Rotterdam vond ik persoonlijk leukerquote:
Ik kom hier eigenlijk nooit in de stad.....dan ga ik liever naar Eindhoven of Den Boschquote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik persoonlijk leuker
Maar je kan er wel leuk shoppen opzich
MY HEART IS LIKE AN OPEN HIGHWAYquote:Op donderdag 25 april 2019 16:48 schreef I. het volgende:
[..]
I JUST WANT TO LIVE WHILE I'M ALIVEEEEEE
Nou jawel hoor. Maar ik verwacht een spectaculair einde voor mijzelf. Kan niet anders.quote:
Jeej.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik persoonlijk leuker
Maar je kan er wel leuk shoppen opzich
Weet waar je aan begint hèquote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jeej.
Jij gaat ook heel NL door.
Hier is het inmiddels ook kutweer jaquote:Op donderdag 25 april 2019 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
Wil ik nog even stukje gaan wandelen, begint het net met regenen
Valt mee hoor. Als kind in Tilburg gewoond, toen verhuisd naar waar ik nu woon, daarna in Rotterdam bij mijn ex gewoond en nu dus weer terug.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jeej.
Jij gaat ook heel NL door.
Buienradar had hier voorspelt dat het vanaf 15:00 zou blijven regenen. Om 15:30 tot net droog geweest en nu weer volle bak regen.quote:
Vertrouwde grondquote:Op donderdag 25 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Als kind in Tilburg gewoond, toen verhuisd naar waar ik nu woon, daarna in Rotterdam bij mijn ex gewoond en nu dus weer terug.
Vind zijn muziek sowieso mwah. Wel leuk om mee te zingenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
Die Bon Jovi schijnt wel echt een klootzak te zijn, daardoor heb ik wel iets minder sympathie voor zijn muziek. Maar ach.
Matigquote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buienradar had hier voorspelt dat het vanaf 15:00 zou blijven regenen. Om 15:30 tot net droog geweest en nu weer volle bak regen.
True truequote:Op donderdag 25 april 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind zijn muziek sowieso mwah. Wel leuk om mee te zingen
Ja precies. Wil wel gaan denken aan een huisje voor mijzelf. Eerst maar even alle rekeningen betalen en goed gaan sparenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent.
Rdam is wel fijn ja, leuke feestjes bezocht.
Goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies. Wil wel gaan denken aan een huisje voor mijzelf. Eerst maar even alle rekeningen betalen en goed gaan sparen
Veel plezierquote:Op donderdag 25 april 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond allen.
Ik ga naar familie.kopje
Veel plezier!quote:Op donderdag 25 april 2019 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond allen.
Ik ga naar familie.kopje
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet toch echt even snel meer rode puntjes scoren.
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?
Is nog wel ruimte voor een paar jaquote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit in Londen geweest?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:34 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn de plekken waar je allemaal geneukt hebt?
Ja tochquote:Op donderdag 25 april 2019 17:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is nog wel ruimte voor een paar ja
Neequote:
Ja! Londen is echtquote:
Lijkt me ook wel tof. Was er ooit bijna op stage gegaan, maar was geen plek meer.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja! Londen is echt
Ging er regelmatig naartoe, nu al even niet meer geweest
Waar zou je buiten Europa wel naar toe willen?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Maar sowieso nog veel landen die ik wil afvinken.Ben überhaupt nooit buiten Europa geweest.
Ik ook niet hahaquote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Maar sowieso nog veel landen die ik wil afvinken.Ben überhaupt nooit buiten Europa geweest.
ik ook maar eenmalig, in Europa is ook meer dan genoeg te zien.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:52 schreef I. het volgende:
Canada, VS, Colombia, Zuid-Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Zuid-Korea, Dubai, China, Indonesië, etc., etc.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waar zou je buiten Europa wel naar toe willen?
Zoveel mooie plekjes op de wereld.quote:
True. Ook iets toegankelijker / voordeliger.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ook maar eenmalig, in Europa is ook meer dan genoeg te zien.
Haha z'n beetje overal dusquote:Op donderdag 25 april 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[..]
Canada, VS, Colombia, Zuid-Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland, Japan, Zuid-Korea, Dubai, China, Indonesië, etc., etc.
Kloptquote:Op donderdag 25 april 2019 18:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha z'n beetje overal dus
En natuurlijk is er in Europa genoeg te zien maar China ofzo is toch wel ff wat anders dan de meeste Europese landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |