Ik vind Aleksandra de leukste wat innerlijk betreft, maar ik ben bang dat ze niet lang meer mag blijven.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:15 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Aleks leuk. Ik hoop dat het wat wordt met Denzel
Ik vind haar qua uiterlijk maar matig, maar ze is ZO lief....echt super. En ook knap hoe ze Seba advies gaf over hoe Martin emotioneel in elkaar steekt. Echt knap om dat op je 21e al te kunnen doorzien.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Ik vind Aleksandra de leukste wat innerlijk betreft, maar ik ben bang dat ze niet lang meer mag blijven.
Zij is toch nog maar 19 of zo?quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Seba vind ik een beetje raar. Ze ziet er uit als een speels impulsief meisje van 16 maar ze is juist heel serieus en wil nu al huisje, boompje, beestje. Zeer verwarrend.
24quote:Op maandag 10 juni 2019 23:46 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Zij is toch nog maar 19 of zo?
Ze lijkt mij echt een naar krengetje.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik vind die Rowena aka loco Ro vreemd. Ze stelt allerlei eisen aan mannen, maar wat heeft ze zelf eigenlijk te bieden, buiten 5 bedpartners ervaring, een girl next door look met teveel make up en een MBO niveau 2 papiertje?
En 2 theezakjes als tieten.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik vind die Rowena aka loco Ro vreemd. Ze stelt allerlei eisen aan mannen, maar wat heeft ze zelf eigenlijk te bieden, buiten 5 bedpartners ervaring, een girl next door look met teveel make up en een MBO niveau 2 papiertje?
Ik geloof ook niet dat ze echt wat voor hem voelt. Ze doet het alleen om in het spel te blijven denk ikquote:Op maandag 10 juni 2019 23:54 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
En van Chey begrijp ik ook maar weinig. Eerst net doen alsof ze niet in Sten is geïnteresseerd en vervolgens gaat ze vol op de bek met hemIk vond het wel opwindend. Ik had zo'n move niet van de ijskoningin verwacht.
Aleks is ook al 24quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik vind haar qua uiterlijk maar matig, maar ze is ZO lief....echt super. En ook knap hoe ze Seba advies gaf over hoe Martin emotioneel in elkaar steekt. Echt knap om dat op je 21e al te kunnen doorzien.
Seba vind ik een beetje raar. Ze ziet er uit als een speels impulsief meisje van 16 maar ze is juist heel serieus en wil nu al huisje, boompje, beestje. Zeer verwarrend.
Nou ze is wel al 24 hoor, ze heeft alles al meegemaakt fuckboys enzo...quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
loco Roquote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |