volgens mij wordt het voortijdig afgevoerd, zeker in Vlaanderenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:06 schreef roos94 het volgende:
Ik vind bijna iedereen wel okehet is een leuke groep. Ben benieuwd of het programma zich nog als een klein hitje gaat ontwikkelen.
Misschien dat ze het van de tv halen en dat het een videoland only wordtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het voortijdig afgevoerd, zeker in Vlaanderen
Volgens mij ligt dit vooral aan Rowena die van Melany een soort bitch wil maken terwijl zij haar nog geen goeiemorgen gunde na het gedoe met Matthy.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
Rowena en Melany allebei exit please. Wat een dramawijvenze verneuken de sfeer.
Ja die Lotte is echt preuts zegquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:17 schreef so.original het volgende:
Lotte die denkt dat haar ouders dat met die meloen erg zouden vinden
Dit!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:08 schreef so.original het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dit vooral aan Rowena die can Melany een soort bitch wil maken terwijl zij haar nog geen goeiemorgen gunde na het gedoe met Matthy.
Dat die dames elkaar kennen is zo gek toch niet? Nederland is best klein, hoor. En Melany heb ik eerder gezien in een of ander modellen-tv-programma.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:29 schreef roos94 het volgende:
Kaat is blijkbaar door het programma gevraagd om mee te doen.
En Melany en Rowena kenden elkaar al voor het programma( 2 maanden geleden liketen ze elkaars Insta foto)
Merkwaardig..
In het programma zelf is daar niets van te zien geweest, dat ze elkaar zouden kennen. Ze stelden zich geloof ik nog aan elkaar voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:57 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat die dames elkaar kennen is zo gek toch niet? Nederland is best klein, hoor. En Melany heb ik eerder gezien in een of ander modellen-tv-programma.
Chey en Melanie kenden elkaar ook al en Chey kende Denzel al.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:29 schreef roos94 het volgende:
Kaat is blijkbaar door het programma gevraagd om mee te doen.
En Melany en Rowena kenden elkaar al voor het programma( 2 maanden geleden liketen ze elkaars Insta foto)
Merkwaardig..
Mja, het modellen/influencer wereldje treft elkaar wel op bepaalde plekken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:19 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Chey en Melanie kenden elkaar ook al en Chey kende Denzel al.
Kennelijk vist de redactie ze allemaal een beetje uit dezelfde vijver.
Volgens mij zeiden ze het in het begin wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
In het programma zelf is daar niets van te zien geweest, dat ze elkaar zouden kennen. Ze stelden zich geloof ik nog aan elkaar voor.
Toevallig ook dat precies die twee die elkaar kennen nu lijnrecht tegenover elkaar staan
Ik vind Aleksandra de leukste wat innerlijk betreft, maar ik ben bang dat ze niet lang meer mag blijven.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:15 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Aleks leuk. Ik hoop dat het wat wordt met Denzel
Ik vind haar qua uiterlijk maar matig, maar ze is ZO lief....echt super. En ook knap hoe ze Seba advies gaf over hoe Martin emotioneel in elkaar steekt. Echt knap om dat op je 21e al te kunnen doorzien.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Ik vind Aleksandra de leukste wat innerlijk betreft, maar ik ben bang dat ze niet lang meer mag blijven.
Zij is toch nog maar 19 of zo?quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Seba vind ik een beetje raar. Ze ziet er uit als een speels impulsief meisje van 16 maar ze is juist heel serieus en wil nu al huisje, boompje, beestje. Zeer verwarrend.
24quote:Op maandag 10 juni 2019 23:46 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Zij is toch nog maar 19 of zo?
Ze lijkt mij echt een naar krengetje.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik vind die Rowena aka loco Ro vreemd. Ze stelt allerlei eisen aan mannen, maar wat heeft ze zelf eigenlijk te bieden, buiten 5 bedpartners ervaring, een girl next door look met teveel make up en een MBO niveau 2 papiertje?
En 2 theezakjes als tieten.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik vind die Rowena aka loco Ro vreemd. Ze stelt allerlei eisen aan mannen, maar wat heeft ze zelf eigenlijk te bieden, buiten 5 bedpartners ervaring, een girl next door look met teveel make up en een MBO niveau 2 papiertje?
Ik geloof ook niet dat ze echt wat voor hem voelt. Ze doet het alleen om in het spel te blijven denk ikquote:Op maandag 10 juni 2019 23:54 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
En van Chey begrijp ik ook maar weinig. Eerst net doen alsof ze niet in Sten is geïnteresseerd en vervolgens gaat ze vol op de bek met hemIk vond het wel opwindend. Ik had zo'n move niet van de ijskoningin verwacht.
Aleks is ook al 24quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik vind haar qua uiterlijk maar matig, maar ze is ZO lief....echt super. En ook knap hoe ze Seba advies gaf over hoe Martin emotioneel in elkaar steekt. Echt knap om dat op je 21e al te kunnen doorzien.
Seba vind ik een beetje raar. Ze ziet er uit als een speels impulsief meisje van 16 maar ze is juist heel serieus en wil nu al huisje, boompje, beestje. Zeer verwarrend.
Nou ze is wel al 24 hoor, ze heeft alles al meegemaakt fuckboys enzo...quote:Op maandag 10 juni 2019 23:40 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
loco Roquote:Op maandag 10 juni 2019 23:50 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |