Seba wil gewoon wat serieus en Martin kan haar dat niet geven, nog niet althans. Wel vervelend dat ze garanties wil terwijl ze elkaar pas leren kennen. Maar als Martin nu al denkt dat ze niet bij elkaar passen....quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik vind haar qua uiterlijk maar matig, maar ze is ZO lief....echt super. En ook knap hoe ze Seba advies gaf over hoe Martin emotioneel in elkaar steekt. Echt knap om dat op je 21e al te kunnen doorzien.
Seba vind ik een beetje raar. Ze ziet er uit als een speels impulsief meisje van 16 maar ze is juist heel serieus en wil nu al huisje, boompje, beestje. Zeer verwarrend.
Nee, morgen en dan de uitslag overmorgenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Net thuis, zo even terug kijken.
Herkoppeling geweest?
Pffff gaat zo traag.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee, morgen en dan de uitslag overmorgen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff gaat zo traag.
Zover trager dan de Engelse
Errr dat zou zomaarrrr kunnen hoorrrrquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef roos94 het volgende:
Vind trouwens Jarne en Lotte echt een duf saai koppelik hoop niet dat zij gaan winnen.
Jeetje, wat een gemene opmerking!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef roos94 het volgende:
Vind trouwens Jarne en Lotte echt een duf saai koppelik hoop niet dat zij gaan winnen.
Jeetje, ik hoop,dat mijn mama dit niet gehoord heeft.quote:
er was toch beweging te zien onder de lakens maar het zal idd een kusje op de wang zijn want jeetje stel dat mama kijktquote:Op woensdag 12 juni 2019 00:20 schreef roos94 het volgende:
Denk niet dat lotte gaat noiken op tv die is daar te braaf voor
Volgens mij waren ze aan het trollen met die beweging want ik hoorde een luid gelachquote:Op woensdag 12 juni 2019 07:27 schreef 20100 het volgende:
[..]
er was toch beweging te zien onder de lakens maar het zal idd een kusje op de wang zijn want jeetje stel dat mama kijkt
Love island is wel bedoelt om je ware liefde te vinden toch?quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:38 schreef Superfatcat het volgende:
Ik zat me echt te storen aan Seba. Hoe lang zijn ze nu samen? 2 weken!
En dan nu al zekerheid willen over de toekomst.
Ik denk dat elke man gillend wegrent als een meisje na 2 weken begint over huisje, boompje, beestje. Ik ben geen man en ik zou dat al doen.
Ik denk niet dat ze gewoon op een lijn wil zitten met hem. Als hij ds komende 5 jaar geen kinderen in zijn toekomst ziet, dan heeft Seb daar ook niks aan als zij dat wel wilquote:Op woensdag 12 juni 2019 08:38 schreef Superfatcat het volgende:
Ik zat me echt te storen aan Seba. Hoe lang zijn ze nu samen? 2 weken!
En dan nu al zekerheid willen over de toekomst.
Ik denk dat elke man gillend wegrent als een meisje na 2 weken begint over huisje, boompje, beestje. Ik ben geen man en ik zou dat al doen.
Sowieso ditquote:Op woensdag 12 juni 2019 07:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze aan het trollen met die beweging want ik hoorde een luid gelach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |