nja zegquote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
neeeeee nooit maar ik wil je ook niet onnodig wakker houden
[..]
zal ik vragen of ze hem verwijderen gewoon om hplc te pesten?
Best drukquote:Op woensdag 24 april 2019 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in dat geval hallo hoe was je dag?
Jaa moet interviews plannen uitvoeren uittypen analyseren dus best wat werk te doenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
druk met studie?
wel goed hoor, wat dingetjes af kunnen krijgen
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jaa moet interviews plannen uitvoeren uittypen analyseren dus best wat werk te doen
Hoe was het bij AZ gister ?
Wat nou als Guus gaat vertrekken?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?
AZ was voor 80% vd tijd niet om aan te gluren, maar hey ik zat in de zon aan het bier naar Guus Til te kijken. Ik klaag niet.
Dan vertrek ik ookquote:Op woensdag 24 april 2019 22:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat nou als Guus gaat vertrekken?
Vind je til knap?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook best wel vervelend om te doen. Begint het einde in zicht te komen?
AZ was voor 80% vd tijd niet om aan te gluren, maar hey ik zat in de zon aan het bier naar Guus Til te kijken. Ik klaag niet.
naar ons aller Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2019 22:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat nou als Guus gaat vertrekken?
Ik vind het leuke jongenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vind je til knap?
Heb je een seizoenkaart eigenlijk
Vast welquote:
Dan vertrek ik nietquote:
Met wie ga je nu meestal heen dan? Lijkt me wel kut als je gevoel heb dat je altijd heen moet met seizoenkaartquote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het leuke jongen
En nee helaas niet, want ik kan niet naar alle wedstrijden of nu ja dan moet ik alleen en dat vind ik eng.
[..]
Vast wel
[..]
Dan vertrek ik niet
Ahhhhquote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Flippiee het volgende:
En nee helaas niet, want ik kan niet naar alle wedstrijden of nu ja dan moet ik alleen en dat vind ik eng.
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Met wie ga je nu meestal heen dan? Lijkt me wel kut als je gevoel heb dat je altijd heen moet met seizoenkaart
quote:
Eensquote:
Hopelijk dat AZ nog een beetje gas gaat geven, maar ja, ze spelen helemaal nergens meer voor nuquote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.
Reden waarom ik AZ PSV misloop
[..]
[..]
Eens
Dat was ook weer lief bedoeld, wat is dat toch met jou..quote:
Is jouw pa voor feyenoord ja?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa maar ja als Feyenoord moet dan gaat dat voor.
Reden waarom ik AZ PSV misloop
[..]
[..]
Eens
Nope, maar zou wel leuk zijn als ze geen puntenverlies hebben in eigen huis tegen traditionele top drie dit seizoen. Dat belooft hopelijk wat voor volgend seizoenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk dat AZ nog een beetje gas gaat geven, maar ja, ze spelen helemaal nergens meer voor nu
quote:Op woensdag 24 april 2019 23:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat was ook weer lief bedoeld, wat is dat toch met jou..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |