Rotterdam vond ik persoonlijk leukerquote:
Ik kom hier eigenlijk nooit in de stad.....dan ga ik liever naar Eindhoven of Den Boschquote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik persoonlijk leuker
Maar je kan er wel leuk shoppen opzich
MY HEART IS LIKE AN OPEN HIGHWAYquote:Op donderdag 25 april 2019 16:48 schreef I. het volgende:
[..]
I JUST WANT TO LIVE WHILE I'M ALIVEEEEEE
Nou jawel hoor. Maar ik verwacht een spectaculair einde voor mijzelf. Kan niet anders.quote:
Jeej.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik persoonlijk leuker
Maar je kan er wel leuk shoppen opzich
Weet waar je aan begint hèquote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jeej.
Jij gaat ook heel NL door.
Hier is het inmiddels ook kutweer jaquote:Op donderdag 25 april 2019 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
Wil ik nog even stukje gaan wandelen, begint het net met regenen
Valt mee hoor. Als kind in Tilburg gewoond, toen verhuisd naar waar ik nu woon, daarna in Rotterdam bij mijn ex gewoond en nu dus weer terug.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jeej.
Jij gaat ook heel NL door.
Buienradar had hier voorspelt dat het vanaf 15:00 zou blijven regenen. Om 15:30 tot net droog geweest en nu weer volle bak regen.quote:
Vertrouwde grondquote:Op donderdag 25 april 2019 16:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Als kind in Tilburg gewoond, toen verhuisd naar waar ik nu woon, daarna in Rotterdam bij mijn ex gewoond en nu dus weer terug.
Vind zijn muziek sowieso mwah. Wel leuk om mee te zingenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:52 schreef I. het volgende:
Die Bon Jovi schijnt wel echt een klootzak te zijn, daardoor heb ik wel iets minder sympathie voor zijn muziek. Maar ach.
Matigquote:Op donderdag 25 april 2019 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Buienradar had hier voorspelt dat het vanaf 15:00 zou blijven regenen. Om 15:30 tot net droog geweest en nu weer volle bak regen.
True truequote:Op donderdag 25 april 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind zijn muziek sowieso mwah. Wel leuk om mee te zingen
Ja precies. Wil wel gaan denken aan een huisje voor mijzelf. Eerst maar even alle rekeningen betalen en goed gaan sparenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent.
Rdam is wel fijn ja, leuke feestjes bezocht.
Goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies. Wil wel gaan denken aan een huisje voor mijzelf. Eerst maar even alle rekeningen betalen en goed gaan sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |