Kerk door God benoemt heeft dat niet als taak.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk niet dat het een taak van de kerk is om dat op te lossen.
Als de kerk als taak zou hebben mensen in het gareel te houden dan vind ik het een uitermate slecht gelukt geloof. Dan zou ik me liever aansluiten bij shinto boedhisme daar doen veel meer mensen veel normaler door.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kerk door God benoemt heeft dat niet als taak.
(lol)
Ik geloof niet in deze buitenaardse logicaquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:14 schreef Saind het volgende:
Ik vind abuis een mandarijn in de zak van mijn vest
Goede verrassing
Definieer normaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de kerk als taak zou hebben mensen in het gareel te houden dan vind ik het een uitermate slecht gelukt geloof. Dan zou ik me liever aansluiten bij shinto boedhisme daar doen veel meer mensen veel normaler door.
Geen vandalisme in Japan.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind de TT racistisch. Kan hier wat aan gedaan worden?
VBL / [VBL SC #7017] Negersex
Ouderen laten zich expres oppakken omdat in gevangenis beter leven isquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen vandalisme in Japan.
Bijna geen criminaliteit waar je last van hebt.
Mensen hebben respect voor elkaar en de openbare ruimte.
Ook in Japan zijn er mensen die het slecht hebben ja. Dat weet je zelf toch ook dat dat in werkelijk iedere samenleving ooit voorkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ouderen laten zich expres oppakken omdat in gevangenis beter leven is
Heb ik hier ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook in Japan zijn er mensen die het slecht hebben ja. Dat weet je zelf toch ook dat dat in werkelijk iedere samenleving ooit voorkomt.
Over het algemeen hebben mensen zoals jij en ik gewoon bovengemiddeld leven daar.
Is helemaal geen vreemd argument. Jij hebt het hier ook goed en doet ook normaal idd. Maar als je hele samenleving pakt lijken er meer mensen normaal te doen daar dan hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik hier ook
Vreemd argument dus
Filtertje hè.quote:
Tis toch zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kan je niet gewoon verdwijnen
DOEI
Nee. Hoe kom je daarbij? Is blankensex ook racistisch? Of aziatensex? Of eskimosex?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |