Verstandigquote:Op donderdag 25 april 2019 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik fix toch thuis watwant anders is alles op als ik op kantoor ben
Ja, maar niet per se op de vlakken waar ik productief wil zijn. Hopelijk komt er nog wat van het leeswerk na de afspraak met studiebegeleiding, maar ik ben nu eigenlijk te moe om het in me op te nemen, dus heilloze zaak wsquote:
Ik denk het ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gelukkig word van jouw type baan
En meestal is al het lekkere dan opquote:Op donderdag 25 april 2019 12:32 schreef I. het volgende:
[..]
VerstandigMoet je het doen met restjes, dat is het niet waard.
Wat zijn restjes bij jou op kantoor? De mosselen zijn op en dan moet je maar voor de kaviaar gaan?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet eigenlijk
[..]
En meestal is al het lekkere dan op
Hey lieverd!quote:Op donderdag 25 april 2019 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
@:mickytjuh ik lees iets over vakantie, vertel ns
Doe maar duurquote:Op donderdag 25 april 2019 12:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hey lieverd!
Ik dacht net nog aan Je, want hoop dat er weer karaoke is deze vakantie.
Ik zit lekker in Spanje aan de Costa dorada
Een regen en slaap vakantiequote:Op donderdag 25 april 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
Een zon en zuipvakantie dus?
Haha ja morgen is het weer zonnigquote:Op donderdag 25 april 2019 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo bar en boos daar?Het is Spanje... Hier schijnt nu weer gewoon het zonnetje
Snel slaap inhalen danquote:Op donderdag 25 april 2019 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet per se op de vlakken waar ik productief wil zijn. Hopelijk komt er nog wat van het leeswerk na de afspraak met studiebegeleiding, maar ik ben nu eigenlijk te moe om het in me op te nemen, dus heilloze zaak ws
Niet de moeite waard danquote:Op donderdag 25 april 2019 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En meestal is al het lekkere dan op
We zoeken hier nog een toiletjuffrouwquote:Op donderdag 25 april 2019 12:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk dat ik dat ook ambieer voor later als ik groot ben
Alleen als die ook fooi krijgt van 50 cent per toiletbezoekquote:Op donderdag 25 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
We zoeken hier nog een toiletjuffrouw
Ik zou zelfs 2 euro betalen.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen als die ook fooi krijgt van 50 cent per toiletbezoek
Zeg dat Sinterklaas niet bestaat.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:13 schreef I. het volgende:
Er zitten hier kinderen Sinterklaas kapoentje te zingen
250 man x 2 euro per keer x een paar keer per dag, laat maar, ik ga zelf solliciterenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:08 schreef Flippiee het volgende:
Als iedereen dat doet, kan ik mooi sparen
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeg dat Sinterklaas niet bestaat.
Gvd dat was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
250 man x 2 euro per keer x een paar keer per dag, laat maar, ik ga zelf solliciteren
Met dat salaris kunnen we misschien wel samenwerken. Om het uurtje wisselenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gvd dat was niet de bedoeling.Ik dacht een baan gevonden te hebben waar ik kan FOK!ken en FOK!kend rijk van kon worden.
Precies, meteen opgelost. Ben alleen niet verantwoordelijk voor boze oudersquote:
Wat ga je verven?quote:
Is er maar 1 toilet in het gebouw? Anders kunnen we het ook delenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met dat salaris kunnen we misschien wel samenwerken. Om het uurtje wisselen
Neuh, denk wel een stuk of 20 minimaal. Moet ik nog harder werken dan normaalquote:Op donderdag 25 april 2019 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is er maar 1 toilet in het gebouw? Anders kunnen we het ook delen
Die zijn toch niet in de buurt.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, meteen opgelost. Ben alleen niet verantwoordelijk voor boze ouders
Muren van onze slaapkamer.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, meteen opgelost. Ben alleen niet verantwoordelijk voor boze ouders
[..]
Wat ga je verven?
Thuiswerkdagje vandaag?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon onder werktijd natuurlijk
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog geen reet uitgevoerd natuurlijk.
Zelfs Driepink en ik hebben meer gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog geen reet uitgevoerd qua werk behalve mail natuurlijk.
Dat denk ik ook ja. Sterker nog, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zelfs Driepink en ik hebben meer gedaan.
Kun je niet beter zo'n heel bakje/zakje halen? Eén frietje is wel wat karig.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had echt de ganse tijd honger, dus nu eet ik een frietje
#viesdik
Als ik kwantiteit had willen aanduiden had ik wel een accent aigu gebruikt op de letters e.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun je niet beter zo'n heel bakje/zakje halen? Eén frietje is wel wat karig.
Je zit in Amsterdam. Daar is het gewoon patat!quote:Op donderdag 25 april 2019 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik kwantiteit had willen aanduiden had ik wel een accent aigu gebruikt op de letters e.
Ik eet friet.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zit in Amsterdam. Daar is het gewoon patat!
Wees nou eens lief tegen mensen die je mag.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kun je niet beter zo'n heel bakje/zakje halen? Eén frietje is wel wat karig.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik kwantiteit had willen aanduiden had ik wel een accent aigu gebruikt op de letters e.
En dat is veel, neem ik aanquote:Op donderdag 25 april 2019 16:02 schreef Solotovski het volgende:
Zo druk op werk, tel zit nog op 88%
Zelfs ik zeg patatquote:Op donderdag 25 april 2019 15:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zit in Amsterdam. Daar is het gewoon patat!
Hier is hij net een half uur van de lader afquote:Op donderdag 25 april 2019 16:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook maar kan zijn omdat ie aan de oplader ligt....
quote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is hij net een half uur van de lader af
En waar kom jij helemaal vandaan dan?quote:
Brabantquote:Op donderdag 25 april 2019 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
En waar kom jij helemaal vandaan dan?
Oooh reallyquote:
Tilburgquote:Op donderdag 25 april 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oooh really
Waar ongeveer? Brabant is nog best groot
Daar woon ik nu vlakbijquote:Op donderdag 25 april 2019 16:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Daar was ik bijna ooit aan de Uni begonnen
Rotterdam vond ik persoonlijk leukerquote:
Ik kom hier eigenlijk nooit in de stad.....dan ga ik liever naar Eindhoven of Den Boschquote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik persoonlijk leuker
Maar je kan er wel leuk shoppen opzich
MY HEART IS LIKE AN OPEN HIGHWAYquote:Op donderdag 25 april 2019 16:48 schreef I. het volgende:
[..]
I JUST WANT TO LIVE WHILE I'M ALIVEEEEEE
Nou jawel hoor. Maar ik verwacht een spectaculair einde voor mijzelf. Kan niet anders.quote:
Jeej.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik persoonlijk leuker
Maar je kan er wel leuk shoppen opzich
Weet waar je aan begint hèquote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jeej.
Jij gaat ook heel NL door.
Hier is het inmiddels ook kutweer jaquote:Op donderdag 25 april 2019 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
Wil ik nog even stukje gaan wandelen, begint het net met regenen
Valt mee hoor. Als kind in Tilburg gewoond, toen verhuisd naar waar ik nu woon, daarna in Rotterdam bij mijn ex gewoond en nu dus weer terug.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jeej.
Jij gaat ook heel NL door.
Buienradar had hier voorspelt dat het vanaf 15:00 zou blijven regenen. Om 15:30 tot net droog geweest en nu weer volle bak regen.quote:
Vertrouwde grondquote:Op donderdag 25 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Als kind in Tilburg gewoond, toen verhuisd naar waar ik nu woon, daarna in Rotterdam bij mijn ex gewoond en nu dus weer terug.
Vind zijn muziek sowieso mwah. Wel leuk om mee te zingenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
Die Bon Jovi schijnt wel echt een klootzak te zijn, daardoor heb ik wel iets minder sympathie voor zijn muziek. Maar ach.
Matigquote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buienradar had hier voorspelt dat het vanaf 15:00 zou blijven regenen. Om 15:30 tot net droog geweest en nu weer volle bak regen.
True truequote:Op donderdag 25 april 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind zijn muziek sowieso mwah. Wel leuk om mee te zingen
Ja precies. Wil wel gaan denken aan een huisje voor mijzelf. Eerst maar even alle rekeningen betalen en goed gaan sparenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent.
Rdam is wel fijn ja, leuke feestjes bezocht.
Goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies. Wil wel gaan denken aan een huisje voor mijzelf. Eerst maar even alle rekeningen betalen en goed gaan sparen
Veel plezierquote:Op donderdag 25 april 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond allen.
Ik ga naar familie.kopje
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond allen.
Ik ga naar familie.kopje
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet toch echt even snel meer rode puntjes scoren.
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?
Is nog wel ruimte voor een paar jaquote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit in Londen geweest?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?
Ja tochquote:Op donderdag 25 april 2019 17:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is nog wel ruimte voor een paar ja
Neequote:
Ja! Londen is echtquote:
Lijkt me ook wel tof. Was er ooit bijna op stage gegaan, maar was geen plek meer.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja! Londen is echt
Ging er regelmatig naartoe, nu al even niet meer geweest
Waar zou je buiten Europa wel naar toe willen?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Maar sowieso nog veel landen die ik wil afvinken.Ben überhaupt nooit buiten Europa geweest.
Ik ook niet hahaquote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Maar sowieso nog veel landen die ik wil afvinken.Ben überhaupt nooit buiten Europa geweest.
ik ook maar eenmalig, in Europa is ook meer dan genoeg te zien.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Canada, VS, Colombia, Zuid-Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Zuid-Korea, Dubai, China, Indonesië, etc., etc.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waar zou je buiten Europa wel naar toe willen?
Zoveel mooie plekjes op de wereld.quote:
True. Ook iets toegankelijker / voordeliger.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ook maar eenmalig, in Europa is ook meer dan genoeg te zien.
Haha z'n beetje overal dusquote:Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[..]
Canada, VS, Colombia, Zuid-Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Zuid-Korea, Dubai, China, Indonesië, etc., etc.
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 18:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha z'n beetje overal dus
En natuurlijk is er in Europa genoeg te zien maar China ofzo is toch wel ff wat anders dan de meeste Europese landen.
En pandasquote:Op donderdag 25 april 2019 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ja precies, sowieso compleet andere cultuur, natuur, architectuur, etc.Daar wil ik toch wel veel van meekrijgen.
Ja dat wel he. Volgens mij zijn het daar een soort beschermde parken, ook niet helemaal vrij maar ook geen dierentuin.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:20 schreef I. het volgende:
[..]Awesome.
Zolang ze gewoon vrij in de natuur rondlopen dan.
Is wel nog altijd stuk diervriendelijker dan een 'normale' dierentuin.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat wel he. Volgens mij zijn het daar een soort beschermde parken, ook niet helemaal vrij maar ook geen dierentuin.
Beschermde parken zijn vaak wel een goed initiatief. Natuurgebieden zijn vaak heel onveilig vanwege stropers.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat wel he. Volgens mij zijn het daar een soort beschermde parken, ook niet helemaal vrij maar ook geen dierentuin.
zou er animo zijn om op stropers te jagenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:43 schreef I. het volgende:
[..]
Beschermde parken zijn vaak wel een goed initiatief. Natuurgebieden zijn vaak heel onveilig vanwege stropers.
Lolquote:Op donderdag 25 april 2019 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
Dat hoop ik. Krijg nu al een lichte paniekaanval, maar komt helemaal goed.
Doen ze al wel in India.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou er animo zijn om op stropers te jagen
lijkt me wel leuk namelijk
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
als je nu al paniekaanval krijgt hoe slim is het dan om te gaan
Was een overdrijving hequote:
Slechte mods heb je daar dan. Die in ONZ regelen dat gewoon.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
winnaar ONZ verkiezingen 2018
Dat ze dit wel voor onz doen en niet voor vbl walgelijk
Echt hèquote:Op donderdag 25 april 2019 20:06 schreef I. het volgende:
[..]
Slechte mods heb je daar dan. Die in ONZ regelen dat gewoon.
Dat heb ik gewoon geregeld, JCquote:Op donderdag 25 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
winnaar ONZ verkiezingen 2018
Dat ze dit wel voor onz doen en niet voor vbl walgelijk
Flip, heb je je vriendenboek al uitgeprint?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon geregeld, JC
Zal ik mod op VBL worden?
Nog niet, ik wacht nog op een paar vrienden waarvan ik dacht dat het vrienden waren dus ik geef ze nog even de kansquote:Op donderdag 25 april 2019 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip, heb je je vriendenboek al uitgeprint?
moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht nog op een paar vrienden waarvan ik dacht dat het vrienden waren dus ik geef ze nog even de kans
echt hèquote:Op donderdag 25 april 2019 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen?
Dat doe je nog niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen?
3-1 is de helft van 6-2quote:Op donderdag 25 april 2019 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een glorieuze overwinning is er in de maak. Hier wordt over 10 jaar nog over gesproken.
Matig.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht nog op een paar vrienden waarvan ik dacht dat het vrienden waren dus ik geef ze nog even de kans
Dat is geen kwestie van worden meerquote:Op donderdag 25 april 2019 20:16 schreef HPLC het volgende:
ik wil ook helemaal niet gefriendzoned worden
owquote:Op donderdag 25 april 2019 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van worden meer
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig.
Hier een bulgeboy voor je.
[ afbeelding ]
Zou hij er sokken in hebben gestopt?
Waarschijnlijk is het wel wat 'aangedikt'quote:Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of misschien is het gephotoshopt. Heb nog niet zoveel halfnaakte mannen met zoveel aandacht bekeken dus durf niet te oordelen of dit echt of nep is
Maar friendzone is alleen voor mannen die excuses zoekenquote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat onze vriendschap verder ging dan het invullen van een vriendenboekje
Het zou ook te mooi om waar te zijn als zijn lichaam op elk gebied perfect is natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het wel wat 'aangedikt'
Mooi gezegdquote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
Maar friendzone is alleen voor mannen die excuses zoeken
Ik zeg niks haha.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zou ook te mooi om waar te zijn als zijn lichaam op elk gebied perfect is natuurlijk
okee dan hoef ik me niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar friendzone is alleen voor mannen die excuses zoeken
[..]
Dat is het ook.
Dankjequote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zeg niks haha.
Maar ik snap wel dat vrouwen dit mooi vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt hetquote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dan hoef ik me niet aangesproken te voelen![]()
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]![]()
Ik vind het niet vervelend om er naar te kijkenGewoon bij je standpunt blijven. Doe ik ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je kunt het
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ja graag flipsquote:Op donderdag 25 april 2019 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon geregeld, JC
Zal ik mod op VBL worden?
Als je als man uit het zwembad komt, gaat iedereen altijd naar je kijken omdat dat je afmetingen goed zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of misschien is het gephotoshopt. Heb nog niet zoveel halfnaakte mannen met zoveel aandacht bekeken dus durf niet te oordelen of dit echt of nep is
Wantquote:Op donderdag 25 april 2019 20:26 schreef I. het volgende:
Ik begrijp mannen die met hun benen over elkaar zitten ook niet
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:28 schreef JanCees het volgende:
Ik heb niet zo'n grote penis dus geen last van
Ik ook wel hoor daarom nog altijd Ronaldo gedoe hierquote:Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon bij je standpunt blijven. Doe ik ook altijd
Even solliciterenquote:
Zeer vervelend jaquote:Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je als man uit het zwembad komt, gaat iedereen altijd naar je kijken omdat dat je afmetingen goed zichtbaar zijn.
Vervelend is dat.
Kloptquote:
Ik heb al last van m'n zak als ik zo ga zitten. Laat staan m'n penis.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:28 schreef JanCees het volgende:
Ik heb niet zo'n grote penis dus geen last van
Precies! Daarom blijf ik ook lekker praten over mannen met baarden en tattoagesquote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik ook wel hoor daarom nog altijd Ronaldo gedoe hier
Welke is het geworden?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nieuwe telefoon besteld.
Dure maand
Huisarts een optie???quote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik heb al last van m'n zak als ik zo ga zitten. Laat staan m'n penis.
Denk dat je wel aangenomen wordtquote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor daarom nog altijd Ronaldo gedoe hier
[..]
Even solliciteren
[..]
Zeer vervelend ja
Iedere man vindt toch dat hij een grote heeft?quote:
Ken jij Chris Ramsay?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies! Daarom blijf ik ook lekker praten over mannen met baarden en tattoages
Misschien willen jullie wel een andere vrouw en ben ik er 1 te veel.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk dat je wel aangenomen wordt
Er is weinig concurrentie namelijk haha
Zelf kan ik niet kijken naar de vrouwelijke blote buiken, want ben blind zonder bril.quote:
Huhquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien willen jullie wel een andere vrouw en ben ik er 1 te veel.
Geen idee men niet iedere manquote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedere man vindt toch dat hij een grote heeft?
Ik heb dat als ik een wijde broek aan heb, zit dan altijd op mijn zakquote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik heb al last van m'n zak als ik zo ga zitten. Laat staan m'n penis.
Ja, maar hij lijkt net iets te veel op mijn exquote:
oeiquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf kan ik niet kijken naar de vrouwelijke blote buiken, want ben blind zonder bril.
Hehehe dat is wel pechquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf kan ik niet kijken naar de vrouwelijke blote buiken, want ben blind zonder bril.
Charquote:
Oh oké. Hoop toch dat je alsnog je vriendin ermee kan bevredigenquote:
Dit probleem had ik ook toen ik de zee in ging in ons ondergoed met een zekere foksterquote:
Men moest ken zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh oké. Hoop toch dat je alsnog je vriendin ermee kan bevredigen
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
dan maar een maandje opgenomen worden in het GGZ
Ik ook maat, ik ookquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als het 5-0 wordt weer dan ga ik juichend de straat op
Even een vraag aan jou als seksueel actieve vrouw, he.quote:
Ben je erg slechtziend? Anders zou ik gewoon de bril oplatenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook toen ik de zee in ging in ons ondergoed met een zekere fokster
Liefquote:
Hoe weet jij nou eh laat maar.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een vraag aan jou als seksueel actieve vrouw, he.
Is het normaal voor een vrouw om een voorbinddildo te hebben en aan te bieden aan mogelijke seksuele mannelijke partners deze op hen te gebruiken?
Is me nu al 3 keer overkomen.
Iedereen denk ik, als ik het zo hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verder heb ik geen vriendin (heb wel een oogje op Flips)
-4,5.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je erg slechtziend? Anders zou ik gewoon de bril oplaten
Ben je jaloersquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen denk ik, als ik het zo hoor
Valt mee hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik ook een verlofdagje krijg
Ik dacht dat laatst hier op te maken uit een gesprek van jou met iemand hier. Als ik er naast zit: sorry?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou eh laat maar.
Dat vind ik zelf niet echt normaal maar misschien ben ik daar net te preuts voor.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar hij lijkt net iets te veel op mijn ex
Mijn liefde voor Flipje is puur platonisch.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I know my way around beardsquote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef I. het volgende:
[..]
Had al het vermoeden dat je hem zou kennen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat laatst hier op te maken uit een gesprek van jou met iemand hier. Als ik er naast zit: sorry?
Nee is goed, dan ligt het niet aan mij. Kan ook zijn dat dames denken dat ik dat graag wil natuurlijk. Niet heel erg raar gezien mijn voorkeuren.
Dan snappen wij elkaar.quote:
Vond ik dus altijd zo matig aan van die wijde boxers.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik een wijde broek aan heb, zit dan altijd op mijn zak
Snap echt niet dat mensen die dingen dragen.
Ah nice. Leuke dingetjes wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een goedkope tussenoplossing, Xperia XZ1.
Ex stopte wel eens vingertje erin tijdens pijpen. Onverwachts.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Geen sorry nodig
Dat zou ook kunnen en misschien ook comfortabel genoeg om dat voor te stellen
Uh watquote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex stopte wel eens vingertje erin tijdens pijpen. Onverwachts.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, waarom niet meer?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snappen wij elkaar.
Hopelijk hebben we nog meer gemeen met elkaar. Sinds ik johannes_vermeer bijna niet meer spot, heb ik een nieuwe vriend nodig.
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunstenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens stoombad genomen, ging het helemaal hangen daar allemaal. Godverdomme net een zeilboot.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:42 schreef I. het volgende:
[..]
Vond ik dus altijd zo matig aan van die wijde boxers.
Ik pak het goed aan, gelijk een hele vuist proberen.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I know my way around beards
Hij is toch YouTuber ofzo?
Ah oké. Ja nee, vind de gelijkenis toch een beetje téquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij doet dingen met complexe puzzels en kaarttrucs / illusies. Wel tof.
Jij durftquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik pak het goed aan, gelijk een hele vuist proberen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens stoombad genomen, ging het helemaal hangen daar allemaal. Godverdomme net een zeilboot.
Blijf voorlopig even weg van Samsung. Niet tevreden over mijn laatste.quote:
Ja, precies wat er staat.quote:
Weet niet. Paxje ging weg en ineens was johannes er bijna niet meer. Ik ga hem zondag teruglokken met een fotoreportage over nasi.quote:
Doe maar niet hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunsten
Je ziet z'n gezicht niet als hij aan het puzzelen is.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké. Ja nee, vind de gelijkenis toch een beetje té
Hehehe.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunsten
Ahja. Ben zelf echt geen fan van Samsung. Heb nu een Nokia 8.1. Heel tevreden mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf voorlopig even weg van Samsung. Niet tevreden over mijn laatste.
Dat lijkt mij ook niet een erg fijn ggevoel.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Als je het van te voren weet, is het wel fijner. Een gevoel van moeten poepen is niet heel erg fijn als je je focused op klaarkomen.
Oké heb een stukje gezien en zijn stem is wel heel anders. Dat scheeltquote:Op donderdag 25 april 2019 20:49 schreef I. het volgende:
[..]
Je ziet z'n gezicht niet als hij aan het puzzelen is.
Vroeger was alles simpelerquote:Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ahja. Ben zelf echt geen fan van Samsung. Heb nu een Nokia 8.1. Heel tevreden mee.
Wel fijner dan bij de dokter. Die is zoveel ruwerquote:Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet een erg fijn ggevoel.
Weer eens wat andersquote:
Geen ervaring mee (gelukkig)quote:Op donderdag 25 april 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel fijner dan bij de dokter. Die is zoveel ruwer
In wat?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef JanCees het volgende:
Mijn begeleider zegt dit :
Je hebt er stevig tempo in!
Is dat positief
Dat lijkt mij wel. Nu volhoudenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef JanCees het volgende:
Mijn begeleider zegt dit :
Je hebt er stevig tempo in!
Is dat positief
Gelukkigquote:Op donderdag 25 april 2019 20:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké heb een stukje gezien en zijn stem is wel heel anders. Dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |