abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187384925
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 09:00 schreef so.original het volgende:

[..]

Loco Ro ja? :')
Yup zeker, gister wel gelachen om haar.
De rest is zo saai
pi_187387439
jezus wat moet het daar saai zijn in het huis, ik heb ze nog nooit zien koken of gewoon iets leuk doen

mannen fitnessen, meiden zich opmaken en wat tegen elkaar zitten roddelen in kleine groepjes, gezellig....
  woensdag 12 juni 2019 @ 15:00:01 #278
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_187388333
Ik vind Rowena ook het leukst, zit ten minste nog wat humor en pit in
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_187388358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:38 schreef Superfatcat het volgende:
Ik zat me echt te storen aan Seba. Hoe lang zijn ze nu samen? 2 weken!
En dan nu al zekerheid willen over de toekomst.

Ik denk dat elke man gillend wegrent als een meisje na 2 weken begint over huisje, boompje, beestje. Ik ben geen man en ik zou dat al doen.
Dit dus! Wat een enorme snelkookpan leven die lui in _O-

Nu moet ik wel zeggen dat ik de houding van bijvoorbeeld Matthy "ik hou alle opties open" ook wel weer de andere kant van het spectrum vind _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187395420
Straks even terugkijken *O*
pi_187395589
Nee niet Noah weg terwijl volgende week twee nieuwe meiden komen ;(
pi_187395957
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:20 schreef roos94 het volgende:
Denk niet dat lotte gaat noiken op tv die is daar te braaf voor
Denk dat de meeste meiden op dezelfde avond al neuken maar nu met camera's zijn ze zoooo braaf. Die Chey heeft met Hamilton gehad en dus ook wel het bed gedeeld, Seba lijkt me ook geen onschuldig type...
pi_187396789
Wat een walgelijk wijf is die Chey toch...totaal niet hierin voor de liefde maar puur om haar carriere een boost te geven. Jammer he Chey dat het programma zo weinig kijcijfers heeft....!
pi_187397265
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 22:42 schreef Mister1984 het volgende:
Wat een walgelijk wijf is die Chey toch...totaal niet hierin voor de liefde maar puur om haar carriere een boost te geven. Jammer he Chey dat het programma zo weinig kijcijfers heeft....!
Iedereen is daar om instafamous te worden hoe naïef kan je zijn? Wat is de kans dat je de ware liefde vindt als je tussen 5 willekeurige mensen gedropt wordt?
pi_187397622
Ach Noah... jammer hoor. Was wel een sfeermakertje :Y
pi_187397630
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 23:04 schreef 20100 het volgende:

[..]

Iedereen is daar om instafamous te worden hoe naïef kan je zijn? Wat is de kans dat je de ware liefde vindt als je tussen 5 willekeurige mensen gedropt wordt?
Ik zie wel dat velen het iig proberen...Chey niet
pi_187398165
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 23:20 schreef Mister1984 het volgende:

[..]

Ik zie wel dat velen het iig proberen...Chey niet
Mwah, ik ben wel team Chey in deze. Zij heeft juist het idee dat het helemaal niets oplevert aan extra fame en dat lijkt me best een gezonde houding, los van dat ze er misschien niet primair voor de liefde is ingestapt. Nu vind ik het sowieso bizar om er vanuit te gaan dat je hier je ware liefde tegenkomt, dus ook die houding van haar snap ik dan wel. En heb wel het idee dat ze Stenn een kans geeft...

Ik vind vooral Seba en Rowena heel storend in deze discussie. Er is totaal geen naam genoemd door Chey maar zij voelen zich als door een wesp gestoken. Seba reageert totaal overtrokken voor iets wat ze helemaal niet uit de eerste hand gehoord heeft en Rowena is opvallend genoeg telkens bij het aansteken van de relletjes betrokken. Eerst met Melany en nu weer met Chey, en twee keer nadat ze heeft geprobeerd om een koppel te breken. Eerst Matthy/Alex en nu Chey/Stenn. Het viel me nog mee dat ze voor Miles koos trouwens. Ik vond haar ook zwaar overtrokken reageren op dat grapje over kinderen van hem. Hij komt te snel in haar personal space terwijl ze zelf tijdens nacht 1 al de huig van Matthy lag te kietelen toen het haar zelf wel goed uit kwam.... :')

Ook blij dat Noah is opgebokt, zoals die zich er nog wanhopig tussen probeerde te wurmen was weinig chique ten opzichte van Stenn en Chey, laat hen het lekker zelf uitzoeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door TheVulture op 12-06-2019 23:48:45 ]
pi_187398386
Ik vind het trouwens bizar dat Seba paar dagen terug nog in tranen was dat het definitief over was tussen haar en Martin en zich open ging stellen naar andere singles omdat Martin nog niet aan huisje, boompje, beestje toe was. En nu, zonder dat er eigenlijk iets is veranderd, is opeens alles weer helemaal oke en gaat ze weer voor Matin, ondanks dat hij nog lang geen kinderen wil? Heeeeel vaag
pi_187398666
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 23:54 schreef Mister1984 het volgende:
Ik vind het trouwens bizar dat Seba paar dagen terug nog in tranen was dat het definitief over was tussen haar en Martin en zich open ging stellen naar andere singles omdat Martin nog niet aan huisje, boompje, beestje toe was. En nu, zonder dat er eigenlijk iets is veranderd, is opeens alles weer helemaal oke en gaat ze weer voor Matin, ondanks dat hij nog lang geen kinderen wil? Heeeeel vaag
Seba lijkt een beetje wispelturig ja... en ondertussen wel anderen van alles verwijten :')
pi_187399028
Programma heeft sowieso weinig met liefde te maken.. ze zijn bijna allemaal gevraagd mee te doen ipv zelf opgegeven dus gewoon gecast. Meeste hebben modellen achtergrond. Als je er echte mensen in had gezet had je sowieso een ander sfeertje. Nu voelt het vooral aan als elke dag tv-maken met onrealistische mensen. Geen personen die je zelf even in de kroeg tegenkomt bij avondje stappen. Chey, Melany, Rowena en Lotte zijn gewoon glamourgirls, ze ademen die hele lifestyle. Ze vinden zichzelf o zo belangrijk.
pi_187399226
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Meeste hebben modellen achtergrond.
Ik denk dat ze allemaal wel iets met modellenwerk, sportschool of topsport doen. Vooral die mannen / jongens zijn allemaal zo afgetraind. Totaal geen representatieve deelnemers voor Jan Modaal.
pi_187400845
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:48 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Ik denk dat ze allemaal wel iets met modellenwerk, sportschool of topsport doen. Vooral die mannen / jongens zijn allemaal zo afgetraind. Totaal geen representatieve deelnemers voor Jan Modaal.
Mja ze zoeken voor dit programma knappe mensen, dan kom je al snel op model types uit.
pi_187400857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 00:31 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Programma heeft sowieso weinig met liefde te maken.. ze zijn bijna allemaal gevraagd mee te doen ipv zelf opgegeven dus gewoon gecast. Meeste hebben modellen achtergrond. Als je er echte mensen in had gezet had je sowieso een ander sfeertje. Nu voelt het vooral aan als elke dag tv-maken met onrealistische mensen. Geen personen die je zelf even in de kroeg tegenkomt bij avondje stappen. Chey, Melany, Rowena en Lotte zijn gewoon glamourgirls, ze ademen die hele lifestyle. Ze vinden zichzelf o zo belangrijk.
Wel jammer inderdaad. Maar ik denk dat normale types die op tv willen al wat lastiger te vinden zijn. Ik bedoel, wil je meedoen aan zo'n programma dan houd je wel van de spotlight.

Niemand is meer zo onwetend als seizoen 1 big brother.

En je wilt natuurlijk met dit soort opdrachten en mensen in badkleding wel een beetje wat voor het oog.
pi_187401316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 08:04 schreef so.original het volgende:

[..]

En je wilt natuurlijk met dit soort opdrachten en mensen in badkleding wel een beetje wat voor het oog.
Ik vind spieren niet zo seksie. :N

Daar ben ik vást niet de enige in.
Mon 'en!
pi_187401942
Blijkbaar kennen sommige islanders elkaar al wat langer

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2019 10:13:54 ]
pi_187405866
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2019 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Blijkbaar kennen sommige islanders elkaar al wat langer

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Elkaar op instagram liken is niet hetzelfde als kennen, maar inderdaad...
pi_187410339
Wat doet Rowena moeilijk en preuts ineens? Ze heeft nota bene met iedereen gezoend en nu ineens heeft ze moeite met aanrakingen en naast iemand slapen?
pi_187412953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 20:41 schreef so.original het volgende:
Wat doet Rowena moeilijk en preuts ineens? Ze heeft nota bene met iedereen gezoend en nu ineens heeft ze moeite met aanrakingen en naast iemand slapen?
Ze komt op mij over als een nogal beschadigd persoon, ze heeft issues, net als Chey.
pi_187415184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 23:17 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

Ze komt op mij over als een nogal beschadigd persoon, ze heeft issues, net als Chey.
Die vibe krijg ik ook ja.
pi_187415217
Ik vind Denzel leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')