Wat een kut grafiek.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DaveDatema twitterde op woensdag 20-03-2019 om 22:31:29In Dordrecht is ongeveer een derde van de stemmen geteld. Ook daar lijkt Forum van Democratie de grootste te worden. Daarna volgens VVD en PVV. Volg het liveblog van @:RTV_Rijnmond: https://t.co/KIr4y35iAs https://t.co/WQIS7prOIw reageer retweet
Probleem is dan ook dat de provinciale verkiezingen 1 op 1 gekoppeld zijn aan de 1e kamer wat met de huidige spanningen in de samenleving zo'n resultaat tot gevolg heeft, zou dat niet zo zijn dat zou de uitslag volkomen anders zijn, nu grijpen mensen hun kans aan om tegen het huidige beleid te stemmen en doen dat dus massaal...quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat de FvD'ers ervoor terugdeinzen, omdat ze geen flauw idee hebben wat het besturen van een provincie inhoudt.
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiddema is altijd zeer komisch..
want helaas draait politiek daar ook al om.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hiddema is altijd zeer komisch..
quote:
de mijne is mooierquote:
Cerberusquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Nanninga, Hiddema en Baudet... dat is me toch een driekoppige draak
Het enige lid van de partij gaat niet staan?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar is mijn partij niet mee akkoord.
dit vooral ja.quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beperkt verlies voor DENK
Annabelquote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zijn de enige vrouwen daar bij FVD de aankondigers?
Annabel gemist?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zijn de enige vrouwen daar bij FVD de aankondigers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |