Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:21 schreef warp995 het volgende:
Ja spijtig van Wilders.
Altijd vanuit de tweede kamer omdat ie anders gepopt wordt.
Ja ik heb wel respect voor hem, dit verdient ie niet
Ach, Wilders roept al jaren, maar bereikt weinig, dat zijn de mensen ook wel weer zat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef Infection het volgende:
Jammer Geert, maar Thierry pakt het toch een stuk beter aan. Eigen schuld.
Staatspropaganda zenderquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
De NOS gaat er opeens stevig op in.
Is dit weer een sneer naar Jetten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.
Nos 2 dagen geleden: BENT U GESCHROKKEN (VAN DE AANSLAG)?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Nos: Meneer Wilders, heeft uw partij zijn glans verloren"
Ik denk dat het over de reacties van users hier gaat. Voor de gemiddelde FvD-puber is een ieder die enige bezorgdheid uit over populisme al aan het schuimbekken. Vinden ze mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie mensen die ze feliciteren. Hoe is dat mad?
Klopt, eens, maar spelen meer dingen. Ik denk dat het toch een te oude partij is. Het werkt niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef FYazz het volgende:
[..]
Partijen die te lang heersen of geen tegengas krijgen worden altijd kut.
Hebben dan even een tik nodig om weer helder te denken.
PvdA heeft die tik nu wel gehad denk ik. Wat mij betreft had ze deze verkiezing best wat zetels mogen stijgen i.p.v. zakken. Concrete bestuurlijke ervaring is toch ook wel belangrijk.
Eerste Kamerverkiezingen vanaf volgend jaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Maar even serieus, worden de waterschappen echt compleet overgeslagen?
Jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
ik kan echt helemaal niks vinden ook over de waterschappenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Joh...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Terwijl dat toch echt een glamourwereldje is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Bij D66 is er altijd wel wat te vierenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Zijn ze daar aan het vieren dat ze niet gemarginaliseerd zijn
Is natuurlijk ook het begin van het einde voor plucheklever Wilders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
De NOS gaat er opeens stevig op in.
Baudet wacht hetzelfde lot (net als alle andere politici die beloven dat het roer radicaal om wordt gegooid). In Nederland kennen we het poldermodel, wat betekent dat er vrijwel altijd een gulden middenweg wordt gezocht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, Wilders roept al jaren, maar bereikt weinig, dat zijn de mensen ook wel weer zat.
Dat hoop ik niet. Einde carrière Wilders is einde van Wilders vrees ik. Als hij geen Tweede Kamerlid meer is zal de beveiliging flink naar beneden geschroefd worden.quote:
De overstap snap ik meer dan goed, maargoed, zou niet zeggen da thet bij de act hoortquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.
-3 zetels.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef trein2000 het volgende:
Geert heeft natuurlijk gewoon gelijk. 10 zetels coor FvD dan is -3 voor de PVV echt schadebeperking hoor
Dat ze geen 0 zetels hebben jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bij D66 is er altijd wel wat te vieren
Orwellongrenquote:
Ja nee zo werkt dat nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Einde carrière Wilders is einde van Wilders vrees ik. Als hij geen Tweede Kamerlid meer is zal de beveiliging flink naar beneden geschroefd worden.
15 jaar oppositie nooit coalitiequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
.
Is natuurlijk ook het begin van het einde voor plucheklever Wilders.
Die laat helemaal niks achter als politiek nalatenschap. 15 jaar gecasht, geen reetje toegevoegd aan dit land.
Kan Trump nog wat van lerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Jetten heeft best grote handen valt me nu op
Preciesquote:
Ja want al die FvD'ers staan ook met hoody's op en sjalen om stenen naar willekeurig welke niet ultra linkse demonstratie of politieagent met stenen te gooienquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef _--_ het volgende:
Met dezelfde redenering is FvD terroristisch.
Beperkt verlies dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Jetten heeft gewoon een prima campagne gevoerd, de schade is wel echt beperkt gebleven
geen idee ik heb niets met Jetten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Is dit weer een sneer naar Jetten?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Specularium het volgende:
Schijnt dat er veel rechters in die zaal zijn.
Zal z'n vriendje leuk vindenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Jetten heeft best grote handen valt me nu op
En dan richten ook bedreigers en moordenaars hun kogels weer op een ander, denk je ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Einde carrière Wilders is einde van Wilders vrees ik. Als hij geen Tweede Kamerlid meer is zal de beveiliging flink naar beneden geschroefd worden.
Deus Ex Mankind Divided gratis nuquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Een cybernetisch organisme, levend weefsel over een metalen endoskelet.
Ze stonden op 5 qua peiling, en 2015 was een grotere uitslag voor D66 dan de 2e kamerverkiezingenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Zo'n goede exitpoll
Wat heeft Jetten gesnoven?
Ik moet altijd denken aan die internetgekkie die begint over kastelen als ik hem hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Een cybernetisch organisme, levend weefsel over een metalen endoskelet.
Op steam?quote:
Leiden is 's lands grootste fopuniquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Leiden heeft gewoon veel plattelands pretstudie studentes. Weet ik uit ervaring.
Wilders kan weinig anders. Die stopt echt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Xbox Game Passquote:
de historie wijst steeds weer uit. De populist verdwijnt bijna altijd via de achterdeur, want de volgende staat op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef warp995 het volgende:
[..]
De overstap snap ik meer dan goed, maargoed, zou niet zeggen da thet bij de act hoort
Het zijn immers niet de Tweede Kamer verkiezingen... en ieder kiest natuurlijk gewoon wat hem/haar het beste uit komt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens mij staat de systeemklok van Jetten niet goed en heeft hij het nog over de vorige uitslag
Ik heb geen xboxquote:
congratulations.exe not foundquote:
Ja en bij Snellius lopen staatsgevaarlijke autisten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Leiden heeft gewoon veel plattelands pretstudie studentes. Weet ik uit ervaring.
Autistenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef Wim_Kieft het volgende:
[..]
Ja en bij Snellius lopen staatsgevaarlijke autisten.
Dit terwijl ze Boris van der Ham ook gewoon hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef -XOR- het volgende:
Ik vind Robbie een aardige jongen maar dit gaat m natuurlijk nooit worden voor D66
Dan heb je niet zo goed geluisterdquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef Braindead2000 het volgende:
D66 heeft gigantisch gewonnen als ik dit hoor.
alaaf!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef Faux. het volgende:
Gadverdamme lelijk kuttaaltje is dat Limburgs ook hey
Net Feyenoord.quote:
Als je wil lijden net zoals de vk, ok.quote:
Allang niet meer toch? Die kerel is het totaal niet meer eens met d66quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit terwijl ze Boris van der Ham ook gewoon hebben.
Die ene Denk-stemmer daar hebben ze vorige week weggejaagd.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ben benieuwd hoe DENK het in URK heeft gedaan.
Die deed vroeger het jeugdjournaal, dat is alles wat ik van hem weetquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is die puber eigenlijk die dit programma presenteert?
Die zijn allemaal al geweest Hansquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef La_Moustache het volgende:
Wanneer komt de uitslag, of de exitpoll die wat meer beslissend is?
Geloof het of niet, maar die puber is 41.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie is die puber eigenlijk die dit programma presenteert?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Vrienden, ik ga naar bed. Trein2000 neemt het over als waakhond dus wees een beetje lief.
Het was een leuke avond
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Vrienden, ik ga naar bed. Trein2000 neemt het over als waakhond dus wees een beetje lief.
Het was een leuke avond
Tot opquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het was een leuke avond
Bedankt voor de moeite tim. Slaap lekker.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het was een leuke avond
Da's gewoon vergane glorie en symbool van het oude D66quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit terwijl ze Boris van der Ham ook gewoon hebben.
Ook niet als ze er de grootste partij zijn?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Zou FvD ook maar in een provincie in een college van GS gaan zitten? Ik gok van niet,
Soort van cordon sanitaire zou dat zijn dan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Zou FvD ook maar in een provincie in een college van GS gaan zitten? Ik gok van niet,
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Er zijn mensen dood gegaan door aanslagen.
~Van der Steur
Nee. Dat geloof ik inderdaad niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar die puber is 41.
Dat zie je toch bij elke partij na een nederlaag?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bij D66 is er altijd wel wat te vieren
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ben benieuwd hoe DENK het in URK heeft gedaan.
Wie van de lijst heb je gekozen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Mooiste dag van het jaar
Trots op mijn stem vandaag!
En dan zullen ze sowieso de schuld elders leggen, want zelf schuldig zijn ze nooit.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
Slaap lekker liefie.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het was een leuke avond
En hij doet het primaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar die puber is 41.
Hartverzakking dankzij de fiscus met zijn aanslagquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Er zijn mensen dood gegaan door aanslagen.
~Van der Steur
Kusje op je bolquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het was een leuke avond
D66 zijn de grote winnaars toch ?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef westwoodblvd het volgende:
Eerlijk is eerlijk, D66 doet het als je het afzet tegen de verwachting best redelijk.
Nee, maar dat zijn een hoop mensen die eigenlijk d66 stemt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Allang niet meer toch? Die kerel is het totaal niet meer eens met d66
WOEF!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het was een leuke avond
Dank je!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het was een leuke avond
Dit. Eigenlijk stemde ik het liefst op helemaal niemand. Niemand verdiende mijn stem. Maar ja...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:20 schreef BasEnAad het volgende:
Ik trek het niet meer, ik voel me steeds verder vervreemd van de politiek met al z'n clowns.
Dank en trussss.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het was een leuke avond
Hans Smoldersquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie van de lijst heb je gekozen?
1-4quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Mooiste dag van het jaar
Trots op mijn stem vandaag!
Als ze overal 2de zijn en nergens meedoen dan is dat een cordon.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En dan zullen ze sowieso de schuld elders leggen, want zelf schuldig zijn ze nooit.
dankje tim, kusjesquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Het was een leuke avond
In de meeste provincies heeft niemand de FvD-kandidaten ooit ontmoet. Niemand weet wat voor types het zijn of waar ze voor staan. Ja, ze hebben een programma ingediend met wat generieke provincie-standpunten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook niet als ze er de grootste partij zijn?
Ik heb blanco gestemd voor waterschappen. Gewoon niets ingevuld. Is dat blanco ??quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Blanco stemmers, mag dat nog wel tegenwoordig?
Geloof nooit dat je nonstop mee las.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al vanaf vanochtend 6 uur mensen maar ook hoi
Blanco bij de waterschappen allenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Blanco stemmers, mag dat nog wel tegenwoordig?
Ik heb ooit op hem gestemd ja. Maar nu vind ik D66 echt een tyfuspartijquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn een hoop mensen die eigenlijk d66 stemt.
En dat ik toch al nooit op een Duitse partij zou stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
De aanslag op Mathieu had mijn keuze nog wel kunnen veranderen, ware het niet dat ik al had gestemd vanochtend.
Neequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb blanco gestemd voor waterschappen. Gewoon niets ingevuld. Is dat blanco ??
En een topless Stax?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
De aanslag op Mathieu had mijn keuze nog wel kunnen veranderen, ware het niet dat ik al had gestemd vanochtend.
Pfft, hoe moeilijk kan het zijn? Beetje vergaderen en zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de meeste provincies heeft niemand de FvD-kandidaten ooit ontmoet. Niemand weet wat voor types het zijn of waar ze voor staan. Ja, ze hebben een programma ingediend met wat generieke provincie-standpunten.
Ik denk dat de FvD'ers ervoor terugdeinzen, omdat ze geen flauw idee hebben wat het besturen van een provincie inhoudt.
Het gaat dan ook gewoon om zetels halen in de Eerste Kamer. Daar is de provincie het enige middel toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de meeste provincies heeft niemand de FvD-kandidaten ooit ontmoet. Niemand weet wat voor types het zijn of waar ze voor staan. Ja, ze hebben een programma ingediend met wat generieke provincie-standpunten.
Ik denk dat de FvD'ers ervoor terugdeinzen, omdat ze geen flauw idee hebben wat het besturen van een provincie inhoudt.
twitter:DaveDatema twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:31:29In Dordrecht is ongeveer een derde van de stemmen geteld. Ook daar lijkt Forum van Democratie de grootste te worden. Daarna volgens VVD en PVV. Volg het liveblog van @RTV_Rijnmond: https://t.co/KIr4y35iAs https://t.co/WQIS7prOIw reageer retweet
WIj niet maar ook hoiquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al vanaf vanochtend 6 uur mensen maar ook hoi
Het scheelt niet alles.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat ik toch al nooit op een Duitse partij zou stemmen.
Blanco was niet eens een optiequote:
Nee tuurlijk niet, ik heb een leven. maar wel grotendeels. en vanaf 19 uur non-stopquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof nooit dat je nonstop mee las.
Wat een kut grafiek.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DaveDatema twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:31:29In Dordrecht is ongeveer een derde van de stemmen geteld. Ook daar lijkt Forum van Democratie de grootste te worden. Daarna volgens VVD en PVV. Volg het liveblog van @:RTV_Rijnmond: https://t.co/KIr4y35iAs https://t.co/WQIS7prOIw reageer retweet
Probleem is dan ook dat de provinciale verkiezingen 1 op 1 gekoppeld zijn aan de 1e kamer wat met de huidige spanningen in de samenleving zo'n resultaat tot gevolg heeft, zou dat niet zo zijn dat zou de uitslag volkomen anders zijn, nu grijpen mensen hun kans aan om tegen het huidige beleid te stemmen en doen dat dus massaal...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiddema is altijd zeer komisch..
want helaas draait politiek daar ook al om.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiddema is altijd zeer komisch..
quote:
de mijne is mooierquote:
Cerberusquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Nanninga, Hiddema en Baudet... dat is me toch een driekoppige draak
Het enige lid van de partij gaat niet staan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar is mijn partij niet mee akkoord.
dit vooral ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beperkt verlies voor DENK
Annabelquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zijn de enige vrouwen daar bij FVD de aankondigers?
Annabel gemist?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zijn de enige vrouwen daar bij FVD de aankondigers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |