Dan krijgt #3 dat ticket en #4 ook een direct ticket voor Europees i.p.v. dat ze nog play-offs moeten spelen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor welke plaats is dat dan?
Ik weet niet wie @JR is eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
@:jr Ah mooi, dat moet je echt niet willen.
Doe niet zo flauw.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie @:JR is eigenlijk.
Dan is t seizoen helemaal over voor feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijgt #3 dat ticket en #4 ook een direct ticket voor Europees i.p.v. dat ze nog play-offs moeten spelen.
Daar mag je Charlotte en Haags voor bedanken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo lok je ineens allemaal kutusers hierheen.
Mag niet meer van policyquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo lok je ineens allemaal kutusers hierheen.
Niet dat ze bij Feyenoord iets geven om een Europees ticket.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is t seizoen helemaal over voor feyenoord
ja dat wel, ze doen er alleen niets mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat ze bij Feyenoord iets geven om een Europees ticket.
Ze kunnen nu in elk geval niet de voorkeur geven aan de JC-schaal i.p.v. de Europese voorrondes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat wel, ze doen er alleen niets mee.
dat als een prijs beschouwen was wel heel ergquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen nu in elk geval niet de voorkeur geven aan de JC-schaal i.p.v. de Europese voorrondes.
Toch het hoogtepunt van het seizoen, na de 6-2.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat als een prijs beschouwen was wel heel erg
Martin van Geel die toen mad werd omdat ze een ander penaltysysteem gingen testenquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat als een prijs beschouwen was wel heel erg
Martin van Geel hoort niet bij een club die ambities heeft een topclub te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martin van Geel die toen mad werd omdat ze een ander penaltysysteem gingen testenWas een echte prijs hoor!
Brexit Day?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:19 schreef JanPawelII het volgende:
ik kreeg net een uitnodiging voor een feest op 29 maart lol
handig tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is hier iemand uit uk en die weet er echt niks vanaf. Wist nuet eens dat t deze maand was.
Dat gaat een alcoholisch feestje worden denk ik zo.quote:
Voor mij niet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat gaat een alcoholisch feestje worden denk ik zo.
Nee dat snap ik, maar voor de rest van het gepeupelquote:
Denk 'tquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar voor de rest van het gepeupel
Omdat dan carnaval begint natuurlijk.quote:
Maandag al toch? Of zat Charlotte weer te zwammen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat dan carnaval begint natuurlijk.
mwoa geef mij maar een lekkere coca cola vanilla met ijsblokjes bohhhh had dat eerder deze weekquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat gaat een alcoholisch feestje worden denk ik zo.
Officieel van zondag tot en met dinsdag. Maar ik begin morgen al.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maandag al toch? Of zat Charlotte weer te zwammen.
Wat doe je aan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Officieel van zondag tot en met dinsdag. Maar ik begin morgen al.
Grappig hoe ze "no" niet fatsoenlijk kunnen uitspreken, maar er een katten geluid uitkomt.quote:
4 uurtjes geslapen, kater en ik mocht ook nog eens in Amsterdam werken vandaagquote:
11 november al gestartquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maandag al toch? Of zat Charlotte weer te zwammen.
Kan niet lang meer duren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
voor je het weet lig je tussen 6 planken maat
Smerige big.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:17 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu thee met 2 klontjes suiker
dan halen @napoleonfour en ik de popcornquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef JanPawelII het volgende:
Wanneer denken jullie dat de Franse overheid aandelen bij gaat kopen
Fransen dreigen met inperking hubs op schiphol en die benoeming van jan met de korte achternaam te blokkeren. Ondertussen komt de aap uit de mouw bij Groenlinks, ze gaan Israel niet meer erkennen, althans samenwerken met een Palestijns forum. Echt wtf.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef JanPawelII het volgende:
Wanneer denken jullie dat de Franse overheid aandelen bij gaat kopen
Link?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Fransen dreigen met inperking hubs op schiphol en die benoeming van jan met de korte achternaam te blokkeren. Ondertussen komt de aap uit de mouw bij Groenlinks, ze gaan Israel niet meer erkennen, althans samenwerken met een Palestijns forum. Echt wtf.
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen we nog gelukkig nieuwjaar wensen?
wat ga jee eten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wijs je naar de leegte onder je UI?
ik wil alleen sportschool als mijn goede vriendin ook gaat want verder ken ik niemand in de buurt die ook mee wil gaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al kip, rijst en groente op.
Alleen geen sportschool gesloopt.
Ik ga nu een pizza slopen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dezelfde avond tot nu toe als Onlogisch dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van je goede vriendin.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil alleen sportschool als mijn goede vriendin ook gaat want verder ken ik niemand in de buurt die ook mee wil gaan
ben beetje bang eigenlijk straks word ik uitgelachen
GroenLinks nam onlangs een resolutie aan die de inzet van de boycotbeweging BDS presenteert als legitiem middel in de ‘Palestijnse strijd voor rechtvaardigheid’.quote:
BDS is verboden in Frankrijk. Oprichter van de BDS (PACBI) roepen al jaren tot vernietiging van Israel, en onttrekken zich uit de gewenste twee statenoplossing. Volgens Israel heeft BDS banden met terroristische organisaties.quote:De BDS-motie van het congres van GroenLinks
Constaterende dat
BDS (Boycot, Divestment and Sanctions) een vorm is van geweldloos verzet tegen de gewelddadige Israëlische onderdrukking van de Palestijnen;
BDS oproept tot boycot, desinvesteren en sancties tegen Israël om zo druk uit te oefenen om de bezetting van de Westoever (inclusief Oost Jerusalem) en Gaza te beëindigen en de rechten van de Palestijnen te respecteren;
De oproep tot BDS in 2005 is gedaan door 171 maatschappelijke Palestijnse organisaties in de hoop de internationale gemeenschap te bewegen;
Deze oproep wereldwijd wordt opgevolgd;
BDS de Israëlische overheid verantwoordelijk houdt voor haar overtredingen van internationaal recht;
BDS een zeer effectief verzetsmiddel is gebleken;
Israël en organisaties die de belangen van Israël vertegenwoordigen dan ook alle middelen proberen in te zetten om BDS te verhinderen en te verbieden;
· BDS ten onrechte in verband wordt gebracht met antisemitisme.
Overwegende dat
Het Israël is gelukt om in een aantal landen, zoals Frankrijk, BDS te laten verbieden en strafbaar te stellen;
Ook in andere landen van de EU, waaronder Nederland, een krachtige lobby gaande is voor zo’n verbod;
·Burgeracties zoals BDS aansluiten bij de EU kernwaarden van vrije meningsuiting en geweldloze politieke actie;
Een verbod op BDS daarom in strijd is met deze kernwaarden.
Spreekt uit
Dat BDS een geoorloofd middel is om de Palestijnen te helpen in hun strijd voor rechtvaardigheid.
Roept de GroenLinks parlementariers op om
Alert te zijn op pogingen om BDS in enig land strafbaar te stellen en zich krachtig tegen zulke pogingen te verzetten
Actie te ondernemen om de EU-landen waar wel al sprake is van een BDS-verbod te bewegen dit ongedaan te maken.Toelichting
Van alle verzetsmiddelen die de Palestijnen hebben ingezet om zich te verweren tegen de Israëlische onderdrukking is BDS een van de meest succesvolle gebleken. De overmacht van Israël, zowel militair als in de internationale politieke arena, laat zich op geen enkele ander manier bestrijden. Niet voor niets zet Israël zware middelen in om BDS te stoppen. Als verzetsmiddel is BDS geweldloos, en maakt slechts gebruik van economische middelen. Economische sancties zijn een geaccepteerd drukmiddel, dat door de EU zelf veelvuldig wordt gebruikt, bijvoorbeeld richting Rusland. Het zou onaanvaardbaar zijn als Israël als enige land ter wereld uitgezonderd zou worden van toepassing van dit middel.
De redactie
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dezelfde avond tot nu toe als Onlogisch dus.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, neuken zal die toch niet.
Vraag me altijd af wie de gezichten zijn van die jodenhaat binnen die partij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
GroenLinks nam onlangs een resolutie aan die de inzet van de boycotbeweging BDS presenteert als legitiem middel in de ‘Palestijnse strijd voor rechtvaardigheid’.
Links online zijn wel gekleurd, in trouw zit de CIDI vrouw en de motie zelf is alleen te vinden op een website van ProPalestina ofzo
[..]
BDS is verboden in Frankrijk. Oprichter van de BDS (PACBI) roepen al jaren tot vernietiging van Israel, en onttrekken zich uit de gewenste twee statenoplossing. Volgens Israel heeft BDS banden met terroristische organisaties.
Persoonlijk vind ik het dom van Groenlinks om dit soort dingen aan te nemen voor de verkiezingen, je krijgt hier sowieso gezeik mee. Vooral toen er wat dingen gelekt werden over de jodenhaat binnen de partij.
Die Rosenmöller sowieso.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:08 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wie de gezichten zijn van die jodenhaat binnen die partij.
Begint een beetje triest te worden m.i.quote:
Ik vind infantiliteit eigenlijk altijd wel leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Begint een beetje triest te worden m.i.
oke allenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
Morgen belastingaangifte invullen allen.
Eindelijk mijn verdiende centen claimenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
Morgen belastingaangifte invullen allen.
Bij games doen ze dat vaak, de media die een spel een 9 geeft en spelers dan een 4 gemiddeldquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Op het nieuws is er nu een item dat je online reviews kan kopen
No shit Sherlock
wow nooit gedacht dat dit konquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Op het nieuws is er nu een item dat je online reviews kan kopen
No shit Sherlock
Ze moeten gewoon eens FUT 2 jaar laten draaien, dan komt er geld genoeg binnen, maar even 2 jaar de tijd nemen echt eens wat te veranderen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
https://www.metacritic.com/game/playstation-4/fifa-19
Dat verschil
Nee liever niet, die moet je wel resetten ieder jaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens FUT 2 jaar laten draaien, dan komt er geld genoeg binnen, maar even 2 jaar de tijd nemen echt eens wat te veranderen.
Ik ga die bagger niet weer kopen denk ik. Sla wel jaartje over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee liever niet, die moet je wel resetten ieder jaar
wat is er maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrienden
Zit er even helemaal doorheen
Vertel maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrienden
Zit er even helemaal doorheen
Ik ws wel..quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga die bagger niet weer kopen denk ik. Sla wel jaartje over.
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.quote:
Gewoon carnaval overslaan(of werk)quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.
Zou liefst na werk gaan slapen
Ik heb een paar keer wel eens bijna zo'n podcast geprobeerd maar het kan me toch te weinig boeien eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
4 uur en 40 minuten genot
[..]
Gewoon carnaval overslaan(of werk)
Alex Jones wel, wat een baas is dat en laatst kwam Dr. Philly ook langsquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer wel eens bijna zo'n podcast geprobeerd maar het kan me toch te weinig boeien eigenlijk.
lekker hossen maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.
Zou liefst na werk gaan slapen
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alex Jones wel, wat een baas is dat en laatst kwam Dr. Philly ook langs
Prima gasten
klein godje welquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.
ken ik niet zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.
bijna afgeluisterd alquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef JanCees het volgende:
een van de beste kermisnummers ooit mensen
Hoiquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben zo moe dat ik zin heb in bier en staat op tafeltje maar te moe om te bukken.
Zijn show Louder with Crowder op YouTube is ook aardig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken alleen change my mind verder
oh diequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken alleen change my mind verder
Is je conditie wel beter geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee al tijdje niet meer.
Maar ik heb iedere dag gewandeld. Helemaal kapot
Dat wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is je conditie wel beter geworden?
Dan gaat het in ieder geval de goede kant op.quote:
Het voelt voor mij als half 2 ik ga over een kwartier naar bed hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan gaat het in ieder geval de goede kant op.
Ik heb niet echt zin in Willem 2 - AZ eigenlijk.
Weet je al hoe je verkleed gaat met carnaval?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het voelt voor mij als half 2 ik ga over een kwartier naar bed hoor.
Als boerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al hoe je verkleed gaat met carnaval?
is dat dagelijks?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zijn show Louder with Crowder op YouTube is ook aardig.
Mijn Rucanor trainingspak uit de '90's, een zonneklep en een fannypack. Geen gewone fannypack, maar een fannypack met omkeerbare pailletten waar je zo overheen kunt wrijven. Er zitten die dagen aardig wat dames aan mijn fannypack kan ik je verzekeren.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:52 schreef KingRoland het volgende:
temptation island genot @:doublepain
Ga je niet indrinken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig lekker in bed twitch te kijken op de laptop. Even een momentje voor jezelf he
lekker manquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig lekker in bed twitch te kijken op de laptop. Even een momentje voor jezelf he
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik wil een gaming-clan beginnen hoe pak ik dit aan?
@:GGMM @:LittleRabbit @:Smoofie @:Insomnia2.0
Jij zit toch Xbox?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?![]()
Poeh, Echt iets beter je best doen anders word je nooit geaccepteerd in het diepe, donkere zuiden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal kapot Lans. Kan niet meer.
Ook PS4 inmiddels. Beiden hè.quote:
Oh oke, sorry dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook PS4 inmiddels. Beiden hè.
ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?![]()
Welke games gaan we spelen, want aan de hand daarvan kan ik input geven?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh oke, sorry dan.
Dan hoor ik ook graag jouw input
ik voel me niet welkomquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme jongens ik ben moe![]()
Iedereen die wil meepraten over mijn gamingclan jullie zijn welkom
Misschien kunnen wij een gamingclan beginnen? Heb je PS4 of Xbone?quote:
Knut is moe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook geen PS4 maar mij noem je wel.
Beetje raar excuus dit.
Sorry Lans.
Apex Legends op de PS4.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke games gaan we spelen, want aan de hand daarvan kan ik input geven?
ps4 en pcquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een gamingclan beginnen? Heb je PS4 of Xbone?
Welke spellen gaan we spelen? Ik was tot voor kort redelijk goed in Overwatch. Daarnaast heb ik in vroeger tijden op niveau MK gespeeld. (Top 1000 Raiden) JWZ.quote:
Oh dan snap ik dat je @Lange_Lans niet noemdequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wil gewoon met mn vrienden gamen man.
Pestkoppen
Het doet me gewoon pijn dat je mij niet noemt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wil gewoon met mn vrienden gamen man.
Pestkoppen
ik weet hoe het is vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou zeg![]()
Weer een kinderdroom die er nooit zal komen ik ben die man van regent zonnestralen ondertussen
Nou moe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan snap ik dat je @:lange_lans niet noemde
Knut weet dat ie aan mij niet veel heeft naast FIFA dus ik accepteer hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het doet me gewoon pijn dat je mij niet noemt.
Nee, ik mag je niet. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet hoe het is vriend
lans ik ook al zeer boos op mij
Tuurlijk. Dat wist ik ook wel.quote:
dota2, csgo en runescapequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke spellen gaan we spelen? Ik was tot voor kort redelijk goed in Overwatch. Daarnaast heb ik in vroeger tijden op niveau MK gespeeld. (Top 1000 Raiden) JWZ.
Het voelt heel eenzaam.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet hoe het is vriend
lans ik ook al zeer boos op mij
dat doet nog meer pijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik mag je niet. Dat is wat anders.
Klinkt top. (Is dit op de PS4?)quote:
mijn mobiel is ook nog in de wc pot gevallen vandaagquote:
Dat vind ik vervelend om te horen. Raakt me wel.quote:
uhhh alle 3 pcquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klinkt top. (Is dit op de PS4?)
bedankt voor je begripquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik vervelend om te horen. Raakt me wel.
Mijn laptops zijn niet gemaakt om te gamen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
uhhh alle 3 pc
Heb je dat
Anders apex legends
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef JanCees het volgende:
Anders fortnite @:lange_lans
Ken je dat
Net zo lang refreshen tot je iets leuks hebtquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Desmia_dentipuncta
Als ik het goed heb begrepen is Apex Legends een soort van Overwatch meets Fortnite? Fortnite vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke ik begin: JeeCee wat als jij als tank gaat spelen (lijkt me meest logisch) en Lans jij de stoere zwarte vrouw die damage moet dealen. Ik ga dan healen.
Het heeft echt niks te maken met fortnite man. Behalve dat het battle royale games zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is Apex Legends een soort van Overwatch meets Fortnite? Fortnite vind ik niet zo leuk.
https://en.wikipedia.org/wiki/Time_Will_Revealquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
Wat hebben jullie?
Soort FIFA maar dan andersquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is Apex Legends een soort van Overwatch meets Fortnite? Fortnite vind ik niet zo leuk.
Saint Burchard of Meissen (d. 25 September 969[1]) was the first Bishop of Meissen, from 968.[2]quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
Wat hebben jullie?
Die heb ik al. Ik kill daar iedereen de moeder. (op easy wel)quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week is Modern Warfare gratis
Die moeten we spelen
huhquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week is Modern Warfare gratis
Die moeten we spelen
Welke hypes??????quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maak me zorgen dat ik meer op de hoogte ben van de hypes dan jonkies zoals dp en jancees
denk je dat ik tijd heb om te gamenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maak me zorgen dat ik meer op de hoogte ben van de hypes dan jonkies zoals dp en jancees
Kun je niet Overwatch kopen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Online gekkiequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik al. Ik kill daar iedereen de moeder. (op easy wel)
Das toch niet op ps4?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je niet Overwatch kopen?
Ik doe eigenlijk bijna niets online. Vind ik niet echt leuk. Ik kan met zo een controller ook niet richten en zo. MK online was ik wel goed in. (Top 1000 Raiden).quote:
Ik ga denk ik DBZ kopen, die kunnen we wel doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk bijna niets online. Vind ik niet echt leuk. Ik kan met zo een controller ook niet richten en zo. MK online was ik wel goed in. (Top 1000 Raiden).
JAWEL. Van Blizzard. Dus geen DLC en iedere x-periode nog een nieuw character.quote:
Ik ben een volwassen man.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga denk ik DBZ kopen, die kunnen we wel doen
prince of persia was mijn 1e liefdequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Aladdin op de SNES. Dat was een leuk spel.
Ik zou best graag een keer met je mee willen doen, maar ik heb eigenlijk nauwelijks tijd om te gamen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is echt kut dat ik geen vrienden heb om mee te gamen.
Nu moet je 9 vd 10 verplicht met mongolen die dan ook op drukste plek springen en gelijk dood gaan. moet solo komen.
zucht moeilijk leven
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is echt kut dat ik geen vrienden heb
Nee, SWOS toch wel op PC. En daarvoor Super Mario en Super Metroid. En Manic Mansion en California Games op de C64.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
prince of persia was mijn 1e liefde
gezondheidquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, SWOS toch wel op PC. En daarvoor Super Mario en Super Metroid. En Manic Mansion en California Games op de C64.
quote:
We doen gewoon keer potje niet op twitch gewoon met zn 2 en dan mn zusje ofzo als 3equote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou best graag een keer met je mee willen doen, maar ik heb eigenlijk nauwelijks tijd om te gamen.
Daarnaast was je me in eerste instantie vergeten te noemen.
De friettent had toen ook zo'n kast maar was andere voetbalgame.quote:
Overal Maria he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mss keer op vakantie in zuid limburg
Goed tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overal Maria he.
Oh ja vergeten te vertellen.
Ik was afgelopen weekend wandelen kwamen we langs een klooster langs de weg nog een winkel met maria beeldjes 6 dagen per week open![]()
Dat verzin je toch niet he
Er was ook nog ergens kruis op en steile grindweg en daar stond iets van als u denk dat dit lastig is denk eens aan de kruistocht van here jezus.quote:
Ik was op middelbare school musical he waar mijn eventuele kind naartoe zou gaan.quote:
Even een Maria uit de muur trekkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hadden misschien wel 1000 verschillende beeldjes en kaarsen en shit.
Soort van Febo van god.
Ik laatst op de peuterschool van de kleine voor over half jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was op middelbare school musical he waar mijn eventuele kind naartoe zou gaan.
Niet 1 buitenlander he. Paar chineesjes maar das anders toch.
Alleen maar nette mensen ja tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik laatst op de peuterschool van de kleine voor over half jaar.
Ook alleen blanken
Zo is dat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen ja toch
Dat zit er niet in denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wanneer gaat je vriendin zich laten dopen knut
Beter geen kinderen dan maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik.
Mijn kinderen ook niet maat.
Als ze oud genoeg zijn kunnen ze zelf kiezen wat ze geloven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter geen kinderen dan maat
En als ze daarvoor overlijden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze oud genoeg zijn kunnen ze zelf kiezen wat ze geloven.
Als ex-katholiek geloof ik niet dat god met dat soort aardse regeltjes beslist over hemel en hel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En als ze daarvoor overlijden.
Mooi klaar mee
Het is dan ook geen aardse regelquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ex-katholiek geloof ik niet dat god met dat soort aardse regeltjes beslist over hemel en hel.
Daarom niet op een moslimschool zettenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En als ze daarvoor overlijden.
Mooi klaar mee
Jawel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen aardse regel
In jouw casus zit er 17 jaar tussen baby en eventuele doop maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel.
Het is zo'n kleinzielige aardse regeltjes regel.
Een baby is ultieme creatie van god en die zou dan niet af zijn behalve als een, vaker dan gemiddeld pedofiele, man er wat water overheen gooit. Dat slaat nergens op met het stukje dat god almachtig is en zijn wegen ondoorgrondelijk.
Bosjesmannen worden ook niet gedoopt maar gaan ook niet per se naar de hel. Het dopen is niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In jouw casus zit er 17 jaar tussen baby en eventuele doop maat
Raar dat jij dat kan beslissen met aardse logica.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bosjesmannen worden ook niet gedoopt maar gaan ook niet per se naar de hel. Het dopen is niet zo belangrijk.
Zijn ook katholieke Thai.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso gaan voor jou alle Thai naar de hel omdat ze naar tempel gaan?
Niet aan mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar de niet katholieke
Ik denk niet dat god het heel veel uitmaakt of je alle stempels en kruisjes hebt gehaald als je gewoon normaal doet en beetje voor de mensen om je heen zorgt.quote:
De meeste mensen doen alleen niet normaal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat god het heel veel uitmaakt of je alle stempels en kruisjes hebt gehaald als je gewoon normaal doet en beetje voor de mensen om je heen zorgt.
Ik hoef niet naar de kerk dus en ook niet naar de moskee.
Klopt maar ik denk niet dat het een taak van de kerk is om dat op te lossen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De meeste mensen doen alleen niet normaal.
Kerk door God benoemt heeft dat niet als taak.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk niet dat het een taak van de kerk is om dat op te lossen.
Als de kerk als taak zou hebben mensen in het gareel te houden dan vind ik het een uitermate slecht gelukt geloof. Dan zou ik me liever aansluiten bij shinto boedhisme daar doen veel meer mensen veel normaler door.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kerk door God benoemt heeft dat niet als taak.
(lol)
Ik geloof niet in deze buitenaardse logicaquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:14 schreef Saind het volgende:
Ik vind abuis een mandarijn in de zak van mijn vest
Goede verrassing
Definieer normaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de kerk als taak zou hebben mensen in het gareel te houden dan vind ik het een uitermate slecht gelukt geloof. Dan zou ik me liever aansluiten bij shinto boedhisme daar doen veel meer mensen veel normaler door.
Geen vandalisme in Japan.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind de TT racistisch. Kan hier wat aan gedaan worden?
VBL / [VBL SC #7017] Negersex
Ouderen laten zich expres oppakken omdat in gevangenis beter leven isquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen vandalisme in Japan.
Bijna geen criminaliteit waar je last van hebt.
Mensen hebben respect voor elkaar en de openbare ruimte.
Ook in Japan zijn er mensen die het slecht hebben ja. Dat weet je zelf toch ook dat dat in werkelijk iedere samenleving ooit voorkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ouderen laten zich expres oppakken omdat in gevangenis beter leven is
Heb ik hier ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook in Japan zijn er mensen die het slecht hebben ja. Dat weet je zelf toch ook dat dat in werkelijk iedere samenleving ooit voorkomt.
Over het algemeen hebben mensen zoals jij en ik gewoon bovengemiddeld leven daar.
Is helemaal geen vreemd argument. Jij hebt het hier ook goed en doet ook normaal idd. Maar als je hele samenleving pakt lijken er meer mensen normaal te doen daar dan hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik hier ook
Vreemd argument dus
Filtertje hè.quote:
Tis toch zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kan je niet gewoon verdwijnen
DOEI
Nee. Hoe kom je daarbij? Is blankensex ook racistisch? Of aziatensex? Of eskimosex?quote:
maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:50 schreef Adames het volgende:
Laat gaan joh
Grootste aandachtskneus van de afgelopen jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |