Oh dan snap ik dat je @Lange_Lans niet noemdequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wil gewoon met mn vrienden gamen man.
Pestkoppen
Het doet me gewoon pijn dat je mij niet noemt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wil gewoon met mn vrienden gamen man.
Pestkoppen
ik weet hoe het is vriendquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nou zeg![]()
Weer een kinderdroom die er nooit zal komen ik ben die man van regent zonnestralen ondertussen
Nou moe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan snap ik dat je @:lange_lans niet noemde
Knut weet dat ie aan mij niet veel heeft naast FIFA dus ik accepteer hetquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het doet me gewoon pijn dat je mij niet noemt.
Nee, ik mag je niet. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet hoe het is vriend
lans ik ook al zeer boos op mij
Tuurlijk. Dat wist ik ook wel.quote:
dota2, csgo en runescapequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke spellen gaan we spelen? Ik was tot voor kort redelijk goed in Overwatch. Daarnaast heb ik in vroeger tijden op niveau MK gespeeld. (Top 1000 Raiden) JWZ.
Het voelt heel eenzaam.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet hoe het is vriend
lans ik ook al zeer boos op mij
dat doet nog meer pijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik mag je niet. Dat is wat anders.
Klinkt top. (Is dit op de PS4?)quote:
mijn mobiel is ook nog in de wc pot gevallen vandaagquote:
Dat vind ik vervelend om te horen. Raakt me wel.quote:
uhhh alle 3 pcquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klinkt top. (Is dit op de PS4?)
bedankt voor je begripquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik vervelend om te horen. Raakt me wel.
Mijn laptops zijn niet gemaakt om te gamen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
uhhh alle 3 pc
Heb je dat
Anders apex legends
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef JanCees het volgende:
Anders fortnite @:lange_lans
Ken je dat
Net zo lang refreshen tot je iets leuks hebtquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Desmia_dentipuncta
Als ik het goed heb begrepen is Apex Legends een soort van Overwatch meets Fortnite? Fortnite vind ik niet zo leuk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke ik begin: JeeCee wat als jij als tank gaat spelen (lijkt me meest logisch) en Lans jij de stoere zwarte vrouw die damage moet dealen. Ik ga dan healen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |