volgens mij wordt het voortijdig afgevoerd, zeker in Vlaanderenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:06 schreef roos94 het volgende:
Ik vind bijna iedereen wel okehet is een leuke groep. Ben benieuwd of het programma zich nog als een klein hitje gaat ontwikkelen.
Misschien dat ze het van de tv halen en dat het een videoland only wordtquote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
volgens mij wordt het voortijdig afgevoerd, zeker in Vlaanderen
Volgens mij ligt dit vooral aan Rowena die van Melany een soort bitch wil maken terwijl zij haar nog geen goeiemorgen gunde na het gedoe met Matthy.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
Rowena en Melany allebei exit please. Wat een dramawijvenze verneuken de sfeer.
Ja die Lotte is echt preuts zegquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:17 schreef so.original het volgende:
Lotte die denkt dat haar ouders dat met die meloen erg zouden vinden
Dit!quote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:08 schreef so.original het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dit vooral aan Rowena die can Melany een soort bitch wil maken terwijl zij haar nog geen goeiemorgen gunde na het gedoe met Matthy.
Dat die dames elkaar kennen is zo gek toch niet? Nederland is best klein, hoor. En Melany heb ik eerder gezien in een of ander modellen-tv-programma.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:29 schreef roos94 het volgende:
Kaat is blijkbaar door het programma gevraagd om mee te doen.
En Melany en Rowena kenden elkaar al voor het programma( 2 maanden geleden liketen ze elkaars Insta foto)
Merkwaardig..
In het programma zelf is daar niets van te zien geweest, dat ze elkaar zouden kennen. Ze stelden zich geloof ik nog aan elkaar voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:57 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat die dames elkaar kennen is zo gek toch niet? Nederland is best klein, hoor. En Melany heb ik eerder gezien in een of ander modellen-tv-programma.
Chey en Melanie kenden elkaar ook al en Chey kende Denzel al.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:29 schreef roos94 het volgende:
Kaat is blijkbaar door het programma gevraagd om mee te doen.
En Melany en Rowena kenden elkaar al voor het programma( 2 maanden geleden liketen ze elkaars Insta foto)
Merkwaardig..
Mja, het modellen/influencer wereldje treft elkaar wel op bepaalde plekken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:19 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Chey en Melanie kenden elkaar ook al en Chey kende Denzel al.
Kennelijk vist de redactie ze allemaal een beetje uit dezelfde vijver.
Volgens mij zeiden ze het in het begin wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
In het programma zelf is daar niets van te zien geweest, dat ze elkaar zouden kennen. Ze stelden zich geloof ik nog aan elkaar voor.
Toevallig ook dat precies die twee die elkaar kennen nu lijnrecht tegenover elkaar staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |