Huhquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien willen jullie wel een andere vrouw en ben ik er 1 te veel.
Geen idee men niet iedere manquote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedere man vindt toch dat hij een grote heeft?
Ik heb dat als ik een wijde broek aan heb, zit dan altijd op mijn zakquote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik heb al last van m'n zak als ik zo ga zitten. Laat staan m'n penis.
Ja, maar hij lijkt net iets te veel op mijn exquote:
oeiquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf kan ik niet kijken naar de vrouwelijke blote buiken, want ben blind zonder bril.
Hehehe dat is wel pechquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf kan ik niet kijken naar de vrouwelijke blote buiken, want ben blind zonder bril.
Charquote:
Oh oké. Hoop toch dat je alsnog je vriendin ermee kan bevredigenquote:
Dit probleem had ik ook toen ik de zee in ging in ons ondergoed met een zekere foksterquote:
Men moest ken zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh oké. Hoop toch dat je alsnog je vriendin ermee kan bevredigen
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
dan maar een maandje opgenomen worden in het GGZ
Ik ook maat, ik ookquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als het 5-0 wordt weer dan ga ik juichend de straat op
Even een vraag aan jou als seksueel actieve vrouw, he.quote:
Ben je erg slechtziend? Anders zou ik gewoon de bril oplatenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook toen ik de zee in ging in ons ondergoed met een zekere fokster
Liefquote:
Hoe weet jij nou eh laat maar.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een vraag aan jou als seksueel actieve vrouw, he.
Is het normaal voor een vrouw om een voorbinddildo te hebben en aan te bieden aan mogelijke seksuele mannelijke partners deze op hen te gebruiken?
Is me nu al 3 keer overkomen.
Iedereen denk ik, als ik het zo hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verder heb ik geen vriendin (heb wel een oogje op Flips)
-4,5.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je erg slechtziend? Anders zou ik gewoon de bril oplaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |