Zou kunnen, maar wellicht zijn ze voor de kijkers ook niet meer zo interessant nu ze elkaar zo snel gevonden hebbenquote:
dani and jack van de engelse versie waren ook vanaf dag 1 samen, en hebben ook gewonnenquote:Op woensdag 5 juni 2019 10:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar wellicht zijn ze voor de kijkers ook niet meer zo interessant nu ze elkaar zo snel gevonden hebben
Wat voor persoonlijkheid heeft Chey dan? En Lotte, die alleen maar als een bekakt klein kind kan praten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het voor Noah wel jammer vinden, maar Kaat vind ik echt de minst sprankelende persoonlijkheid in het huis. Bij de mannen is dat Vinnie.
.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:08 schreef so.original het volgende:
[..]
Wat voor persoonlijkheid heeft Chey dan? En Lotte, die alleen maar als een bekakt klein kind kan praten.
Vond het gek dat iedereen, de mannen, zo positief over hem waren. Was al raar dat hij achter Seb wilde aangaan en in de camera zei dat de meningen van anderen hem niks doen....quote:Op donderdag 6 juni 2019 16:48 schreef roos94 het volgende:
Mm.. Jammer dat Kaat weg is.
Ben wel blij met Exit Vinnie. Raar menneke.
Inderdaad. Hij leek mij totaal niet serieus.quote:Op donderdag 6 juni 2019 19:09 schreef so.original het volgende:
[..]
Vond het gek dat iedereen, de mannen, zo positief over hem waren. Was al raar dat hij achter Seb wilde aangaan en in de camera zei dat de meningen van anderen hem niks doen....
Yup, stukken beter. Dit is Kaj van der Reequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:42 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, viel me ook meteen op!
Zooo overdreven inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:05 schreef TheVulture het volgende:
Die Rowena is wel echt een rare griet... als iemand je niet wil dan ligt dat niet aan Melany he... met je "Loco Ro"
Vreselijke griet is hetquote:
Yupquote:
Ik moet bij haar de hele tijd aan Yolanthe denkenquote:Op donderdag 6 juni 2019 21:39 schreef roos94 het volgende:
Wat is Mel toch een zeur zeg..pfff..hoe zij praat zou ik echt geen dag mee uithouden
Ja inderdaad, vervelende madam.quote:Op donderdag 6 juni 2019 21:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet bij haar de hele tijd aan Yolanthe denken
Maar goed, ik vind die Rowena wel echt een krengetje, die gaat nu natuurlijk lekker lopen stoken bij de rest van de dames omdat ze Matthy kwijt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |