Hoiquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben zo moe dat ik zin heb in bier en staat op tafeltje maar te moe om te bukken.
Zijn show Louder with Crowder op YouTube is ook aardig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken alleen change my mind verder
oh diequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken alleen change my mind verder
Is je conditie wel beter geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee al tijdje niet meer.
Maar ik heb iedere dag gewandeld. Helemaal kapot
Dat wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is je conditie wel beter geworden?
Dan gaat het in ieder geval de goede kant op.quote:
Het voelt voor mij als half 2 ik ga over een kwartier naar bed hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan gaat het in ieder geval de goede kant op.
Ik heb niet echt zin in Willem 2 - AZ eigenlijk.
Weet je al hoe je verkleed gaat met carnaval?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het voelt voor mij als half 2 ik ga over een kwartier naar bed hoor.
Als boerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al hoe je verkleed gaat met carnaval?
is dat dagelijks?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zijn show Louder with Crowder op YouTube is ook aardig.
Mijn Rucanor trainingspak uit de '90's, een zonneklep en een fannypack. Geen gewone fannypack, maar een fannypack met omkeerbare pailletten waar je zo overheen kunt wrijven. Er zitten die dagen aardig wat dames aan mijn fannypack kan ik je verzekeren.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:52 schreef KingRoland het volgende:
temptation island genot @:doublepain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |