Ik heb drie dagen gehad in Maart vlak voordat de kleine man naar school ging.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb tot nu toe 2 vrije dagen gehad. WAjongers lachen erom
Heyyyy goedemorgenquote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
ik twijfel of ik mijn volgende vakantie in Nederland, Europa of Azie zal doorbrengen.
Oh zoals @haags_kwartiertje dusquote:
Dan zal het wel een kutwijf zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoiets, maar die ontvlucht zijn vrouw door te werken
Het is bar en boos vriend. Maar probeer altijd de eerste helft van het jaar zo min mogelijk op te nemen. Dat maakt het laatste deel weer iets makkelijkerquote:Op donderdag 25 april 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen gehad in Maart vlak voordat de kleine man naar school ging.
Verder alleen de weekenden.
Ik zou graag meegaan 🤗🤗quote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
ik twijfel of ik mijn volgende vakantie in Nederland, Europa of Azie zal doorbrengen.
Lekker geslapen?quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heyyyy
[..]
Wat ben je ook een rebel
Zit ik nu te luisterenquote:
Eerste wereld problemen.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
Wat lief, we kunnen ook alle drie doen, dan spaar ik nog mooi even milesquote:
Opzich welquote:Op donderdag 25 april 2019 10:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
valt wel mee hoor, ben al goed bezig vandaag al zeg ik het zelf.
Die heb ik alleen maarquote:
Ook wel, werd 1 minuut voor de wekker wakker en de zon scheen door het rolgordijn op mijn gezichtquote:Op donderdag 25 april 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
Opzich wel En jij?
Je hebt nog niet een note erbij dus zal nog wel meevallen ja.
Ik weet alleen dat er geluidsgolven uit komen als ze goed werken, maar daar houdt het bij op.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:56 schreef Amarantha het volgende:
Is hier iemand die toevallig heel veel van speakers enz weet?
Hplc is een echte audiofielquote:Op donderdag 25 april 2019 10:56 schreef Amarantha het volgende:
Is hier iemand die toevallig heel veel van speakers enz weet?
Gewoon klikken op 'nieuw topic'. Klinkt moeilijker dan het isquote:Op donderdag 25 april 2019 10:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen zin om een topic te openen want snap het zelf amper.
Ja toch maar gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon klikken op 'nieuw topic'. Klinkt moeilijker dan het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |