oke allenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
Morgen belastingaangifte invullen allen.
Eindelijk mijn verdiende centen claimenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef Caland het volgende:
Morgen belastingaangifte invullen allen.
Bij games doen ze dat vaak, de media die een spel een 9 geeft en spelers dan een 4 gemiddeldquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Op het nieuws is er nu een item dat je online reviews kan kopen
No shit Sherlock
wow nooit gedacht dat dit konquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Op het nieuws is er nu een item dat je online reviews kan kopen
No shit Sherlock
Ze moeten gewoon eens FUT 2 jaar laten draaien, dan komt er geld genoeg binnen, maar even 2 jaar de tijd nemen echt eens wat te veranderen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
https://www.metacritic.com/game/playstation-4/fifa-19
Dat verschil
Nee liever niet, die moet je wel resetten ieder jaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens FUT 2 jaar laten draaien, dan komt er geld genoeg binnen, maar even 2 jaar de tijd nemen echt eens wat te veranderen.
Ik ga die bagger niet weer kopen denk ik. Sla wel jaartje over.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee liever niet, die moet je wel resetten ieder jaar
wat is er maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrienden
Zit er even helemaal doorheen
Vertel maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vrienden
Zit er even helemaal doorheen
Ik ws wel..quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga die bagger niet weer kopen denk ik. Sla wel jaartje over.
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.quote:
Gewoon carnaval overslaan(of werk)quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.
Zou liefst na werk gaan slapen
Ik heb een paar keer wel eens bijna zo'n podcast geprobeerd maar het kan me toch te weinig boeien eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
4 uur en 40 minuten genot
[..]
Gewoon carnaval overslaan(of werk)
Alex Jones wel, wat een baas is dat en laatst kwam Dr. Philly ook langsquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer wel eens bijna zo'n podcast geprobeerd maar het kan me toch te weinig boeien eigenlijk.
lekker hossen maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moe en morgen werken en daarna carnaval maar heb weinig kracht maat.
Zou liefst na werk gaan slapen
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alex Jones wel, wat een baas is dat en laatst kwam Dr. Philly ook langs
Prima gasten
klein godje welquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.
ken ik niet zoquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste tijd ineens Steven Crowder.
bijna afgeluisterd alquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef JanCees het volgende:
een van de beste kermisnummers ooit mensen
Hoiquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben zo moe dat ik zin heb in bier en staat op tafeltje maar te moe om te bukken.
Zijn show Louder with Crowder op YouTube is ook aardig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken alleen change my mind verder
oh diequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ken alleen change my mind verder
Is je conditie wel beter geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee al tijdje niet meer.
Maar ik heb iedere dag gewandeld. Helemaal kapot
Dat wel jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is je conditie wel beter geworden?
Dan gaat het in ieder geval de goede kant op.quote:
Het voelt voor mij als half 2 ik ga over een kwartier naar bed hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan gaat het in ieder geval de goede kant op.
Ik heb niet echt zin in Willem 2 - AZ eigenlijk.
Weet je al hoe je verkleed gaat met carnaval?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het voelt voor mij als half 2 ik ga over een kwartier naar bed hoor.
Als boerquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je al hoe je verkleed gaat met carnaval?
is dat dagelijks?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zijn show Louder with Crowder op YouTube is ook aardig.
Mijn Rucanor trainingspak uit de '90's, een zonneklep en een fannypack. Geen gewone fannypack, maar een fannypack met omkeerbare pailletten waar je zo overheen kunt wrijven. Er zitten die dagen aardig wat dames aan mijn fannypack kan ik je verzekeren.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:52 schreef KingRoland het volgende:
temptation island genot @:doublepain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |