Volgens mij een weekoverzichtquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:33 schreef so.original het volgende:
Is dit een herhaling?
Staat wel aflevering 6 bij
Als ze dezelfde programmering volgen als het vorige seizoen (UK-versie) is er gewoon een nieuwe afleveringquote:
Nou dat valt wel mee. Villa moet gehuurd worden. Stuk of 20 camera's installeren. Vliegtickets voor iedereen. Drinken en eten voor iedereen. Beelden moeten voor de uitzending geselecteerd en bewerkt worden. Onzin spelletjes en opdrachten voor de deelnemers verzinnen. Voice over van een homo. Paar euro prijzengeld voor de grootste malloot die ze kunnen vinden. Valt allemaal wel mee met die kosten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:18 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Er zit overduidelijk veel meer geld in Love Island dus ik weet niet of het financieel gezien logisch is voor RTL om de stekker er vroegtijdig uit te trekken of het langzaam door te laten pruttelen, wellicht op andere tijdstippen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 15:08 schreef itsme het volgende:
Vooral die Chey wat een nasty grietje is dat zeg. Vals kreng.
Vergeet niet de twee top presentatoren Viktor en Holly.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:43 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Villa moet gehuurd worden. Stuk of 20 camera's installeren. Vliegtickets voor iedereen. Drinken en eten voor iedereen. Beelden moeten voor de uitzending geselecteerd en bewerkt worden. Onzin spelletjes en opdrachten voor de deelnemers verzinnen. Voice over van een homo. Paar euro prijzengeld voor de grootste malloot die ze kunnen vinden. Valt allemaal wel mee met die kosten.
De producer had als alternatief jouw kontje voor het minimumloon in kunnen huren, maar jij bleef liever op je zolderkamertje zittenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vergeet niet de twee top presentatoren Viktor en Holly.
Die zijn van zo'n grote klasse, die komen voor minder dan een paar ton per aflevering hun bed niet uit
Volgens mij hebben ze zelfs de villa gebouwdquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:43 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee. Villa moet gehuurd worden. Stuk of 20 camera's installeren. Vliegtickets voor iedereen. Drinken en eten voor iedereen. Beelden moeten voor de uitzending geselecteerd en bewerkt worden. Onzin spelletjes en opdrachten voor de deelnemers verzinnen. Voice over van een homo. Paar euro prijzengeld voor de grootste malloot die ze kunnen vinden. Valt allemaal wel mee met die kosten.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Rinie_van_den_Elzenquote:Op zondag 2 juni 2019 09:09 schreef bloempjuh het volgende:
Wie ís die gruwelijke voice-over? En welke idioot heeft bedacht dat op élk oppervlak in dat huis tekst (met een lelijk, soms onleesbaar lettertype) moet?
Er zijn zoveel dingen die raar zijn aan deze show, dat ik tóch wil kijken (on demand, bij mijn ontbijt).
#sadlife
Daar zit ook nog een heel team achter natuurlijk. Ingehuurd en alquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:43 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Inderdaad bijna nooit in beeld. Holly ook niet. Die zijn daar tot nu toe voor spek en bonen.quote:Op zondag 2 juni 2019 17:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik kijk, is het voor VictorMaar die komt vrij weinig in beeld, dus skip ik het maar. Voor de rest weer in en in goedkope televisie.
Je mag meer niet dan wel, sow.quote:I'm watching you
De kandidaten worden in de gaten gehouden door 46 verschillende camera's in en rondom het huis. Alles wat ze doen en zeggen wordt opgenomen. RTL heeft een lijstje gemaakt met de regels waar de singles zich aan moeten houden.
- Geen gebruik maken van telefoons, tablets, films, series, boeken of tijdschriften.
- Geen gebruik maken van internet of sociale media.
- De koppels móeten bij elkaar in bed slapen
- Er komt geen naakt of seks in beeld
- Ze mogen niet in beeld roken
- Ze mogen geen geweld gebruiken
- Ze moeten voor middernacht naar bed
- Ze mogen geen onveilige seks hebben
- Maximaal twee glazen alcohol per dag drinken
Jezus wat een hoop regels. Het lijkt wel alsof ze in een klooster zittenquote:Op zondag 2 juni 2019 23:44 schreef Pino112 het volgende:
https://www.glamour.nl/ni(...)ndidaten-spelregels/
[..]
Je mag meer niet dan wel, sow.
Rowena, ik vind haar wel leukquote:Op maandag 3 juni 2019 00:00 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Dat nieuwe mokkeltje met bruin haar is ook niet echt knap. Ik ben nu alweer haar naam vergeten. Kunnen ze echt niet een knappe 8+ vrouw vinden?
Goede tip. Elke avond een uur kijken is niet te doen..quote:Op zondag 2 juni 2019 17:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh ik zie/lees nu pas dat de zaterdagaflevering een soort samenvatting van de gehele week is.Maar om het een beetje te volgen is dat imo voldoende ipv elke avond te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |