ja, een 8 jarig kind heeft meer vullingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Theezakjes? Bedoel je dat beeld in die blauwe bikini?
het plan om lotte te palenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 00:21 schreef Physsic het volgende:
Welk plan van Noah "viel in duigen" toen Kaat hem koos? Dat heb ik even gemist.
Edit: weet het al.
Hey CA!quote:
Heeeyyyyquote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey CA!Gelukkig een bekende hier. Ja ik ben het met je eens. Dacht eerst o nee maar ze is best oke.
ja dat was met de Engelse versie wel zo!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Gaat het minst populaire koppel er nu uit ofzo? Ik vind wel dat het 'spel' vrij laat op gang komt als er nog maar 5 weken te gaan is, al snap ik ook wel dat ze eerst op de personen zelf hebben gefocust om ze bij het publiek bekendheid te geven...
Vind Sebastiano ook wel leuk. Tuurlijk impulsief en ook wel emotioneel, maar niet nep.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:37 schreef itsme het volgende:
Ik vind die Kaat ook niets. Vanaf het begin mocht ik Sebastiano omdat ze echt is. Ze is een flapuit en daar houd ik meer van als die typetjes die beetje nep zitten te doen.
Alexandra heeft Mattie echt geholpen met haar houding.Nu had hij een excuus om haar te dumpen.
Dat wel, maar om dan zelf met 2 anderen te zoenen maakt je verhaal niet sterkquote:
Nee ik neem het een beetje terug nu.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar om dan zelf met 2 anderen te zoenen maakt je verhaal niet sterk
Denk het ook.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Wel benieuwd wie er naar huis moet, ik gok op Kaat en Noah
Ik zou het voor Noah wel jammer vinden, maar Kaat vind ik echt de minst sprankelende persoonlijkheid in het huis. Bij de mannen is dat Vinnie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |