quote:Op zondag 2 juni 2019 23:44 schreef Pino112 het volgende:
https://www.glamour.nl/ni(...)ndidaten-spelregels/
[..]
Je mag meer niet dan wel, sow.
Zo gaan we inderdaad geen drama krijgen enkel huilende labiele wichtenquote:Op maandag 3 juni 2019 01:07 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]max 2 glazen alcohol en vroeg naar bed. BORING!
Is dat echt? Geen wonder dat het flopt. Of is dat uit voorzorg omdat ze allemaal samen slapen?quote:Op maandag 3 juni 2019 01:07 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]max 2 glazen alcohol en vroeg naar bed. BORING!
Drama is het programma niet voor.quote:Op maandag 3 juni 2019 06:44 schreef 20100 het volgende:
[..]
Zo gaan we inderdaad geen drama krijgen enkel huilende labiele wichten
waarvoor dan wel, drama is toch de enige reden dat je zulke programma's kijkt?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Drama is het programma niet voor.
Sorry maar dan moet je EOTB kijkenquote:Op maandag 3 juni 2019 09:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
waarvoor dan wel, drama is toch de enige reden dat je zulke programma's kijkt?
Kloptquote:Op maandag 3 juni 2019 10:17 schreef bloempjuh het volgende:
Klopt het als ik denk dat zaterdag 'samenvattingsdag' is en zondag t/m vrijdag verse afleveringen? Wat een gekke programmering..
Ja ik heb ook de Engelse versie gekeken, maar dat was toch echt een stuk soepeler.quote:Op maandag 3 juni 2019 09:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Drama is het programma niet voor.
Heeft niemand de Engelse versie gekeken?
Totaal ander concept dan Temptation en EOTB.
Ik vind het een leuk programma.![]()
En ze hebben dezelfde regels als de Engelse. Prima concept
nou check de laatste 2 seizoenen (of laatste seizoen) maar, daar mochten ze niet meer in beeld rokenquote:Op maandag 3 juni 2019 11:46 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Ja ik heb ook de Engelse versie gekeken, maar dat was toch echt een stuk soepeler.
Die mochten gewoon alcohol drinken wanneer en hoeveel ze zelf wilden, roken op tv, seks op tv![]()
De NL versie is wel een beetje preuts....
Is er dan ook maar één kijker die het beste voor heeft met deze anabolenboys en instagramsletjes?quote:Op maandag 3 juni 2019 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry maar dan moet je EOTB kijken![]()
Love island is niet echt drama, ja misschien een beetje als nieuwkomers vriendjes af gaan pakken
Nou Ik vind deze deelnemers een stuk beter te pruimen dan die snollen en sneue kerels van Ex on the beach en die lui van Temptation Islandquote:Op maandag 3 juni 2019 13:55 schreef 20100 het volgende:
[..]
Is er dan ook maar één kijker die het beste voor heeft met deze anabolenboys en instagramsletjes?
Maar ik vind Kaat er ook gewoon goed uitzien. Goede heupen en kont. Slank. Leuk koppie. Qua persoonlijkheid ook meest normaal.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:16 schreef Superfatcat het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu hoe Kaat door iedereen weggezet wordt als het lelijke eendje. Dan heeft ze 2 dates en gaan de andere meiden haar wel even 'opknappen'.
Vervolgens gaat die Sebas daar weer lelijk over doen, want Kaat is niet dankbaar genoeg.
Ik vind Kaat qua persoonlijkheid een stuk leuker dan die andere meiden. Jammer dat de mannen niet verder kijken dan het fotomodel uiterlijk. Ze is in ieder geval een stuk sprankelender dan Melany met haar zeurstem en Aleksandra met haar moeke gedrag.
Die vrouwen janken een heleboel al. Als dat geen drama is...quote:Op maandag 3 juni 2019 09:34 schreef 20100 het volgende:
[..]
waarvoor dan wel, drama is toch de enige reden dat je zulke programma's kijkt?
Leuk koppie? Ze lijkt een crackheadquote:Op maandag 3 juni 2019 20:50 schreef so.original het volgende:
[..]
Maar ik vind Kaat er ook gewoon goed uitzien. Goede heupen en kont. Slank. Leuk koppie. Qua persoonlijkheid ook meest normaal.
Theezakjes? Bedoel je dat beeld in die blauwe bikini?quote:Op zondag 2 juni 2019 22:57 schreef 20100 het volgende:
Jezus die Lotte heeft toch twee uitgedroogde theezakjes hangen. Wat een afknapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |