neeeeee nooit maar ik wil je ook niet onnodig wakker houdenquote:
zal ik vragen of ze hem verwijderen gewoon om hplc te pesten?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:29 schreef scrupuleus het volgende:
Hansie doet wel zijn best om de hahaatjes award te prolongeren
Wat een sadist ben jij zeg!quote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
neeeeee nooit maar ik wil je ook niet onnodig wakker houden
[..]
zal ik vragen of ze hem verwijderen gewoon om hplc te pesten?
Ooh jij mag dat hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
nja zegquote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Best drukquote:Op woensdag 24 april 2019 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in dat geval hallo hoe was je dag?
Jaa moet interviews plannen uitvoeren uittypen analyseren dus best wat werk te doenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
druk met studie?
wel goed hoor, wat dingetjes af kunnen krijgen
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jaa moet interviews plannen uitvoeren uittypen analyseren dus best wat werk te doen
Hoe was het bij AZ gister ?
Wat nou als Guus gaat vertrekken?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?
AZ was voor 80% vd tijd niet om aan te gluren, maar hey ik zat in de zon aan het bier naar Guus Til te kijken. Ik klaag niet.
Dan vertrek ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 22:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat nou als Guus gaat vertrekken?
Vind je til knap?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?
AZ was voor 80% vd tijd niet om aan te gluren, maar hey ik zat in de zon aan het bier naar Guus Til te kijken. Ik klaag niet.
naar ons aller Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 22:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat nou als Guus gaat vertrekken?
Ik vind het leuke jongenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vind je til knap?
Heb je een seizoenkaart eigenlijk
Vast welquote:
Dan vertrek ik nietquote:
Met wie ga je nu meestal heen dan? Lijkt me wel kut als je gevoel heb dat je altijd heen moet met seizoenkaartquote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het leuke jongen
En nee helaas niet, want ik kan niet naar alle wedstrijden of nu ja dan moet ik alleen en dat vind ik eng.
[..]
Vast wel
[..]
Dan vertrek ik niet
Ahhhhquote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
En nee helaas niet, want ik kan niet naar alle wedstrijden of nu ja dan moet ik alleen en dat vind ik eng.
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met wie ga je nu meestal heen dan? Lijkt me wel kut als je gevoel heb dat je altijd heen moet met seizoenkaart
quote:
Eensquote:
Hopelijk dat AZ nog een beetje gas gaat geven, maar ja, ze spelen helemaal nergens meer voor nuquote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.
Reden waarom ik AZ PSV misloop
[..]
[..]
Eens
Dat was ook weer lief bedoeld, wat is dat toch met jou..quote:
Is jouw pa voor feyenoord ja?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.
Reden waarom ik AZ PSV misloop
[..]
[..]
Eens
Nope, maar zou wel leuk zijn als ze geen puntenverlies hebben in eigen huis tegen traditionele top drie dit seizoen. Dat belooft hopelijk wat voor volgend seizoenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk dat AZ nog een beetje gas gaat geven, maar ja, ze spelen helemaal nergens meer voor nu
quote:Op woensdag 24 april 2019 23:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat was ook weer lief bedoeld, wat is dat toch met jou..
Jaaaaaquote:Op woensdag 24 april 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is jouw pa voor feyenoord ja?
Wanneer is AZ psv dan
Komt wel goed..quote:Op woensdag 24 april 2019 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nope, maar zou wel leuk zijn als ze geen puntenverlies hebben in eigen huis tegen traditionele top drie dit seizoen. Dat belooft hopelijk wat voor volgend seizoen
[..]ik ben te achterdochtig
AZ is meer dan redelijkquote:Op woensdag 24 april 2019 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij voor een redelijke club
Die Van Bommel kan af en toe wel een partijtje janken trouwens, is helemaal nergens voor nodigquote:
Passie jongenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die Van Bommel kan af en toe wel een partijtje janken trouwens, is helemaal nergens voor nodig
the ball is round and the grass is greenquote:
Dat had je nog niet gevraagdquote:
Klinkt als een vrij rustige koningsdagquote:Op woensdag 24 april 2019 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had je nog niet gevraagd
Ik vind koningsdag saai eigenlijk. Mijn zusje krijgt haar bank dus denk dat ik die ga bekijken en dan tompouce eten en misschien de vrijmarkt even over.
En jij?
Afkijken moet dat zijnquote:
Kloptquote:Op woensdag 24 april 2019 23:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klinkt als een vrij rustige koningsdag
Nee ik eigenlijk zelfde gevoel. Heb er vrij weinig mee. We waren van plan om te gaan bbqen met de vriendengroep
Ga je ons al verlaten?quote:
En meestal ook matige muziek. Ik snap je volledigquote:Op woensdag 24 april 2019 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KloptIk vind het gewoon zonde om met semi bagger weer x aantal euro's aan festival kaartje te spenderen en dan x aantal euro's aan overpriced eten en drinken daar
Oh dat is nog wel gezellig. Hopelijk wel beetje redelijk weer.
[..]
Ga je ons al verlaten?
Ook dat, of je bent iedereen kwijt. En ja klopt of mensen die continu met telefoon alles zitten te filmen of fotos maken waardoor je niet goed kan kijken of genietenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
En meestal ook matige muziek. Ik snap je volledigook veel hipsters die geforceerd doen alsof ze het leuk hebben
Ja ben bang dat het weer roet in het eten gaat gooien (niet letterlijk)
Nee nog niet hoor ik fok netjes door vanuit bed
tot de avondquote:Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht nog dat het lekker weer zou worden vandaag
Allemaal yogasnuivers ookquote:Op woensdag 24 april 2019 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook dat, of je bent iedereen kwijt. En ja klopt of mensen die continu met telefoon alles zitten te filmen of fotos maken waardoor je niet goed kan kijken of genieten
Heeft een van je vrienden geen overdekt gedeelte in de tuin? Dan kan dat nog wel misschien :p
Bikkel ben je ook he
Allemaal weggegooid geldquote:Op woensdag 24 april 2019 23:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Allemaal yogasnuivers ookop die festivals. Heb vaak ook probleem dat ik teveel munten haal en dat die met festivals maar 1x geldig zijn. Mooi zonde
Ja moet vast wel goedkomen. Maat van me heeft half overdekte schuur ook met terrasverwarming dus we kunnen daar wel zitten denk ik
Bedankt, speciaal voor jou he
Ik ga nu wel slapen flipsie. Morgen beetje fit zijn. Slaap lekker alvast hequote:Op woensdag 24 april 2019 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allemaal weggegooid geld![]()
Terrasverwarming is wel erg chillBeetje bbq en bier erbij niks op aan te merken
Lief
dankjewel JCgod Slaap zachtquote:Op woensdag 24 april 2019 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga nu wel slapen flipsie. Morgen beetje fit zijn. Slaap lekker alvast he
quote:Op woensdag 24 april 2019 23:59 schreef I. het volgende:
Is het weer droog ja? Kan ik eindelijk m'n camera uit m'n auto halen
Nicequote:Op donderdag 25 april 2019 00:05 schreef I. het volgende:
Nog steeds harde regen hier, maar heb m'n camera wel nu
Laat ons mee genieten.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:16 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of er nog iets leuks tussenzit. Ben bang dat het tegenvalt
Ik was net te laat, zonnetje viel snel weg achter de wolkenquote:
Gvd man.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ik was net te laat, zonnetje viel snel weg achter de wolkenEn ik heb ook een verkeerde route gelopen, niet echt een heel mooi gebied gezien.
Zonde.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:19 schreef I. het volgende:
Wel paarden gezien, maar ook vrij verstopt tussen het riet.
Was toch een lege accu. Vent van de ANWB kon het probleem niet echt plaatsen, omdat de auto wel gewoon startte toen ik die kant op reed.. En in die twee uurtjes die ik daar heb gestaan kon de accu ook niet compleet leeggelopen zijn.. Lampen stonden gewoon uit etc., best vreemd dus. Mja, hij heeft nog even gecheckt of de accu 'lek' was oid., maar blijkbaar niet. Dynamo laadde de accu ook weer gewoon netjes bij.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonde.
Hoest met je auto afgelopen?
Wtfquote:Op donderdag 25 april 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[..]
Was toch een lege accu. Vent van de ANWB kon het probleem niet echt plaatsen, omdat de auto wel gewoon startte toen ik die kant op reed.. En in die twee uurtjes die ik daar heb gestaan kon de accu ook niet compleet leeggelopen zijn.. Lampen stonden gewoon uit etc., best vreemd dus. Mja, hij heeft nog even gecheckt of de accu 'lek' was oid., maar blijkbaar niet. Dynamo laadde de accu ook weer gewoon netjes bij.
Raarrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |