En pandasquote:Op donderdag 25 april 2019 18:05 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ja precies, sowieso compleet andere cultuur, natuur, architectuur, etc.Daar wil ik toch wel veel van meekrijgen.
Ja dat wel he. Volgens mij zijn het daar een soort beschermde parken, ook niet helemaal vrij maar ook geen dierentuin.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:20 schreef I. het volgende:
[..]Awesome.
Zolang ze gewoon vrij in de natuur rondlopen dan.
Is wel nog altijd stuk diervriendelijker dan een 'normale' dierentuin.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat wel he. Volgens mij zijn het daar een soort beschermde parken, ook niet helemaal vrij maar ook geen dierentuin.
Beschermde parken zijn vaak wel een goed initiatief. Natuurgebieden zijn vaak heel onveilig vanwege stropers.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat wel he. Volgens mij zijn het daar een soort beschermde parken, ook niet helemaal vrij maar ook geen dierentuin.
zou er animo zijn om op stropers te jagenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:43 schreef I. het volgende:
[..]
Beschermde parken zijn vaak wel een goed initiatief. Natuurgebieden zijn vaak heel onveilig vanwege stropers.
Lolquote:Op donderdag 25 april 2019 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
Dat hoop ik. Krijg nu al een lichte paniekaanval, maar komt helemaal goed.
Doen ze al wel in India.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou er animo zijn om op stropers te jagen
lijkt me wel leuk namelijk
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
als je nu al paniekaanval krijgt hoe slim is het dan om te gaan
Was een overdrijving hequote:
Slechte mods heb je daar dan. Die in ONZ regelen dat gewoon.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
winnaar ONZ verkiezingen 2018
Dat ze dit wel voor onz doen en niet voor vbl walgelijk
Echt hèquote:Op donderdag 25 april 2019 20:06 schreef I. het volgende:
[..]
Slechte mods heb je daar dan. Die in ONZ regelen dat gewoon.
Dat heb ik gewoon geregeld, JCquote:Op donderdag 25 april 2019 20:04 schreef JanCees het volgende:
winnaar ONZ verkiezingen 2018
Dat ze dit wel voor onz doen en niet voor vbl walgelijk
Flip, heb je je vriendenboek al uitgeprint?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon geregeld, JC
Zal ik mod op VBL worden?
Nog niet, ik wacht nog op een paar vrienden waarvan ik dacht dat het vrienden waren dus ik geef ze nog even de kansquote:Op donderdag 25 april 2019 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip, heb je je vriendenboek al uitgeprint?
moet ik me aangesproken voelen?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht nog op een paar vrienden waarvan ik dacht dat het vrienden waren dus ik geef ze nog even de kans
echt hèquote:Op donderdag 25 april 2019 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen?
Dat doe je nog niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ik me aangesproken voelen?
3-1 is de helft van 6-2quote:Op donderdag 25 april 2019 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een glorieuze overwinning is er in de maak. Hier wordt over 10 jaar nog over gesproken.
Matig.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht nog op een paar vrienden waarvan ik dacht dat het vrienden waren dus ik geef ze nog even de kans
Dat is geen kwestie van worden meerquote:Op donderdag 25 april 2019 20:16 schreef HPLC het volgende:
ik wil ook helemaal niet gefriendzoned worden
owquote:Op donderdag 25 april 2019 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van worden meer
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matig.
Hier een bulgeboy voor je.
[ afbeelding ]
Zou hij er sokken in hebben gestopt?
Waarschijnlijk is het wel wat 'aangedikt'quote:Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of misschien is het gephotoshopt. Heb nog niet zoveel halfnaakte mannen met zoveel aandacht bekeken dus durf niet te oordelen of dit echt of nep is
Maar friendzone is alleen voor mannen die excuses zoekenquote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat onze vriendschap verder ging dan het invullen van een vriendenboekje
Het zou ook te mooi om waar te zijn als zijn lichaam op elk gebied perfect is natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 20:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het wel wat 'aangedikt'
Mooi gezegdquote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
Maar friendzone is alleen voor mannen die excuses zoeken
Ik zeg niks haha.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zou ook te mooi om waar te zijn als zijn lichaam op elk gebied perfect is natuurlijk
okee dan hoef ik me niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar friendzone is alleen voor mannen die excuses zoeken
[..]
Dat is het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |