Uurtje toch maar?quote:Op maandag 27 mei 2019 21:54 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zitten lekkere meiden bij maar hier ga ik niet elke dag een anderhalf uur naar kijken, echt slecht geproduceerd.
Idd. Deze wereld is zo nep aan het worden.quote:Op maandag 27 mei 2019 22:43 schreef flyguy het volgende:
Insta-Famehoeren zijn bijna nog irritanter dan BN'ers dat bewijzen deze shows altijd.
Alleen die Lotte is lekker. Maar die is dan ook wel weer erg arrogant.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:54 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zitten lekkere meiden bij maar hier ga ik niet elke dag een anderhalf uur naar kijken, echt slecht geproduceerd.
Echt vreselijkquote:Op maandag 27 mei 2019 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is de voice over? Verschrikkelijk
daarom doen ze ook mee om hun aantal volgers op te krikkenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:25 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik dacht dat de Instagrams van de deelnemers vol met foto's zouden staan, maar die zijn van de meesten wat leeg met een paar oude foto's.
Lelijke eendjequote:Op woensdag 29 mei 2019 07:01 schreef 20100 het volgende:
Kaat het lelijke eendje van de show zal nogal gefrustreerd zijn.
Eerst afgewezen door haar keuze, daarna krijgt ze de overblijver en gaat die nieuwe ermee lopen![]()
Ze is dan ook een 4 terwijl de andere 6-8 tjes zijn
En die Melany begint dik te worden, die wil ik niet zien als ze 30 is...
Dus jij hebt beter dan Kaat? Proof.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:43 schreef so.original het volgende:
[..]
Lelijke eendjeAlleen haar gebit is wat minder maar zeker geen 4.
Man man.
inderdaad, een zeer low budget productiequote:Op woensdag 29 mei 2019 10:15 schreef bloempjuh het volgende:
Wat een dom concept, slecht geluid en saaie deelnemers. Bleuh!
ga mijn vriendin hier echt niet posten voor een paar zolderautisten #privacyquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:31 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dus jij hebt beter dan Kaat? Proof.
Nee? Ik neem het toch voor haar op?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:31 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dus jij hebt beter dan Kaat? Proof.
Sure internetheld. Dan nog is ze geen 4. Kijk eens om je heen hoe een gemiddeld persoon eruitziet anders.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:46 schreef 20100 het volgende:
[..]
ga mijn vriendin hier echt niet posten voor een paar zolderautisten #privacy
maar ze is model (full time) en geen instagram modelletje
Ik omring mij enkel met bovengemiddeld mooie mensenquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:17 schreef so.original het volgende:
[..]
Sure internetheld. Dan nog is ze geen 4. Kijk eens om je heen hoe een gemiddeld persoon eruitziet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |