Dat zit er niet in denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:52 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wanneer gaat je vriendin zich laten dopen knut
Beter geen kinderen dan maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik.
Mijn kinderen ook niet maat.
Als ze oud genoeg zijn kunnen ze zelf kiezen wat ze geloven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Beter geen kinderen dan maat
En als ze daarvoor overlijden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze oud genoeg zijn kunnen ze zelf kiezen wat ze geloven.
Als ex-katholiek geloof ik niet dat god met dat soort aardse regeltjes beslist over hemel en hel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En als ze daarvoor overlijden.
Mooi klaar mee
Het is dan ook geen aardse regelquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ex-katholiek geloof ik niet dat god met dat soort aardse regeltjes beslist over hemel en hel.
Daarom niet op een moslimschool zettenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En als ze daarvoor overlijden.
Mooi klaar mee
Jawel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen aardse regel
In jouw casus zit er 17 jaar tussen baby en eventuele doop maatquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel.
Het is zo'n kleinzielige aardse regeltjes regel.
Een baby is ultieme creatie van god en die zou dan niet af zijn behalve als een, vaker dan gemiddeld pedofiele, man er wat water overheen gooit. Dat slaat nergens op met het stukje dat god almachtig is en zijn wegen ondoorgrondelijk.
Bosjesmannen worden ook niet gedoopt maar gaan ook niet per se naar de hel. Het dopen is niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
In jouw casus zit er 17 jaar tussen baby en eventuele doop maat
Raar dat jij dat kan beslissen met aardse logica.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bosjesmannen worden ook niet gedoopt maar gaan ook niet per se naar de hel. Het dopen is niet zo belangrijk.
Zijn ook katholieke Thai.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Inso gaan voor jou alle Thai naar de hel omdat ze naar tempel gaan?
Niet aan mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar de niet katholieke
Ik denk niet dat god het heel veel uitmaakt of je alle stempels en kruisjes hebt gehaald als je gewoon normaal doet en beetje voor de mensen om je heen zorgt.quote:
De meeste mensen doen alleen niet normaal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat god het heel veel uitmaakt of je alle stempels en kruisjes hebt gehaald als je gewoon normaal doet en beetje voor de mensen om je heen zorgt.
Ik hoef niet naar de kerk dus en ook niet naar de moskee.
Klopt maar ik denk niet dat het een taak van de kerk is om dat op te lossen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
De meeste mensen doen alleen niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |