Veel plezierquote:Op donderdag 25 april 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond allen.
Ik ga naar familie.kopje
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond allen.
Ik ga naar familie.kopje
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet toch echt even snel meer rode puntjes scoren.
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?
Is nog wel ruimte voor een paar jaquote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit in Londen geweest?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?
Ja tochquote:Op donderdag 25 april 2019 17:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is nog wel ruimte voor een paar ja
Neequote:
Ja! Londen is echtquote:
Lijkt me ook wel tof. Was er ooit bijna op stage gegaan, maar was geen plek meer.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja! Londen is echt
Ging er regelmatig naartoe, nu al even niet meer geweest
Waar zou je buiten Europa wel naar toe willen?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Maar sowieso nog veel landen die ik wil afvinken.Ben überhaupt nooit buiten Europa geweest.
Ik ook niet hahaquote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Maar sowieso nog veel landen die ik wil afvinken.Ben überhaupt nooit buiten Europa geweest.
ik ook maar eenmalig, in Europa is ook meer dan genoeg te zien.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Canada, VS, Colombia, Zuid-Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Zuid-Korea, Dubai, China, Indonesië, etc., etc.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waar zou je buiten Europa wel naar toe willen?
Zoveel mooie plekjes op de wereld.quote:
True. Ook iets toegankelijker / voordeliger.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ook maar eenmalig, in Europa is ook meer dan genoeg te zien.
Haha z'n beetje overal dusquote:Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[..]
Canada, VS, Colombia, Zuid-Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Zuid-Korea, Dubai, China, Indonesië, etc., etc.
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 18:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha z'n beetje overal dus
En natuurlijk is er in Europa genoeg te zien maar China ofzo is toch wel ff wat anders dan de meeste Europese landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |