Ga je niet indrinken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig lekker in bed twitch te kijken op de laptop. Even een momentje voor jezelf he
lekker manquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig lekker in bed twitch te kijken op de laptop. Even een momentje voor jezelf he
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens ik wil een gaming-clan beginnen hoe pak ik dit aan?
@:GGMM @:LittleRabbit @:Smoofie @:Insomnia2.0
Jij zit toch Xbox?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?![]()
Poeh, Echt iets beter je best doen anders word je nooit geaccepteerd in het diepe, donkere zuiden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal kapot Lans. Kan niet meer.
Ook PS4 inmiddels. Beiden hè.quote:
Oh oke, sorry dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook PS4 inmiddels. Beiden hè.
ik ook nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WTF? Waarom sta ik hier niet bij?![]()
Welke games gaan we spelen, want aan de hand daarvan kan ik input geven?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh oke, sorry dan.
Dan hoor ik ook graag jouw input
ik voel me niet welkomquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme jongens ik ben moe![]()
Iedereen die wil meepraten over mijn gamingclan jullie zijn welkom
Misschien kunnen wij een gamingclan beginnen? Heb je PS4 of Xbone?quote:
Knut is moe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ook geen PS4 maar mij noem je wel.
Beetje raar excuus dit.
Sorry Lans.
Apex Legends op de PS4.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke games gaan we spelen, want aan de hand daarvan kan ik input geven?
ps4 en pcquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een gamingclan beginnen? Heb je PS4 of Xbone?
Welke spellen gaan we spelen? Ik was tot voor kort redelijk goed in Overwatch. Daarnaast heb ik in vroeger tijden op niveau MK gespeeld. (Top 1000 Raiden) JWZ.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |