Dankjequote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zeg niks haha.
Maar ik snap wel dat vrouwen dit mooi vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt hetquote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee dan hoef ik me niet aangesproken te voelen![]()
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]![]()
Ik vind het niet vervelend om er naar te kijkenGewoon bij je standpunt blijven. Doe ik ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je kunt het
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ja graag flipsquote:Op donderdag 25 april 2019 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon geregeld, JC
Zal ik mod op VBL worden?
Als je als man uit het zwembad komt, gaat iedereen altijd naar je kijken omdat dat je afmetingen goed zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of misschien is het gephotoshopt. Heb nog niet zoveel halfnaakte mannen met zoveel aandacht bekeken dus durf niet te oordelen of dit echt of nep is
Wantquote:Op donderdag 25 april 2019 20:26 schreef I. het volgende:
Ik begrijp mannen die met hun benen over elkaar zitten ook niet
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:28 schreef JanCees het volgende:
Ik heb niet zo'n grote penis dus geen last van
Ik ook wel hoor daarom nog altijd Ronaldo gedoe hierquote:Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon bij je standpunt blijven. Doe ik ook altijd
Even solliciterenquote:
Zeer vervelend jaquote:Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je als man uit het zwembad komt, gaat iedereen altijd naar je kijken omdat dat je afmetingen goed zichtbaar zijn.
Vervelend is dat.
Kloptquote:
Ik heb al last van m'n zak als ik zo ga zitten. Laat staan m'n penis.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:28 schreef JanCees het volgende:
Ik heb niet zo'n grote penis dus geen last van
Precies! Daarom blijf ik ook lekker praten over mannen met baarden en tattoagesquote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik ook wel hoor daarom nog altijd Ronaldo gedoe hier
Welke is het geworden?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, nieuwe telefoon besteld.
Dure maand
Huisarts een optie???quote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik heb al last van m'n zak als ik zo ga zitten. Laat staan m'n penis.
Denk dat je wel aangenomen wordtquote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor daarom nog altijd Ronaldo gedoe hier
[..]
Even solliciteren
[..]
Zeer vervelend ja
Iedere man vindt toch dat hij een grote heeft?quote:
Ken jij Chris Ramsay?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies! Daarom blijf ik ook lekker praten over mannen met baarden en tattoages
Misschien willen jullie wel een andere vrouw en ben ik er 1 te veel.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Denk dat je wel aangenomen wordt
Er is weinig concurrentie namelijk haha
Zelf kan ik niet kijken naar de vrouwelijke blote buiken, want ben blind zonder bril.quote:
Huhquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien willen jullie wel een andere vrouw en ben ik er 1 te veel.
Geen idee men niet iedere manquote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedere man vindt toch dat hij een grote heeft?
Ik heb dat als ik een wijde broek aan heb, zit dan altijd op mijn zakquote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik heb al last van m'n zak als ik zo ga zitten. Laat staan m'n penis.
Ja, maar hij lijkt net iets te veel op mijn exquote:
oeiquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf kan ik niet kijken naar de vrouwelijke blote buiken, want ben blind zonder bril.
Hehehe dat is wel pechquote:Op donderdag 25 april 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf kan ik niet kijken naar de vrouwelijke blote buiken, want ben blind zonder bril.
Charquote:
Oh oké. Hoop toch dat je alsnog je vriendin ermee kan bevredigenquote:
Dit probleem had ik ook toen ik de zee in ging in ons ondergoed met een zekere foksterquote:
Men moest ken zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh oké. Hoop toch dat je alsnog je vriendin ermee kan bevredigen
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
dan maar een maandje opgenomen worden in het GGZ
Ik ook maat, ik ookquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als het 5-0 wordt weer dan ga ik juichend de straat op
Even een vraag aan jou als seksueel actieve vrouw, he.quote:
Ben je erg slechtziend? Anders zou ik gewoon de bril oplatenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook toen ik de zee in ging in ons ondergoed met een zekere fokster
Liefquote:
Hoe weet jij nou eh laat maar.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een vraag aan jou als seksueel actieve vrouw, he.
Is het normaal voor een vrouw om een voorbinddildo te hebben en aan te bieden aan mogelijke seksuele mannelijke partners deze op hen te gebruiken?
Is me nu al 3 keer overkomen.
Iedereen denk ik, als ik het zo hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verder heb ik geen vriendin (heb wel een oogje op Flips)
-4,5.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ben je erg slechtziend? Anders zou ik gewoon de bril oplaten
Ben je jaloersquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen denk ik, als ik het zo hoor
Valt mee hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik ook een verlofdagje krijg
Ik dacht dat laatst hier op te maken uit een gesprek van jou met iemand hier. Als ik er naast zit: sorry?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou eh laat maar.
Dat vind ik zelf niet echt normaal maar misschien ben ik daar net te preuts voor.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar hij lijkt net iets te veel op mijn ex
Mijn liefde voor Flipje is puur platonisch.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I know my way around beardsquote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef I. het volgende:
[..]
Had al het vermoeden dat je hem zou kennen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat laatst hier op te maken uit een gesprek van jou met iemand hier. Als ik er naast zit: sorry?
Nee is goed, dan ligt het niet aan mij. Kan ook zijn dat dames denken dat ik dat graag wil natuurlijk. Niet heel erg raar gezien mijn voorkeuren.
Dan snappen wij elkaar.quote:
Vond ik dus altijd zo matig aan van die wijde boxers.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik een wijde broek aan heb, zit dan altijd op mijn zak
Snap echt niet dat mensen die dingen dragen.
Ah nice. Leuke dingetjes wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een goedkope tussenoplossing, Xperia XZ1.
Ex stopte wel eens vingertje erin tijdens pijpen. Onverwachts.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Geen sorry nodig
Dat zou ook kunnen en misschien ook comfortabel genoeg om dat voor te stellen
Uh watquote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex stopte wel eens vingertje erin tijdens pijpen. Onverwachts.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, waarom niet meer?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snappen wij elkaar.
Hopelijk hebben we nog meer gemeen met elkaar. Sinds ik johannes_vermeer bijna niet meer spot, heb ik een nieuwe vriend nodig.
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunstenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens stoombad genomen, ging het helemaal hangen daar allemaal. Godverdomme net een zeilboot.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:42 schreef I. het volgende:
[..]
Vond ik dus altijd zo matig aan van die wijde boxers.
Ik pak het goed aan, gelijk een hele vuist proberen.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I know my way around beards
Hij is toch YouTuber ofzo?
Ah oké. Ja nee, vind de gelijkenis toch een beetje téquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij doet dingen met complexe puzzels en kaarttrucs / illusies. Wel tof.
Jij durftquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik pak het goed aan, gelijk een hele vuist proberen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens stoombad genomen, ging het helemaal hangen daar allemaal. Godverdomme net een zeilboot.
Blijf voorlopig even weg van Samsung. Niet tevreden over mijn laatste.quote:
Ja, precies wat er staat.quote:
Weet niet. Paxje ging weg en ineens was johannes er bijna niet meer. Ik ga hem zondag teruglokken met een fotoreportage over nasi.quote:
Doe maar niet hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunsten
Je ziet z'n gezicht niet als hij aan het puzzelen is.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké. Ja nee, vind de gelijkenis toch een beetje té
Hehehe.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunsten
Ahja. Ben zelf echt geen fan van Samsung. Heb nu een Nokia 8.1. Heel tevreden mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf voorlopig even weg van Samsung. Niet tevreden over mijn laatste.
Dat lijkt mij ook niet een erg fijn ggevoel.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Als je het van te voren weet, is het wel fijner. Een gevoel van moeten poepen is niet heel erg fijn als je je focused op klaarkomen.
Oké heb een stukje gezien en zijn stem is wel heel anders. Dat scheeltquote:Op donderdag 25 april 2019 20:49 schreef I. het volgende:
[..]
Je ziet z'n gezicht niet als hij aan het puzzelen is.
Vroeger was alles simpelerquote:Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ahja. Ben zelf echt geen fan van Samsung. Heb nu een Nokia 8.1. Heel tevreden mee.
Wel fijner dan bij de dokter. Die is zoveel ruwerquote:Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet een erg fijn ggevoel.
Weer eens wat andersquote:
Geen ervaring mee (gelukkig)quote:Op donderdag 25 april 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel fijner dan bij de dokter. Die is zoveel ruwer
In wat?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef JanCees het volgende:
Mijn begeleider zegt dit :
Je hebt er stevig tempo in!
Is dat positief
Dat lijkt mij wel. Nu volhoudenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef JanCees het volgende:
Mijn begeleider zegt dit :
Je hebt er stevig tempo in!
Is dat positief
Gelukkigquote:Op donderdag 25 april 2019 20:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké heb een stukje gezien en zijn stem is wel heel anders. Dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |