Kan beter, maar thanksquote:
Je stelt te hoge eisen?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:36 schreef I. het volgende:
[..]
Kan beter, maar thanksDit zijn tot nu toe de enige twee die ik na wat nabewerking überhaupt durf te laten zien
Van de 80 foto's die ik geschoten heb
Vind ik wel jammer
Ik hou van deze instellingquote:Op donderdag 25 april 2019 00:38 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien, maar ik weet dat ik beter kan
Altijd kritisch blijven toch.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou van deze instelling
Zal wel te ruig zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:47 schreef I. het volgende:
Die liep alleen in een afgesloten weide, net iets minder natuurgebied
Deze foto zou nog beter zijn als het paard niet zo in het midden isquote:
Gras is groen hequote:Op donderdag 25 april 2019 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze foto zou nog beter zijn als het paard niet zo in het midden is
Was wel lastig in dat gebied. Veel bosjes en ellende die de foto er ook niet mooier op maakten.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze foto zou nog beter zijn als het paard niet zo in het midden is
quote:Op donderdag 25 april 2019 00:52 schreef I. het volgende:
[..]
Heeft dr wilde haren nog niet verloren.
Ik heb geen seconde ervan gezienquote:Op donderdag 25 april 2019 00:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de derde plek
Als ik dat mag zeggen.
Nee snap ik. Kan me er ook weinig van herinneren.quote:Op donderdag 25 april 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde ervan gezien
Als ik dat mag zeggen
Op naar volgend seizoen. Kijken of ik er dan weer beetje interesse in krijgquote:Op donderdag 25 april 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee snap ik. Kan me er ook weinig van herinneren.
Aliens confirmedquote:Op donderdag 25 april 2019 00:58 schreef I. het volgende:
Op dit soort momenten had ik heel graag een zoomlens willen hebben.
[ afbeelding ]
Camera stukje verschuiven en dan wat bijsnijden tochquote:Op donderdag 25 april 2019 00:53 schreef I. het volgende:
[..]
Was wel lastig in dat gebied. Veel bosjes en ellende die de foto er ook niet mooier op maakten.
Op hoeveel mm kan je nu max schieten?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:58 schreef I. het volgende:
Op dit soort momenten had ik heel graag een zoomlens willen hebben.
[ afbeelding ]
Ja true, maar bijsnijden blijf ik lastig vinden.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Camera stukje verschuiven en dan wat bijsnijden toch
18-55mm lens heb ik, kitlens.quote:[..]
Op hoeveel mm kan je nu max schieten?
Voor foto's van dieren etc, en in natuurgebieden is het wel handig.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook geen telelens en alleen kitlens, maar weet niet of ik er een ga aanschaffen. Zoomfoto's maak ik zelden
Ja dat wel. Alleen zijn dieren bij mij vaker een onderdeel dan onderwerp van een fotoquote:Op donderdag 25 april 2019 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Voor foto's van dieren etc, en in natuurgebieden is het wel handig.
Ah, zoquote:Op donderdag 25 april 2019 01:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat wel. Alleen zijn dieren bij mij vaker een onderdeel dan onderwerp van een foto
Goedemorgen. Ik kom hier speciaal om jou een goede morgen te wensenquote:
Goedemorgen Mickyquote:Op donderdag 25 april 2019 06:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik kom hier speciaal om jou een goede morgen te wensen
Ja he💋quote:
Haha nee zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 06:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nog even zeggen dat je van hem houdt voordat je gaat vliegen.
Ga je zo vliegen?quote:Op donderdag 25 april 2019 06:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha nee zo erg is het nou ook weer niet.
Ja zeker. We gaan over vier minuten taxienquote:Op donderdag 25 april 2019 06:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga je zo vliegen?
Goede reis dan, veel plezier daar
Nu.quote:Op donderdag 25 april 2019 06:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja zeker. We gaan over vier minuten taxien
Sterktequote:Op donderdag 25 april 2019 06:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Voor de vliegfanaten. Fr2828 zit ik in
Goedemorgenquote:Op donderdag 25 april 2019 07:17 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Fijne vakantie/goed reis Mickytjuh.
Jouw? Hallo! Ik ben geen bezitquote:Op donderdag 25 april 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
huh, WIE WAT WAAR? Wie heeft een date met mijn tamieke
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 25 april 2019 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Morgen hoop ik.
Vanavond even kijken hoe de vlag ervoor staat.
Thanks! We zijn goed aangekomenquote:Op donderdag 25 april 2019 07:17 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen
Fijne vakantie/goed reis Mickytjuh.
Alle vrouwen gaan er onder mijn neus vandoor )=quote:Op donderdag 25 april 2019 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jouw? Hallo! Ik ben geen bezit
En jij bent nogsteeds bezet
Wel morgen even je vlag goed wassen voordat je hem fier tentoonstelt.Hquote:Op donderdag 25 april 2019 08:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Morgen hoop ik.
Vanavond even kijken hoe de vlag ervoor staat.
oi Kiidquote:
Moest lachenquote:
Hoeveel wil je er hebben dan mooiboy?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alle vrouwen gaan er onder mijn neus vandoor )=
hoi naatje, 12 uur VU?quote:
Jezus dat is vroegquote:
We gaan niet wachten tot jij mssn ooit weer uit elkaar gaat met je chick.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ahw.........quote:Op donderdag 25 april 2019 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja al doet het mij pijnquote:Op donderdag 25 april 2019 09:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We gaan niet wachten tot jij mssn ooit weer uit elkaar gaat met je chick.
En wat denk je van mij/ons dan???quote:Op donderdag 25 april 2019 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat snap ik wel ja al doet het mij pijn
je bent een man. ben niets anders gewendquote:Op donderdag 25 april 2019 09:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik denk alleen aan mezelf
sick burn. Ik voel het hier zelfsquote:Op donderdag 25 april 2019 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
je bent een man. ben niets anders gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |