Verstandigquote:Op donderdag 25 april 2019 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik fix toch thuis watwant anders is alles op als ik op kantoor ben
Ja, maar niet per se op de vlakken waar ik productief wil zijn. Hopelijk komt er nog wat van het leeswerk na de afspraak met studiebegeleiding, maar ik ben nu eigenlijk te moe om het in me op te nemen, dus heilloze zaak wsquote:
Ik denk het ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gelukkig word van jouw type baan
En meestal is al het lekkere dan opquote:Op donderdag 25 april 2019 12:32 schreef I. het volgende:
[..]
VerstandigMoet je het doen met restjes, dat is het niet waard.
Wat zijn restjes bij jou op kantoor? De mosselen zijn op en dan moet je maar voor de kaviaar gaan?quote:Op donderdag 25 april 2019 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet eigenlijk
[..]
En meestal is al het lekkere dan op
Hey lieverd!quote:Op donderdag 25 april 2019 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
@:mickytjuh ik lees iets over vakantie, vertel ns
Doe maar duurquote:Op donderdag 25 april 2019 12:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hey lieverd!
Ik dacht net nog aan Je, want hoop dat er weer karaoke is deze vakantie.
Ik zit lekker in Spanje aan de Costa dorada
Een regen en slaap vakantiequote:Op donderdag 25 april 2019 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe maar duur![]()
Een zon en zuipvakantie dus?
Haha ja morgen is het weer zonnigquote:Op donderdag 25 april 2019 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zo bar en boos daar?Het is Spanje... Hier schijnt nu weer gewoon het zonnetje
Snel slaap inhalen danquote:Op donderdag 25 april 2019 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar niet per se op de vlakken waar ik productief wil zijn. Hopelijk komt er nog wat van het leeswerk na de afspraak met studiebegeleiding, maar ik ben nu eigenlijk te moe om het in me op te nemen, dus heilloze zaak ws
Niet de moeite waard danquote:Op donderdag 25 april 2019 12:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En meestal is al het lekkere dan op
We zoeken hier nog een toiletjuffrouwquote:Op donderdag 25 april 2019 12:59 schreef Flippiee het volgende:
Ik denk dat ik dat ook ambieer voor later als ik groot ben
Alleen als die ook fooi krijgt van 50 cent per toiletbezoekquote:Op donderdag 25 april 2019 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
We zoeken hier nog een toiletjuffrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |