vind het wel zielig hoe ze door iedereen aan de kant wordt gezet. Ze lijkt mij een leuke meid.
Heb liever een Kaat dan een Chey.![]()
Ik snap daar niets van, ik vind haar juist het leukste qua type.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:28 schreef roos94 het volgende:
Kaat is toch niet lelijk?
Ik vind het wel zielig hoe ze door iedereen aan de kant wordt gezet. Ze lijkt mij een leuke meid.
Heb liever een Kaat dan een Chey.![]()
![]()
Ik kijk het via videoland, nog nooit via tv gezien. Denk vele met mijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:29 schreef ja_okay_whatever het volgende:
79.000
Denk niet dat ze daadwerkelijk nog meer mensen zullen laten overvliegen om mee te doen.![]()
Vind het overigens jammer dat ze gelimiteerd zijn tot 2(?) drankjes per dag.
Het zou denk ik wat meer sensatie zijn als ze bijv 1 dag per week los mochten gaan met alcohol. Nu is het wel heeul braaf allemaal.![]()
De 'jongvolwassenen die liefde zoeken op een tropisch eiland' markt is nogal oververzadigd nu. Dat merkte je al bij Temptation heel erg dit jaar omdat de deelnemers alleen maar meededen om bekend te worden. Alleen Ex on the Beach springt er nog een beetje uit omdat dat zo lekker ordinair en overdreven is.![]()
Je kon met Videoland een week vooruit kijken met Temptation Island (een grotere lokking dan wat Love Island doet waar je geen reclame ziet) en zelfs dan waren de gemiddelde kijkcijfers ongeveer rond de 400.000. Mensen lijken er inderdaad op uitgekeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk het via videoland, nog nooit via tv gezien. Denk vele met mij![]()
Ik ben benieuwd of ze die 6 weken vol gaan maken als de cijfers nog meer zakken?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:33 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Je kon met Videoland een week vooruit kijken met Temptation Island (een grotere lokking dan wat Love Island doet waar je geen reclame ziet) en zelfs dan waren de gemiddelde kijkcijfers ongeveer rond de 400.000. Mensen lijken er inderdaad op uitgekeken.![]()
Mijn God wat een nietszeggende mensen zeg. Idd alleen maar gezeur over echt niets. De 1e drie afleveringen hoorde je Melany en haar gezever.Wat zou er met haar gebeuren als ze echt een probleem heeft?Die zou dat niet overleven denk ik.
Dan de 2 grieten die denken alles te kunnen regelen (en waarschijnlijk klopt dat ook nog) Chey en Lotte.Vooral die Chey wat een nasty grietje is dat zeg. Vals kreng.
Ik betwijfel of ik het vol kan houden om hier nog lag naar te kijken. Bedroevend niveau.![]()
![]()
Get the fuck out of my house had ook dieptrieste kijkcijfers, maar daar gingen ze lang mee door (tot het eind, zeer pijnlijk om aan te zien) omdat het programma low budget was. Er zit overduidelijk veel meer geld in Love Island dus ik weet niet of het financieel gezien logisch is voor RTL om de stekker er vroegtijdig uit te trekken of het langzaam door te laten pruttelen, wellicht op andere tijdstippen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze die 6 weken vol gaan maken als de cijfers nog meer zakken?![]()
Volgens mij een weekoverzichtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:33 schreef so.original het volgende:
Is dit een herhaling?
Staat wel aflevering 6 bij![]()
Als ze dezelfde programmering volgen als het vorige seizoen (UK-versie) is er gewoon een nieuwe afleveringquote:![]()
![]()
Nou dat valt wel mee. Villa moet gehuurd worden. Stuk of 20 camera's installeren. Vliegtickets voor iedereen. Drinken en eten voor iedereen. Beelden moeten voor de uitzending geselecteerd en bewerkt worden. Onzin spelletjes en opdrachten voor de deelnemers verzinnen. Voice over van een homo. Paar euro prijzengeld voor de grootste malloot die ze kunnen vinden. Valt allemaal wel mee met die kosten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:18 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Er zit overduidelijk veel meer geld in Love Island dus ik weet niet of het financieel gezien logisch is voor RTL om de stekker er vroegtijdig uit te trekken of het langzaam door te laten pruttelen, wellicht op andere tijdstippen.![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:08 schreef itsme het volgende:
Vooral die Chey wat een nasty grietje is dat zeg. Vals kreng.
Lotte daarentegen![]()
![]()
Vergeet niet de twee top presentatoren Viktor en Holly.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:43 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Villa moet gehuurd worden. Stuk of 20 camera's installeren. Vliegtickets voor iedereen. Drinken en eten voor iedereen. Beelden moeten voor de uitzending geselecteerd en bewerkt worden. Onzin spelletjes en opdrachten voor de deelnemers verzinnen. Voice over van een homo. Paar euro prijzengeld voor de grootste malloot die ze kunnen vinden. Valt allemaal wel mee met die kosten.
Die zijn van zo'n grote klasse, die komen voor minder dan een paar ton per aflevering hun bed niet uit![]()
![]()
De producer had als alternatief jouw kontje voor het minimumloon in kunnen huren, maar jij bleef liever op je zolderkamertje zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vergeet niet de twee top presentatoren Viktor en Holly.
Die zijn van zo'n grote klasse, die komen voor minder dan een paar ton per aflevering hun bed niet uit![]()
![]()
Volgens mij hebben ze zelfs de villa gebouwdquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:43 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Villa moet gehuurd worden. Stuk of 20 camera's installeren. Vliegtickets voor iedereen. Drinken en eten voor iedereen. Beelden moeten voor de uitzending geselecteerd en bewerkt worden. Onzin spelletjes en opdrachten voor de deelnemers verzinnen. Voice over van een homo. Paar euro prijzengeld voor de grootste malloot die ze kunnen vinden. Valt allemaal wel mee met die kosten.althans er stond een filmpje op insta
![]()
Wie ís die gruwelijke voice-over? En welke idioot heeft bedacht dat op élk oppervlak in dat huis tekst (met een lelijk, soms onleesbaar lettertype) moet?
Er zijn zoveel dingen die raar zijn aan deze show, dat ik tóch wil kijken (on demand, bij mijn ontbijt).
#sadlifeMon 'en!![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rinie_van_den_Elzenquote:Op zondag 2 juni 2019 09:09 schreef bloempjuh het volgende:
Wie ís die gruwelijke voice-over? En welke idioot heeft bedacht dat op élk oppervlak in dat huis tekst (met een lelijk, soms onleesbaar lettertype) moet?
Er zijn zoveel dingen die raar zijn aan deze show, dat ik tóch wil kijken (on demand, bij mijn ontbijt).
#sadlife![]()
Daar zit ook nog een heel team achter natuurlijk. Ingehuurd en alquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:43 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Villa moet gehuurd worden. Stuk of 20 camera's installeren. Vliegtickets voor iedereen. Drinken en eten voor iedereen. Beelden moeten voor de uitzending geselecteerd en bewerkt worden. Onzin spelletjes en opdrachten voor de deelnemers verzinnen. Voice over van een homo. Paar euro prijzengeld voor de grootste malloot die ze kunnen vinden. Valt allemaal wel mee met die kosten.![]()
Paar afleveringen van de week gezien, vind het tot nu toe maar meh...
Die voice-over idd
Die voice over is inderdaad zwaar kut. Die kerel zit er ook echt al jaren, toen ook met Oh Oh cherso. Vreselijk.![]()
Oh ik zie/lees nu pas dat de zaterdagaflevering een soort samenvatting van de gehele week is.Maar om het een beetje te volgen is dat imo voldoende ipv elke avond te kijken...
Als ik kijk, is het voor VictorMaar die komt vrij weinig in beeld, dus skip ik het maar. Voor de rest weer in en in goedkope televisie.
![]()
Inderdaad bijna nooit in beeld. Holly ook niet. Die zijn daar tot nu toe voor spek en bonen.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik kijk, is het voor VictorMaar die komt vrij weinig in beeld, dus skip ik het maar. Voor de rest weer in en in goedkope televisie.
![]()
Wanneer gaan ze de Nederlanders ook ondertitelen? Die zijn soms nog slechter verstaanbaar dan de Belgen. Ik snap niet dat ze dat niet meteen ook doen als ze toch al bezig zijn.![]()
https://www.glamour.nl/ni(...)ndidaten-spelregels/Je mag meer niet dan wel, sow.quote:I'm watching you
De kandidaten worden in de gaten gehouden door 46 verschillende camera's in en rondom het huis. Alles wat ze doen en zeggen wordt opgenomen. RTL heeft een lijstje gemaakt met de regels waar de singles zich aan moeten houden.
- Geen gebruik maken van telefoons, tablets, films, series, boeken of tijdschriften.
- Geen gebruik maken van internet of sociale media.
- De koppels móeten bij elkaar in bed slapen
- Er komt geen naakt of seks in beeld
- Ze mogen niet in beeld roken
- Ze mogen geen geweld gebruiken
- Ze moeten voor middernacht naar bed
- Ze mogen geen onveilige seks hebben
- Maximaal twee glazen alcohol per dag drinken![]()
Dat nieuwe mokkeltje met bruin haar is ook niet echt knap. Ik ben nu alweer haar naam vergeten. Kunnen ze echt niet een knappe 8+ vrouw vinden?![]()
Jezus wat een hoop regels. Het lijkt wel alsof ze in een klooster zittenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:44 schreef Pino112 het volgende:
https://www.glamour.nl/ni(...)ndidaten-spelregels/
[..]
Je mag meer niet dan wel, sow.![]()
![]()
Rowena, ik vind haar wel leukquote:Op maandag 3 juni 2019 00:00 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Dat nieuwe mokkeltje met bruin haar is ook niet echt knap. Ik ben nu alweer haar naam vergeten. Kunnen ze echt niet een knappe 8+ vrouw vinden?![]()
![]()
Goede tip. Elke avond een uur kijken is niet te doen..quote:Op zondag 2 juni 2019 17:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh ik zie/lees nu pas dat de zaterdagaflevering een soort samenvatting van de gehele week is.Maar om het een beetje te volgen is dat imo voldoende ipv elke avond te kijken...
![]()
quote:Op zondag 2 juni 2019 23:44 schreef Pino112 het volgende:
https://www.glamour.nl/ni(...)ndidaten-spelregels/
[..]
Je mag meer niet dan wel, sow.max 2 glazen alcohol en vroeg naar bed. BORING!
![]()
Zo gaan we inderdaad geen drama krijgen enkel huilende labiele wichtenquote:Op maandag 3 juni 2019 01:07 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]max 2 glazen alcohol en vroeg naar bed. BORING!
![]()
Is dat echt? Geen wonder dat het flopt. Of is dat uit voorzorg omdat ze allemaal samen slapen?quote:Op maandag 3 juni 2019 01:07 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]max 2 glazen alcohol en vroeg naar bed. BORING!
![]()
Drama is het programma niet voor.quote:Op maandag 3 juni 2019 06:44 schreef 20100 het volgende:
[..]
Zo gaan we inderdaad geen drama krijgen enkel huilende labiele wichten
Heeft niemand de Engelse versie gekeken?
Totaal ander concept dan Temptation en EOTB.
Ik vind het een leuk programma.![]()
En ze hebben dezelfde regels als de Engelse. Prima concept![]()
![]()
waarvoor dan wel, drama is toch de enige reden dat je zulke programma's kijkt?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Drama is het programma niet voor.![]()
Sorry maar dan moet je EOTB kijkenquote:Op maandag 3 juni 2019 09:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
waarvoor dan wel, drama is toch de enige reden dat je zulke programma's kijkt?![]()
Love island is niet echt drama, ja misschien een beetje als nieuwkomers vriendjes af gaan pakken![]()
![]()
Ik vind het wel een beetje sneu hoe Kaat door iedereen weggezet wordt als het lelijke eendje. Dan heeft ze 2 dates en gaan de andere meiden haar wel even 'opknappen'.
Vervolgens gaat die Sebas daar weer lelijk over doen, want Kaat is niet dankbaar genoeg.
Ik vind Kaat qua persoonlijkheid een stuk leuker dan die andere meiden. Jammer dat de mannen niet verder kijken dan het fotomodel uiterlijk. Ze is in ieder geval een stuk sprankelender dan Melany met haar zeurstem en Aleksandra met haar moeke gedrag.![]()
Klopt het als ik denk dat zaterdag 'samenvattingsdag' is en zondag t/m vrijdag verse afleveringen? Wat een gekke programmering..
Mon 'en!![]()
Kloptquote:Op maandag 3 juni 2019 10:17 schreef bloempjuh het volgende:
Klopt het als ik denk dat zaterdag 'samenvattingsdag' is en zondag t/m vrijdag verse afleveringen? Wat een gekke programmering..![]()
![]()
Ja ik heb ook de Engelse versie gekeken, maar dat was toch echt een stuk soepeler.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Drama is het programma niet voor.
Heeft niemand de Engelse versie gekeken?
Totaal ander concept dan Temptation en EOTB.
Ik vind het een leuk programma.![]()
En ze hebben dezelfde regels als de Engelse. Prima concept
Die mochten gewoon alcohol drinken wanneer en hoeveel ze zelf wilden, roken op tv, seks op tv![]()
De NL versie is wel een beetje preuts....![]()
nou check de laatste 2 seizoenen (of laatste seizoen) maar, daar mochten ze niet meer in beeld rokenquote:Op maandag 3 juni 2019 11:46 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de Engelse versie gekeken, maar dat was toch echt een stuk soepeler.
Die mochten gewoon alcohol drinken wanneer en hoeveel ze zelf wilden, roken op tv, seks op tv![]()
De NL versie is wel een beetje preuts....
Drinken was ook beperkt.
Seizoen 1 mochten ze nog wel in beeld roken, en werd er wat meer gedronken, maar de seizoenen daarna niet.![]()
Is er dan ook maar één kijker die het beste voor heeft met deze anabolenboys en instagramsletjes?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry maar dan moet je EOTB kijken![]()
Love island is niet echt drama, ja misschien een beetje als nieuwkomers vriendjes af gaan pakken![]()
Nou Ik vind deze deelnemers een stuk beter te pruimen dan die snollen en sneue kerels van Ex on the beach en die lui van Temptation Islandquote:Op maandag 3 juni 2019 13:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
Is er dan ook maar één kijker die het beste voor heeft met deze anabolenboys en instagramsletjes?![]()
Ik vind alleen Kaat leuk, en die nieuwe Rowena. Van de mannen toch Matthy. De rest mwah. Lotte en Chey vind ik heel erg irritant.
Melany praat echt saai. Sebastiana ach ja, op zich wel oke. Geen hekel aan ofzo. Aleksandra vind ik enorm onzeker. Maar ik irriteer me niet.
Ik ben benieuwd naar de herkoppeling![]()
![]()
Overigens de regels van de engelse love island
The Top Rules
- No smoking inside the house, pool and garden
- No nudity in front of fellow contestants (even in the shower)
- No masturbating
- No drunken sex
- No unsafe sex (condoms must be worn)
- Contestants who have sex must see a therapist afterwards (who can provide emergency contraception)
- Each star must be in possession of the complete rule book (and refer to it where necessary)
bron: https://www.mirror.co.uk/(...)love-island-12632106
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2019 16:04:30 ]![]()
Het laatste seizoen Love Island UK dat ik gezien heb blijkt dus 2017 te zijn, gelukkig maar!
Zoals het artikel hierboven aangeeft zijn ze heel erg voorzichtig geworden met het hele #metoo verhaal. Begrijpelijk ook wel.
Idd benieuwd naar de nieuwe koppels!![]()
![]()
Maar ik vind Kaat er ook gewoon goed uitzien. Goede heupen en kont. Slank. Leuk koppie. Qua persoonlijkheid ook meest normaal.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:16 schreef Superfatcat het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu hoe Kaat door iedereen weggezet wordt als het lelijke eendje. Dan heeft ze 2 dates en gaan de andere meiden haar wel even 'opknappen'.
Vervolgens gaat die Sebas daar weer lelijk over doen, want Kaat is niet dankbaar genoeg.
Ik vind Kaat qua persoonlijkheid een stuk leuker dan die andere meiden. Jammer dat de mannen niet verder kijken dan het fotomodel uiterlijk. Ze is in ieder geval een stuk sprankelender dan Melany met haar zeurstem en Aleksandra met haar moeke gedrag.![]()
Die vrouwen janken een heleboel al. Als dat geen drama is...quote:Op maandag 3 juni 2019 09:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
waarvoor dan wel, drama is toch de enige reden dat je zulke programma's kijkt?![]()
Matthy blijft m'n favoriet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Leuk koppie? Ze lijkt een crackheadquote:Op maandag 3 juni 2019 20:50 schreef so.original het volgende:
[..]
Maar ik vind Kaat er ook gewoon goed uitzien. Goede heupen en kont. Slank. Leuk koppie. Qua persoonlijkheid ook meest normaal.![]()
Theezakjes? Bedoel je dat beeld in die blauwe bikini?quote:Op zondag 2 juni 2019 22:57 schreef 20100 het volgende:
Jezus die Lotte heeft toch twee uitgedroogde theezakjes hangen. Wat een afknapper![]()
Welk plan van Noah "viel in duigen" toen Kaat hem koos? Dat heb ik even gemist.
Edit: weet het al.
[ Bericht 15% gewijzigd door Physsic op 04-06-2019 07:52:41 ]![]()
ja, een 8 jarig kind heeft meer vullingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Theezakjes? Bedoel je dat beeld in die blauwe bikini?
[ Bericht 16% gewijzigd door 20100 op 04-06-2019 07:27:42 ]![]()
het plan om lotte te palenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:21 schreef Physsic het volgende:
Welk plan van Noah "viel in duigen" toen Kaat hem koos? Dat heb ik even gemist.
Edit: weet het al.![]()
Hey CA!quote:Gelukkig een bekende hier. Ja ik ben het met je eens. Dacht eerst o nee maar ze is best oke.
![]()
Ik vind die Kaat ook niets. Vanaf het begin mocht ik Sebastiano omdat ze echt is. Ze is een flapuit en daar houd ik meer van als die typetjes die beetje nep zitten te doen.
Alexandra heeft Mattie echt geholpen met haar houding.Nu had hij een excuus om haar te dumpen.![]()
![]()
Gaat het minst populaire koppel er nu uit ofzo? Ik vind wel dat het 'spel' vrij laat op gang komt als er nog maar 5 weken te gaan is, al snap ik ook wel dat ze eerst op de personen zelf hebben gefocust om ze bij het publiek bekendheid te geven...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Heeeyyyyquote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey CA!Gelukkig een bekende hier. Ja ik ben het met je eens. Dacht eerst o nee maar ze is best oke.
![]()
Dat is wel heel lang geleden![]()
ja dat was met de Engelse versie wel zo!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Gaat het minst populaire koppel er nu uit ofzo? Ik vind wel dat het 'spel' vrij laat op gang komt als er nog maar 5 weken te gaan is, al snap ik ook wel dat ze eerst op de personen zelf hebben gefocust om ze bij het publiek bekendheid te geven...
Daarom hoop ik of chey of Lottehoewel ik die man van chey wel oke vind
![]()
Vind Sebastiano ook wel leuk. Tuurlijk impulsief en ook wel emotioneel, maar niet nep.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:37 schreef itsme het volgende:
Ik vind die Kaat ook niets. Vanaf het begin mocht ik Sebastiano omdat ze echt is. Ze is een flapuit en daar houd ik meer van als die typetjes die beetje nep zitten te doen.
Alexandra heeft Mattie echt geholpen met haar houding.Nu had hij een excuus om haar te dumpen.![]()
Dat wel, maar om dan zelf met 2 anderen te zoenen maakt je verhaal niet sterkquote:
Nee ik neem het een beetje terug nu.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar om dan zelf met 2 anderen te zoenen maakt je verhaal niet sterklijkt bijna een soort wraakactie.
![]()
Wel benieuwd wie er naar huis moet, ik gok op Kaat en NoahOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Denk het ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wel benieuwd wie er naar huis moet, ik gok op Kaat en Noah![]()
Ik hoop dat alle jaloerse meisjes naar huis worden gestuurd en dat ze eens echte volwassen vrouwen sturen.![]()
Ik zou het voor Noah wel jammer vinden, maar Kaat vind ik echt de minst sprankelende persoonlijkheid in het huis. Bij de mannen is dat Vinnie.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zou kunnen, maar wellicht zijn ze voor de kijkers ook niet meer zo interessant nu ze elkaar zo snel gevonden hebbenquote:
dani and jack van de engelse versie waren ook vanaf dag 1 samen, en hebben ook gewonnenquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wellicht zijn ze voor de kijkers ook niet meer zo interessant nu ze elkaar zo snel gevonden hebben![]()
![]()
Wat ongelooflijk rustig wbt Love Island.Ik dacht dat het heel populair was ook in Nederland omdat ze het via Videoland of zo konden volgen. Toen ik hier kwam (was idd erg lang geleden ca) verwachtte ik net als bij vroeger Idols of Boer zoekt vrouw heel veel volle topics te zien maar ik heb me zwaar vergist.
Gisteren eindelijk een leuke aflevering. Mattie met zijn getwijfel, Alexandra met haar genagmaar ook Seb en Martin en gezoen van de anderen
Tijd voor een paar nieuwe vrouwen.
Wat ik altijd vervelend vind is dat er altijd een clan vormt die dan tactisch gaan kiezen en de nieuwe nauwelijks ene kans geven.![]()
Wat voor persoonlijkheid heeft Chey dan? En Lotte, die alleen maar als een bekakt klein kind kan praten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het voor Noah wel jammer vinden, maar Kaat vind ik echt de minst sprankelende persoonlijkheid in het huis. Bij de mannen is dat Vinnie.![]()
.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:08 schreef so.original het volgende:
[..]
Wat voor persoonlijkheid heeft Chey dan? En Lotte, die alleen maar als een bekakt klein kind kan praten.
Die staan ook niet bovenaan mijn lijst, maar Kaat is voor geen enkele man nu potentiëel datemateriaal en dus het minst interessantOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Jammer dat Chey nog niet weg is, wat een over het paard getilde bitch is datMelany vind ik trouwens ook niet leuk. Zij zit vol met afgunst.
![]()
Vond het gek dat iedereen, de mannen, zo positief over hem waren. Was al raar dat hij achter Seb wilde aangaan en in de camera zei dat de meningen van anderen hem niks doen....quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:48 schreef roos94 het volgende:
Mm.. Jammer dat Kaat weg is.
Ben wel blij met Exit Vinnie. Raar menneke.![]()
Kijkcijfers lijken ietsje aan te trekken, elke dag ietsje meer maar met 125000 nog wel best beroerd.
Vanavond zal ivm voetbal ook niet best zijn
Inderdaad. Hij leek mij totaal niet serieus.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:09 schreef so.original het volgende:
[..]
Vond het gek dat iedereen, de mannen, zo positief over hem waren. Was al raar dat hij achter Seb wilde aangaan en in de camera zei dat de meningen van anderen hem niks doen....![]()
Yup, stukken beter. Dit is Kaj van der Reequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:42 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, viel me ook meteen op!
Die Rowena is wel echt een rare griet... als iemand je niet wil dan ligt dat niet aan Melany he... met je "Loco Ro"
Zooo overdreven inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Die Rowena is wel echt een rare griet... als iemand je niet wil dan ligt dat niet aan Melany he... met je "Loco Ro"![]()
Vreselijke griet is hetquote:
Die Rowena die ook echt bij al die mannen all the way gaat
Yupquote:
Ik moet bij haar de hele tijd aan Yolanthe denkenquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:39 schreef roos94 het volgende:
Wat is Mel toch een zeur zeg..pfff..hoe zij praat zou ik echt geen dag mee uithouden
Maar goed, ik vind die Rowena wel echt een krengetje, die gaat nu natuurlijk lekker lopen stoken bij de rest van de dames omdat ze Matthy kwijt isOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja inderdaad, vervelende madam.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet bij haar de hele tijd aan Yolanthe denken
Maar goed, ik vind die Rowena wel echt een krengetje, die gaat nu natuurlijk lekker lopen stoken bij de rest van de dames omdat ze Matthy kwijt is![]()
Zowaar begon Chey eindelijk eens een beetje na het kussen te ontdooien. Tja Melany en Rowena zitten vol met afgunst. Ik hoop dat dit trio z.s.m. weg wordt gestemd.
Ik begin Aleksandra steeds leuker te vinden. Lotte blijft ook een leuke meid.![]()
Chey en Stenn zijn toch wel leuk samen
Ik vind bijna iedereen wel okehet is een leuke groep. Ben benieuwd of het programma zich nog als een klein hitje gaat ontwikkelen.
![]()
volgens mij wordt het voortijdig afgevoerd, zeker in Vlaanderenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:06 schreef roos94 het volgende:
Ik vind bijna iedereen wel okehet is een leuke groep. Ben benieuwd of het programma zich nog als een klein hitje gaat ontwikkelen.
![]()
Misschien dat ze het van de tv halen en dat het een videoland only wordtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het voortijdig afgevoerd, zeker in Vlaanderen![]()
Was een bijzonder saaie aflevering vandaagniet echt het kijken waard.
Morgen een weekcompilatie dus overmorgen pas weer nieuw materiaal.![]()
Volgens mij ligt dit vooral aan Rowena die van Melany een soort bitch wil maken terwijl zij haar nog geen goeiemorgen gunde na het gedoe met Matthy.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
Rowena en Melany allebei exit please. Wat een dramawijvenze verneuken de sfeer.
[ Bericht 0% gewijzigd door so.original op 08-06-2019 09:27:51 ]![]()
Niet gekeken. Volgens mij heb ik niks gemist. Hoog tijd dat een paar 'dames' Love Island gaan verlaten en een paar echte vrouwen voor in de plaats komen.![]()
Ja die Lotte is echt preuts zegquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:17 schreef so.original het volgende:
Lotte die denkt dat haar ouders dat met die meloen erg zouden vinden![]()
![]()
Dit!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:08 schreef so.original het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dit vooral aan Rowena die can Melany een soort bitch wil maken terwijl zij haar nog geen goeiemorgen gunde na het gedoe met Matthy.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind Kaj als voice-over trouwens echt prima, dat sarcastische commentaar dat Melany zo onopvallend met haar verdriet bleef zitten terwijl je haar het hele huis zag rondbanjeren
Kaat is blijkbaar door het programma gevraagd om mee te doen.
En Melany en Rowena kenden elkaar al voor het programma( 2 maanden geleden liketen ze elkaars Insta foto)
Merkwaardig..![]()
Dat die dames elkaar kennen is zo gek toch niet? Nederland is best klein, hoor. En Melany heb ik eerder gezien in een of ander modellen-tv-programma.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:29 schreef roos94 het volgende:
En Melany en Rowena kenden elkaar al voor het programma( 2 maanden geleden liketen ze elkaars Insta foto)
Merkwaardig..Mon 'en!![]()
In het programma zelf is daar niets van te zien geweest, dat ze elkaar zouden kennen. Ze stelden zich geloof ik nog aan elkaar voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:57 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat die dames elkaar kennen is zo gek toch niet? Nederland is best klein, hoor. En Melany heb ik eerder gezien in een of ander modellen-tv-programma.
Toevallig ook dat precies die twee die elkaar kennen nu lijnrecht tegenover elkaar staan![]()
![]()
Chey en Melanie kenden elkaar ook al en Chey kende Denzel al.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:29 schreef roos94 het volgende:
Merkwaardig..
Kennelijk vist de redactie ze allemaal een beetje uit dezelfde vijver.![]()
Mja, het modellen/influencer wereldje treft elkaar wel op bepaalde plekken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:19 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Chey en Melanie kenden elkaar ook al en Chey kende Denzel al.
Kennelijk vist de redactie ze allemaal een beetje uit dezelfde vijver.![]()
Volgens mij zeiden ze het in het begin wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
In het programma zelf is daar niets van te zien geweest, dat ze elkaar zouden kennen. Ze stelden zich geloof ik nog aan elkaar voor.
Toevallig ook dat precies die twee die elkaar kennen nu lijnrecht tegenover elkaar staan![]()
Prima weekoverzicht net. Genoeg voor mij.
Sebby en Martin
Wat een vreselijk mens die Rowena. Eerst huilen bij Melany dat ze zo boos is, ze zegt praktisch niks, en daarna Melany helemaal de grond in de trappen als die moet huilen.
Ik weet niet of ik dit programma trek, het duurt zo lang...![]()
De preview van morgen belooft een hoop drama met Sebby en Martin![]()
Ik heb nog niet goed hoogte van Miles
[ Bericht 12% gewijzigd door roos94 op 09-06-2019 21:11:20 ]![]()
Rowena is helemaal in de wolken met die nieuwe Belg. Jammer dat het weer zo'n sportschool junkie is. Is dat een vereiste om op Love Island te komen? Hopelijk komt binnenkort eens een nieuwe vrouw.![]()
Ik vind Aleksandra de leukste wat innerlijk betreft, maar ik ben bang dat ze niet lang meer mag blijven.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:15 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Aleks leuk. Ik hoop dat het wat wordt met Denzel![]()
Ik vind haar qua uiterlijk maar matig, maar ze is ZO lief....echt super. En ook knap hoe ze Seba advies gaf over hoe Martin emotioneel in elkaar steekt. Echt knap om dat op je 21e al te kunnen doorzien.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Ik vind Aleksandra de leukste wat innerlijk betreft, maar ik ben bang dat ze niet lang meer mag blijven.
Seba vind ik een beetje raar. Ze ziet er uit als een speels impulsief meisje van 16 maar ze is juist heel serieus en wil nu al huisje, boompje, beestje. Zeer verwarrend.![]()
Zij is toch nog maar 19 of zo?quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Seba vind ik een beetje raar. Ze ziet er uit als een speels impulsief meisje van 16 maar ze is juist heel serieus en wil nu al huisje, boompje, beestje. Zeer verwarrend.![]()
24quote:Op maandag 10 juni 2019 23:46 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Zij is toch nog maar 19 of zo?![]()
Ik vind die Rowena aka loco Ro vreemd. Ze stelt allerlei eisen aan mannen, maar wat heeft ze zelf eigenlijk te bieden, buiten 5 bedpartners ervaring, een girl next door look met teveel make up en een MBO niveau 2 papiertje?![]()
![]()
Ze lijkt mij echt een naar krengetje.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik vind die Rowena aka loco Ro vreemd. Ze stelt allerlei eisen aan mannen, maar wat heeft ze zelf eigenlijk te bieden, buiten 5 bedpartners ervaring, een girl next door look met teveel make up en een MBO niveau 2 papiertje?![]()
En van Chey begrijp ik ook maar weinig. Eerst net doen alsof ze niet in Sten is geïnteresseerd en vervolgens gaat ze vol op de bek met hemIk vond het wel opwindend. Ik had zo'n move niet van de ijskoningin verwacht.
![]()
En 2 theezakjes als tieten.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik geloof ook niet dat ze echt wat voor hem voelt. Ze doet het alleen om in het spel te blijven denk ikquote:Op maandag 10 juni 2019 23:54 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
En van Chey begrijp ik ook maar weinig. Eerst net doen alsof ze niet in Sten is geïnteresseerd en vervolgens gaat ze vol op de bek met hemIk vond het wel opwindend. Ik had zo'n move niet van de ijskoningin verwacht.
![]()
![]()
Aleks is ook al 24quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik vind haar qua uiterlijk maar matig, maar ze is ZO lief....echt super. En ook knap hoe ze Seba advies gaf over hoe Martin emotioneel in elkaar steekt. Echt knap om dat op je 21e al te kunnen doorzien.
![]()
Nou ze is wel al 24 hoor, ze heeft alles al meegemaakt fuckboys enzo...quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
![]()
loco Roquote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik vind die Rowena aka loco Ro vreemd. Ze stelt allerlei eisen aan mannen, maar wat heeft ze zelf eigenlijk te bieden, buiten 5 bedpartners ervaring, een girl next door look met teveel make up en een MBO niveau 2 papiertje?ze is de meest basic bitch in dat huis
omdat ze nou en dan eens lekker gek doet met de dinnetjes na 3 prosecco noemt ze zich loco Ro![]()
Seba wil gewoon wat serieus en Martin kan haar dat niet geven, nog niet althans. Wel vervelend dat ze garanties wil terwijl ze elkaar pas leren kennen. Maar als Martin nu al denkt dat ze niet bij elkaar passen....quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik vind haar qua uiterlijk maar matig, maar ze is ZO lief....echt super. En ook knap hoe ze Seba advies gaf over hoe Martin emotioneel in elkaar steekt. Echt knap om dat op je 21e al te kunnen doorzien.
Seba vind ik een beetje raar. Ze ziet er uit als een speels impulsief meisje van 16 maar ze is juist heel serieus en wil nu al huisje, boompje, beestje. Zeer verwarrend.
Jammer vind ze wel heel leuk samen.![]()
Ik vind het ook wel bizar dat ze zomaar ff denken dat de afstand NL-Belgie geen probleem wordt. Dat is bijna al niet te doen. Als de ene in Gent woont en de ander in Amsterdam is het kansloos. Hoogstens Breda-Antwerpen gaat nog net.![]()
Ik kan die Chey wel achter het behang plakken. Ik haat haar. De enige reden waarom ze op Love Island zit is om haar bankrekening uiteindelijk te spekken. Ze maakt Stenn helemaal gek, arme dude.
Ik ben ook het gezeik over Martin en Sebastiana zat. Exit bitte.
Denzel begrijpt precies wat allemaal gaande is![]()
![]()
Chey is shady.
Ben geen van van Noah, maar hij heeft natuurlijk wel gelijk wat Stenn en Chey betreft.![]()
Nee, morgen en dan de uitslag overmorgenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Net thuis, zo even terug kijken.
Herkoppeling geweest?![]()
![]()
Pffff gaat zo traag.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, morgen en dan de uitslag overmorgen
Zover trager dan de Engelse![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff gaat zo traag.
Zover trager dan de Engelse
Altijd zo irritant. En degene die de villa moet verlaten is....
Dat ziet u morgen![]()
![]()
Errr dat zou zomaarrrr kunnen hoorrrrquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef roos94 het volgende:
Vind trouwens Jarne en Lotte echt een duf saai koppelik hoop niet dat zij gaan winnen.
![]()
![]()
Jeetje, wat een gemene opmerking!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef roos94 het volgende:
Vind trouwens Jarne en Lotte echt een duf saai koppelik hoop niet dat zij gaan winnen.
![]()
Jeetje, ik hoop,dat mijn mama dit niet gehoord heeft.quote:
Volgens mij wil loco Ro keihard anaal vernederd worden.![]()
er was toch beweging te zien onder de lakens maar het zal idd een kusje op de wang zijn want jeetje stel dat mama kijktquote:Op woensdag 12 juni 2019 00:20 schreef roos94 het volgende:
Denk niet dat lotte gaat noiken op tv die is daar te braaf voor![]()
Volgens mij waren ze aan het trollen met die beweging want ik hoorde een luid gelachquote:Op woensdag 12 juni 2019 07:27 schreef 20100 het volgende:
[..]
er was toch beweging te zien onder de lakens maar het zal idd een kusje op de wang zijn want jeetje stel dat mama kijkt![]()
![]()
Ik zat me echt te storen aan Seba. Hoe lang zijn ze nu samen? 2 weken!
En dan nu al zekerheid willen over de toekomst.
Ik denk dat elke man gillend wegrent als een meisje na 2 weken begint over huisje, boompje, beestje. Ik ben geen man en ik zou dat al doen.![]()
Love island is wel bedoelt om je ware liefde te vinden toch?quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:38 schreef Superfatcat het volgende:
Ik denk dat elke man gillend wegrent als een meisje na 2 weken begint over huisje, boompje, beestje. Ik ben geen man en ik zou dat al doen.![]()
En je zit 24/7 bij elkaar. Voor ons is het maar 2 weken, voor hun voelt het veel langer denk ik.![]()
Ik denk niet dat ze gewoon op een lijn wil zitten met hem. Als hij ds komende 5 jaar geen kinderen in zijn toekomst ziet, dan heeft Seb daar ook niks aan als zij dat wel wilquote:Op woensdag 12 juni 2019 08:38 schreef Superfatcat het volgende:
Sowieso ditquote:Op woensdag 12 juni 2019 07:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze aan het trollen met die beweging want ik hoorde een luid gelach![]()
jezus wat moet het daar saai zijn in het huis, ik heb ze nog nooit zien koken of gewoon iets leuk doen
mannen fitnessen, meiden zich opmaken en wat tegen elkaar zitten roddelen in kleine groepjes, gezellig....![]()
Ik vind Rowena ook het leukst, zit ten minste nog wat humor en pit inAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Dit dus! Wat een enorme snelkookpan leven die lui inquote:Op woensdag 12 juni 2019 08:38 schreef Superfatcat het volgende:
Ik denk dat elke man gillend wegrent als een meisje na 2 weken begint over huisje, boompje, beestje. Ik ben geen man en ik zou dat al doen.
Nu moet ik wel zeggen dat ik de houding van bijvoorbeeld Matthy "ik hou alle opties open" ook wel weer de andere kant van het spectrum vind
Denk dat de meeste meiden op dezelfde avond al neuken maar nu met camera's zijn ze zoooo braaf. Die Chey heeft met Hamilton gehad en dus ook wel het bed gedeeld, Seba lijkt me ook geen onschuldig type...quote:Op woensdag 12 juni 2019 00:20 schreef roos94 het volgende:
Denk niet dat lotte gaat noiken op tv die is daar te braaf voor![]()
Wat een walgelijk wijf is die Chey toch...totaal niet hierin voor de liefde maar puur om haar carriere een boost te geven. Jammer he Chey dat het programma zo weinig kijcijfers heeft....!![]()
Iedereen is daar om instafamous te worden hoe naïef kan je zijn? Wat is de kans dat je de ware liefde vindt als je tussen 5 willekeurige mensen gedropt wordt?quote:Op woensdag 12 juni 2019 22:42 schreef Mister1984 het volgende:
Wat een walgelijk wijf is die Chey toch...totaal niet hierin voor de liefde maar puur om haar carriere een boost te geven. Jammer he Chey dat het programma zo weinig kijcijfers heeft....!![]()
Ik zie wel dat velen het iig proberen...Chey nietquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:04 schreef 20100 het volgende:
[..]
Iedereen is daar om instafamous te worden hoe naïef kan je zijn? Wat is de kans dat je de ware liefde vindt als je tussen 5 willekeurige mensen gedropt wordt?![]()
Mwah, ik ben wel team Chey in deze. Zij heeft juist het idee dat het helemaal niets oplevert aan extra fame en dat lijkt me best een gezonde houding, los van dat ze er misschien niet primair voor de liefde is ingestapt. Nu vind ik het sowieso bizar om er vanuit te gaan dat je hier je ware liefde tegenkomt, dus ook die houding van haar snap ik dan wel. En heb wel het idee dat ze Stenn een kans geeft...quote:Op woensdag 12 juni 2019 23:20 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik zie wel dat velen het iig proberen...Chey niet
Ik vind vooral Seba en Rowena heel storend in deze discussie. Er is totaal geen naam genoemd door Chey maar zij voelen zich als door een wesp gestoken. Seba reageert totaal overtrokken voor iets wat ze helemaal niet uit de eerste hand gehoord heeft en Rowena is opvallend genoeg telkens bij het aansteken van de relletjes betrokken. Eerst met Melany en nu weer met Chey, en twee keer nadat ze heeft geprobeerd om een koppel te breken. Eerst Matthy/Alex en nu Chey/Stenn. Het viel me nog mee dat ze voor Miles koos trouwens. Ik vond haar ook zwaar overtrokken reageren op dat grapje over kinderen van hem. Hij komt te snel in haar personal space terwijl ze zelf tijdens nacht 1 al de huig van Matthy lag te kietelen toen het haar zelf wel goed uit kwam....
Ook blij dat Noah is opgebokt, zoals die zich er nog wanhopig tussen probeerde te wurmen was weinig chique ten opzichte van Stenn en Chey, laat hen het lekker zelf uitzoeken.
[ Bericht 4% gewijzigd door TheVulture op 12-06-2019 23:48:45 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind het trouwens bizar dat Seba paar dagen terug nog in tranen was dat het definitief over was tussen haar en Martin en zich open ging stellen naar andere singles omdat Martin nog niet aan huisje, boompje, beestje toe was. En nu, zonder dat er eigenlijk iets is veranderd, is opeens alles weer helemaal oke en gaat ze weer voor Matin, ondanks dat hij nog lang geen kinderen wil? Heeeeel vaag![]()
Seba lijkt een beetje wispelturig ja... en ondertussen wel anderen van alles verwijtenquote:Op woensdag 12 juni 2019 23:54 schreef Mister1984 het volgende:
Ik vind het trouwens bizar dat Seba paar dagen terug nog in tranen was dat het definitief over was tussen haar en Martin en zich open ging stellen naar andere singles omdat Martin nog niet aan huisje, boompje, beestje toe was. En nu, zonder dat er eigenlijk iets is veranderd, is opeens alles weer helemaal oke en gaat ze weer voor Matin, ondanks dat hij nog lang geen kinderen wil? Heeeeel vaag
Programma heeft sowieso weinig met liefde te maken.. ze zijn bijna allemaal gevraagd mee te doen ipv zelf opgegeven dus gewoon gecast. Meeste hebben modellen achtergrond. Als je er echte mensen in had gezet had je sowieso een ander sfeertje. Nu voelt het vooral aan als elke dag tv-maken met onrealistische mensen. Geen personen die je zelf even in de kroeg tegenkomt bij avondje stappen. Chey, Melany, Rowena en Lotte zijn gewoon glamourgirls, ze ademen die hele lifestyle. Ze vinden zichzelf o zo belangrijk.![]()
Ik denk dat ze allemaal wel iets met modellenwerk, sportschool of topsport doen. Vooral die mannen / jongens zijn allemaal zo afgetraind. Totaal geen representatieve deelnemers voor Jan Modaal.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Meeste hebben modellen achtergrond.![]()
Mja ze zoeken voor dit programma knappe mensen, dan kom je al snel op model types uit.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:48 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel iets met modellenwerk, sportschool of topsport doen. Vooral die mannen / jongens zijn allemaal zo afgetraind. Totaal geen representatieve deelnemers voor Jan Modaal.![]()
Wel jammer inderdaad. Maar ik denk dat normale types die op tv willen al wat lastiger te vinden zijn. Ik bedoel, wil je meedoen aan zo'n programma dan houd je wel van de spotlight.quote:Op donderdag 13 juni 2019 00:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Programma heeft sowieso weinig met liefde te maken.. ze zijn bijna allemaal gevraagd mee te doen ipv zelf opgegeven dus gewoon gecast. Meeste hebben modellen achtergrond. Als je er echte mensen in had gezet had je sowieso een ander sfeertje. Nu voelt het vooral aan als elke dag tv-maken met onrealistische mensen. Geen personen die je zelf even in de kroeg tegenkomt bij avondje stappen. Chey, Melany, Rowena en Lotte zijn gewoon glamourgirls, ze ademen die hele lifestyle. Ze vinden zichzelf o zo belangrijk.
Niemand is meer zo onwetend als seizoen 1 big brother.
En je wilt natuurlijk met dit soort opdrachten en mensen in badkleding wel een beetje wat voor het oog.![]()
Ik vind spieren niet zo seksie.quote:Op donderdag 13 juni 2019 08:04 schreef so.original het volgende:
[..]
En je wilt natuurlijk met dit soort opdrachten en mensen in badkleding wel een beetje wat voor het oog.
Daar ben ik vást niet de enige in.Mon 'en!![]()
Blijkbaar kennen sommige islanders elkaar al wat langer
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 10:13:54 ]![]()
Elkaar op instagram liken is niet hetzelfde als kennen, maar inderdaad...quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Blijkbaar kennen sommige islanders elkaar al wat langer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wat doet Rowena moeilijk en preuts ineens? Ze heeft nota bene met iedereen gezoend en nu ineens heeft ze moeite met aanrakingen en naast iemand slapen?![]()
Ze komt op mij over als een nogal beschadigd persoon, ze heeft issues, net als Chey.quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:41 schreef so.original het volgende:
Wat doet Rowena moeilijk en preuts ineens? Ze heeft nota bene met iedereen gezoend en nu ineens heeft ze moeite met aanrakingen en naast iemand slapen?![]()
Die vibe krijg ik ook ja.quote:Op donderdag 13 juni 2019 23:17 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Ze komt op mij over als een nogal beschadigd persoon, ze heeft issues, net als Chey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: