Denzel is gewoon 1 van de 2 excuusnegersquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er beide snel uit. Ik vind hun 2 echt het irritantst van allemaal.
Die Denzel lijkt mij een playboy.
Chey lijkt net een transgenderquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Wat een zeikwijven allemaal zeg, niet om aan te zien.. Wel supermooie meiden, maar je knapt toch onmiddellijk af op dat gezeur?
Maar echt. Snap nu waarom ze vrouwen emotioneel noemen, wat een gezeur. Ben zelf een vrouw maar damn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Wat een zeikwijven allemaal zeg, niet om aan te zien.. Wel supermooie meiden, maar je knapt toch onmiddellijk af op dat gezeur?
Terwijl het wel iets vermakelijker is dan het vorige seizoen van temptation..quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef TheVulture het volgende:
111000 kijkers gisteren, ik noem niet graag iets een flop maar dit lijkt er toch wel op... Het komt ook iets te langzaam op gang allemaal
Ik snap daar niets van, ik vind haar juist het leukste qua type.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:28 schreef roos94 het volgende:
Kaat is toch niet lelijk?
Ik vind het wel zielig hoe ze door iedereen aan de kant wordt gezet. Ze lijkt mij een leuke meid.
Heb liever een Kaat dan een Chey.
Ik kijk het via videoland, nog nooit via tv gezien. Denk vele met mijquote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:29 schreef ja_okay_whatever het volgende:
79.000
Denk niet dat ze daadwerkelijk nog meer mensen zullen laten overvliegen om mee te doen.
Je kon met Videoland een week vooruit kijken met Temptation Island (een grotere lokking dan wat Love Island doet waar je geen reclame ziet) en zelfs dan waren de gemiddelde kijkcijfers ongeveer rond de 400.000. Mensen lijken er inderdaad op uitgekeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk het via videoland, nog nooit via tv gezien. Denk vele met mij
Ik ben benieuwd of ze die 6 weken vol gaan maken als de cijfers nog meer zakken?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 13:33 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Je kon met Videoland een week vooruit kijken met Temptation Island (een grotere lokking dan wat Love Island doet waar je geen reclame ziet) en zelfs dan waren de gemiddelde kijkcijfers ongeveer rond de 400.000. Mensen lijken er inderdaad op uitgekeken.
Get the fuck out of my house had ook dieptrieste kijkcijfers, maar daar gingen ze lang mee door (tot het eind, zeer pijnlijk om aan te zien) omdat het programma low budget was. Er zit overduidelijk veel meer geld in Love Island dus ik weet niet of het financieel gezien logisch is voor RTL om de stekker er vroegtijdig uit te trekken of het langzaam door te laten pruttelen, wellicht op andere tijdstippen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze die 6 weken vol gaan maken als de cijfers nog meer zakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |