Ben je jaloersquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Iedereen denk ik, als ik het zo hoor
Valt mee hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel fijnquote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ik ook een verlofdagje krijg
Ik dacht dat laatst hier op te maken uit een gesprek van jou met iemand hier. Als ik er naast zit: sorry?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou eh laat maar.
Dat vind ik zelf niet echt normaal maar misschien ben ik daar net te preuts voor.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar hij lijkt net iets te veel op mijn ex
Mijn liefde voor Flipje is puur platonisch.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I know my way around beardsquote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef I. het volgende:
[..]
Had al het vermoeden dat je hem zou kennen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat laatst hier op te maken uit een gesprek van jou met iemand hier. Als ik er naast zit: sorry?
Nee is goed, dan ligt het niet aan mij. Kan ook zijn dat dames denken dat ik dat graag wil natuurlijk. Niet heel erg raar gezien mijn voorkeuren.
Dan snappen wij elkaar.quote:
Vond ik dus altijd zo matig aan van die wijde boxers.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik een wijde broek aan heb, zit dan altijd op mijn zak
Snap echt niet dat mensen die dingen dragen.
Ah nice. Leuke dingetjes wel.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even een goedkope tussenoplossing, Xperia XZ1.
Ex stopte wel eens vingertje erin tijdens pijpen. Onverwachts.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Geen sorry nodig
Dat zou ook kunnen en misschien ook comfortabel genoeg om dat voor te stellen
Uh watquote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ex stopte wel eens vingertje erin tijdens pijpen. Onverwachts.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, waarom niet meer?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snappen wij elkaar.
Hopelijk hebben we nog meer gemeen met elkaar. Sinds ik johannes_vermeer bijna niet meer spot, heb ik een nieuwe vriend nodig.
Echt? Dat ze daar nog aan dacht om te doen. Was dat vervelend of fijn? Ik vraag dit voor een vriendin die onzeker is over haar pijpkunstenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens stoombad genomen, ging het helemaal hangen daar allemaal. Godverdomme net een zeilboot.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:42 schreef I. het volgende:
[..]
Vond ik dus altijd zo matig aan van die wijde boxers.
Ik pak het goed aan, gelijk een hele vuist proberen.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
I know my way around beards
Hij is toch YouTuber ofzo?
Ah oké. Ja nee, vind de gelijkenis toch een beetje téquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij doet dingen met complexe puzzels en kaarttrucs / illusies. Wel tof.
Jij durftquote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik pak het goed aan, gelijk een hele vuist proberen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel eens stoombad genomen, ging het helemaal hangen daar allemaal. Godverdomme net een zeilboot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |