Doe maar niet hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunsten
Je ziet z'n gezicht niet als hij aan het puzzelen is.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ah oké. Ja nee, vind de gelijkenis toch een beetje té
Hehehe.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunsten
Ahja. Ben zelf echt geen fan van Samsung. Heb nu een Nokia 8.1. Heel tevreden mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf voorlopig even weg van Samsung. Niet tevreden over mijn laatste.
Dat lijkt mij ook niet een erg fijn ggevoel.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Als je het van te voren weet, is het wel fijner. Een gevoel van moeten poepen is niet heel erg fijn als je je focused op klaarkomen.
Oké heb een stukje gezien en zijn stem is wel heel anders. Dat scheeltquote:Op donderdag 25 april 2019 20:49 schreef I. het volgende:
[..]
Je ziet z'n gezicht niet als hij aan het puzzelen is.
Vroeger was alles simpelerquote:Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ahja. Ben zelf echt geen fan van Samsung. Heb nu een Nokia 8.1. Heel tevreden mee.
Wel fijner dan bij de dokter. Die is zoveel ruwerquote:Op donderdag 25 april 2019 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet een erg fijn ggevoel.
Weer eens wat andersquote:
Geen ervaring mee (gelukkig)quote:Op donderdag 25 april 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel fijner dan bij de dokter. Die is zoveel ruwer
In wat?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef JanCees het volgende:
Mijn begeleider zegt dit :
Je hebt er stevig tempo in!
Is dat positief
Dat lijkt mij wel. Nu volhoudenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:53 schreef JanCees het volgende:
Mijn begeleider zegt dit :
Je hebt er stevig tempo in!
Is dat positief
Gelukkigquote:Op donderdag 25 april 2019 20:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké heb een stukje gezien en zijn stem is wel heel anders. Dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |