Dat zit er niet in denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wanneer gaat je vriendin zich laten dopen knut
Beter geen kinderen dan maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik.
Mijn kinderen ook niet maat.
Als ze oud genoeg zijn kunnen ze zelf kiezen wat ze geloven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter geen kinderen dan maat
En als ze daarvoor overlijden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze oud genoeg zijn kunnen ze zelf kiezen wat ze geloven.
Als ex-katholiek geloof ik niet dat god met dat soort aardse regeltjes beslist over hemel en hel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En als ze daarvoor overlijden.
Mooi klaar mee
Het is dan ook geen aardse regelquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ex-katholiek geloof ik niet dat god met dat soort aardse regeltjes beslist over hemel en hel.
Daarom niet op een moslimschool zettenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En als ze daarvoor overlijden.
Mooi klaar mee
Jawel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen aardse regel
In jouw casus zit er 17 jaar tussen baby en eventuele doop maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel.
Het is zo'n kleinzielige aardse regeltjes regel.
Een baby is ultieme creatie van god en die zou dan niet af zijn behalve als een, vaker dan gemiddeld pedofiele, man er wat water overheen gooit. Dat slaat nergens op met het stukje dat god almachtig is en zijn wegen ondoorgrondelijk.
Bosjesmannen worden ook niet gedoopt maar gaan ook niet per se naar de hel. Het dopen is niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In jouw casus zit er 17 jaar tussen baby en eventuele doop maat
Raar dat jij dat kan beslissen met aardse logica.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bosjesmannen worden ook niet gedoopt maar gaan ook niet per se naar de hel. Het dopen is niet zo belangrijk.
Zijn ook katholieke Thai.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso gaan voor jou alle Thai naar de hel omdat ze naar tempel gaan?
Niet aan mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar de niet katholieke
Ik denk niet dat god het heel veel uitmaakt of je alle stempels en kruisjes hebt gehaald als je gewoon normaal doet en beetje voor de mensen om je heen zorgt.quote:
De meeste mensen doen alleen niet normaal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat god het heel veel uitmaakt of je alle stempels en kruisjes hebt gehaald als je gewoon normaal doet en beetje voor de mensen om je heen zorgt.
Ik hoef niet naar de kerk dus en ook niet naar de moskee.
Klopt maar ik denk niet dat het een taak van de kerk is om dat op te lossen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De meeste mensen doen alleen niet normaal.
Kerk door God benoemt heeft dat niet als taak.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt maar ik denk niet dat het een taak van de kerk is om dat op te lossen.
Als de kerk als taak zou hebben mensen in het gareel te houden dan vind ik het een uitermate slecht gelukt geloof. Dan zou ik me liever aansluiten bij shinto boedhisme daar doen veel meer mensen veel normaler door.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Kerk door God benoemt heeft dat niet als taak.
(lol)
Ik geloof niet in deze buitenaardse logicaquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:14 schreef Saind het volgende:
Ik vind abuis een mandarijn in de zak van mijn vest
Goede verrassing
Definieer normaalquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als de kerk als taak zou hebben mensen in het gareel te houden dan vind ik het een uitermate slecht gelukt geloof. Dan zou ik me liever aansluiten bij shinto boedhisme daar doen veel meer mensen veel normaler door.
Geen vandalisme in Japan.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:13 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vind de TT racistisch. Kan hier wat aan gedaan worden?
VBL / [VBL SC #7017] Negersex
Ouderen laten zich expres oppakken omdat in gevangenis beter leven isquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen vandalisme in Japan.
Bijna geen criminaliteit waar je last van hebt.
Mensen hebben respect voor elkaar en de openbare ruimte.
Ook in Japan zijn er mensen die het slecht hebben ja. Dat weet je zelf toch ook dat dat in werkelijk iedere samenleving ooit voorkomt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ouderen laten zich expres oppakken omdat in gevangenis beter leven is
Heb ik hier ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook in Japan zijn er mensen die het slecht hebben ja. Dat weet je zelf toch ook dat dat in werkelijk iedere samenleving ooit voorkomt.
Over het algemeen hebben mensen zoals jij en ik gewoon bovengemiddeld leven daar.
Is helemaal geen vreemd argument. Jij hebt het hier ook goed en doet ook normaal idd. Maar als je hele samenleving pakt lijken er meer mensen normaal te doen daar dan hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik hier ook
Vreemd argument dus
Filtertje hè.quote:
Tis toch zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kan je niet gewoon verdwijnen
DOEI
Nee. Hoe kom je daarbij? Is blankensex ook racistisch? Of aziatensex? Of eskimosex?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |