ik kan echt helemaal niks vinden ook over de waterschappenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Maar even serieus, worden de waterschappen echt compleet overgeslagen?
Joh...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Terwijl dat toch echt een glamourwereldje is.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Faux. het volgende:
Bij D66 is er altijd wel wat te vierenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Zijn ze daar aan het vieren dat ze niet gemarginaliseerd zijn
Is natuurlijk ook het begin van het einde voor plucheklever Wilders.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Braindead2000 het volgende:
De NOS gaat er opeens stevig op in.
Baudet wacht hetzelfde lot (net als alle andere politici die beloven dat het roer radicaal om wordt gegooid). In Nederland kennen we het poldermodel, wat betekent dat er vrijwel altijd een gulden middenweg wordt gezocht.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ach, Wilders roept al jaren, maar bereikt weinig, dat zijn de mensen ook wel weer zat.
Dat hoop ik niet. Einde carrière Wilders is einde van Wilders vrees ik. Als hij geen Tweede Kamerlid meer is zal de beveiliging flink naar beneden geschroefd worden.quote:
De overstap snap ik meer dan goed, maargoed, zou niet zeggen da thet bij de act hoortquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:24 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dit hoort bij zijn act toch? Je valt een keer om. Dat moet je dan ook groots slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |