Leiden is 's lands grootste fopuniquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Leiden heeft gewoon veel plattelands pretstudie studentes. Weet ik uit ervaring.
Wilders kan weinig anders. Die stopt echt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Einde carrière Wilders is einde van Wilders vrees ik. Als hij geen Tweede Kamerlid meer is zal de beveiliging flink naar beneden geschroefd worden.
Xbox Game Passquote:
de historie wijst steeds weer uit. De populist verdwijnt bijna altijd via de achterdeur, want de volgende staat op.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef warp995 het volgende:
[..]
De overstap snap ik meer dan goed, maargoed, zou niet zeggen da thet bij de act hoort
Het zijn immers niet de Tweede Kamer verkiezingen... en ieder kiest natuurlijk gewoon wat hem/haar het beste uit komt.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Volgens mij staat de systeemklok van Jetten niet goed en heeft hij het nog over de vorige uitslag
Ik heb geen xboxquote:
congratulations.exe not foundquote:
Ja en bij Snellius lopen staatsgevaarlijke autisten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:27 schreef Nattekat het volgende:
Leiden heeft gewoon veel plattelands pretstudie studentes. Weet ik uit ervaring.
Autistenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:28 schreef Wim_Kieft het volgende:
[..]
Ja en bij Snellius lopen staatsgevaarlijke autisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |