Ik zou zelfs 2 euro betalen.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen als die ook fooi krijgt van 50 cent per toiletbezoek
Zeg dat Sinterklaas niet bestaat.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:13 schreef I. het volgende:
Er zitten hier kinderen Sinterklaas kapoentje te zingen
250 man x 2 euro per keer x een paar keer per dag, laat maar, ik ga zelf solliciterenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:08 schreef Flippiee het volgende:
Als iedereen dat doet, kan ik mooi sparen
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeg dat Sinterklaas niet bestaat.
Gvd dat was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
250 man x 2 euro per keer x een paar keer per dag, laat maar, ik ga zelf solliciteren
Met dat salaris kunnen we misschien wel samenwerken. Om het uurtje wisselenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gvd dat was niet de bedoeling.Ik dacht een baan gevonden te hebben waar ik kan FOK!ken en FOK!kend rijk van kon worden.
Precies, meteen opgelost. Ben alleen niet verantwoordelijk voor boze oudersquote:
Wat ga je verven?quote:
Is er maar 1 toilet in het gebouw? Anders kunnen we het ook delenquote:Op donderdag 25 april 2019 13:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Met dat salaris kunnen we misschien wel samenwerken. Om het uurtje wisselen
Neuh, denk wel een stuk of 20 minimaal. Moet ik nog harder werken dan normaalquote:Op donderdag 25 april 2019 13:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is er maar 1 toilet in het gebouw? Anders kunnen we het ook delen
Die zijn toch niet in de buurt.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, meteen opgelost. Ben alleen niet verantwoordelijk voor boze ouders
Muren van onze slaapkamer.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, meteen opgelost. Ben alleen niet verantwoordelijk voor boze ouders
[..]
Wat ga je verven?
Thuiswerkdagje vandaag?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon onder werktijd natuurlijk
quote:Op donderdag 25 april 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog geen reet uitgevoerd natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |