oke allenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
Morgen belastingaangifte invullen allen.
Eindelijk mijn verdiende centen claimenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
Morgen belastingaangifte invullen allen.
Bij games doen ze dat vaak, de media die een spel een 9 geeft en spelers dan een 4 gemiddeldquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Op het nieuws is er nu een item dat je online reviews kan kopen
No shit Sherlock
wow nooit gedacht dat dit konquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Op het nieuws is er nu een item dat je online reviews kan kopen
No shit Sherlock
Ze moeten gewoon eens FUT 2 jaar laten draaien, dan komt er geld genoeg binnen, maar even 2 jaar de tijd nemen echt eens wat te veranderen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
https://www.metacritic.com/game/playstation-4/fifa-19
Dat verschil
Nee liever niet, die moet je wel resetten ieder jaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens FUT 2 jaar laten draaien, dan komt er geld genoeg binnen, maar even 2 jaar de tijd nemen echt eens wat te veranderen.
Ik ga die bagger niet weer kopen denk ik. Sla wel jaartje over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee liever niet, die moet je wel resetten ieder jaar
wat is er maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrienden
Zit er even helemaal doorheen
Vertel maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrienden
Zit er even helemaal doorheen
Ik ws wel..quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga die bagger niet weer kopen denk ik. Sla wel jaartje over.
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.quote:
Gewoon carnaval overslaan(of werk)quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.
Zou liefst na werk gaan slapen
Ik heb een paar keer wel eens bijna zo'n podcast geprobeerd maar het kan me toch te weinig boeien eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
4 uur en 40 minuten genot
[..]
Gewoon carnaval overslaan(of werk)
Alex Jones wel, wat een baas is dat en laatst kwam Dr. Philly ook langsquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer wel eens bijna zo'n podcast geprobeerd maar het kan me toch te weinig boeien eigenlijk.
lekker hossen maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.
Zou liefst na werk gaan slapen
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alex Jones wel, wat een baas is dat en laatst kwam Dr. Philly ook langs
Prima gasten
klein godje welquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.
ken ik niet zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.
bijna afgeluisterd alquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef JanCees het volgende:
een van de beste kermisnummers ooit mensen
Hoiquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben zo moe dat ik zin heb in bier en staat op tafeltje maar te moe om te bukken.
Zijn show Louder with Crowder op YouTube is ook aardig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken alleen change my mind verder
oh diequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken alleen change my mind verder
Is je conditie wel beter geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee al tijdje niet meer.
Maar ik heb iedere dag gewandeld. Helemaal kapot
Dat wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is je conditie wel beter geworden?
Dan gaat het in ieder geval de goede kant op.quote:
Het voelt voor mij als half 2 ik ga over een kwartier naar bed hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan gaat het in ieder geval de goede kant op.
Ik heb niet echt zin in Willem 2 - AZ eigenlijk.
Weet je al hoe je verkleed gaat met carnaval?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het voelt voor mij als half 2 ik ga over een kwartier naar bed hoor.
Als boerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al hoe je verkleed gaat met carnaval?
is dat dagelijks?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zijn show Louder with Crowder op YouTube is ook aardig.
Mijn Rucanor trainingspak uit de '90's, een zonneklep en een fannypack. Geen gewone fannypack, maar een fannypack met omkeerbare pailletten waar je zo overheen kunt wrijven. Er zitten die dagen aardig wat dames aan mijn fannypack kan ik je verzekeren.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:52 schreef KingRoland het volgende:
temptation island genot @:doublepain
Ga je niet indrinken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig lekker in bed twitch te kijken op de laptop. Even een momentje voor jezelf he
lekker manquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig lekker in bed twitch te kijken op de laptop. Even een momentje voor jezelf he
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik wil een gaming-clan beginnen hoe pak ik dit aan?
@:GGMM @:LittleRabbit @:Smoofie @:Insomnia2.0
Jij zit toch Xbox?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?![]()
Poeh, Echt iets beter je best doen anders word je nooit geaccepteerd in het diepe, donkere zuiden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal kapot Lans. Kan niet meer.
Ook PS4 inmiddels. Beiden hè.quote:
Oh oke, sorry dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook PS4 inmiddels. Beiden hè.
ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?![]()
Welke games gaan we spelen, want aan de hand daarvan kan ik input geven?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh oke, sorry dan.
Dan hoor ik ook graag jouw input
ik voel me niet welkomquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme jongens ik ben moe![]()
Iedereen die wil meepraten over mijn gamingclan jullie zijn welkom
Misschien kunnen wij een gamingclan beginnen? Heb je PS4 of Xbone?quote:
Knut is moe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook geen PS4 maar mij noem je wel.
Beetje raar excuus dit.
Sorry Lans.
Apex Legends op de PS4.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke games gaan we spelen, want aan de hand daarvan kan ik input geven?
ps4 en pcquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een gamingclan beginnen? Heb je PS4 of Xbone?
Welke spellen gaan we spelen? Ik was tot voor kort redelijk goed in Overwatch. Daarnaast heb ik in vroeger tijden op niveau MK gespeeld. (Top 1000 Raiden) JWZ.quote:
Oh dan snap ik dat je @Lange_Lans niet noemdequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wil gewoon met mn vrienden gamen man.
Pestkoppen
Het doet me gewoon pijn dat je mij niet noemt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wil gewoon met mn vrienden gamen man.
Pestkoppen
ik weet hoe het is vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou zeg![]()
Weer een kinderdroom die er nooit zal komen ik ben die man van regent zonnestralen ondertussen
Nou moe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan snap ik dat je @:lange_lans niet noemde
Knut weet dat ie aan mij niet veel heeft naast FIFA dus ik accepteer hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het doet me gewoon pijn dat je mij niet noemt.
Nee, ik mag je niet. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet hoe het is vriend
lans ik ook al zeer boos op mij
Tuurlijk. Dat wist ik ook wel.quote:
dota2, csgo en runescapequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke spellen gaan we spelen? Ik was tot voor kort redelijk goed in Overwatch. Daarnaast heb ik in vroeger tijden op niveau MK gespeeld. (Top 1000 Raiden) JWZ.
Het voelt heel eenzaam.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet hoe het is vriend
lans ik ook al zeer boos op mij
dat doet nog meer pijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik mag je niet. Dat is wat anders.
Klinkt top. (Is dit op de PS4?)quote:
mijn mobiel is ook nog in de wc pot gevallen vandaagquote:
Dat vind ik vervelend om te horen. Raakt me wel.quote:
uhhh alle 3 pcquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klinkt top. (Is dit op de PS4?)
bedankt voor je begripquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik vervelend om te horen. Raakt me wel.
Mijn laptops zijn niet gemaakt om te gamen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
uhhh alle 3 pc
Heb je dat
Anders apex legends
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef JanCees het volgende:
Anders fortnite @:lange_lans
Ken je dat
Net zo lang refreshen tot je iets leuks hebtquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Desmia_dentipuncta
Als ik het goed heb begrepen is Apex Legends een soort van Overwatch meets Fortnite? Fortnite vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke ik begin: JeeCee wat als jij als tank gaat spelen (lijkt me meest logisch) en Lans jij de stoere zwarte vrouw die damage moet dealen. Ik ga dan healen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |