Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:21 schreef warp995 het volgende:
Ja spijtig van Wilders.
Altijd vanuit de tweede kamer omdat ie anders gepopt wordt.
Ja ik heb wel respect voor hem, dit verdient ie niet
Ach, Wilders roept al jaren, maar bereikt weinig, dat zijn de mensen ook wel weer zat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef Infection het volgende:
Jammer Geert, maar Thierry pakt het toch een stuk beter aan. Eigen schuld.
Staatspropaganda zenderquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
De NOS gaat er opeens stevig op in.
Is dit weer een sneer naar Jetten?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.
Nos 2 dagen geleden: BENT U GESCHROKKEN (VAN DE AANSLAG)?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Nos: Meneer Wilders, heeft uw partij zijn glans verloren"
Ik denk dat het over de reacties van users hier gaat. Voor de gemiddelde FvD-puber is een ieder die enige bezorgdheid uit over populisme al aan het schuimbekken. Vinden ze mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zie mensen die ze feliciteren. Hoe is dat mad?
Klopt, eens, maar spelen meer dingen. Ik denk dat het toch een te oude partij is. Het werkt niet meer.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef FYazz het volgende:
[..]
Partijen die te lang heersen of geen tegengas krijgen worden altijd kut.
Hebben dan even een tik nodig om weer helder te denken.
PvdA heeft die tik nu wel gehad denk ik. Wat mij betreft had ze deze verkiezing best wat zetels mogen stijgen i.p.v. zakken. Concrete bestuurlijke ervaring is toch ook wel belangrijk.
Eerste Kamerverkiezingen vanaf volgend jaarquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Maar even serieus, worden de waterschappen echt compleet overgeslagen?
Jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
ik kan echt helemaal niks vinden ook over de waterschappenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Joh...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Terwijl dat toch echt een glamourwereldje is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Bij D66 is er altijd wel wat te vierenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Zijn ze daar aan het vieren dat ze niet gemarginaliseerd zijn
Is natuurlijk ook het begin van het einde voor plucheklever Wilders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
De NOS gaat er opeens stevig op in.
Baudet wacht hetzelfde lot (net als alle andere politici die beloven dat het roer radicaal om wordt gegooid). In Nederland kennen we het poldermodel, wat betekent dat er vrijwel altijd een gulden middenweg wordt gezocht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, Wilders roept al jaren, maar bereikt weinig, dat zijn de mensen ook wel weer zat.
Dat hoop ik niet. Einde carrière Wilders is einde van Wilders vrees ik. Als hij geen Tweede Kamerlid meer is zal de beveiliging flink naar beneden geschroefd worden.quote:
De overstap snap ik meer dan goed, maargoed, zou niet zeggen da thet bij de act hoortquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.
-3 zetels.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef trein2000 het volgende:
Geert heeft natuurlijk gewoon gelijk. 10 zetels coor FvD dan is -3 voor de PVV echt schadebeperking hoor
Dat ze geen 0 zetels hebben jaquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bij D66 is er altijd wel wat te vieren
Orwellongrenquote:
Ja nee zo werkt dat nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Einde carrière Wilders is einde van Wilders vrees ik. Als hij geen Tweede Kamerlid meer is zal de beveiliging flink naar beneden geschroefd worden.
15 jaar oppositie nooit coalitiequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
.
Is natuurlijk ook het begin van het einde voor plucheklever Wilders.
Die laat helemaal niks achter als politiek nalatenschap. 15 jaar gecasht, geen reetje toegevoegd aan dit land.
Kan Trump nog wat van lerenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Jetten heeft best grote handen valt me nu op
Preciesquote:
Ja want al die FvD'ers staan ook met hoody's op en sjalen om stenen naar willekeurig welke niet ultra linkse demonstratie of politieagent met stenen te gooienquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:23 schreef _--_ het volgende:
Met dezelfde redenering is FvD terroristisch.
Beperkt verlies dusquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Jetten heeft gewoon een prima campagne gevoerd, de schade is wel echt beperkt gebleven
geen idee ik heb niets met Jetten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Is dit weer een sneer naar Jetten?
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Specularium het volgende:
Schijnt dat er veel rechters in die zaal zijn.
Zal z'n vriendje leuk vindenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Jetten heeft best grote handen valt me nu op
En dan richten ook bedreigers en moordenaars hun kogels weer op een ander, denk je ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Einde carrière Wilders is einde van Wilders vrees ik. Als hij geen Tweede Kamerlid meer is zal de beveiliging flink naar beneden geschroefd worden.
Deus Ex Mankind Divided gratis nuquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Een cybernetisch organisme, levend weefsel over een metalen endoskelet.
Ze stonden op 5 qua peiling, en 2015 was een grotere uitslag voor D66 dan de 2e kamerverkiezingenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Zo'n goede exitpoll
Wat heeft Jetten gesnoven?
Ik moet altijd denken aan die internetgekkie die begint over kastelen als ik hem hoorquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Een cybernetisch organisme, levend weefsel over een metalen endoskelet.
Op steam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |