Geloof nooit dat je nonstop mee las.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al vanaf vanochtend 6 uur mensen maar ook hoi
Blanco bij de waterschappen allenquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Blanco stemmers, mag dat nog wel tegenwoordig?
Ik heb ooit op hem gestemd ja. Maar nu vind ik D66 echt een tyfuspartijquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn een hoop mensen die eigenlijk d66 stemt.
En dat ik toch al nooit op een Duitse partij zou stemmen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
De aanslag op Mathieu had mijn keuze nog wel kunnen veranderen, ware het niet dat ik al had gestemd vanochtend.
Neequote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb blanco gestemd voor waterschappen. Gewoon niets ingevuld. Is dat blanco ??
En een topless Stax?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
De aanslag op Mathieu had mijn keuze nog wel kunnen veranderen, ware het niet dat ik al had gestemd vanochtend.
Pfft, hoe moeilijk kan het zijn? Beetje vergaderen en zo.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de meeste provincies heeft niemand de FvD-kandidaten ooit ontmoet. Niemand weet wat voor types het zijn of waar ze voor staan. Ja, ze hebben een programma ingediend met wat generieke provincie-standpunten.
Ik denk dat de FvD'ers ervoor terugdeinzen, omdat ze geen flauw idee hebben wat het besturen van een provincie inhoudt.
Het gaat dan ook gewoon om zetels halen in de Eerste Kamer. Daar is de provincie het enige middel toe.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de meeste provincies heeft niemand de FvD-kandidaten ooit ontmoet. Niemand weet wat voor types het zijn of waar ze voor staan. Ja, ze hebben een programma ingediend met wat generieke provincie-standpunten.
Ik denk dat de FvD'ers ervoor terugdeinzen, omdat ze geen flauw idee hebben wat het besturen van een provincie inhoudt.
twitter:DaveDatema twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:31:29In Dordrecht is ongeveer een derde van de stemmen geteld. Ook daar lijkt Forum van Democratie de grootste te worden. Daarna volgens VVD en PVV. Volg het liveblog van @RTV_Rijnmond: https://t.co/KIr4y35iAs https://t.co/WQIS7prOIw reageer retweet
WIj niet maar ook hoiquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik was er al vanaf vanochtend 6 uur mensen maar ook hoi
Het scheelt niet alles.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat ik toch al nooit op een Duitse partij zou stemmen.
Blanco was niet eens een optiequote:
Nee tuurlijk niet, ik heb een leven. maar wel grotendeels. en vanaf 19 uur non-stopquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geloof nooit dat je nonstop mee las.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |