neeeeee nooit maar ik wil je ook niet onnodig wakker houdenquote:
zal ik vragen of ze hem verwijderen gewoon om hplc te pesten?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:29 schreef scrupuleus het volgende:
Hansie doet wel zijn best om de hahaatjes award te prolongeren
Wat een sadist ben jij zeg!quote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
neeeeee nooit maar ik wil je ook niet onnodig wakker houden
[..]
zal ik vragen of ze hem verwijderen gewoon om hplc te pesten?
Ooh jij mag dat hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
nja zegquote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Best drukquote:Op woensdag 24 april 2019 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in dat geval hallo hoe was je dag?
Jaa moet interviews plannen uitvoeren uittypen analyseren dus best wat werk te doenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
druk met studie?
wel goed hoor, wat dingetjes af kunnen krijgen
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jaa moet interviews plannen uitvoeren uittypen analyseren dus best wat werk te doen
Hoe was het bij AZ gister ?
Wat nou als Guus gaat vertrekken?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?
AZ was voor 80% vd tijd niet om aan te gluren, maar hey ik zat in de zon aan het bier naar Guus Til te kijken. Ik klaag niet.
Dan vertrek ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 22:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat nou als Guus gaat vertrekken?
Vind je til knap?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?
AZ was voor 80% vd tijd niet om aan te gluren, maar hey ik zat in de zon aan het bier naar Guus Til te kijken. Ik klaag niet.
naar ons aller Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 22:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat nou als Guus gaat vertrekken?
Ik vind het leuke jongenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vind je til knap?
Heb je een seizoenkaart eigenlijk
Vast welquote:
Dan vertrek ik nietquote:
Met wie ga je nu meestal heen dan? Lijkt me wel kut als je gevoel heb dat je altijd heen moet met seizoenkaartquote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het leuke jongen
En nee helaas niet, want ik kan niet naar alle wedstrijden of nu ja dan moet ik alleen en dat vind ik eng.
[..]
Vast wel
[..]
Dan vertrek ik niet
Ahhhhquote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
En nee helaas niet, want ik kan niet naar alle wedstrijden of nu ja dan moet ik alleen en dat vind ik eng.
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met wie ga je nu meestal heen dan? Lijkt me wel kut als je gevoel heb dat je altijd heen moet met seizoenkaart
quote:
Eensquote:
Hopelijk dat AZ nog een beetje gas gaat geven, maar ja, ze spelen helemaal nergens meer voor nuquote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.
Reden waarom ik AZ PSV misloop
[..]
[..]
Eens
Dat was ook weer lief bedoeld, wat is dat toch met jou..quote:
Is jouw pa voor feyenoord ja?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.
Reden waarom ik AZ PSV misloop
[..]
[..]
Eens
Nope, maar zou wel leuk zijn als ze geen puntenverlies hebben in eigen huis tegen traditionele top drie dit seizoen. Dat belooft hopelijk wat voor volgend seizoenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk dat AZ nog een beetje gas gaat geven, maar ja, ze spelen helemaal nergens meer voor nu
quote:Op woensdag 24 april 2019 23:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat was ook weer lief bedoeld, wat is dat toch met jou..
Jaaaaaquote:Op woensdag 24 april 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is jouw pa voor feyenoord ja?
Wanneer is AZ psv dan
Komt wel goed..quote:Op woensdag 24 april 2019 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope, maar zou wel leuk zijn als ze geen puntenverlies hebben in eigen huis tegen traditionele top drie dit seizoen. Dat belooft hopelijk wat voor volgend seizoen
[..]ik ben te achterdochtig
AZ is meer dan redelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij voor een redelijke club
Die Van Bommel kan af en toe wel een partijtje janken trouwens, is helemaal nergens voor nodigquote:
Passie jongenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die Van Bommel kan af en toe wel een partijtje janken trouwens, is helemaal nergens voor nodig
the ball is round and the grass is greenquote:
Dat had je nog niet gevraagdquote:
Klinkt als een vrij rustige koningsdagquote:Op woensdag 24 april 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had je nog niet gevraagd
Ik vind koningsdag saai eigenlijk. Mijn zusje krijgt haar bank dus denk dat ik die ga bekijken en dan tompouce eten en misschien de vrijmarkt even over.
En jij?
Afkijken moet dat zijnquote:
Kloptquote:Op woensdag 24 april 2019 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klinkt als een vrij rustige koningsdag
Nee ik eigenlijk zelfde gevoel. Heb er vrij weinig mee. We waren van plan om te gaan bbqen met de vriendengroep
Ga je ons al verlaten?quote:
En meestal ook matige muziek. Ik snap je volledigquote:Op woensdag 24 april 2019 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KloptIk vind het gewoon zonde om met semi bagger weer x aantal euro's aan festival kaartje te spenderen en dan x aantal euro's aan overpriced eten en drinken daar
Oh dat is nog wel gezellig. Hopelijk wel beetje redelijk weer.
[..]
Ga je ons al verlaten?
Ook dat, of je bent iedereen kwijt. En ja klopt of mensen die continu met telefoon alles zitten te filmen of fotos maken waardoor je niet goed kan kijken of genietenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
En meestal ook matige muziek. Ik snap je volledigook veel hipsters die geforceerd doen alsof ze het leuk hebben
Ja ben bang dat het weer roet in het eten gaat gooien (niet letterlijk)
Nee nog niet hoor ik fok netjes door vanuit bed
tot de avondquote:Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht nog dat het lekker weer zou worden vandaag
Allemaal yogasnuivers ookquote:Op woensdag 24 april 2019 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook dat, of je bent iedereen kwijt. En ja klopt of mensen die continu met telefoon alles zitten te filmen of fotos maken waardoor je niet goed kan kijken of genieten
Heeft een van je vrienden geen overdekt gedeelte in de tuin? Dan kan dat nog wel misschien :p
Bikkel ben je ook he
Allemaal weggegooid geldquote:Op woensdag 24 april 2019 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Allemaal yogasnuivers ookop die festivals. Heb vaak ook probleem dat ik teveel munten haal en dat die met festivals maar 1x geldig zijn. Mooi zonde
Ja moet vast wel goedkomen. Maat van me heeft half overdekte schuur ook met terrasverwarming dus we kunnen daar wel zitten denk ik
Bedankt, speciaal voor jou he
Ik ga nu wel slapen flipsie. Morgen beetje fit zijn. Slaap lekker alvast hequote:Op woensdag 24 april 2019 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal weggegooid geld![]()
Terrasverwarming is wel erg chillBeetje bbq en bier erbij niks op aan te merken
Lief
dankjewel JCgod Slaap zachtquote:Op woensdag 24 april 2019 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga nu wel slapen flipsie. Morgen beetje fit zijn. Slaap lekker alvast he
quote:Op woensdag 24 april 2019 23:59 schreef I. het volgende:
Is het weer droog ja? Kan ik eindelijk m'n camera uit m'n auto halen
Nicequote:Op donderdag 25 april 2019 00:05 schreef I. het volgende:
Nog steeds harde regen hier, maar heb m'n camera wel nu
Laat ons mee genieten.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:16 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of er nog iets leuks tussenzit. Ben bang dat het tegenvalt
Ik was net te laat, zonnetje viel snel weg achter de wolkenquote:
Gvd man.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ik was net te laat, zonnetje viel snel weg achter de wolkenEn ik heb ook een verkeerde route gelopen, niet echt een heel mooi gebied gezien.
Zonde.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:19 schreef I. het volgende:
Wel paarden gezien, maar ook vrij verstopt tussen het riet.
Was toch een lege accu. Vent van de ANWB kon het probleem niet echt plaatsen, omdat de auto wel gewoon startte toen ik die kant op reed.. En in die twee uurtjes die ik daar heb gestaan kon de accu ook niet compleet leeggelopen zijn.. Lampen stonden gewoon uit etc., best vreemd dus. Mja, hij heeft nog even gecheckt of de accu 'lek' was oid., maar blijkbaar niet. Dynamo laadde de accu ook weer gewoon netjes bij.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde.
Hoest met je auto afgelopen?
Wtfquote:Op donderdag 25 april 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[..]
Was toch een lege accu. Vent van de ANWB kon het probleem niet echt plaatsen, omdat de auto wel gewoon startte toen ik die kant op reed.. En in die twee uurtjes die ik daar heb gestaan kon de accu ook niet compleet leeggelopen zijn.. Lampen stonden gewoon uit etc., best vreemd dus. Mja, hij heeft nog even gecheckt of de accu 'lek' was oid., maar blijkbaar niet. Dynamo laadde de accu ook weer gewoon netjes bij.
Raarrrr
Kan beter, maar thanksquote:
Je stelt te hoge eisen?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:36 schreef I. het volgende:
[..]
Kan beter, maar thanksDit zijn tot nu toe de enige twee die ik na wat nabewerking überhaupt durf te laten zien
Van de 80 foto's die ik geschoten heb
Vind ik wel jammer
Ik hou van deze instellingquote:Op donderdag 25 april 2019 00:38 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien, maar ik weet dat ik beter kan
Altijd kritisch blijven toch.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou van deze instelling
Zal wel te ruig zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:47 schreef I. het volgende:
Die liep alleen in een afgesloten weide, net iets minder natuurgebied
Deze foto zou nog beter zijn als het paard niet zo in het midden isquote:
Gras is groen hequote:Op donderdag 25 april 2019 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze foto zou nog beter zijn als het paard niet zo in het midden is
Was wel lastig in dat gebied. Veel bosjes en ellende die de foto er ook niet mooier op maakten.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze foto zou nog beter zijn als het paard niet zo in het midden is
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:52 schreef I. het volgende:
[..]
Heeft dr wilde haren nog niet verloren.
Ik heb geen seconde ervan gezienquote:Op donderdag 25 april 2019 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de derde plek
Als ik dat mag zeggen.
Nee snap ik. Kan me er ook weinig van herinneren.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde ervan gezien
Als ik dat mag zeggen
Op naar volgend seizoen. Kijken of ik er dan weer beetje interesse in krijgquote:Op donderdag 25 april 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee snap ik. Kan me er ook weinig van herinneren.
Aliens confirmedquote:Op donderdag 25 april 2019 00:58 schreef I. het volgende:
Op dit soort momenten had ik heel graag een zoomlens willen hebben.
[ afbeelding ]
Camera stukje verschuiven en dan wat bijsnijden tochquote:Op donderdag 25 april 2019 00:53 schreef I. het volgende:
[..]
Was wel lastig in dat gebied. Veel bosjes en ellende die de foto er ook niet mooier op maakten.
Op hoeveel mm kan je nu max schieten?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:58 schreef I. het volgende:
Op dit soort momenten had ik heel graag een zoomlens willen hebben.
[ afbeelding ]
Ja true, maar bijsnijden blijf ik lastig vinden.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Camera stukje verschuiven en dan wat bijsnijden toch
18-55mm lens heb ik, kitlens.quote:[..]
Op hoeveel mm kan je nu max schieten?
Voor foto's van dieren etc, en in natuurgebieden is het wel handig.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook geen telelens en alleen kitlens, maar weet niet of ik er een ga aanschaffen. Zoomfoto's maak ik zelden
Ja dat wel. Alleen zijn dieren bij mij vaker een onderdeel dan onderwerp van een fotoquote:Op donderdag 25 april 2019 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Voor foto's van dieren etc, en in natuurgebieden is het wel handig.
Ah, zoquote:Op donderdag 25 april 2019 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wel. Alleen zijn dieren bij mij vaker een onderdeel dan onderwerp van een foto
Goedemorgen. Ik kom hier speciaal om jou een goede morgen te wensenquote:
Goedemorgen Mickyquote:Op donderdag 25 april 2019 06:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik kom hier speciaal om jou een goede morgen te wensen
Ja he💋quote:
Haha nee zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 06:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog even zeggen dat je van hem houdt voordat je gaat vliegen.
Ga je zo vliegen?quote:Op donderdag 25 april 2019 06:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha nee zo erg is het nou ook weer niet.
Ja zeker. We gaan over vier minuten taxienquote:Op donderdag 25 april 2019 06:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga je zo vliegen?
Goede reis dan, veel plezier daar
Nu.quote:Op donderdag 25 april 2019 06:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. We gaan over vier minuten taxien
Sterktequote:Op donderdag 25 april 2019 06:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Voor de vliegfanaten. Fr2828 zit ik in
Goedemorgenquote:Op donderdag 25 april 2019 07:17 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Fijne vakantie/goed reis Mickytjuh.
Jouw? Hallo! Ik ben geen bezitquote:Op donderdag 25 april 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
huh, WIE WAT WAAR? Wie heeft een date met mijn tamieke
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 25 april 2019 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Morgen hoop ik.
Vanavond even kijken hoe de vlag ervoor staat.
Thanks! We zijn goed aangekomenquote:Op donderdag 25 april 2019 07:17 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Fijne vakantie/goed reis Mickytjuh.
Alle vrouwen gaan er onder mijn neus vandoor )=quote:Op donderdag 25 april 2019 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jouw? Hallo! Ik ben geen bezit
En jij bent nogsteeds bezet
Wel morgen even je vlag goed wassen voordat je hem fier tentoonstelt.Hquote:Op donderdag 25 april 2019 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Morgen hoop ik.
Vanavond even kijken hoe de vlag ervoor staat.
oi Kiidquote:
Moest lachenquote:
Hoeveel wil je er hebben dan mooiboy?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alle vrouwen gaan er onder mijn neus vandoor )=
hoi naatje, 12 uur VU?quote:
Jezus dat is vroegquote:
We gaan niet wachten tot jij mssn ooit weer uit elkaar gaat met je chick.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ahw.........quote:Op donderdag 25 april 2019 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja al doet het mij pijnquote:Op donderdag 25 april 2019 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We gaan niet wachten tot jij mssn ooit weer uit elkaar gaat met je chick.
En wat denk je van mij/ons dan???quote:Op donderdag 25 april 2019 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja al doet het mij pijn
je bent een man. ben niets anders gewendquote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik denk alleen aan mezelf
sick burn. Ik voel het hier zelfsquote:Op donderdag 25 april 2019 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
je bent een man. ben niets anders gewend
Nouja, ik had eerder thuis kunnen zijn, maar toen regende het echt enorm, dus vroeg ik iemand of ik even de regen kan afwachten bij hem thuis en daar ging ik GoT kijken...quote:
Wat een verhaal. Schrijf er een boek over.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik had eerder thuis kunnen zijn, maar toen regende het echt enorm, dus vroeg ik iemand of ik even de regen kan afwachten bij hem thuis en daar ging ik GoT kijken...
daar heb ik FOK! voorquote:Op donderdag 25 april 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Schrijf er een boek over.
Goed puntquote:
Morgen is het wel droog en zonnigquote:
Ja, dan moet ik werkenquote:
Eerst hemelvaart en dan Pinksteren......dacht ik.....quote:Op donderdag 25 april 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende 4 daagse werkweek? Hemelvaart of Pinksteren?
Hemelvaart, pinksteren is in juniquote:Op donderdag 25 april 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende 4 daagse werkweek? Hemelvaart of Pinksteren?
? Je vriendin is meervoud geworden?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
En krijgen we vakantiegeld
Echt gewoon 4 dagen bitches neuken, geld uitgeven en nooit meer werken
Ik heb stiekem de hoop dat je dan weer vrijgezel bentquote:Op donderdag 25 april 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
? Je vriendin is meervoud geworden?
Ben ik bezet dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb stiekem de hoop dat je dan weer vrijgezel bent
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst hemelvaart en dan Pinksteren......dacht ik.....
HNNNG nog ffe wachten dusquote:
Je hebt toch morgen je date met scrupquote:Op donderdag 25 april 2019 09:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik werken
Maar zaterdag wordt het waarschijnlijk gewoon kut
Laat het niet in het water vallenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt toch morgen je date met scrup
Dat hoop ik niet voor je.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat het niet in het water vallen
Klopt. Mag je digitaal uithuilen op m'n schouderquote:
Helaas wel ja. Maandje nog, maar daarna is het juni en kunnen we uitkijken naar een 'zomervakantie'. Al vind ik 2-3 weken nog niet echt genoeg mjaquote:
En ondertussen mij de hele tijd cockblocken om mij voor jezelf te hebben..quote:Op donderdag 25 april 2019 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Mag je digitaal uithuilen op m'n schouder
Maar dat vertellen we niemandquote:Op donderdag 25 april 2019 10:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En ondertussen mij de hele tijd cockblocken om mij voor jezelf te hebben..
Kopje wil ik niet delen.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:09 schreef dud0r het volgende:
Misschien willen kopje en flips wel meedoen met ons scrup
Mag ik ookquote:Op donderdag 25 april 2019 10:09 schreef dud0r het volgende:
Alleen als je je eigen chick ook meebrengtquote:
Oh. Jammer.quote:
Primaquote:Op donderdag 25 april 2019 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je je eigen chick ook meebrengt
[..]
Oh. Jammer.
je moet ergens mee beginnen hequote:Op donderdag 25 april 2019 10:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Maandje nog, maar daarna is het juni en kunnen we uitkijken naar een 'zomervakantie'. Al vind ik 2-3 weken nog niet echt genoeg mja
7 vakanties?quote:
Dan is het niet echt een vakantiequote:Op donderdag 25 april 2019 10:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben tijdens zo'n vakantie wel meer een werkpaard dan een luxepaard.
Ik heb drie dagen gehad in Maart vlak voordat de kleine man naar school ging.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb tot nu toe 2 vrije dagen gehad. WAjongers lachen erom
Heyyyy goedemorgenquote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
ik twijfel of ik mijn volgende vakantie in Nederland, Europa of Azie zal doorbrengen.
Oh zoals @haags_kwartiertje dusquote:
Dan zal het wel een kutwijf zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoiets, maar die ontvlucht zijn vrouw door te werken
Het is bar en boos vriend. Maar probeer altijd de eerste helft van het jaar zo min mogelijk op te nemen. Dat maakt het laatste deel weer iets makkelijkerquote:Op donderdag 25 april 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen gehad in Maart vlak voordat de kleine man naar school ging.
Verder alleen de weekenden.
Ik zou graag meegaan 🤗🤗quote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
ik twijfel of ik mijn volgende vakantie in Nederland, Europa of Azie zal doorbrengen.
Lekker geslapen?quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heyyyy
[..]
Wat ben je ook een rebel
Zit ik nu te luisterenquote:
Eerste wereld problemen.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
Wat lief, we kunnen ook alle drie doen, dan spaar ik nog mooi even milesquote:
Opzich welquote:Op donderdag 25 april 2019 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
valt wel mee hoor, ben al goed bezig vandaag al zeg ik het zelf.
Die heb ik alleen maarquote:
Ook wel, werd 1 minuut voor de wekker wakker en de zon scheen door het rolgordijn op mijn gezichtquote:Op donderdag 25 april 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
Opzich wel En jij?
Je hebt nog niet een note erbij dus zal nog wel meevallen ja.
Ik weet alleen dat er geluidsgolven uit komen als ze goed werken, maar daar houdt het bij op.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:56 schreef Amarantha het volgende:
Is hier iemand die toevallig heel veel van speakers enz weet?
Hplc is een echte audiofielquote:Op donderdag 25 april 2019 10:56 schreef Amarantha het volgende:
Is hier iemand die toevallig heel veel van speakers enz weet?
Gewoon klikken op 'nieuw topic'. Klinkt moeilijker dan het isquote:Op donderdag 25 april 2019 10:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen zin om een topic te openen want snap het zelf amper.
Ja toch maar gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon klikken op 'nieuw topic'. Klinkt moeilijker dan het is
quote:
Ideaal wakker wordenquote:Op donderdag 25 april 2019 10:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook wel, werd 1 minuut voor de wekker wakker en de zon scheen door het rolgordijn op mijn gezicht
Ik bedoelde ook op mijn werk en niet hier op FOK!
Hoereer mij nietquote:Op donderdag 25 april 2019 10:09 schreef dud0r het volgende:
Zekerquote:Op donderdag 25 april 2019 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ideaal wakker worden
Ohhh op je werk, goed dat je daar goed bezig bent
Kun je mooi weer een dag vrij nemenquote:Op donderdag 25 april 2019 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker
Echt hè, zo meteen zijn ze nog blij met me hier
quote:
hey boysquote:
Hi gurlllll.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kun je mooi weer een dag vrij nemen
[..]
[..]
hey boys
Wel goeeeeedquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goeeeeed
Ben alleen aan het twijfelen. Ik moet nog naar kantoor dus als ik nu ga, kan ik daar lunchen of zal ik eerst nog hier lunchen en dan gaan???
Hoe is het met jou?
3.5 dag werkenquote:Op donderdag 25 april 2019 12:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Morgen weer een half dagje waarschijnlijk
niets bijzondersquote:Op donderdag 25 april 2019 12:26 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je thuis voor lunch gaat maken
In jouw geval zou ik kantoor gaan lunchen.quote:Op donderdag 25 april 2019 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel goeeeeed
Ben alleen aan het twijfelen. Ik moet nog naar kantoor dus als ik nu ga, kan ik daar lunchen of zal ik eerst nog hier lunchen en dan gaan???
Hoe is het met jou?
haha 3,5 dag, denk eerder één dag totaal gewerktquote:Op donderdag 25 april 2019 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
3.5 dag werken
ambtenaar gespot
[..]
niets bijzondersoke oke brb ik ga naar kantoor
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niets bijzondersoke oke brb ik ga naar kantoor
Dat is zeker aangenaamquote:Op donderdag 25 april 2019 12:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik kantoor gaan lunchen.
Hier gaat het wel prima, lekker middag vrij met dit weer dus mag niet klagen.
Ruilen?????quote:Op donderdag 25 april 2019 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha 3,5 dag, denk eerder één dag totaal gewerkt
ik fix toch thuis watquote:Op donderdag 25 april 2019 12:28 schreef I. het volgende:
[..]
Tenzij je geen zin in haast hebt, dan gewoon rustig even thuis wat fixen.
Ik denk niet dat ik gelukkig word van jouw type baanquote:Op donderdag 25 april 2019 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker aangenaam
[..]
Ruilen?????
[..]
ik fix toch thuis watwant anders is alles op als ik op kantoor ben
quote:Op donderdag 25 april 2019 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
Maar verder wel ok hoor, net gesprekje met studieadviseur en zometeen gesprekje over paper waar ik al cijfer terug voor heb, direct daarna gesprekje studiebegeleider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |