Wat een verhaal. Schrijf er een boek over.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik had eerder thuis kunnen zijn, maar toen regende het echt enorm, dus vroeg ik iemand of ik even de regen kan afwachten bij hem thuis en daar ging ik GoT kijken...
daar heb ik FOK! voorquote:Op donderdag 25 april 2019 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een verhaal. Schrijf er een boek over.
Goed puntquote:
Morgen is het wel droog en zonnigquote:
Ja, dan moet ik werkenquote:
Eerst hemelvaart en dan Pinksteren......dacht ik.....quote:Op donderdag 25 april 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende 4 daagse werkweek? Hemelvaart of Pinksteren?
Hemelvaart, pinksteren is in juniquote:Op donderdag 25 april 2019 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende 4 daagse werkweek? Hemelvaart of Pinksteren?
? Je vriendin is meervoud geworden?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
En krijgen we vakantiegeld
Echt gewoon 4 dagen bitches neuken, geld uitgeven en nooit meer werken
Ik heb stiekem de hoop dat je dan weer vrijgezel bentquote:Op donderdag 25 april 2019 09:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
? Je vriendin is meervoud geworden?
Ben ik bezet dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb stiekem de hoop dat je dan weer vrijgezel bent
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eerst hemelvaart en dan Pinksteren......dacht ik.....
HNNNG nog ffe wachten dusquote:
Je hebt toch morgen je date met scrupquote:Op donderdag 25 april 2019 09:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik werken
Maar zaterdag wordt het waarschijnlijk gewoon kut
Laat het niet in het water vallenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt toch morgen je date met scrup
Dat hoop ik niet voor je.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat het niet in het water vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |